Het is een schavuitquote:Op zondag 15 februari 2009 22:23 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Is absoluut waar, maar ik neem aan dat dit in de stand wel wordt meegenomen. Ook het punt voor het doen van de uitslag lijkt me overbodig. Algehele uitsluiting wellicht?
Laten we elkaar geen mietje noemen, ik vind het ook niet kunnen hoor, maar door het plaatsen van een nieuwe foto kan ik tenminste niet vergeten mee te doen.
Ik hoop dat passende maatregelen volgen...
Ik blijkbaar ook niet.. waarom die poedel voor mij is... te intelligent (lange vingers hebben = iets stelen = marokkaanquote:Op zondag 15 februari 2009 00:33 schreef Flaccid het volgende:
Ik kan niks met deze foto
Niet, dat was grappig.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:31 schreef sjimz het volgende:
Ehm, hoe kan de jury zichzelf op het podium zetten?
Jij mag heul niet meedoen de komende 3 maandenquote:Op maandag 16 februari 2009 18:21 schreef Isiolo het volgende:
quote:Op maandag 16 februari 2009 18:52 schreef Joesse het volgende:
[ afbeelding ]
Van Gaal: "Haha kijk die man op het scherm met die verschrikkelijke rode sjaal!"
We gaan hem boycotten.quote:Op maandag 16 februari 2009 18:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij mag heul niet meedoen de komende 3 maanden
quote:Op maandag 16 februari 2009 19:41 schreef Isiolo het volgende:
[..]
Owwjahh.....
krijg ik een boze Sezten over me heen
Is niet nodig, ik ben er sowieso wel.quote:Op maandag 16 februari 2009 20:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Morgenavond, maar ik kan best jury doen hoor![]()
![]()
Jury hoeft niet. Ik wens je een leuke reis toe. Stuur je een kaartje?quote:Op maandag 16 februari 2009 20:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Morgenavond, maar ik kan best jury doen hoor![]()
![]()
Stichting Voetbalfoto-Onderschrift Competitiequote:Op maandag 16 februari 2009 21:02 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Jury hoeft niet. Ik wens je een leuke reis toe. Stuur je een kaartje?
quote:Op maandag 16 februari 2009 21:09 schreef Joesse het volgende:
[..]
Stichting Voetbalfoto-Onderschrift Competitie
Postbus 102
3500 AC Utrecht
quote:-Suijk-
Valentijnsgedachte bij AZ: "Zijn jullie nou zo lief of ben ik nou zo aardig?"
quote:-Starzky-
Van Gaal en consorten hart op weg naar de titel
quote:-sjimz-
Nieuwe technische staf van Hearts gepresenteerd
De opmaak is hier te vinden.quote:-Smeich-