Ik heb Isiolo al ge-pmt, maar dat hielp al nietquote:
Die zijn overgemaakt bedoel je?quote:Op zondag 15 februari 2009 20:28 schreef Isiolo het volgende:
ik ga nu jureren. De bedragen zijn binnen
quote:-Starzky-
-'In die hoek moet ook nog een cornervlag staan' -
quote:-Sjimz-
-Aanvoerder Marokkaans jeugdteam boos omdat er geen thee in de rust was-
quote:-BB-King-
-"Silence! I kill you!"-
quote:-Isiolo-
-"Marokkaan met rood van het veld gestuurd"-
De opmaak is hier te vinden.quote:-smeich-
-Marokkaan met lange vingers afwijzend tegen ezeltje prik-
Deze Achmed the dead terrorist supporter zei het anders tochquote:Op zondag 15 februari 2009 20:49 schreef Flaccid het volgende:
Ik vond silence i kill you niet heel grappig.
Goede jury, alleen de winnaar 2quote:Op zondag 15 februari 2009 20:46 schreef Isiolo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
De opmaak is hier te vinden.
Deze avond 2 winnaars![]()
Ik kon simpel weg niet kiezen wie beter was.
quote:Op zondag 15 februari 2009 20:54 schreef Starzky het volgende:
[..]
Goede jury, alleen de winnaar 2Zal heus wel in de FAQ/regels/ongeschreven regels staan dat dit niet de bedoeling is, en als het nou een geniaal onderschrift zou zijn kon ik het nog wel begrijpen als je hem zou noemen maar jezelf op het podium zetten
quote:
Gezeik is helemaal niet over. Jezelf op het podium zetten is not done. Die Isiolo is van de pot gerukt.quote:Op zondag 15 februari 2009 21:03 schreef vrolijke-frits het volgende:
Maar goed, zoals te doen gebruikelijk het gezeik op de jury is achter de rug, dus kan er een nieuwe foto komen
Is absoluut waar, maar ik neem aan dat dit in de stand wel wordt meegenomen. Ook het punt voor het doen van de uitslag lijkt me overbodig. Algehele uitsluiting wellicht?quote:Op zondag 15 februari 2009 22:16 schreef Beschouw het volgende:
[..]
[..]
Gezeik is helemaal niet over. Jezelf op het podium zetten is not done. Die Isiolo is van de pot gerukt.
In plaats van neus had je net zo goed kin kunnen neerzetten.quote:Op zondag 15 februari 2009 21:09 schreef vrolijke-frits het volgende:
[ afbeelding ]
Deelnemers 'wie heeft de lelijkste neus' wachten ontspannen op de uitslag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |