vond die van SCH ook wel leuk, maar d'r kunnen er maar 3 op het podium hequote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:25 schreef Starzky het volgende:
Als ik jury zou zijn zou je denk ik bij mij op 4 komen, wel leuk, maar net niet goed genoeg deze keer
Oh zo, gewoon gejat dus - vond hem zeker niet de leukste. Maar nieuwe foto dan maar.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:25 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat de ene tractor een elleboog geeft aan de andere tractor.
Net zoals jij dat aanzag voor een arm met je hand in hand.
Ik pas best samen met sjimz op 1 treetje hoorquote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:26 schreef Joesse het volgende:
[..]
vond die van SCH ook wel leuk, maar d'r kunnen er maar 3 op het podium he
ik zal er volgende keer rekening mee houdenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik pas best samen met sjimz op 1 treetje hoor
ik hoorde dat de jij en sjimz heel sterk zijn, dus dan kunnen jullie mij ook nog wel optillen en pas ik er ook nog opquote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Welkom terug!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:28 schreef Rumille het volgende:
Ik had mezelf wel een podiumplek gegund.
Maar ik stond dan ook niet op het podium.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Dankje, blijf mijn best doen.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:30 schreef Starzky het volgende:
Setzen ook lekker meegedraaid, geen poedel en nog terecht ook
Nee, deze was echt niet slecht.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:33 schreef sjimz het volgende:
[..]
Volgens mij is de jury gewoon bang voor de scheldkanonnades als je de poedel weer krijgt.
Klopt.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:35 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Nee, deze was echt niet slecht.
Terug van een ban jaquote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:29 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Welkom terug!![]()
What else is new?
13-jarige vader dolblij met babyquote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:41 schreef Rumille het volgende:
[..]
Terug van een ban ja. Weinig denk ik. Oh ja, ben vader geworden
.
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:41 schreef Rumille het volgende:
[..]
Terug van een ban ja. Weinig denk ik. Oh ja, ben vader geworden
.
Jij wel weer. Wou inderdaad verwijzen naar dat artikel, maar dacht dat niemand hem zou begrijpen.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:43 schreef RayMania het volgende:
[..]
13-jarige vader dolblij met baby
Weekje.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:43 schreef Starzky het volgende:
[..]
hoelang had je ban???? Ik kwam weg met een lading scheld pm's, notes en maar 48 uur
Morgen weer?quote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Bij mij komen ze automatisch niet in de top 3.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |