Dank je, ik heb het uitgezet.quote:Op zondag 15 maart 2009 18:56 schreef Olep het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/fok/edit_prefs
''Topicgallery''
Nee hoor. Dat is er gewoon nog.quote:Op zondag 15 maart 2009 19:10 schreef Samsonneke het volgende:
Niet praktisch nee.
Is bij jullie ook dat vak weg waarin je snel kan reageren? Ik moet nu helemaal op "Reageer" gaan klikken, terwijl ik vroegah altijd gewoon naar beneden scrollde en daar mijn bagger intikte.
quote:Op zondag 15 maart 2009 19:11 schreef swarmahoer het volgende:
ts leg eerst eens uit wat je bedoeltprintscreen ofzo...
is dat net zoiets als google ads alleen dan met plaatjesquote:
En jij bent modquote:Op zondag 15 maart 2009 19:16 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
is dat net zoiets als google ads alleen dan met plaatjes
Nee, alle afbeeldingen die in een topic gepost worden, worden boven het topic in de Topicgallery weergegeven.quote:Op zondag 15 maart 2009 19:16 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
is dat net zoiets als google ads alleen dan met plaatjes
quote:Op zondag 15 maart 2009 19:16 schreef Olep het volgende:
[..]
Nee, alle afbeeldingen die in een topic gepost worden, worden boven het topic in de Topicgallery weergegeven.
Eigenlijk is er niet echt een voordeel.quote:Op zondag 15 maart 2009 19:18 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Hahahaha...das best ruk....zie er idd het voordeel niet van in!!!!
Heb er derhalve ook geen last van dus dat is mooi!
Kan iemand mij hier het voordeel van uitleggen?
Volgens mij is er geen voordeel.quote:Op zondag 15 maart 2009 19:18 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Hahahaha...das best ruk....zie er idd het voordeel niet van in!!!!
Heb er derhalve ook geen last van dus dat is mooi!
Kan iemand mij hier het voordeel van uitleggen?
ja, en jij een kutuserquote:
Hier niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vliegende flipperkast wist ternauwernood te ontsnappen aan de vlijmscherpe wieken der ventilatoren.
Waarom zijn jou posts allemaal zo slijmerig politiek correct de laatste dagen, alles netjes uitleggen aan iedereen en shit!quote:Op zondag 15 maart 2009 19:21 schreef Olep het volgende:
[..]
Eigenlijk is er niet echt een voordeel.
Het is gewoon dat je alle afbeeldingen in een topic makkelijker kunt zien, denk ik.
Een soort van overzicht.
Wat moet ik dan zeggen?quote:Op zondag 15 maart 2009 19:26 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Waarom zijn jou posts allemaal zo slijmerig politiek correct de laatste dagen, alles netjes uitleggen aan iedereen en shit!
Witte voetjes halen? Waarvoor?
Olep for modquote:Op zondag 15 maart 2009 19:26 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Waarom zijn jou posts allemaal zo slijmerig politiek correct de laatste dagen, alles netjes uitleggen aan iedereen en shit!
Witte voetjes halen? Waarvoor?
quote:
Ik ben dus niet de enige die denkt dat hij een gooi doet naar????quote:
Ach, leuk toch?quote:Op zondag 15 maart 2009 19:30 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Het valt mij gewoon op dat elk antwoord doorspekt is met netheid....
quote:Op zondag 15 maart 2009 19:32 schreef Olep het volgende:
[..]
Ach, leuk toch?
Ik snap niet dat wanneer ik een normale post maak, dat ik automatisch probeer mod te worden.![]()
Jij vroeg om uitleg, ik gaf het.
Wat is het leven toch moeilijk he?
Dat kan natuurlijk, die zijn wel andersquote:Op zondag 15 maart 2009 19:44 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Misschien ben ik de nachtposts van je gewend, laten we het daarop houden, en dan nog, mocht je voor blauw gaan dan heb je mijn zegen hoor, ik mag je wel!
Baggeren hoeft toch niet per definitie slecht te zijn?quote:Op zondag 15 maart 2009 19:46 schreef Olep het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk, die zijn wel anders
En nee joh, ik bagger teveel om mod te worden.
Klopt, niet altijd.quote:Op zondag 15 maart 2009 19:54 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Baggeren hoeft toch niet per definitie slecht te zijn?
Inderdaadquote:Op zondag 15 maart 2009 19:46 schreef Olep het volgende:
[..]
En nee joh, ik bagger teveel om mod te worden.
quote:Op zondag 15 maart 2009 20:12 schreef Acinonyx het volgende:
Heb het ook al een tijdje aanstaan maar ik vind het wel handig, je kan meteen zien welke jailbait er allemaal op een topic-pagina aanwezig is zonder dat je eerst de hele pagina af moet speuren
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |