Jaa, de mening van de mensen uit KLB! Die is me zoveel waard.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:36 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Je bent nu eenmaal een pauper, en iedereen weet het al, althans in KLB
Prachtige reply weer.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:35 schreef Crane het volgende:
[..]
Ik zorg slechts voor wat tegenwicht.
En die sig is ook echt zo serieus bedoeld.Jammer dat het happen nog meeviel.
Zie daar ga je weer... Gelijk weer de grond in trappenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:38 schreef Crane het volgende:
[..]
Jaa, de mening van de mensen uit KLB! Die is me zoveel waard.
Het in real life uitgekotste volk dat hier massaal samenkomt om sociale mensen af te zeiken en het te hebben over kutbands.
Aaaaah zieltjequote:
En dan post je onder een kloon maar dan gebruik je wel je echte account's photobucket account.quote:
Als je echt waarde hecht aan zulke contacten, zouden ze ook niet verwateren.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:37 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Neen ik gebruik Hyves louter als hulpmiddelen voor het behouden van (verwaterde) sociale contacten.
Maar bij jullie christentuig blijft het allemaal in de familie heh?
NEE, achterlijke kankermongool. Ik ben toch duidelijk hierin?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:41 schreef DutchErrorist het volgende:
Crane, je kon het verwachten vind je zelf ook niet?
net alsof ik jordeeeh benquote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:40 schreef Afwazig het volgende:
[..]
En dan post je onder een kloon maar dan gebruik je wel je echte account's photobucket account.
Hoe kankerdom ben je
Rot op man.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:41 schreef Crane het volgende:
[..]
NEE, achterlijke kankermongool. Ik ben toch duidelijk hierin?
Ga maar snel kontjes likken vriend...quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:41 schreef Crane het volgende:
[..]
NEE, achterlijke kankermongool. Ik ben toch duidelijk hierin?
Ik heb een relatief grote sociale omgeving, ik zou een dagtaak hebben aan het behouden van zoveel contacten. En dat is niet om te pochenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:41 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Als je echt waarde hecht aan zulke contacten, zouden ze ook niet verwateren.
Ja, christendom erbij halen is zo volwassen ookStaat echt in verhouding tot de discussie hier
Dat doe hij dus wel.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Crane, neem jij jezelf serieus?
Ik mag toch hopen van niet.
Ik ken hun allemaalquote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:42 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dan moet ik maar hem maar counteren:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |