Mogelijk... de kast bestaat uit ander materiaal dan de frontplaat dus dat kan best tegen elkaar drukken als het opwarmt en uitzet. Ik hoop echt dat dat het is..quote:Op zaterdag 7 maart 2009 09:45 schreef padlarf het volgende:
dat getik is trouwens gewoon een beetje uitzetten van het materiaal, komt door het opwarmen
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 09:41 schreef sinadO het volgende:
Aangezet, tijdje op laten warmen want ook deze apparaten klinken koud niet echt lekker.
Vanwaar dequote:Op zaterdag 7 maart 2009 09:59 schreef kloas_wokkel het volgende:
[..]
![]()
Maare is het geen relais die af-valt?
Krijgen we dit weerquote:Op zaterdag 7 maart 2009 10:01 schreef sinadO het volgende:
[..]
Vanwaar de? Het is een gegeven dat apparatuur na opwarmen beter klinkt.
Je gebruikt ook gouden kabels om de boxen aan te sluiten ?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 10:01 schreef sinadO het volgende:
[..]
Met een audiofiel eens lekker over 'de boxen' gaan pratenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 10:08 schreef kloas_wokkel het volgende:
[..]
Je gebruikt ook gouden kabels om de boxen aan te sluiten ?
In boxen liggen babies. Daar komt ook geluid uit maar dat zou ik niet als audiofiel willen bestempelen...quote:Op zaterdag 7 maart 2009 10:09 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Met een audiofiel eens lekker over 'de boxen' gaan praten
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 10:08 schreef kloas_wokkel het volgende:
[..]
Je gebruikt ook gouden kabels om de boxen Luidsprekers aan te sluiten ?
Nee hoor, ik geloof niet in peperdure kabels gesmeed door elfen in het maanlicht. Van de Hul en Ixos is goed genoeg.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 10:08 schreef kloas_wokkel het volgende:
[..]
Je gebruikt ook gouden kabels om de boxen luidsprekers aan te sluiten ?
Da's dan weer het andere uiterste...quote:
TS maakt zichzelf onsterfelijk belachelijk...quote:Op zaterdag 7 maart 2009 10:01 schreef sinadO het volgende:
[..]
Ik heb echt prima geluid uit m'n computer, en ik ben niet heel onkritisch hoor. Ik zou alleen niet weten wat voor touwen ik dan zou moeten pakken om mn actieve monitoren met XLR aansluiting moet aansluiten.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |