Jaa, de mening van de mensen uit KLB! Die is me zoveel waard.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:36 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Je bent nu eenmaal een pauper, en iedereen weet het al, althans in KLB
Prachtige reply weer.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:35 schreef Crane het volgende:
[..]
Ik zorg slechts voor wat tegenwicht.
En die sig is ook echt zo serieus bedoeld.Jammer dat het happen nog meeviel.
Zie daar ga je weer... Gelijk weer de grond in trappenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:38 schreef Crane het volgende:
[..]
Jaa, de mening van de mensen uit KLB! Die is me zoveel waard.
Het in real life uitgekotste volk dat hier massaal samenkomt om sociale mensen af te zeiken en het te hebben over kutbands.
Aaaaah zieltjequote:
En dan post je onder een kloon maar dan gebruik je wel je echte account's photobucket account.quote:
Als je echt waarde hecht aan zulke contacten, zouden ze ook niet verwateren.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:37 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Neen ik gebruik Hyves louter als hulpmiddelen voor het behouden van (verwaterde) sociale contacten.
Maar bij jullie christentuig blijft het allemaal in de familie heh?
NEE, achterlijke kankermongool. Ik ben toch duidelijk hierin?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:41 schreef DutchErrorist het volgende:
Crane, je kon het verwachten vind je zelf ook niet?
net alsof ik jordeeeh benquote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:40 schreef Afwazig het volgende:
[..]
En dan post je onder een kloon maar dan gebruik je wel je echte account's photobucket account.
Hoe kankerdom ben je
Rot op man.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:41 schreef Crane het volgende:
[..]
NEE, achterlijke kankermongool. Ik ben toch duidelijk hierin?
Ga maar snel kontjes likken vriend...quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:41 schreef Crane het volgende:
[..]
NEE, achterlijke kankermongool. Ik ben toch duidelijk hierin?
Ik heb een relatief grote sociale omgeving, ik zou een dagtaak hebben aan het behouden van zoveel contacten. En dat is niet om te pochenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:41 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Als je echt waarde hecht aan zulke contacten, zouden ze ook niet verwateren.
Ja, christendom erbij halen is zo volwassen ookStaat echt in verhouding tot de discussie hier
Dat doe hij dus wel.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Crane, neem jij jezelf serieus?
Ik mag toch hopen van niet.
Ik ken hun allemaalquote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:42 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dan moet ik maar hem maar counteren:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik gebruik het om avonddiensten mee te wisselen met collega's, imho ook het enige nuttige aan hyves.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:37 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Neen ik gebruik Hyves louter als hulpmiddelen voor het behouden van (verwaterde) sociale contacten.
Maar bij jullie christentuig blijft het allemaal in de familie heh?
Nee BT, ik zeg zelfs nog letterlijk in dit topic dat ik GEEN privé-gegevens/foto's wens te zien hier.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:44 schreef Breathtaking het volgende:
Crane, ik snap sowieso niet waarom je dit soort topics nog opent?
Je vraagt er gewoon om dat die foto weer gepost gaat worden, je bent slim genoeg om dat zelf ook te weten, en toch blijf je het doen. Beetje masochistisch ingesteld?
Als contacten ècht belangrijk voor je zijn, dan wíl je ze simpelweg onderhouden. Daar maak je tijd voor. Als ze niet belangrijk genoeg zijn, verwateren ze. Conclusie: "sociale" contacten onderhouden via Hyves is hypocriet omdat die mensen in eerste instantie al niet belangrijk genoeg zijn bevonden om contact mee te onderhouden. En waarom contact onderhouden met mensen waar je geen contact mee wil?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:42 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ik heb een relatief grote sociale omgeving, ik zou een dagtaak hebben aan het behouden van zoveel contacten. En dat is niet om te pochen.
Nee, maar het is wel leuk.
Je bent triest.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:45 schreef Crane het volgende:
[..]
Nee BT, ik zeg zelfs nog letterlijk in dit topic dat ik GEEN privé-gegevens/foto's wens te zien hier.
Zoals ik al zei, ik bied slechts een beetje tegenwicht aan de 100.0000 'Hyves'-topics/reacties hier.
Whehe ik zeg niksquote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:45 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dat sletje rechts lust hem wel zeker?
Nobel hoor.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:45 schreef Crane het volgende:
[..]
Nee BT, ik zeg zelfs nog letterlijk in dit topic dat ik GEEN privé-gegevens/foto's wens te zien hier.
Zoals ik al zei, ik bied slechts een beetje tegenwicht aan de 100.0000 'Hyves'-topics/reacties hier.
* De_Ananas tikt hem aan.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:46 schreef Chriz2k het volgende:
*luchtboks* naar Ananas voor het correct benamen van het meisje.
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:47 schreef Olep het volgende:
Crane heeft dus blijkbaar ook een hekel aan foto's.
Crane vraagt erom...quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:48 schreef J.Herrer het volgende:
Eigenlijk best wel een kutstreek om zomaar ongevraagd iemands foto hier op te knallen
Je conclusie is foutiefquote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:46 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Als contacten ècht belangrijk voor je zijn, dan wíl je ze simpelweg onderhouden. Daar maak je tijd voor. Als ze niet belangrijk genoeg zijn, verwateren ze. Conclusie: "sociale" contacten onderhouden via Hyves is hypocriet omdat die mensen in eerste instantie al niet belangrijk genoeg zijn bevonden om contact mee te onderhouden. En waarom contact onderhouden met mensen waar je geen contact mee wil?
En dom, en een bewijs van weinig inhoudelijke overtuigingskracht, maar hey, whatever floats your boat
En jij denkt dat je er dan niet om vraagt?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:45 schreef Crane het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |