Het ligt er net. Is nog vers. Je kent de procedures.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:14 schreef Juup© het volgende:
[..]
Blijft het daar liggen of wordt er ook wat mee gedaan?
Was ook maar een plaagstootjequote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:15 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Het ligt er net. Is nog vers. Je kent de procedures.
Beter dat bagger topic sluiten.quote:Op zondag 15 maart 2009 11:53 schreef Emimich het volgende:
Vriendelijk verzoek om de OP terug te plaatsen:
'vind 3 euro toch wat veel hoor' :')
De nieuwe Baggerlayoutquote:Op zondag 15 maart 2009 15:25 schreef swarmahoer het volgende:
ja ik kan er niks aan doen dat het topic verbaggerd wordt.... en opruimen is vechten tegen de bierkaai in, zal je zelf ook begrijpen
besides: het woord adblocker komt te veel voor, en noten duurt lang met deze snelheid
ik probeer het nog héél even, waarschijnlijk tegen beter weten inquote:Op zondag 15 maart 2009 15:31 schreef Devvie het volgende:
[..]
De nieuwe Baggerlayout
gooi hem maar weer dicht.
omdat je zelf ook heel goed weet dat dit soort topics tot bans komen, aangezien users het over adblockers gaan hebben, danwel advies geven, danwel erom vragenquote:Op zondag 15 maart 2009 15:28 schreef Lakitu het volgende:
Komop nou, we mogen het woord Adblock niet eens gebruiken, ofzo?
In hemelsnaam, waarom is m'n topic gesloten? Mensen die Firefox icm Adblock hebben
Mijn advies: even in de rij zetten voor remlof..quote:Op zondag 15 maart 2009 15:32 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik probeer het nog héél even, waarschijnlijk tegen beter weten in
staan ze al, en zijn er al 4 wegquote:Op zondag 15 maart 2009 15:34 schreef Devvie het volgende:
[..]
Mijn advies: even in de rij zetten voor remlof..
quote:Op zondag 15 maart 2009 19:58 schreef Neo-Mullen het volgende:
swarmehoer is een kutmod
wacht maar
terechte klacht!
quote:
quote:
quote:Op zondag 15 maart 2009 20:05 schreef Neo-Mullen het volgende:
Boe fucking hoe
zelfs bij mods doet de waarheid pijn
quote:
quote:Op zondag 15 maart 2009 20:10 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
wat was de waarheid... dat jij n kuttopic opent en ik t sluitmij maakt t niks uit.. jij komt hier huilen, doe dat verder maar in de KLB FB btw als je er zo erg mee zit
de posts hier verwijder ik dalijk om het topic te gebruiken waarvoor het bedoeld is
quote:Op zondag 15 maart 2009 20:19 schreef Neo-Mullen het volgende:
Nouja, dat je dat topic sluit zal me worst wezen, maar je doet t nogal zielig met je 'huilie'
Nieuw woordje geleerd zeker
Valt me op dat je vaker triest tov users doet en vandaar mijn reactie ^^
Maar ga maar weer gauw aan je pikkie trekken vanwege je blauwe kleurtje
Kutmods: het worden er steeds minder maar af en toe wil er nog eentje tevoorschijn komen
Zijn wat?quote:Op zondag 15 maart 2009 20:22 schreef swarmahoer het volgende:
kijk eens naar je avatorvond hem toepasselijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |