Ik gebruik het om avonddiensten mee te wisselen met collega's, imho ook het enige nuttige aan hyves.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:37 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Neen ik gebruik Hyves louter als hulpmiddelen voor het behouden van (verwaterde) sociale contacten.
Maar bij jullie christentuig blijft het allemaal in de familie heh?
Nee BT, ik zeg zelfs nog letterlijk in dit topic dat ik GEEN privé-gegevens/foto's wens te zien hier.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:44 schreef Breathtaking het volgende:
Crane, ik snap sowieso niet waarom je dit soort topics nog opent?
Je vraagt er gewoon om dat die foto weer gepost gaat worden, je bent slim genoeg om dat zelf ook te weten, en toch blijf je het doen. Beetje masochistisch ingesteld?
Als contacten ècht belangrijk voor je zijn, dan wíl je ze simpelweg onderhouden. Daar maak je tijd voor. Als ze niet belangrijk genoeg zijn, verwateren ze. Conclusie: "sociale" contacten onderhouden via Hyves is hypocriet omdat die mensen in eerste instantie al niet belangrijk genoeg zijn bevonden om contact mee te onderhouden. En waarom contact onderhouden met mensen waar je geen contact mee wil?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:42 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ik heb een relatief grote sociale omgeving, ik zou een dagtaak hebben aan het behouden van zoveel contacten. En dat is niet om te pochen.
Nee, maar het is wel leuk.
Je bent triest.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:45 schreef Crane het volgende:
[..]
Nee BT, ik zeg zelfs nog letterlijk in dit topic dat ik GEEN privé-gegevens/foto's wens te zien hier.
Zoals ik al zei, ik bied slechts een beetje tegenwicht aan de 100.0000 'Hyves'-topics/reacties hier.
Whehe ik zeg niksquote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:45 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dat sletje rechts lust hem wel zeker?
Nobel hoor.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:45 schreef Crane het volgende:
[..]
Nee BT, ik zeg zelfs nog letterlijk in dit topic dat ik GEEN privé-gegevens/foto's wens te zien hier.
Zoals ik al zei, ik bied slechts een beetje tegenwicht aan de 100.0000 'Hyves'-topics/reacties hier.
* De_Ananas tikt hem aan.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:46 schreef Chriz2k het volgende:
*luchtboks* naar Ananas voor het correct benamen van het meisje.
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:47 schreef Olep het volgende:
Crane heeft dus blijkbaar ook een hekel aan foto's.
Crane vraagt erom...quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:48 schreef J.Herrer het volgende:
Eigenlijk best wel een kutstreek om zomaar ongevraagd iemands foto hier op te knallen
Je conclusie is foutiefquote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:46 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Als contacten ècht belangrijk voor je zijn, dan wíl je ze simpelweg onderhouden. Daar maak je tijd voor. Als ze niet belangrijk genoeg zijn, verwateren ze. Conclusie: "sociale" contacten onderhouden via Hyves is hypocriet omdat die mensen in eerste instantie al niet belangrijk genoeg zijn bevonden om contact mee te onderhouden. En waarom contact onderhouden met mensen waar je geen contact mee wil?
En dom, en een bewijs van weinig inhoudelijke overtuigingskracht, maar hey, whatever floats your boat
En jij denkt dat je er dan niet om vraagt?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:45 schreef Crane het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |