quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:44 schreef Joesse het volgende:
Tussenstand (t/m deel #156 post #234)
(deelnames / punten) (jurypunten niet bij deelnames inbegrepen)
* 1 persoon heeft 5 punten teveel, die gaan er nog af zodra ik heb uitgevonden wie het issjimz 31 / 81 SCH 35 / 73 FritsVanEgters 34 / 67 EnGCatjuh 38 / 64 Beschouw 34 / 59 Suijk 26 / 50 Joesse 30 / 48 TheVulture 29 / 47 Ruud 32 / 44 Breach 28 / 43 Blawh 35 / 39 Isiolo 32 / 37 Rumille 29 / 36 kleinzusje 25 / 36 vrolijke-frits 28 / 34 DivineJester 12 / 29 BB-King 11 / 28 sezten 35 / 28 Zjakkie 27 / 28 Rucebo 10 / 23 Grulez 13 / 22 Starzky 17 / 21 Madhouse11 10 / 18 daankes 10 / 16 Gordon_Shumway 10 / 16 gebruikersnaam 9 / 12 Wazaa 10 / 12 Bjoro 5 / 10 Twerk 3 / 7 stame 5 / 5 RayMania 5 / 5 Flaccid 3 / 5 denthemen 2 / 4 sjutt 2 / 4 Dusja 5 / 3 bagatellisator 3 / 3 Bayswater 1 / 3 Pritt 2 / 2 d_b01 2 / 2 Prosac 2 / 2 PaRoDiUzZ 2 / 2 Dhill0n 2 / 2 Lamzak_ 3 / 1 venomsnake 3 / 1 Padisah 3 / 1 Colplay 1 / 1 Bananenman 1 / 1 Zero2Nine 1 / 1 BansheeBoy 1 / 1 Netsplitter 1 / 1 Tulip1 1 / 1 Kerol 1 / 1 LuisEnrike 1 / 1 Neleos 1 / 1 -Vaduz- 1 / 1 Mutsaers__78 1 / 1 Joooo-pi 1 / 1 vitessezuid113 1 / 1 Roflpantoffel 1 / 1 Rots 1 / 1 Puala 1 / 1 Adamo144 1 / 1 Han-Pekel 1 / 1 Koekz 2 / 0 Blauwjongetje 2 / 0 bikkeltje2 1 / -1
quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:10 schreef EnGCatjuh het volgende:
Bedankt voor het bijwerken van de OP
quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:42 schreef Starzky het volgende:
Hofs en Vitesse haastig op zoek naar scherpte
EDIT: alleen zien? Dat kan geregeld wordenmaar ik verzin wle gewoon iets goeds
quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:53 schreef Isiolo het volgende:
Nicky Hofs roept zijn vervanger Molhoek
quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:31 schreef sezten het volgende:
Verzorger zoekt middelen om euthanasie te ontwijken.
quote:
quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:43 schreef sjutt het volgende:
"Psst, hebben ze me al gevonden?"
quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:08 schreef Beschouw het volgende:
Eerste voetbalhomo komt uit de kast: Hofs verliefd op Rutger Worm
quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:11 schreef SCH het volgende:
"Hey wat gek, dit gras ruikt naar pannenkoeken"
quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:45 schreef Bjoro het volgende:
Verzorger: Ik zal eens even kijken waar ik het lenzendoosje heb
quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:23 schreef EnGCatjuh het volgende:
Hofs over zijn terugkeer bij Vitesse: "Nee, dieper kan ik niet vallen."
quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:48 schreef BB-King het volgende:
Verzorger: "Euhm Nicky... ik denk dat je Molhoek daar niet zal vinden hoor."
quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:46 schreef sjimz het volgende:
Hoffelijk gebaar naar Mekka van Vitesse
quote:Op donderdag 12 februari 2009 08:26 schreef Ruud het volgende:
Verzorger: "Weer een foto met een gras-eter?"
quote:Op donderdag 12 februari 2009 08:35 schreef Padisah het volgende:
Sta op en loop!
quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:23 schreef vrolijke-frits het volgende:
Hofs probeert contact te vinden met Australië
quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:37 schreef Puala het volgende:
Hofs inspecteerd of het gras werkelijk minder groen is als in de Arena.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:38 schreef Grulez het volgende:
Hofs kan door blessure wel door de grond zakken van ellende, maar ook daarin faalt hij jammerlijk
quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:02 schreef Suijk het volgende:
"Die lijn was niet om op te snuiven, Nicky..."
"de mascotte van Vitesse"quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:22 schreef Rucebo het volgende:
[ afbeelding ]
Hofs zoekt dekking voor mascotte Vitesse.
Wist ik zelf niet, en of het daardoor duidelijker wordtquote:Op donderdag 12 februari 2009 17:52 schreef Puala het volgende:
[..]
"de mascotte van Vitesse"
Het beestje heet Hertog
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 18:24 schreef FritsVanEgters het volgende:Ik ga dit nog lezen ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja.quote:Op donderdag 12 februari 2009 18:29 schreef SCH het volgende:
Wie heb ik gisteren ook alweer onterecht laten winnen? Joesse toch?
quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:04 schreef Joesse het volgende:
Ik moet morgen trouwens werken, dus ik kan pas laat jureren (22u, 22u30).
quote:Op donderdag 12 februari 2009 18:24 schreef FritsVanEgters het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Leuk als jij weer meedoet!quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:51 schreef vitessezuid113 het volgende:
maar even een TVP![]()
Zitten leuke bij
quote:-Rucebo-
-Hofs zoekt dekking voor mascotte Vitesse.-
quote:-Isiolo-
-Nicky Hofs roept zijn vervanger Molhoek-
quote:-FritsVanEgters-
-Hofs niet blij met zijn nieuwe rol als stofzuiger op het middenveld-
De opmaak is hier te vinden.quote:-BB-King-
-Verzorger: "Euhm Nicky... ik denk dat je Molhoek daar niet zal vinden hoor."-
Je brengt de spanning weer helemaal terug!quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:29 schreef Joesse het volgende:
Jury in de house! Ik heb niet voor niets gewacht met de tussenstand, want nu kan ik mooi tactisch jureren.
quote:
quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:39 schreef sezten het volgende:
Sorry hoor, maar wat is er nu weer fout aan m'n onderschrift dan Joesse?
Danku, danku..quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:46 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik moet eigenlijk soms wel stiekem om setzen lachen.
Die grappen zijn zo slecht.
Het heeft in ieder geval iets met de foto te makenquote:
och of er iets fout was of niet, ik vind het gewoon leuk om je te plagenquote:Op donderdag 12 februari 2009 22:39 schreef sezten het volgende:
Sorry hoor, maar wat is er nu weer fout aan m'n onderschrift dan Joesse?
hahaquote:Op donderdag 12 februari 2009 23:03 schreef Joesse het volgende:
[..]
och of er iets fout was of niet, ik vind het gewoon leuk om je te plagen
quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:29 schreef TheVulture het volgende:
[ afbeelding ]
V Marwijk: "Ja jongens, ik heb het wiel uitgevonden"
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:06 schreef kleinzusje het volgende:
[ afbeelding ]
Van Marwijk vindt het : " Wiel uit "
Andere context en voor de hand liggende grap die meer mensen bedenkenquote:
Ja die snapten we alquote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:07 schreef BB-King het volgende:
[ afbeelding ]
v/d Wiel: "En hoe vond u mijn spel, coach?" v. Marwijk: "Het liep op rolletjes Gregory!"
wiel = rolletjes, get it?![]()
quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:33 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
Van der Wiel:"Het liep vandaag niet op rolletjes."
Verdomme, ze pakken al mijn goede ideeën af...quote:
Ach ja hij kan niet jureren maar toch mag ik 'm wel..quote:
Ik ben ook dol op jou lieverdquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:21 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ach ja hij kan niet jureren maar toch mag ik 'm wel..
Als ik je de poedel geef ben ik je al voorbij.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ben ook dol op jou lieverd
Jullie moeten me vanaf volgende week trouwens drie weken missen, heb denk ik niet vaak internet in Latijns Amerika. Kan je me in ieder geval voorbij in de stand.
Bolletjes scorenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ben ook dol op jou lieverd
Jullie moeten me vanaf volgende week trouwens drie weken missen, heb denk ik niet vaak internet in Latijns Amerika. Kan je me in ieder geval voorbij in de stand.
quote:-SCH-
-Gregory: "Ik misch nog iemand, bel jij Clarence of doe ik het?"-
quote:-Ruud-
-V.d. Wiel bedankt voor Oranje-
quote:-Joesse-
-Niet Gregory, maar Klaas-Jan voelt zich vijfde wiel aan de wagen.-
De opmaak is hier te vindenquote:-sezten -
-In zijn oranje geruite kiel, draaide hij aan 't grote wiel, de gahahahahanse dag.-
En ik hoop dat je de volgende keer iets leuks bedenkt.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:57 schreef sezten het volgende:
-edit hoop dat je het gelezen hebt.
verder ben je het niet waard meer.
Ben je echt zo dom?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:17 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
En ik hoop dat je de volgende keer iets leuks bedenkt.![]()
Iets wat ik kan volgen..![]()
Het is maar wat je dom noemt.quote:
Dank u, en ik bedoel 'popular culture', ik weet dat het een televisie-serie is.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:24 schreef Beschouw het volgende:
Hoewel podium ook dit keer ver weg was, toch puike jury van Frits.
Trouwens Lost is geen pop.
[ afbeelding ]
Ik wist niet dat er video's van waren en sowieso al,quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:25 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Het is maar wat je dom noemt.![]()
Ik kijk niet de godganse dag tv op koninginnedag iig.![]()
Als jij slim was geweest had je het zoals sjimz gedaan zoals in deze post bijvoorbeeld: Voetbalfoto-onderschriftcompetitie #154: De Vonk slaat over
Toen was ik toevallig ook jury en sjimz werd derde, zonder de link misschien wel niet, ook al ken ik het nummer wel.. maar toch.
Had je wellicht de poedel gescheeld.
Vind dit toch wel een bewijs dat je er als nieuwkomer nauwelijks tussen kan komen.... SCH met een voorgekauwde grap, nummer 2 ook niet podiumwaardig en dan de poedel....... Geef hem dan aan dat onderschrift met lost erinquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:55 schreef FritsVanEgters het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
De opmaak is hier te vinden
Winnaar was met afstand de beste. Over Huntelaar, die heel opvallend op de foto staat.
Bovendien zat er ook nog een originele woordgrap met Wiel in. Dik verdiende eerste plaats.![]()
De andere Huntelaar-grappen vond ik helaas niet sterk genoeg voor het podium.
Beschouw, je weet nu toch dat ik niet thuis ben in pop culture?![]()
Nummer 2 vond ik zeer droog, kort maar krachtig.
Nummer 3 zeer ad-rem en origineel, net een beetje te veel inside joke om hoger te eindigen.
Blawh en Suijk mogen zich melden voor een onderschrift-diploma.![]()
sezten, heb je er nu eindelijk genoeg?!
Is dat zo dat je er als nieuwkomer neit tussenkomt? Dat zou niet goed zijn. Dat weet ik eigenlijk niet, ik let volgens mij niet op de namen, of het moet onderbewust zijn. Ik kan me je gevoel wel voorstellen hoor. En wat de poedel betreft, het is wat vermoeiend rond setzen, maar hij maakt er ook wel een zooitje van. Als hij nou even langer nadenkt over de formulering. Het idee is vaak goed maar de uitwerking niet goed.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:36 schreef kgomkzy het volgende:
[..]
Vind dit toch wel een bewijs dat je er als nieuwkomer nauwelijks tussen kan komen.... SCH met een voorgekauwde grap, nummer 2 ook niet podiumwaardig en dan de poedel....... Geef hem dan aan dat onderschrift met lost erinMaar die van Setzen past er goed bij, en is normaal (lees bij een onafhankelijke jury met algemene kennis) misschien nog wel podium waardig
KUT jury
Een beetje snelle conclusie voor iemand die pas twee keer heeft meegedaan oid.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:36 schreef kgomkzy het volgende:
[..]
Vind dit toch wel een bewijs dat je er als nieuwkomer nauwelijks tussen kan komen.... SCH met een voorgekauwde grap, nummer 2 ook niet podiumwaardig en dan de poedel....... Geef hem dan aan dat onderschrift met lost erinMaar die van Setzen past er goed bij, en is normaal (lees bij een onafhankelijke jury met algemene kennis) misschien nog wel podium waardig
KUT jury
Dus als er een onderschrift was over de man naast van marwijk in het blauw met een woordgrap over een wiel erin had hij gewonnen?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:50 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Een beetje snelle conclusie voor iemand die pas twee keer heeft meegedaan oid.
Ik doe pas mee sinds november en ik kom er ook tussen. Suijk nog korter en die scoort ook regelmatig.
Er zijn genoeg voorbeelden van debutanten die meteen wonnen, Twerk, Bananenman, DivineJester denk ik.
Als je het niet met de uitslag eens bent is tot daaraan toe, maar die conclusie slaat nergens op.
Die van Beschouw was misschien niet supergrappig, maar alle onderschriften over Huntelaar kregen sowieso geen poedel want die users hebben de foto tenminste goed bekeken.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:52 schreef kgomkzy het volgende:
[..]
Dus als er een onderschrift was over de man naast van marwijk in het blauw met een woordgrap over een wiel erin had hij gewonnen?
Toen hij gisteren moest jureren was hij er om half tien.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:06 schreef SCH het volgende:
Joesse is werken denk ik, dus ik heb even foto's gezocht
[ afbeelding ]
Omdat ze gaan scheiden
[ afbeelding ]
Vanwege komende zondag
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:59 schreef sezten het volgende:
Kusjes voor iedereen![]()
Dat deze corrupte bende maar snel uit mijn AT's mag verdwijnen.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:36 schreef kgomkzy het volgende:
[..]
KUT jury
Ik vind het niet grappig beschouw.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:19 schreef Beschouw het volgende:
[..]
![]()
![]()
Deze twee zinnen zijn beter dan al je onderschriften tot nu toe bij elkaar.
Ik wel. Heb smakelijk gelachen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:22 schreef sezten het volgende:
[..]
Ik vind het niet grappig beschouw.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:43 schreef Isiolo het volgende:
[ afbeelding ]
Elleboog, elleboog, elleboog.... de elleboog van de week
Ik dank uquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:06 schreef SCH het volgende:
Joesse is werken denk ik, dus ik heb even foto's gezocht
Bij mij komen ze automatisch niet in de top 3.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:58 schreef Isiolo het volgende:
al die onderschriften met een linkje zouden zowiezo een poedel moeten krijgen![]()
En als ik geen link post snapt niemand er wat van.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Bij mij komen ze automatisch niet in de top 3.
Ik zou het eerder vergelijken met de cartoons van knudde op NUsport. Kijk er eens eentje terug van een tijd terug. Op het moment dat het verhaal er omheen niet meer in de actualiteit is, is de grap weg, terwijl als je even terugzoekt de grap wel weer kan begrijpen en er om kan lachen. Dat wordt in dit geval gemakkelijker gemaakt door er even een linkje bij te plaatsenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:07 schreef SCH het volgende:
Ik zie het als een soort cartoons in de krant. Daar staat ook niet het artikel bij afgedrukt waar het over gaat. Gewoon een onderschrift verzinnen dat iedereen vrij gemakkelijk kan begrijpen. En dus niet over popgroepen uit het jaar 0 en zo
"Dit was het nieuws"quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:04 schreef Pasaporte het volgende:
ik begrijp dus dat je als je meedoet jezelf eerst in moet lezen in hoe de jury de inzendingen behandelt, vervolgens zijn interesses en voetbalkennis op een blaadje moet schrijven en op basis daarvan een onderschrift gaat verzinnen?
Gelukkig is het hier dus gebruikelijk dat de jury álles weet van voetbal overal in de wereld en ook álle links kan leggen met wat degene die het onderschrift verzint bedoeld? Dan hoeft een linkje inderdaad niet ...
... knap overigens
Jouw tijd komt nog wel, jij bent ons gewoon ver vooruitquote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:10 schreef sezten het volgende:
[..]
En als ik geen link post snapt niemand er wat van.
Is ook prima. Volgens mij hebben de meesten er geen moeite mee. Ik wel dus als ik jureer zou ik er maar rekening mee houdenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:11 schreef Pasaporte het volgende:
[..]
Ik zou het eerder vergelijken met de cartoons van knudde op NUsport. Kijk er eens eentje terug van een tijd terug. Op het moment dat het verhaal er omheen niet meer in de actualiteit is, is de grap weg, terwijl als je even terugzoekt de grap wel weer kan begrijpen en er om kan lachen. Dat wordt in dit geval gemakkelijker gemaakt door er even een linkje bij te plaatsen
kom ik dus weer terug op hetgeen ik eerder zei, eerst moet je je inlezen in de jury etc.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Is ook prima. Volgens mij hebben de meesten er geen moeite mee. Ik wel dus als ik jureer zou ik er maar rekening mee houden
Dat heet ervaring. Voetballers die voor het eerst Luinge meemaken moeten zich ook aanpassen.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:17 schreef Pasaporte het volgende:
[..]
kom ik dus weer terug op hetgeen ik eerder zei, eerst moet je je inlezen in de jury etc.
Ach, als nieuwkomer kom je er toch niet tussen las ik net
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:55 schreef FritsVanEgters het volgende:
Nummer 2 vond ik zeer droog, kort maar krachtig.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:11 schreef SCH het volgende:
Lief van je Frits, goede jury, vond nummer 2 geweldig, zo horen onderschriften te zijn. Kort, scherp en creatief met taal.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:45 schreef SCH het volgende:
En nummer 2 van vandaag is in mijn ogen juist briljant, dus een kwestie van smaak.
quote:
ik ookquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:23 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Ik wel. Heb smakelijk gelachen.
Echt waar
Daar moet je een link bij zetten. Anders snapt niemand jouw onderschrift.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:39 schreef Suijk het volgende:
[ afbeelding ]
Ipswich Town oefent in Amsterdam
Ik doe het expres niet. Een beetje voetbalverstand is vereist bij deze wedstrijd.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:41 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Daar moet je een link bij zetten. Anders snapt niemand jouw onderschrift.
En dan?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:16 schreef Puala het volgende:
[ afbeelding ]
Ajax laat grasmat vervangen op aanraden van van Basten.
Ik zat ook al te kijken of er misschien een verdwaalde grap in zatquote:
Een overeenkomst tussen Ajax en Tractorraces.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:47 schreef BB-King het volgende:
[ afbeelding ]
De nationale kampioenschappen tractor races werd slecht bezocht dit jaar.
Het werd toch in de ArenA gehouden?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:20 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Een overeenkomst tussen Ajax en Tractorraces.
Vergeet niet, niet dik gedrukte onderschriften tellen niet meequote:
Beetje zo'n gevoel als bij het Songfestival als de punten worden verdeeldquote:
quote:-Starzky-
-Supporters zagen liever een andere Honda als aankoop in Amsterdam-
quote:-Suijk-
-Ipswich Town oefent in Amsterdam-
-Elleboog, elleboog, elleboog.... de elleboog van de week-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Puala-
-Ajax laat grasmat vervangen op aanraden van van Basten.-
Hier wordt het Oostblok ook vaak bevoordeeldquote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:18 schreef RayMania het volgende:
[..]
Beetje zo'n gevoel als bij het Songfestival als de punten worden verdeeld.
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:19 schreef Joesse het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
De opmaak is hier te vinden.
Winnaar lijkt me duidelijk, die was erg goed gevonden. Rest van het podium was moeilijk. Sjimz en Paaskonijn hadden er ook op kunnen staan, maar die van Sjimz was vooral leuk door zijn toevoeging onder het onderschrift, en die van Paaskonijn viel uiteindelijk af omdat ik toch voor de onderschriften ging die meer met voetbal te maken hadden. En zo waren er nog wel een aantal leuke onderschriften, maar na wikken en wegen is dit het geworden!
Puala moet maar hopen op wat meer inspiratie de volgende ronde, zie het als aanmoediging
Je verwoordt het goed.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:23 schreef RayMania het volgende:
Elke voetbalfan weet dat de bijnaam van Ipswich de Tractor Boys is.
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:21 schreef SCH het volgende:
Ben wel teleurgesteld. Ik vond de nummer 1 dan weer helemala niet grappig, wat is daar is zo duidelijk aan dan? Die van Suijk snap ik niet en Starzky is wel ok, zijn we tenminste van dat gezeik af dat nieuwkomers geen kans hebben. Had mezelf eigenlijk wel op het podium verwacht. Kutjury dus, vriendjespolitiek, bagger, onkunde en wat dies meer zij.![]()
Dat de ene tractor een elleboog geeft aan de andere tractor.quote:
vond die van SCH ook wel leuk, maar d'r kunnen er maar 3 op het podium hequote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:25 schreef Starzky het volgende:
Als ik jury zou zijn zou je denk ik bij mij op 4 komen, wel leuk, maar net niet goed genoeg deze keer
Oh zo, gewoon gejat dus - vond hem zeker niet de leukste. Maar nieuwe foto dan maar.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:25 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat de ene tractor een elleboog geeft aan de andere tractor.
Net zoals jij dat aanzag voor een arm met je hand in hand.
Ik pas best samen met sjimz op 1 treetje hoorquote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:26 schreef Joesse het volgende:
[..]
vond die van SCH ook wel leuk, maar d'r kunnen er maar 3 op het podium he
ik zal er volgende keer rekening mee houdenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik pas best samen met sjimz op 1 treetje hoor
ik hoorde dat de jij en sjimz heel sterk zijn, dus dan kunnen jullie mij ook nog wel optillen en pas ik er ook nog opquote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Welkom terug!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:28 schreef Rumille het volgende:
Ik had mezelf wel een podiumplek gegund.
Maar ik stond dan ook niet op het podium.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Dankje, blijf mijn best doen.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:30 schreef Starzky het volgende:
Setzen ook lekker meegedraaid, geen poedel en nog terecht ook
Nee, deze was echt niet slecht.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:33 schreef sjimz het volgende:
[..]
Volgens mij is de jury gewoon bang voor de scheldkanonnades als je de poedel weer krijgt.
Klopt.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:35 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Nee, deze was echt niet slecht.
Terug van een ban jaquote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:29 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Welkom terug!![]()
What else is new?
13-jarige vader dolblij met babyquote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:41 schreef Rumille het volgende:
[..]
Terug van een ban ja. Weinig denk ik. Oh ja, ben vader geworden
.
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:41 schreef Rumille het volgende:
[..]
Terug van een ban ja. Weinig denk ik. Oh ja, ben vader geworden
.
Jij wel weer. Wou inderdaad verwijzen naar dat artikel, maar dacht dat niemand hem zou begrijpen.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:43 schreef RayMania het volgende:
[..]
13-jarige vader dolblij met baby
Weekje.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:43 schreef Starzky het volgende:
[..]
hoelang had je ban???? Ik kwam weg met een lading scheld pm's, notes en maar 48 uur
Morgen weer?quote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Bij mij komen ze automatisch niet in de top 3.
Zuchtquote:
Nee er is geen zak aan.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:24 schreef BB-King het volgende:
[..]
Het werd toch in de ArenA gehouden?
Zie daar, een overeenkomst!
ik (tot nu toe) ook nietquote:
Ga je jezelf tot winnaar uitroepen morgen?quote:Op zondag 15 februari 2009 01:09 schreef Isiolo het volgende:
[ afbeelding ]
Marokkaan met rood van het veld gestuurd
Hij's leuk (en o zo simpel, vandaar ook)quote:Op zondag 15 februari 2009 01:09 schreef Isiolo het volgende:
[ afbeelding ]
Marokkaan met rood van het veld gestuurd
Ik heb Isiolo al ge-pmt, maar dat hielp al nietquote:
Die zijn overgemaakt bedoel je?quote:Op zondag 15 februari 2009 20:28 schreef Isiolo het volgende:
ik ga nu jureren. De bedragen zijn binnen
-'In die hoek moet ook nog een cornervlag staan' -
quote:-Sjimz-
-Aanvoerder Marokkaans jeugdteam boos omdat er geen thee in de rust was-
quote:-BB-King-
-"Silence! I kill you!"-
-"Marokkaan met rood van het veld gestuurd"-
De opmaak is hier te vinden.quote:-smeich-
-Marokkaan met lange vingers afwijzend tegen ezeltje prik-
Deze Achmed the dead terrorist supporter zei het anders tochquote:Op zondag 15 februari 2009 20:49 schreef Flaccid het volgende:
Ik vond silence i kill you niet heel grappig.
Goede jury, alleen de winnaar 2quote:Op zondag 15 februari 2009 20:46 schreef Isiolo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
De opmaak is hier te vinden.
Deze avond 2 winnaars![]()
Ik kon simpel weg niet kiezen wie beter was.
quote:Op zondag 15 februari 2009 20:54 schreef Starzky het volgende:
[..]
Goede jury, alleen de winnaar 2Zal heus wel in de FAQ/regels/ongeschreven regels staan dat dit niet de bedoeling is, en als het nou een geniaal onderschrift zou zijn kon ik het nog wel begrijpen als je hem zou noemen maar jezelf op het podium zetten
quote:
Gezeik is helemaal niet over. Jezelf op het podium zetten is not done. Die Isiolo is van de pot gerukt.quote:Op zondag 15 februari 2009 21:03 schreef vrolijke-frits het volgende:
Maar goed, zoals te doen gebruikelijk het gezeik op de jury is achter de rug, dus kan er een nieuwe foto komen
Is absoluut waar, maar ik neem aan dat dit in de stand wel wordt meegenomen. Ook het punt voor het doen van de uitslag lijkt me overbodig. Algehele uitsluiting wellicht?quote:Op zondag 15 februari 2009 22:16 schreef Beschouw het volgende:
[..]
[..]
Gezeik is helemaal niet over. Jezelf op het podium zetten is not done. Die Isiolo is van de pot gerukt.
In plaats van neus had je net zo goed kin kunnen neerzetten.quote:Op zondag 15 februari 2009 21:09 schreef vrolijke-frits het volgende:
[ afbeelding ]
Deelnemers 'wie heeft de lelijkste neus' wachten ontspannen op de uitslag
Het is een schavuitquote:Op zondag 15 februari 2009 22:23 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Is absoluut waar, maar ik neem aan dat dit in de stand wel wordt meegenomen. Ook het punt voor het doen van de uitslag lijkt me overbodig. Algehele uitsluiting wellicht?
Laten we elkaar geen mietje noemen, ik vind het ook niet kunnen hoor, maar door het plaatsen van een nieuwe foto kan ik tenminste niet vergeten mee te doen.
Ik hoop dat passende maatregelen volgen...
Ik blijkbaar ook niet.. waarom die poedel voor mij is... te intelligent (lange vingers hebben = iets stelen = marokkaanquote:Op zondag 15 februari 2009 00:33 schreef Flaccid het volgende:
Ik kan niks met deze foto
Niet, dat was grappig.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:31 schreef sjimz het volgende:
Ehm, hoe kan de jury zichzelf op het podium zetten?
Jij mag heul niet meedoen de komende 3 maandenquote:Op maandag 16 februari 2009 18:21 schreef Isiolo het volgende:
quote:Op maandag 16 februari 2009 18:52 schreef Joesse het volgende:
[ afbeelding ]
Van Gaal: "Haha kijk die man op het scherm met die verschrikkelijke rode sjaal!"
We gaan hem boycotten.quote:Op maandag 16 februari 2009 18:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij mag heul niet meedoen de komende 3 maanden
quote:Op maandag 16 februari 2009 19:41 schreef Isiolo het volgende:
[..]
Owwjahh.....
krijg ik een boze Sezten over me heen
Is niet nodig, ik ben er sowieso wel.quote:Op maandag 16 februari 2009 20:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Morgenavond, maar ik kan best jury doen hoor![]()
![]()
Jury hoeft niet. Ik wens je een leuke reis toe. Stuur je een kaartje?quote:Op maandag 16 februari 2009 20:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Morgenavond, maar ik kan best jury doen hoor![]()
![]()
Stichting Voetbalfoto-Onderschrift Competitiequote:Op maandag 16 februari 2009 21:02 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Jury hoeft niet. Ik wens je een leuke reis toe. Stuur je een kaartje?
quote:Op maandag 16 februari 2009 21:09 schreef Joesse het volgende:
[..]
Stichting Voetbalfoto-Onderschrift Competitie
Postbus 102
3500 AC Utrecht
quote:-Suijk-
Valentijnsgedachte bij AZ: "Zijn jullie nou zo lief of ben ik nou zo aardig?"
Van Gaal en consorten hart op weg naar de titel
quote:-sjimz-
Nieuwe technische staf van Hearts gepresenteerd
De opmaak is hier te vinden.quote:-Smeich-