Nee, hij moppert, huilt, miept en snottertquote:Op maandag 2 februari 2009 17:23 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Luie ChipsZak.
En zegt Leander al pappa?
Hoezee!quote:Op maandag 2 februari 2009 19:19 schreef LoudGirl het volgende:
Hai!Met dank aan de lieve collega van Tara, de laptop doet het weer!
![]()
Heel mooi, kun je ook uitleggen wat er aan de hand was?quote:Op maandag 2 februari 2009 19:19 schreef LoudGirl het volgende:
Hai!Met dank aan de lieve collega van Tara, de laptop doet het weer!
![]()
quote:Op maandag 2 februari 2009 18:51 schreef LadyDanae het volgende:
Jeuj ik sta in de OP!![]()
En ik ben weer zo goed als beter. Dus Jop, als het morgen niet al te vies weer is wil ik de plaatjes wel door de bus gooien? Moet je me even een PM sturen met je adres.
Wat is er aan de hand?quote:Op maandag 2 februari 2009 20:15 schreef JH87 het volgende:
RIP voor de nabestaanden van m'n gehemelte.
En, werkt het?quote:Op maandag 2 februari 2009 19:33 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb 'vliegzalf' gemaakt zondag,.
Voor mijn PWS.
Wat ben je nou dan weer van planquote:Op maandag 2 februari 2009 19:59 schreef freecell het volgende:
[..]
Hoezee!
Ik heb een probleem
Om met Elschot te spreken: tussen droom en daad staan wetten in de weg en praktische bezwaren
Pizza gegeten?quote:Op maandag 2 februari 2009 20:15 schreef JH87 het volgende:
RIP voor de nabestaanden van m'n gehemelte.
Een kerk kopenquote:
Bedankt voor het geheugensteuntje, ik was het inderdaad alweer vergeten.quote:Op maandag 2 februari 2009 20:33 schreef LadyDanae het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of is er nog niets?
Ik kon niet meer online. Modem van streek of zoiets. Uiteindelijk overal (router, modem) de stroom af en weer erop.quote:Op maandag 2 februari 2009 20:07 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Heel mooi, kun je ook uitleggen wat er aan de hand was?
Gevonden! Ik probeer morgen langs te fietsen!quote:Op maandag 2 februari 2009 20:35 schreef JH87 het volgende:
[..]
Bedankt voor het geheugensteuntje, ik was het inderdaad alweer vergeten.
Ik heb geen ideequote:Op maandag 2 februari 2009 20:32 schreef LadyDanae het volgende:
@Freecell, ik begrijp je frustratie, (ben trouw OUD-lurker) wat een prachtig pand! En je kunt er zo'n mooie woning van bouwen. Maar ook die verbouwing kost waarschijnlijk klauwen met geld.. Zo flauw, waarom hebben ze ooit geld uitgevonden
droom: klik!quote:Op maandag 2 februari 2009 20:45 schreef LoudGirl het volgende:
Wat is de droom, wat de wet en wat de praktische bezwaren?
Verkeerd linkjequote:Op maandag 2 februari 2009 20:54 schreef freecell het volgende:
[..]
droom: klik!
wet: je moet een fatsoenlijk inkomen hebben voor een hypotheek...
praktische bezwaren: onhandige fietsafstand
Maar ik bedreep dat dat wel binnen het budget ligt?quote:Op maandag 2 februari 2009 20:56 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Verkeerd linkje
Wat een droom![]()
[ afbeelding ]
Jaaaa!quote:Op maandag 2 februari 2009 20:59 schreef maok het volgende:
[..]
Maar ik bedreep dat dat wel binnen het budget ligt?![]()
Dit is hem toch?
Ik krijg nog niet echt een hypotheek met mijn contract van 2 maandenquote:Op maandag 2 februari 2009 21:03 schreef freecell het volgende:
[..]
Als je mee-hypotheekt wel
Wiets wilde in de torenkamer wonenDus die is bezet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |