Mja, k ging er vanuit dat je met zulke dingen gewoon gewaarschuwd werd, en als t door bleef gaan een note.quote:Op maandag 9 maart 2009 00:31 schreef Adelante het volgende:
[..]
Het kan, in VBL noten ze voor minder
quote:
Dit is FB, niet SC.quote:Op maandag 9 maart 2009 00:34 schreef Meddo het volgende:
[ [url=http%3A//members.home.nl/manondehaan/SHE.jpg]afbeelding[/url] ]
http://www.fok.nl/shop/notes.phpquote:
quote:Op maandag 9 maart 2009 00:33 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
grappig dat je wist wat er stondmaar ja, topic vervuilen is notebaar
als het vaker gebeurt schijn je een ban te krijgen
quote:Op maandag 9 maart 2009 00:34 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
en wat je vind mag je houden, zeg het dan gewoon niet, makkelijk zat toch ? vervuilen en verbaggeren is niet gewenst
quote:
Had k al getypt voor hij dicht ging, maar k was te laat met invoeren.quote:Op maandag 9 maart 2009 00:34 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Mja, k ging er vanuit dat je met zulke dingen gewoon gewaarschuwd werd, en als t door bleef gaan een note.
Maar goed, t is een ongewenste post dus noten zou daarvoor wel mogen.
waarschuwing zie je dus in de editquote:Op maandag 9 maart 2009 00:36 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
[..]
Had k al getypt voor hij dicht ging, maar k was te laat met invoeren.
Oké dan. Modereer eens want agressiever en deel wat meer bans uit.quote:Op maandag 9 maart 2009 00:38 schreef Adelante het volgende:
FEEDBACK TOPIC
Dus iedereen die niet komt om te zeiken of met vragen, graag ergens anders liefde zoeken!
We staan altijd open voor suggesties en de meeste usuals zijn al met verlof.quote:Op maandag 9 maart 2009 00:39 schreef Juup© het volgende:
[..]
Oké dan. Modereer eens want agressiever en deel wat meer bans uit.
je weet nu iig waaromquote:Op maandag 9 maart 2009 00:39 schreef Hetiszover het volgende:
Maar goed swarmahoer, laat ik er maar geen heikel punt van maken, er worden tenslotte oorlogen gevoerd om minder.
quote:Op maandag 9 maart 2009 00:40 schreef Adelante het volgende:
[..]
We staan altijd open voor suggesties en de meeste usuals zijn al met verlof.
Mja ik bedoel meer als waarschuwing voor je een note krijgt.quote:Op maandag 9 maart 2009 00:38 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
waarschuwing zie je dus in de editen als het te vaak voorkomt krijg je een speciale PM
Had ik al antwoord op gegeven:quote:Op maandag 9 maart 2009 00:41 schreef J.Herrer het volgende:
Ik stel gewoon een normale vraag en die wordt meteen verwijderd
Bij hoeveel noten krijg je een ban?
Dat hangt van de zwaarte van je notes af.quote:Op maandag 9 maart 2009 00:41 schreef J.Herrer het volgende:
Ja daar mot ik voor dokken en staat alleen maar hoeveel je er hebtquote:Op maandag 9 maart 2009 00:44 schreef jordeeeh het volgende:
Had ik al antwoord op gegeven:
http://www.fok.nl/shop/notes.php
Gewoon betalen en dan:quote:Op maandag 9 maart 2009 00:46 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Ja daar mot ik voor dokken en staat alleen maar hoeveel je er hebt
quote:Als je je notes wilt inzien kun je hieronder direct via iDeal betalen. Je kunt je notes dan direct inzien.
Oh wacht, je stelde nu een andere vraag.quote:Op maandag 9 maart 2009 00:46 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Geen vast aantal voor te noemen. Afhankelijk van je eerdere notes en de ernst van de overtreding, ranzige plaatjes en beledigen van crew staan garant voor een snelle FOK!loze periode.quote:Op maandag 9 maart 2009 00:41 schreef J.Herrer het volgende:
Gast, het is je nu een aantal keer uitgelegd.quote:Op maandag 9 maart 2009 00:46 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.
Dat jij nog nooit geband bent eigenlijkquote:Op maandag 9 maart 2009 00:46 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Is t zo?quote:Op maandag 9 maart 2009 00:48 schreef Adelante het volgende:
[..]
Geen vast aantal voor te noemen. Afhankelijk van je eerdere notes en de ernst van de overtreding, ranzige plaatjes en beledigen van crew staan garant voor een snelle FOK!loze periode.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |