Mogelijk... de kast bestaat uit ander materiaal dan de frontplaat dus dat kan best tegen elkaar drukken als het opwarmt en uitzet. Ik hoop echt dat dat het is..quote:Op zaterdag 7 maart 2009 09:45 schreef padlarf het volgende:
dat getik is trouwens gewoon een beetje uitzetten van het materiaal, komt door het opwarmen
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 09:41 schreef sinadO het volgende:
Aangezet, tijdje op laten warmen want ook deze apparaten klinken koud niet echt lekker.
Vanwaar dequote:Op zaterdag 7 maart 2009 09:59 schreef kloas_wokkel het volgende:
[..]
![]()
Maare is het geen relais die af-valt?
Krijgen we dit weerquote:Op zaterdag 7 maart 2009 10:01 schreef sinadO het volgende:
[..]
Vanwaar de? Het is een gegeven dat apparatuur na opwarmen beter klinkt.
Je gebruikt ook gouden kabels om de boxen aan te sluiten ?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 10:01 schreef sinadO het volgende:
[..]
Met een audiofiel eens lekker over 'de boxen' gaan pratenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 10:08 schreef kloas_wokkel het volgende:
[..]
Je gebruikt ook gouden kabels om de boxen aan te sluiten ?
In boxen liggen babies. Daar komt ook geluid uit maar dat zou ik niet als audiofiel willen bestempelen...quote:Op zaterdag 7 maart 2009 10:09 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Met een audiofiel eens lekker over 'de boxen' gaan praten
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 10:08 schreef kloas_wokkel het volgende:
[..]
Je gebruikt ook gouden kabels om de boxen Luidsprekers aan te sluiten ?
Nee hoor, ik geloof niet in peperdure kabels gesmeed door elfen in het maanlicht. Van de Hul en Ixos is goed genoeg.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 10:08 schreef kloas_wokkel het volgende:
[..]
Je gebruikt ook gouden kabels om de boxen luidsprekers aan te sluiten ?
Da's dan weer het andere uiterste...quote:
TS maakt zichzelf onsterfelijk belachelijk...quote:Op zaterdag 7 maart 2009 10:01 schreef sinadO het volgende:
[..]
Ik heb echt prima geluid uit m'n computer, en ik ben niet heel onkritisch hoor. Ik zou alleen niet weten wat voor touwen ik dan zou moeten pakken om mn actieve monitoren met XLR aansluiting moet aansluiten.quote:
Hier is maar één passende reactie op:quote:Op zaterdag 7 maart 2009 10:26 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
TS maakt zichzelf onsterfelijk belachelijk...
Actieve monitoren, voor studiogebruik? Die kunnen echt mooi zijn, welke heb je?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 10:28 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik heb echt prima geluid uit m'n computer, en ik ben niet heel onkritisch hoor. Ik zou alleen niet weten wat voor touwen ik dan zou moeten pakken om mn actieve monitoren met XLR aansluiting moet aansluiten.
HAHA JAPANS IEDEREEN WEET DAT BRITS SPUL HET BESTE IS!!11quote:
Niet eens zo speciale hoor. Alesis Monitor One Active MKII, om precies te zijn.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 10:29 schreef sinadO het volgende:
[..]
Actieve monitoren, voor studiogebruik? Die kunnen echt mooi zijn, welke heb je?
Binnen afzienbare tijd naar twee pagina's, op zaterdagmorgen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 10:31 schreef kikoooooo het volgende:
Gast, kap toch eens met je kansloze kuttopics. Je bent niet grappig, we weten nu wel dat je audiofiel bent, en niemand interesseert zich in je kutversterkers.
Want? Elektronen klinken mooier als ze het lekker warm hebben?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 10:01 schreef sinadO het volgende:
[..]
Pffff weet ik veel waaróm het is, ik weet alleen dát het is. En dat heb ik met eigen oren mogen aanschouwen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 10:33 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Want? Elektronen klinken mooier als ze het lekker warm hebben?
Heb je wel eens een dubbelblinde test gedaan om jezelf daarvan te overtuigen?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 10:34 schreef sinadO het volgende:
[..]
Pffff weet ik veel waaróm het is, ik weet alleen dát het is. En dat heb ik met eigen oren mogen aanschouwen.
Niet nodig. Direct na aanzetten klinkt deze versterker kil, klein, met weinig bas. Na een tijdje aangestaan te hebben is het geluid in orde. Dat is ook zo met een andere versterker die ik heb. Dat verschil is zó duidelijk dat zelfs mensen die hier waren en er totaal geen kaas van gegeten hebben het zeiden, uit zichzelf.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 10:36 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Heb je wel eens een dubbelblinde test gedaan om jezelf daarvan te overtuigen?
Het is wel deels waar. daarom zitten de torren meestal ook op 1 koelplaat om de temperatuur hetzelfde te houden. (volgens mij) Maar of dit nou echt hoorbaar is...quote:Op zaterdag 7 maart 2009 10:33 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Want? Elektronen klinken mooier als ze het lekker warm hebben?
Je weet dat je went aan het geluid ? mijn mono wereldontvanger klinkt ook bagger maar als je er een half uur naar hebt geluisterd merk je dat ook niet meer..quote:Op zaterdag 7 maart 2009 10:39 schreef sinadO het volgende:
[..]
Niet nodig. Direct na aanzetten klinkt deze versterker kil, klein, met weinig bas. Na een tijdje aangestaan te hebben is het geluid in orde. Dat is ook zo met een andere versterker die ik heb. Dat verschil is zó duidelijk dat zelfs mensen die hier waren en er totaal geen kaas van gegeten hebben het zeiden, uit zichzelf.
Anders zoek je zelf een hobby?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 10:38 schreef kikoooooo het volgende:
Ik vind het wel aandoenlijk om te zien dat iemands leven alleen uit audio lijkt te bestaan
GMTA!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 10:36 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Heb je wel eens een dubbelblinde test gedaan om jezelf daarvan te overtuigen?
Oftewel je hebt gewoon een k*tversterker? Die van mij klinkt gewoon meteen goed...quote:Op zaterdag 7 maart 2009 10:39 schreef sinadO het volgende:
[..]
Niet nodig. Direct na aanzetten klinkt deze versterker kil, klein, met weinig bas. Na een tijdje aangestaan te hebben is het geluid in orde. Dat is ook zo met een andere versterker die ik heb. Dat verschil is zó duidelijk dat zelfs mensen die hier waren en er totaal geen kaas van gegeten hebben het zeiden, uit zichzelf.
Fok!kers over de vloer?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 10:42 schreef veldmuis het volgende:
Heb je goeie koffie, TS? Want dan nodig ik mezelf een keer bij je uit om te komen luisteren.
Ja, een lekker wijf wat een hele dag als een nerd in alle topics op FOK haar mening probeert te geven en te baggeren.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 10:45 schreef sinadO het volgende:
[..]
Fok!kers over de vloer?![]()
Of ben je een lekker wijf?
Klopt als een bus.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 10:01 schreef sinadO het volgende:
[..]
Dat dus (blijkbaar).quote:Op zaterdag 7 maart 2009 10:57 schreef MaGNeT het volgende:
Overigens is het geen lulverhaal van sinadO, al maakte ik er ook een grapje over.
Halfgeleiders en andere componenten in een versterker krijgen iets andere waarden als ze opwarmen dan wanneer ze op kamertemperatuur zijn.
Een goede versterker wordt ontworpen op basis van de arbeidstemperatuur.
Dus bij kamertemperatuur (net ingeschakeld) klinkt de versterker anders dan dat de ontwerper bedoeld heeft.
Da's idd een goed plan, begin daar eens mee, TS.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 10:28 schreef sinadO het volgende:
Als je niet weet waarover je praat, zeg dan liever niets.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |