Dat is niet "nou", dat is altijd al zo geweest. Delen 2 en drie leiden bij een klachttopic tot bagger, statistisch bewezen. Plus we zijn B&H niet voor lekkere wijven met een kortgeknipt kapsel.quote:
quote:Op maandag 9 maart 2009 23:09 schreef HuHu het volgende:
[..]
Dit is kankerzooi: http://www.upstate.edu/cd(...)ngCancer-Table21.jpg
Missende knopjes is jammer, komt weer goed. Wees niet ongerust. Kanker is erg, missende knopjes niet.
Tsja, ik vond een tweede deel wel kunnen, als het verbaggert kan het altijd nog op slot.quote:Op maandag 9 maart 2009 23:10 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat is niet "nou", dat is altijd al zo geweest. Delen 2 en drie leiden bij een klachttopic tot bagger, statistisch bewezen. Plus we zijn B&H niet voor lekkere wijven met een kortgeknipt kapsel.
Keurig achter een linkje toch? Je weet zelf wel wat je kan verwachten met zo'n bestandsnaam.quote:
Ik vind het maar een domme actie om een populair goedlopend topic zomaar dicht te gooien.quote:Op maandag 9 maart 2009 23:10 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat is niet "nou", dat is altijd al zo geweest. Delen 2 en drie leiden bij een klachttopic tot bagger, statistisch bewezen. Plus we zijn B&H niet voor lekkere wijven met een kortgeknipt kapsel.
Nou vooruit, probeer er nog eentje dan. Wel met goede OP en we zien wel waar het op uitloopt.quote:Op maandag 9 maart 2009 23:15 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ik vind het maar een domme actie om een populair goedlopend topic zomaar dicht te gooien.
Als iets verbaggert dan kan dat altijd nog.
Zo, zo, bijzonder consistent beleid al moet ik dit keer toegeven dat ik het met de uiteindelijke uitkomst niet anders dan eens kan zijn.quote:Op maandag 9 maart 2009 23:26 schreef Adelante het volgende:
Nou vooruit, probeer er nog eentje dan. Wel met goede OP en we zien wel waar het op uitloopt.
Nee, NSFW spul achter een linkje, of foto's waarvan de eigenaar niet wil dat ze elders verschijnen. Naar pr0n linken staan we buiten KPD niet toe.quote:Op maandag 9 maart 2009 23:15 schreef Devvie het volgende:
Dus als ik hier tubgirl naartoe link is dat ook prima? Alles achter een link is prima?![]()
geen idee, zal eens kijkenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:57 schreef NoelGallagher het volgende:
Waarom is mijn TT van de sc veranderd?
Wat een zielige zaadreden zegquote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:01 schreef swarmahoer het volgende:
omdat alle TT's van de sc opgebouwd zijn in die volgorde zoals die nu staat ''[KLB SC # xxxx] quasi grappig zinnetje''
wie weet meldt de betreffende mod zich, anders moet je het hier mee doen
De Officiële Klaagbaak Slowchat klinkt veel mooier en beter, wat ook goed bij de users van de sc past, aangezien die ook veel mooier en beter zijn dan de rest.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:04 schreef swarmahoer het volgende:
waarom zou je daar vanaf wijken, die standaard is er al vanaf deel 1 volgens mij
op deze manier is die herkenbaar
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
De Officiële Klaagbaak Slowchat klinkt veel mooier en beter, wat ook goed bij de users van de sc past, aangezien die ook veel mooier en beter zijn dan de rest.
Ligt het nou aan mij, of is er de laatste dagen een indrukwekkende hoeveelheid bagger hier?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:58 schreef jordeeeh het volgende:
Dan maar hier: Waarom blijven die troll topics open?
Je kan toch een topicreport plaatsen. Dan zien wij die shit sneller.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:58 schreef TNA het volgende:
[..]
Ligt het nou aan mij, of is er de laatste dagen een indrukwekkende hoeveelheid bagger hier?
Oh, het was geen verwijt naar jullie, het viel me gewoon op. De moderatie is prima.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:59 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je kan toch een topicreport plaatsen. Dan zien wij die shit sneller.
linkjesquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:58 schreef jordeeeh het volgende:
Topicreports.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:58 schreef jordeeeh het volgende:
Is heel wat anders dan een topic over Emo's, het HBO, FOK!-users etc etc.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:58 schreef jordeeeh het volgende:
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:01 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
linkjes
en wat bowa zegt
we hebben ook dit topic of pm nog
Marktplaats en de term 'high-end'.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Topicreports.
We zien ook niet alles in 1 oogopslag.
Die gast maakt alleen maar topics over geluid dit en geluid dat, puur om reacties uit te lokken.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:01 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Is heel wat anders dan een topic over Emo's, het HBO, FOK!-users etc etc.
Publiekelijk (kan het wel 844 keer blijven roepen) vs. uitgekauwde onderwerpen.
Als je die niet snapt, dan vraag ik me serieus af waar het fout ging.
Je wil toch reacties in een topicquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:03 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
[..]
Marktplaats en de term 'high-end'.
Had het dus over dat topic.
[..]
Die gast maakt alleen maar topics over geluid dit en geluid dat, puur om reacties uit te lokken.
Dat is volgens jou niet uitgekauwd?
Topics die je gisteren hebt gesloten? Ik heb t gewoon over die audiotopics van hem die langskomen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:06 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Je wil toch reacties in een topicDat Sinad dinges dat vaker doet en z'n topics op het randje zijn (9 van de 10 keer) maakt het nog steeds een wereld van verschil wat betreft zijn topic en de topics die ik gisteren heb gesloten.
ik zie één audiotopic in zijn active topicslijst.. kan aan mij liggen ?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:07 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Topics die je gisteren hebt gesloten? Ik heb t gewoon over die audiotopics van hem die langskomen.
Nouja, t valt op zich wel mee maar toch:quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:09 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik zie geen één audiotopic in zijn active topicslijst.. kan aan mij liggen ?
Mja t was ook omdat k meerdere mensen er over hoordequote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:10 schreef de_boswachter het volgende:
We appricieren je hulp Jordeeeh, maar je mag geen stempel drukken op een topic omdat je het even zelf kut vind.
Was het maar zo, dan bestond KLB uit 10 topics
Neuh, ik snap Jordy ook wel. Je topics hebben altijd een achterliggende gedachte/boodschap. Dat weet jij, dat weet ik, en dat weet Jordy.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:16 schreef sinadO het volgende:
hey hier gaat 't over mij!
Ik wil er wel wat HBO en Emo topics doorheen gooien hoor, u vraagt wij draaien.
Maar ja, waar het hart van vol is...
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:37 schreef swarmahoer het volgende:
ik vind ze terecht, mannen kijken geen desperate housewifes
Jij bent vanaf vanavond mijn favoriete mod.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:37 schreef swarmahoer het volgende:
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:37 schreef swarmahoer het volgende:
Ik had hem vrijwel meteen door anders....quote:
richcalieber is aan t klonen, maar die gaan er ook evenhard weer afquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:32 schreef Hetiszover het volgende:
Ligt het nou aan mij of zijn er de afgelopen dagen een hoop baggerkloons bijgekomen? Ik erger me kapot.
Doe ikquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:35 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
richcalieber is aan t klonen, maar die gaan er ook evenhard weer afen vanuit de klbsc zijn er ook wat trieste users, maar die hebben nu n tijdelijke ban
mocht je er een tegenkomen, je weet het TR knopje te vinden
quote:
in de kloonscanquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:45 schreef Emimich het volgende:
Irritante kloon in de KLB-SC
http://forum.fok.nl/user/history/248130
Ik niet.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:48 schreef Limpa het volgende:
Ik blijf het achterlijk vinden dat RichCalibier gebanned is.
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:48 schreef Limpa het volgende:
quote:
* remlof gaat een IP-ban regelen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:48 schreef Limpa het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |