Het is niet dat die minderheid beschermt hoeft te worden ofzo hoor, die hebben hier een bek die groot genoeg is.quote:Op maandag 9 maart 2009 21:47 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Mooi, dan geef je zelf antwoord op het waarom een slotje.
Huh? Ik ben je kwijt.quote:Op maandag 9 maart 2009 21:54 schreef Crane het volgende:
[..]
Het is niet dat die minderheid beschermt hoeft te worden ofzo hoor, die hebben hier een bek die groot genoeg is.
Nederlandse meisjes/vrouwen die geilen op getinte jongens
Waarom mag b.v. zo'n topic dan wel open blijven? Omdat het lekker makkelijk is omdat hier nauwelijks allochtonen en vrouwen zitten?
Die klacht slaat nergens op en zit op het randje van racisme (en dat vind ik niet snel). In dit geval gooi je er geen 'beschermslotje' op omdat je weet dat hier weinig getinte jongens en meisjes/vrouwen zitten.quote:
Daar ben ik het voor een keer met je eens, dat topic had allang dicht gegooid moeten wordenquote:Op maandag 9 maart 2009 21:54 schreef Crane het volgende:
[..]
Het is niet dat die minderheid beschermt hoeft te worden ofzo hoor, die hebben hier een bek die groot genoeg is.
Nederlandse meisjes/vrouwen die geilen op getinte jongens
Waarom mag b.v. zo'n topic dan wel open blijven? Omdat het lekker makkelijk is omdat hier nauwelijks allochtonen en vrouwen zitten?
wat had je nog graag willen bespreken?quote:Op maandag 9 maart 2009 22:57 schreef SeLang het volgende:
Deel 1 liep goed en nog lang niet alles is besproken.
Dat is niet "nou", dat is altijd al zo geweest. Delen 2 en drie leiden bij een klachttopic tot bagger, statistisch bewezen. Plus we zijn B&H niet voor lekkere wijven met een kortgeknipt kapsel.quote:
quote:Op maandag 9 maart 2009 23:09 schreef HuHu het volgende:
[..]
Dit is kankerzooi: http://www.upstate.edu/cd(...)ngCancer-Table21.jpg
Missende knopjes is jammer, komt weer goed. Wees niet ongerust. Kanker is erg, missende knopjes niet.
Tsja, ik vond een tweede deel wel kunnen, als het verbaggert kan het altijd nog op slot.quote:Op maandag 9 maart 2009 23:10 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat is niet "nou", dat is altijd al zo geweest. Delen 2 en drie leiden bij een klachttopic tot bagger, statistisch bewezen. Plus we zijn B&H niet voor lekkere wijven met een kortgeknipt kapsel.
Keurig achter een linkje toch? Je weet zelf wel wat je kan verwachten met zo'n bestandsnaam.quote:
Ik vind het maar een domme actie om een populair goedlopend topic zomaar dicht te gooien.quote:Op maandag 9 maart 2009 23:10 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat is niet "nou", dat is altijd al zo geweest. Delen 2 en drie leiden bij een klachttopic tot bagger, statistisch bewezen. Plus we zijn B&H niet voor lekkere wijven met een kortgeknipt kapsel.
Nou vooruit, probeer er nog eentje dan. Wel met goede OP en we zien wel waar het op uitloopt.quote:Op maandag 9 maart 2009 23:15 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ik vind het maar een domme actie om een populair goedlopend topic zomaar dicht te gooien.
Als iets verbaggert dan kan dat altijd nog.
Zo, zo, bijzonder consistent beleid al moet ik dit keer toegeven dat ik het met de uiteindelijke uitkomst niet anders dan eens kan zijn.quote:Op maandag 9 maart 2009 23:26 schreef Adelante het volgende:
Nou vooruit, probeer er nog eentje dan. Wel met goede OP en we zien wel waar het op uitloopt.
Nee, NSFW spul achter een linkje, of foto's waarvan de eigenaar niet wil dat ze elders verschijnen. Naar pr0n linken staan we buiten KPD niet toe.quote:Op maandag 9 maart 2009 23:15 schreef Devvie het volgende:
Dus als ik hier tubgirl naartoe link is dat ook prima? Alles achter een link is prima?![]()
geen idee, zal eens kijkenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:57 schreef NoelGallagher het volgende:
Waarom is mijn TT van de sc veranderd?
Wat een zielige zaadreden zegquote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:01 schreef swarmahoer het volgende:
omdat alle TT's van de sc opgebouwd zijn in die volgorde zoals die nu staat ''[KLB SC # xxxx] quasi grappig zinnetje''
wie weet meldt de betreffende mod zich, anders moet je het hier mee doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |