Een overeenkomst tussen Ajax en Tractorraces.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:47 schreef BB-King het volgende:
[ afbeelding ]
De nationale kampioenschappen tractor races werd slecht bezocht dit jaar.
Het werd toch in de ArenA gehouden?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:20 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Een overeenkomst tussen Ajax en Tractorraces.
Vergeet niet, niet dik gedrukte onderschriften tellen niet meequote:
Beetje zo'n gevoel als bij het Songfestival als de punten worden verdeeldquote:
quote:-Starzky-
-Supporters zagen liever een andere Honda als aankoop in Amsterdam-
quote:-Suijk-
-Ipswich Town oefent in Amsterdam-
quote:-Isiolo-
-Elleboog, elleboog, elleboog.... de elleboog van de week-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Puala-
-Ajax laat grasmat vervangen op aanraden van van Basten.-
Hier wordt het Oostblok ook vaak bevoordeeldquote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:18 schreef RayMania het volgende:
[..]
Beetje zo'n gevoel als bij het Songfestival als de punten worden verdeeld.
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:19 schreef Joesse het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
De opmaak is hier te vinden.
Winnaar lijkt me duidelijk, die was erg goed gevonden. Rest van het podium was moeilijk. Sjimz en Paaskonijn hadden er ook op kunnen staan, maar die van Sjimz was vooral leuk door zijn toevoeging onder het onderschrift, en die van Paaskonijn viel uiteindelijk af omdat ik toch voor de onderschriften ging die meer met voetbal te maken hadden. En zo waren er nog wel een aantal leuke onderschriften, maar na wikken en wegen is dit het geworden!
Puala moet maar hopen op wat meer inspiratie de volgende ronde, zie het als aanmoediging
Je verwoordt het goed.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:23 schreef RayMania het volgende:
Elke voetbalfan weet dat de bijnaam van Ipswich de Tractor Boys is.
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:21 schreef SCH het volgende:
Ben wel teleurgesteld. Ik vond de nummer 1 dan weer helemala niet grappig, wat is daar is zo duidelijk aan dan? Die van Suijk snap ik niet en Starzky is wel ok, zijn we tenminste van dat gezeik af dat nieuwkomers geen kans hebben. Had mezelf eigenlijk wel op het podium verwacht. Kutjury dus, vriendjespolitiek, bagger, onkunde en wat dies meer zij.![]()
Dat de ene tractor een elleboog geeft aan de andere tractor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |