quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:59 schreef sezten het volgende:
Kusjes voor iedereen![]()
Dat deze corrupte bende maar snel uit mijn AT's mag verdwijnen.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:36 schreef kgomkzy het volgende:
[..]
Vind dit toch wel een bewijs dat je er als nieuwkomer nauwelijks tussen kan komen.... SCH met een voorgekauwde grap, nummer 2 ook niet podiumwaardig en dan de poedel....... Geef hem dan aan dat onderschrift met lost erinMaar die van Setzen past er goed bij, en is normaal (lees bij een onafhankelijke jury met algemene kennis) misschien nog wel podium waardig
KUT jury
Ik vind het niet grappig beschouw.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:19 schreef Beschouw het volgende:
[..]
![]()
![]()
Deze twee zinnen zijn beter dan al je onderschriften tot nu toe bij elkaar.
Ik wel. Heb smakelijk gelachen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:22 schreef sezten het volgende:
[..]
Ik vind het niet grappig beschouw.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:43 schreef Isiolo het volgende:
[ afbeelding ]
Elleboog, elleboog, elleboog.... de elleboog van de week
Ik dank uquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:06 schreef SCH het volgende:
Joesse is werken denk ik, dus ik heb even foto's gezocht
Bij mij komen ze automatisch niet in de top 3.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:58 schreef Isiolo het volgende:
al die onderschriften met een linkje zouden zowiezo een poedel moeten krijgen![]()
En als ik geen link post snapt niemand er wat van.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Bij mij komen ze automatisch niet in de top 3.
Ik zou het eerder vergelijken met de cartoons van knudde op NUsport. Kijk er eens eentje terug van een tijd terug. Op het moment dat het verhaal er omheen niet meer in de actualiteit is, is de grap weg, terwijl als je even terugzoekt de grap wel weer kan begrijpen en er om kan lachen. Dat wordt in dit geval gemakkelijker gemaakt door er even een linkje bij te plaatsenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:07 schreef SCH het volgende:
Ik zie het als een soort cartoons in de krant. Daar staat ook niet het artikel bij afgedrukt waar het over gaat. Gewoon een onderschrift verzinnen dat iedereen vrij gemakkelijk kan begrijpen. En dus niet over popgroepen uit het jaar 0 en zo
"Dit was het nieuws"quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:04 schreef Pasaporte het volgende:
ik begrijp dus dat je als je meedoet jezelf eerst in moet lezen in hoe de jury de inzendingen behandelt, vervolgens zijn interesses en voetbalkennis op een blaadje moet schrijven en op basis daarvan een onderschrift gaat verzinnen?
Gelukkig is het hier dus gebruikelijk dat de jury álles weet van voetbal overal in de wereld en ook álle links kan leggen met wat degene die het onderschrift verzint bedoeld? Dan hoeft een linkje inderdaad niet ...
... knap overigens
Jouw tijd komt nog wel, jij bent ons gewoon ver vooruitquote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:10 schreef sezten het volgende:
[..]
En als ik geen link post snapt niemand er wat van.
Is ook prima. Volgens mij hebben de meesten er geen moeite mee. Ik wel dus als ik jureer zou ik er maar rekening mee houdenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:11 schreef Pasaporte het volgende:
[..]
Ik zou het eerder vergelijken met de cartoons van knudde op NUsport. Kijk er eens eentje terug van een tijd terug. Op het moment dat het verhaal er omheen niet meer in de actualiteit is, is de grap weg, terwijl als je even terugzoekt de grap wel weer kan begrijpen en er om kan lachen. Dat wordt in dit geval gemakkelijker gemaakt door er even een linkje bij te plaatsen
kom ik dus weer terug op hetgeen ik eerder zei, eerst moet je je inlezen in de jury etc.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Is ook prima. Volgens mij hebben de meesten er geen moeite mee. Ik wel dus als ik jureer zou ik er maar rekening mee houden
Dat heet ervaring. Voetballers die voor het eerst Luinge meemaken moeten zich ook aanpassen.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:17 schreef Pasaporte het volgende:
[..]
kom ik dus weer terug op hetgeen ik eerder zei, eerst moet je je inlezen in de jury etc.
Ach, als nieuwkomer kom je er toch niet tussen las ik net
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:55 schreef FritsVanEgters het volgende:
Nummer 2 vond ik zeer droog, kort maar krachtig.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:11 schreef SCH het volgende:
Lief van je Frits, goede jury, vond nummer 2 geweldig, zo horen onderschriften te zijn. Kort, scherp en creatief met taal.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:45 schreef SCH het volgende:
En nummer 2 van vandaag is in mijn ogen juist briljant, dus een kwestie van smaak.
quote:
ik ookquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:23 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Ik wel. Heb smakelijk gelachen.
Echt waar
Daar moet je een link bij zetten. Anders snapt niemand jouw onderschrift.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:39 schreef Suijk het volgende:
[ afbeelding ]
Ipswich Town oefent in Amsterdam
Ik doe het expres niet. Een beetje voetbalverstand is vereist bij deze wedstrijd.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:41 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Daar moet je een link bij zetten. Anders snapt niemand jouw onderschrift.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |