daarom wees ik je toch op de optie dat je ze gewoon uit kan zetten, dat minder werk kost dan een topic te openenquote:Op zondag 15 maart 2009 20:43 schreef Neo-Mullen het volgende:
Misschien wel ja, maar daarom ben ik ook geen mod en jij geloof ik wel.
Horen mods niet te laten zien hoe het wel moet?
Of geldt dat voor jou toevallig niet?
Zoals gezegd: je bent al vaker bezig met huilie en weetikveelwatquote:Op zondag 15 maart 2009 20:49 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
daarom wees ik je toch op de optie dat je ze gewoon uit kan zetten, dat minder werk kost dan een topic te openen
en ja, aangezien jij met kutmod de conversatie opent voel ik me niet geroepen om huillie terug te nemen ofzokomt niet echt over alsof je er heel veel van meent namelijk
quote:Op zondag 15 maart 2009 23:38 schreef behangplakker het volgende:
Jullie hebben net een slotje op de nieuwe SC gezet
McFearless is weer even wieberen, maak jij een nieuwe BP?quote:Op zondag 15 maart 2009 23:38 schreef behangplakker het volgende:
Jullie hebben net een slotje op de nieuwe SC gezet
En waarom dan wel?quote:Op zondag 15 maart 2009 23:39 schreef Adelante het volgende:
[..]
McFearless is weer even wieberen, maak jij een nieuwe BP?
Je bent net terug, post eens gewoon leuk mee ipv op dezelfde voet verder te gaan en net als jordeeeh door de shredder te gaan?quote:
Ok, ik had de lapo, fail. Waarom pest je me daarmee? Serieus, dat sloeg als een penis op een drumschstel.quote:Op zondag 15 maart 2009 23:47 schreef Adelante het volgende:
[..]
Je bent net terug, post eens gewoon leuk mee ipv op dezelfde voet verder te gaan en net als jordeeeh door de shredder te gaan?
Hoe moeilijk is het een normale KLB SC te openen en dan nog gevolgd door meer bagger hier?quote:Op zondag 15 maart 2009 23:49 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ok, ik had de lapo, fail. Waarom pest je me daarmee? Serieus, dat sloeg als een penis op een drumschstel.
Ok, ok, je hebt gelijk, ik had gewoon een normale SC moeten openen. Mijn excuses.quote:Op zondag 15 maart 2009 23:51 schreef Adelante het volgende:
[..]
Hoe moeilijk is het een normale KLB SC te openen en dan nog gevolgd door meer bagger hier?
Yep.quote:Op maandag 16 maart 2009 19:19 schreef swarmahoer het volgende:
wat is dr met die 1e linkfoto is niet meer te zien namelijk
2e ook trouwens
crane fotos ?
morgen werken :').quote:Op maandag 16 maart 2009 19:25 schreef Juup© het volgende:
[..]
Maar er de volgende maal een screenshot van, zou aardig bewijs zijn voor de modjes.
quote:Op maandag 16 maart 2009 19:26 schreef TNA het volgende:
[..]
morgen werken :').
Hier staat er nog eentje, nieuwsgierig aagje. Ik post de link voor jou, normaal ben ik vast strafbaar, maar het is tegelijkertijd feedback omdat de foto vast weg moet. Zodoende heb ik mijzelf ingedekt tegen een ban. Veel plezier.
raar, ik zie ze in beide links nog gewoon staanquote:Op maandag 16 maart 2009 19:23 schreef swarmahoer het volgende:
ja ze zijn nu al weg.... ff met remlof overleggen
Oh, in cache dan. De foto's zijn van de fokserver afgehaald.quote:Op maandag 16 maart 2009 19:30 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
raar, ik zie ze in beide links nog gewoon staan
quote:
quote:Op maandag 16 maart 2009 14:47 schreef MrKawada het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
![]()
![]()
Je bent zelf de ergste, tot over 48 uurquote:Op maandag 16 maart 2009 18:10 schreef J.Herrer het volgende:
Wat doen we hiermee?
Ik heb ineens een Fobo!
Geld Halen uit de geldautomaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |