En dan stuurt gers wel een bleometjequote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:27 schreef dagdag het volgende:
Dan bel je af ?
Of zeg dat je vriendin in coma ligt, werkt bij meer personen.
Maar itt dagdag weet TS wél de '.' te vinden.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:27 schreef Andersnamelijk het volgende:
TS heeft dezelfde schrijfstijl als dagdag
m'n vriendin ligt al 7 jaar in coma... dus das niet echt meer een reden om af te bellen.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:27 schreef dagdag het volgende:
Dan bel je af ?
Of zeg dat je vriendin in coma ligt, werkt bij meer personen.
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:28 schreef koemleit het volgende:
[..]
m'n vriendin ligt al 7 jaar in coma... dus das niet echt meer een reden om af te bellen.
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:29 schreef koemleit het volgende:
[..]
das natuurlijk niet echt waar he.

quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:29 schreef koemleit het volgende:
[..]
das natuurlijk niet echt waar he.
Scholen zijn op Zondags doorgaands niet open.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:35 schreef SharQueDo het volgende:
"als ... zijnde?"![]()
TS is vast geen leraar Nederlands!![]()
![]()
normaal drink ik de hele dag bier op zondag...quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:41 schreef Ascendancy het volgende:
Ik werk altijd op zondag.
Ideaal die dag komt er toch geen donder uit je lichaam dus
Ik heb op zaterdagnacht altijd al genoeg gedronkenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:42 schreef koemleit het volgende:
[..]
normaal drink ik de hele dag bier op zondag...
morgen dus niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
linkje naar waar hij begon te huilen.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:52 schreef J.Herrer het volgende:
Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat Crane weer begint te huilen
Wat is z'n hyves dan? (>>PM?)quote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:01 schreef J.Herrer het volgende:
Mensen die een hekel hebben aan fotosites als hyves...
Dat dusquote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:12 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Wat is z'n hyves dan? (>>PM?)
Sjit! Je hebt me.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:39 schreef koemleit het volgende:
[..]
Scholen zijn op Zondags doorgaands niet open.
SharQueDo heeft vast niet op school gezeten![]()
![]()
Zondag met een hoofdletterquote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:39 schreef koemleit het volgende:
[..]
Scholen zijn op Zondags doorgaands niet open.
SharQueDo heeft vast niet op school gezeten![]()
![]()
dat danweerwel...quote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:58 schreef Irritatie100 het volgende:
Een beetje baan heeft toeslagen op zondag waardoor je volgende week dat gemiste bier in kan halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |