quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:22 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Daarom is het verband ook indirect.
[..]
Hij durfde mij niet eens toe te voegen, de lul!
TS geeft aan dat hij zijn Hyves nodig heeft om zijn vrienden/kennissen op de hoogte te houden van zijn oh zo interessante leven. Dat is geen normaal contactquote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:24 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Nu zeg je wat anders dan wat je net zei.
[..]
"Normaal contact" is relatief. Eigenlijk is normaal relatief.
Eigenlijk moet je dus gewoon je smoel houden.
Dude je loopt iedereen af te zeiken die anders is dan jij, dan moet je toch wel tof zijn? Kneusquote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:24 schreef Crane het volgende:
[..]
Ik zeg helemaal niet dat ik zelf zo 'tof' ben.Maar goed, dit is offtopic.
Kunnen we de resultaten binnenkort al verwachten?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:23 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dat moet ik nog onderzoeken.
Ik vermoed echter dat dat percentage aanzienlijk lager gaat uitvallen.
Dat geeft TS helemaal niet aan dat maak jij er van vetnekquote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:25 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
TS geeft aan dat hij zijn Hyves nodig heeft om zijn vrienden/kennissen op de hoogte te houden van zijn oh zo interessante leven. Dat is geen normaal contact
Dikzak.
Okee, Hyves en Sugababesquote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:24 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Wie beweert dat het enkel via Hyves is?
Het leven is nogal zwart-wit bij jou, hè?
Nee, ik loop gastjes af te zeiken die hier de hele zaterdagnacht in de Slowchats zitten om mensen die wel uitgaan belachelijk te maken.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:25 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dude je loopt iedereen af te zeiken die anders is dan jij, dan moet je toch wel tof zijn? Kneus
Gelieve geen hyves profielen hier zoquote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:25 schreef Afwazig het volgende:
Ik eis nu de Hyves van Crane, Jos, en Chris.
Bij mensen die zeggen dat je niet sociaal bent wanneer je geen hyves hebt net zo.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:24 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Wie beweert dat het enkel via Hyves is?
Het leven is nogal zwart-wit bij jou, hè?
Waarom is dat een trieste ontwikkeling? De massa is altijd triest, het mooie is dat je daar als verheven persoon op neer kunt kijken.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:25 schreef Gehannes het volgende:
Het is gewoon zorgwekkend dat mensen zichzelf via hyves als het ware als product verkopen. En daar hoort natuurlijk af en toe wel een leuke vakantie update bij waarbij je lachend voor de eiffel toren staat. Of een leuke reeks van je wintersport vakantie. Het is allemaal maar om niet voor de andere onder te doen. Want dat is natuurlijk taboe op hyves, waar het aantal vrienden wat je hebt je "rangorde" aangeeft. Trieste ontwikkeling.
Ik verkeer nog in de oriënterende fase.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:26 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Kunnen we de resultaten binnenkort al verwachten?
Laat me raden; jij hebt ook Hyves en voelt nu enorm de noodzaak TS bij te staan in zijn bij voorbaat verloren strijd?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:26 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Dat geeft TS helemaal niet aan dat maak jij er van vetnek
Oh want dat is erg? Achter je computer zitten ipv comazuipen?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:27 schreef Crane het volgende:
[..]
Nee, ik loop gastjes af te zeiken die hier de hele zaterdagnacht in de Slowchats zitten om mensen die wel uitgaan belachelijk te maken.
Ik was ook niet van plan hem op FOK! te posten of te gebruiken. Ik wil je gewoon toevoegen zodat ik jullie in de gaten kan houdenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:27 schreef afcajos het volgende:
[..]
Gelieve geen hyves profielen hier zodat geintje kennen we nu wel
Daarom nuanceerde ik het ook door het magische percentage van 80% te noemen.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:28 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Bij mensen die zeggen dat je niet sociaal bent wanneer je geen hyves hebt net zo.
Ik heb Hyves ja, en ik voel nu enorm de noodzaak om een christenfundi de nek om te draaien doordat ze aan paranoïde waanideeën lijdt.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:28 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Laat me raden; jij hebt ook Hyves en voelt nu enorm de noodzaak TS bij te staan in zijn bij voorbaat verloren strijd?
Ja, want een tussenweg is er niet.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:28 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Oh want dat is erg? Achter je computer zitten ipv comazuipen?
Nee en Nee.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:30 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik mag hier geen hyves neerzetten? Mag dan wel je volle naam Crane?
Tuurlijk is die er wel, maar mag je zelf niet uitmaken of je zit te SC'en op een zaterdag avond...?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:30 schreef Crane het volgende:
[..]
Ja, want een tussenweg is er niet.
Ah wat een schatje ben je tochquote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:30 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ik heb Hyves ja, en ik voel nu enorm de noodzaak om een christenfundi de nek om te draaien doordat ze aan paranoïde waanideeën lijdt.
Ja, maar doe dan niet alsof je superieur bent aan mensen met een sociaal leven.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:32 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Tuurlijk is die er wel, maar mag je zelf niet uitmaken of je zit te SC'en op een zaterdag avond...?
Jij bent diegene die dat de hele tijd doet, onder andere met dit topic en je signature.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:33 schreef Crane het volgende:
[..]
Ja, maar doe dan niet alsof je superieur bent aan mensen met een sociaal leven.
Je beargumentatie is weer ver te zoeken. Derhalve claim in de overwinning ten faveure van de Hyves gebruikersquote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:32 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ah wat een schatje ben je toch
Vervelend hè, als christenfundi's gelijk hebben. Geeft niks verder, je komt er wel weer overheen
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:32 schreef DutchErrorist het volgende:
Crane jij bent diegene die op iedereen zit te kankeren hoor, die SC'ers zitten amper te zeiken op mensen die uitgaan, jij daarentegen moet altijd weer iemand de grond in trappen.
Agh man, kijk in je postgeschiedenis als je zo dement bent dat je dat nu alweer bent vergeten.quote:
Gewoon met droge ogen kunnen beweren dat je gelijk hebtquote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:32 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ah wat een schatje ben je toch
Vervelend hè, als christenfundi's gelijk hebben. Geeft niks verder, je komt er wel weer overheen
Ga het maar gauw op Hyves vertellen, want daar krijg je een stijve piemel van hè?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:33 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Je beargumentatie is weer ver te zoeken. Derhalve claim in de overwinning ten faveure van de Hyves gebruikers
Ik zorg slechts voor wat tegenwicht.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:33 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Jij bent diegene die dat de hele tijd doet, onder andere met dit topic en je signature.
Je bent nu eenmaal een pauper, en iedereen weet het al, althans in KLBquote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:35 schreef Crane het volgende:
[..]
Ik zorg slechts voor wat tegenwicht.
En die sig is ook echt zo serieus bedoeld.Jammer dat het happen nog meeviel.
Neen ik gebruik Hyves louter als hulpmiddelen voor het behouden van (verwaterde) sociale contacten.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:35 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ga het maar gauw op Hyves vertellen, want daar krijg je een stijve piemel van hè?
Jaa, de mening van de mensen uit KLB! Die is me zoveel waard.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:36 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Je bent nu eenmaal een pauper, en iedereen weet het al, althans in KLB
Prachtige reply weer.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:35 schreef Crane het volgende:
[..]
Ik zorg slechts voor wat tegenwicht.
En die sig is ook echt zo serieus bedoeld.Jammer dat het happen nog meeviel.
Zie daar ga je weer... Gelijk weer de grond in trappenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:38 schreef Crane het volgende:
[..]
Jaa, de mening van de mensen uit KLB! Die is me zoveel waard.
Het in real life uitgekotste volk dat hier massaal samenkomt om sociale mensen af te zeiken en het te hebben over kutbands.
Aaaaah zieltjequote:
En dan post je onder een kloon maar dan gebruik je wel je echte account's photobucket account.quote:
Als je echt waarde hecht aan zulke contacten, zouden ze ook niet verwateren.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:37 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Neen ik gebruik Hyves louter als hulpmiddelen voor het behouden van (verwaterde) sociale contacten.
Maar bij jullie christentuig blijft het allemaal in de familie heh?
NEE, achterlijke kankermongool. Ik ben toch duidelijk hierin?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:41 schreef DutchErrorist het volgende:
Crane, je kon het verwachten vind je zelf ook niet?
net alsof ik jordeeeh benquote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:40 schreef Afwazig het volgende:
[..]
En dan post je onder een kloon maar dan gebruik je wel je echte account's photobucket account.
Hoe kankerdom ben je
Rot op man.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:41 schreef Crane het volgende:
[..]
NEE, achterlijke kankermongool. Ik ben toch duidelijk hierin?
Ga maar snel kontjes likken vriend...quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:41 schreef Crane het volgende:
[..]
NEE, achterlijke kankermongool. Ik ben toch duidelijk hierin?
Ik heb een relatief grote sociale omgeving, ik zou een dagtaak hebben aan het behouden van zoveel contacten. En dat is niet om te pochenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:41 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Als je echt waarde hecht aan zulke contacten, zouden ze ook niet verwateren.
Ja, christendom erbij halen is zo volwassen ookStaat echt in verhouding tot de discussie hier
Dat doe hij dus wel.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Crane, neem jij jezelf serieus?
Ik mag toch hopen van niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |