Helaas, zonder resultaat.quote:
Kijk het huidige SC-topic er maar op na, het is toch zeker een kloon.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:55 schreef Adelante het volgende:
Helaas, zonder resultaat.
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:52 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Duh, ik heb zelf die kloon aangemaakt.
Die is van mij, sorry als ie lastig isquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:55 schreef Olep het volgende:
Irritante kloon.
http://forum.fok.nl/user/history/104871
Kloonscan a.u.b.
quote:Op woensdag 11 maart 2009 00:02 schreef _nylz_ het volgende:
[..]
Die is van mij, sorry als ie lastig is
Vertrouw nooit SC-users!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:57 schreef swarmahoer het volgende:
ja van king of pop, zegt ie net zelf
Omdat ik gewoon normaal post?quote:
Valt best mee hoor.quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:59 schreef de_boswachter het volgende:
Gaat er ook eens een dag voorbij dat jij niet in de feedback zit Crane ?
* zal eens kijken
Dat gele uitroeptekenquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:08 schreef J.Herrer het volgende:
Hoe doe je topicreport?
Ik zal de modjes voortaan ook wel helpen om baggertopics op te sporen
quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:50 schreef Emimich het volgende:
Josselen
Kwaliteitstopic, kijk alleen al maar naar alle moeite die in de OP gestoken is.![]()
Triest dat nota bene mods het topic verbaggeren en het dan uiteindelijk sluiten.
het is mijn aller rechter knokkel, waar mijn pink aan vast zit, kan nu amper mijn pink bewegen en bij het typen doet t ook pijn. Als je m open doet post ik zo een foto. is serieus geen grapje. Open nauwelijks klb topics..quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:18 schreef swarmahoer het volgende:
met gebroken vingers kan je niet typen
oke, ik ga ff mijn iPwn pakkenquote:Op woensdag 11 maart 2009 19:21 schreef swarmahoer het volgende:
post de pic maar hier, dan kijk ik wel of het topic waardig is
(wel een geloofwaardige pic, dus met een briefje erbij swarmahoer is een toffe mod ofzo)
Hij is denk ik gebrokenquote:Op woensdag 11 maart 2009 19:35 schreef swarmahoer het volgende:
ik mis de knokkelen de wond + keiveel bloed en spectaculaire dingen
kap nou gewoon met zuigenquote:Op woensdag 11 maart 2009 20:21 schreef jordeeeh het volgende:
Oh sorry je hebt gelijk. Zijn hele levensverhaal over zijn knokkels mag hier zeker niet ontbreken. Gelijk het fotoalbum erbij trekken! Gezellig samen achter de pc foto's kijken.
Nee indredaad, heeft veel met het gesloten topic te maken.. Want je was er nog niet over uit dat ie dicht zou blijven.
wat is je suggestiequote:Op woensdag 11 maart 2009 22:56 schreef Titus-Pullo het volgende:
Waarom wordt mijn mooie kwaliteitstopic gesloten alleen vanwege relusersIk moet nu heel hard huilen
een klacht kan je illustreren dmv paint of link of wat dan ook, maar als dit je klacht is kan iedereen wel n topic openen met n liedje dat ie kut vindtquote:Op woensdag 11 maart 2009 23:01 schreef Titus-Pullo het volgende:
Ik wist niet dat dat niet mocht
Maar ik moet zoiets natuurlijk wel illustreren dmv links
Maar dat andere linkdumptopic met die duitse songvid is niet gesloten of wel?quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:03 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
een klacht kan je illustreren dmv paint of link of wat dan ook, maar als dit je klacht is kan iedereen wel n topic openen met n liedje dat ie kut vindtdus vandaar...
linkje?quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:09 schreef Titus-Pullo het volgende:
[..]
Maar dat andere linkdumptopic met die duitse songvid is niet gesloten of wel?
Geachte dame en heren mods, ik wacht nog op antwoord.quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:50 schreef Emimich het volgende:
Josselen
Kwaliteitstopic, kijk alleen al maar naar alle moeite die in de OP gestoken is.![]()
Triest dat nota bene mods het topic verbaggeren en het dan uiteindelijk sluiten.
de boswachter ookquote:Op woensdag 11 maart 2009 23:44 schreef Emimich het volgende:
[..]
Geachte dame en heren mods, ik wacht nog op antwoord.
en verder wordt er gepost in stijl van het topic, en je snapt zelf ook wel dat dat soort reacties terug zouden komen ookal zouden we het topic opruimen....quote:Op woensdag 11 maart 2009 08:35 schreef de_boswachter het volgende:
Zeg.
Je tag zegt: Du man van du kaste.
Maar volgens mij ben jij niet de uitvinder.
Ik ben geen mod, maar ik geef wel antwoord: wat een ongekend kuttopicquote:Op woensdag 11 maart 2009 23:44 schreef Emimich het volgende:
[..]
Geachte dame en heren mods, ik wacht nog op antwoord.
toen was ik nog geen modquote:Op woensdag 11 maart 2009 23:47 schreef Titus-Pullo het volgende:
Mensen die Heino niet leuk vinden
Deze dus
Heb je het topic überhaupt gelezen?quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:50 schreef TNA het volgende:
Ik ben geen mod, maar ik geef wel antwoord: wat een ongekend kuttopic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |