Op andere sites wel.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Je hebt zelf geen fobo, triangeljosti.
Touchéquote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:11 schreef Apfelsaft het volgende:
Post jij die mooie foto van jezelf dan eens Crane
Stoerrrr.quote:
Misschien hebben die mensen in tegenstelling tot jou vrienden/familie/kennissen die het wel interessant vinden.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:11 schreef Trashcanman het volgende:_!!!
Misschien hebben die mensen wel geen behoefte aan om hun hele leven te delen met mensen die ze niet kennen.
Op partyflock toch?quote:
Jij hebt hyves.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:13 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb ook geen foto's in mn fotoboekwat nu?
Post maar hoor, dat ben ik niet eens.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:13 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Op partyflock toch?
Mag ik hem hier posten?
Net alsof dat de bedoeling is van Hyvesquote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:11 schreef Trashcanman het volgende:
_!!!
Misschien hebben die mensen wel geen behoefte aan om hun hele leven te delen met mensen die ze niet kennen.
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:11 schreef Apfelsaft het volgende:
Post jij die mooie foto van jezelf dan eens Crane
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:14 schreef Crane het volgende:
[..]
Post maar hoor, dat ben ik niet eens.
Dan ben je waarschijnlijk een smerige rocker.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:13 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb ook geen foto's in mn fotoboekwat nu?
Fail. Dat ben ik dus NIET.quote:
Jij dus.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:16 schreef Crane het volgende:
Overigens is het iedereen z'n eigen zaak, maar het gaat me er meer om dat de meest saaie mensen juist het hardst zeiken op anderen.
Gewone mensen hebben normaal contact met hun vrienden/familie/kennissen en voelen niet de noodzaak om hun informatie op internet te storten.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:12 schreef Crane het volgende:
[..]
Misschien hebben die mensen in tegenstelling tot jou vrienden/familie/kennissen die het wel interessant vinden.
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:17 schreef DutchErrorist het volgende:
Ohja Crane stop eens wat foto's in je fobo, of durf je dat niet?
Wat doe jij al die tijd in KLB dan?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:16 schreef Crane het volgende:
Overigens is het iedereen z'n eigen zaak, maar het gaat me er meer om dat de meest saaie mensen juist het hardst zeiken op anderen.
Je had het net over 'zeiken op anderen'. Precies wat jij ook constant doet.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:19 schreef Crane het volgende:
[..]
In elk geval niet zeiken op normale mensen.
Mensen die rock luisteren zijn immers lelijk stinkende alto's he crane?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:19 schreef Crane het volgende:
[..]
In elk geval niet zeiken op normale mensen.
En jij bepaalt wat gewoon is?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:18 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Gewone mensen hebben normaal contact met hun vrienden/familie/kennissen en voelen niet de noodzaak om hun informatie op internet te storten.
Nee jij ziet er lekker uit.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:18 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Omdat je zo lelijk bent, terwijl je wel iedereen af zit te zeiken omdat ze van rock houden?
Als je krabbelen een deel vindt van je sociale leven heb je gelijk.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:19 schreef Chriz2k het volgende:
Niet dat het een direct verband met elkaar heeft, maar grofweg 80% van de mensen zonder Hyves is sociaal irrelevant.
Jij ookquote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:19 schreef afcajos het volgende:
Crane heeft wel toffe foto's op zijn hyves
Whehe die meiden betaal ik om mee op de foto te mogenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:21 schreef Crane het volgende:
[..]
Jij ookElke keer bij 'nieuwe foto's vrienden' zie ik je weer staan met een paar andere meiden.
Jij liep constant te roepen dat ze altijd lelijk waren, en dan plaatst iemand een foto van je hyves hier, en je begint gelijk te janken, en bij de modjes te kontenlikken. Kutkneus, als je echt zo tof was als je je voordoet post je nu hier een foto met al je vrienden.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:20 schreef Crane het volgende:
[..]
Nee jij ziet er lekker uit.![]()
![]()
Ik zeik niet mensen af omdat ze van rock houden, ik zeik mensen die van rock houden af die constant op andere muziekgenres lopen te zeuren.
En hoe hoog is dat percentage onder de mensen met hyves?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:19 schreef Chriz2k het volgende:
Niet dat het een direct verband met elkaar heeft, maar grofweg 80% van de mensen zonder Hyves is sociaal irrelevant.
Jos wat doe je?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:21 schreef afcajos het volgende:
[..]
Whehe die meiden betaal ik om mee op de foto te mogen
Pleun is sociaal irrelevantquote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:21 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Als je krabbelen een deel vindt van je sociale leven heb je gelijk.
Daarom is het verband ook indirect.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:21 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Als je krabbelen een deel vindt van je sociale leven heb je gelijk.
Hij durfde mij niet eens toe te voegen, de lulquote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:21 schreef Crane het volgende:
[..]
Jij ookElke keer bij 'nieuwe foto's vrienden' zie ik je weer staan met een paar andere meiden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |