En jij bent iemand die van foto's houdt die constant op andere mensen, die geen foto's hebben, loopt te zeuren. Parallel aan bovenstaande zou het dus niet zo vreemd zijn als wij nu op jou zeiken? Duidelijk.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:20 schreef Crane het volgende:
[..]
Nee jij ziet er lekker uit.![]()
![]()
Ik zeik niet mensen af omdat ze van rock houden, ik zeik mensen die van rock houden af die constant op andere muziekgenres lopen te zeuren.
Ja, want enkel je contacten via Hyves kunnen onderhouden is niet helemaal normaal en wijst juist op een vorm van anti-sociaal zijn.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:20 schreef Afwazig het volgende:
[..]
En jij bepaalt wat gewoon is?
Mensen die hun eigen mening als feit presenteren.
Hey paas mij nog eens zijn hyvesquote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:22 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Daarom is het verband ook indirect.
[..]
Hij durfde mij niet eens toe te voegen, de lul!
Dat moet ik nog onderzoeken.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:22 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
En hoe hoog is dat percentage onder de mensen met hyves?
Blij toe.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:22 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Pleun is sociaal irrelevant
Je signature...quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:20 schreef Crane het volgende:
[..]
Nee jij ziet er lekker uit.![]()
![]()
Ik zeik niet mensen af omdat ze van rock houden, ik zeik mensen die van rock houden af die constant op andere muziekgenres lopen te zeuren.
Nu zeg je wat anders dan wat je net zei.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:23 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ja, want enkel je contacten via Hyves kunnen onderhouden is niet helemaal normaal en wijst juist op een vorm van anti-sociaal zijn.
"Normaal contact" is relatief. Eigenlijk is normaal relatief.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:18 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Gewone mensen hebben normaal contact met hun vrienden/familie/kennissen en voelen niet de noodzaak om hun informatie op internet te storten.
Ik zeg helemaal niet dat ik zelf zo 'tof' ben.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:21 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Jij liep constant te roepen dat ze altijd lelijk waren, en dan plaatst iemand een foto van je hyves hier, en je begint gelijk te janken, en bij de modjes te kontenlikken. Kutkneus, als je echt zo tof was als je je voordoet post je nu hier een foto met al je vrienden.
Wie beweert dat het enkel via Hyves is?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:23 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ja, want enkel je contacten via Hyves kunnen onderhouden is niet helemaal normaal en wijst juist op een vorm van anti-sociaal zijn.
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:22 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Daarom is het verband ook indirect.
[..]
Hij durfde mij niet eens toe te voegen, de lul!
TS geeft aan dat hij zijn Hyves nodig heeft om zijn vrienden/kennissen op de hoogte te houden van zijn oh zo interessante leven. Dat is geen normaal contactquote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:24 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Nu zeg je wat anders dan wat je net zei.
[..]
"Normaal contact" is relatief. Eigenlijk is normaal relatief.
Eigenlijk moet je dus gewoon je smoel houden.
Dude je loopt iedereen af te zeiken die anders is dan jij, dan moet je toch wel tof zijn? Kneusquote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:24 schreef Crane het volgende:
[..]
Ik zeg helemaal niet dat ik zelf zo 'tof' ben.Maar goed, dit is offtopic.
Kunnen we de resultaten binnenkort al verwachten?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:23 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dat moet ik nog onderzoeken.
Ik vermoed echter dat dat percentage aanzienlijk lager gaat uitvallen.
Dat geeft TS helemaal niet aan dat maak jij er van vetnekquote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:25 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
TS geeft aan dat hij zijn Hyves nodig heeft om zijn vrienden/kennissen op de hoogte te houden van zijn oh zo interessante leven. Dat is geen normaal contact
Dikzak.
Okee, Hyves en Sugababesquote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:24 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Wie beweert dat het enkel via Hyves is?
Het leven is nogal zwart-wit bij jou, hè?
Nee, ik loop gastjes af te zeiken die hier de hele zaterdagnacht in de Slowchats zitten om mensen die wel uitgaan belachelijk te maken.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:25 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dude je loopt iedereen af te zeiken die anders is dan jij, dan moet je toch wel tof zijn? Kneus
Gelieve geen hyves profielen hier zoquote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:25 schreef Afwazig het volgende:
Ik eis nu de Hyves van Crane, Jos, en Chris.
Bij mensen die zeggen dat je niet sociaal bent wanneer je geen hyves hebt net zo.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:24 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Wie beweert dat het enkel via Hyves is?
Het leven is nogal zwart-wit bij jou, hè?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |