Denk dat jij ook jury bent. Dat is het nadeel van een nieuweling op 1 zetten. Meer dan de helft jureert dan niet..quote:Op donderdag 22 januari 2009 19:04 schreef Beschouw het volgende:
Onderschriften op foto zet ik hier niet weg. Te veel werk. Jury kijkt maar in het vorige topic.
Is best. Maar dan wacht ik tot kwart over 8. Misschien daagt echte jury nog wel op.quote:Op donderdag 22 januari 2009 19:06 schreef Breach het volgende:
[..]
Denk dat jij ook jury bent. Dat is het nadeel van een nieuweling op 1 zetten. Meer dan de helft jureert dan niet..
oeps :$ zal et maar meteen doen.quote:Op donderdag 22 januari 2009 19:24 schreef Breach het volgende:
[..]
Om te jureren ofzo
Voetbalfoto-onderschriftcompetitie #152: Elke dag k*t-jury.
quote:Sjimz
Niet alleen wielrenners hebben last van een 3e bal
quote:Zjakkie
"Ik hou van voetbal, ik droom voetbal, ik eet en drink voetbal, kijk ik poep zelfs voetbal"
quote:DivineJester
Snifsnif "Waar is die duim geweest, Roberto?"
De opmaak is hier te vinden.quote:Grulez
De kont is bal
Weet je misschien wie op de foto staat?quote:
of ligt aan de deelnemers x)? vond et nou niet echt een geweldige ronde moetk zeggen.quote:Op donderdag 22 januari 2009 19:57 schreef Isiolo het volgende:
Meer deelnemers, maar jury niveau daalt rampzalig.....
je was super slecht, geen gevoel, rampzalig dusquote:Op donderdag 22 januari 2009 20:15 schreef daankes het volgende:
[..]
of ligt aan de deelnemers x)? vond et nou niet echt een geweldige ronde moetk zeggen.
Weet ik ook niet.quote:Op donderdag 22 januari 2009 19:44 schreef EnGCatjuh het volgende:
Wiki mag wel weer eens bijgewerkt worden. Waarom doet een TS dat nooit?
sorry, maar weinig glimlach van je reactiesquote:Op donderdag 22 januari 2009 22:33 schreef sezten het volgende:
Kutjury, rot op man.
Laat mij ook is winnen.
Ach man, iedereen kan toveren. Zelfs glimlachen.quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:45 schreef daankes het volgende:
[..]
sorry, maar weinig glimlach van je reacties
zal ik men rekeningnummer maar vast neerzetten?quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:54 schreef sezten het volgende:
[..]
Ach man, iedereen kan toveren. Zelfs glimlachen.
Anders forceer je hem gewoon, oké?
Het is erg belangrijk dat ik win, dan sta ik op het podium.
Alle kandidaten zullen het daar mee eens zijn.
Dus je weet wat je te doen staat, als je nog is wint.
Verklein woordje, dan sta ik psychologisch gezien "hoger".quote:
Doe zelf us wat, luie f......quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:57 schreef TheVulture het volgende:
Komt er nog een foto?
Heb je de tijdstippen van posten gezien? Gelijktijdig dus. Ik ga niks veranderen.quote:
Wiens onderschrift staat er boven aan???quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:25 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Heb je de tijdstippen van posten gezien? Gelijktijdig dus. Ik ga niks veranderen.
Het is overigens wel mooi dat we hetzelfde hoge niveau hebben.
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:44 schreef Breach het volgende:
Zij lijkt een beetje op SCH met een blonde pruik
een schwalbe onderschrift bij een Suarez foto, wat een niveauquote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:25 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Heb je de tijdstippen van posten gezien? Gelijktijdig dus. Ik ga niks veranderen.
Het is overigens wel mooi dat we hetzelfde hoge niveau hebben.
Tuurlijk lijkt mijn zusje op mequote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:44 schreef Breach het volgende:
Zij lijkt een beetje op SCH met een blonde pruik
Waarom zijn je foto's uit je fobo? Waar moet ik nu naartoe als ik alleen ben?quote:
Ja, hou die gedachte maar vooral. Ik noem het gewoon een gebrek aan taalgevoel.quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:59 schreef sezten het volgende:
[..]
Verklein woordje, dan sta ik psychologisch gezien "hoger".
Ik wil privacy, je rukt maar op die van Engcatjuhquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:04 schreef Breach het volgende:
[..]
Waarom zijn je foto's uit je fobo? Waar moet ik nu naartoe als ik alleen ben?
Nou homo's zijn alquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik wil privacy, je rukt maar op die van Engcatjuh
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:21 schreef FritsVanEgters het volgende:
[ afbeelding ]
Ze zijn niet om aan te zien, maar Suarez scoort aan de lopende band.
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:21 schreef FritsVanEgters het volgende:
[ afbeelding ]
Goed hč?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:47 schreef Ruud het volgende:
[..]
een schwalbe onderschrift bij een Suarez foto, wat een niveau
Hehequote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:19 schreef Beschouw het volgende:
Ben er vanavond niet. Kaarten en zuipen in Brabant en in het bos daar die poedel van deze week aan de boom binden.
Dierenbeul!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:19 schreef Beschouw het volgende:
Ben er vanavond niet. Kaarten en zuipen in Brabant en in het bos daar die poedel van deze week aan de boom binden.
Mag ik mee ?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:19 schreef Beschouw het volgende:
Oh, moet ik kiezen ?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:46 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Naar het bos? Of kaarten en zuipen?
De jury was goed inderdaadquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:19 schreef DivineJester het volgende:
Huh, gewonnen???
Wat een onverwacht sterke jurering![]()
Lijkt mij niet dat er een sterkere als deze komtquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:21 schreef FritsVanEgters het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, emancipatie..quote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:33 schreef kleinzusje het volgende:
En waarom mag iedereen wel "" neerzetten en ikke niet ?
Het ligt niet aan jou hoor, ik kreeg ook al commentaar toen ik dat deed vorige keer.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:33 schreef kleinzusje het volgende:
En waarom mag iedereen wel "" neerzetten en ikke niet ?
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:19 schreef DivineJester het volgende:
Vanavond rond de klok van zeven de uitslag.
Be there or be square!
Yeah rightquote:
Goed topic inderdaad.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:38 schreef Isiolo het volgende:
Zijn aan het pedojagen![]()
![]()
Wat een briljante topic![]()
Toch Anne ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
Hehequote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:38 schreef Isiolo het volgende:
Zijn aan het pedojagen![]()
![]()
Wat een briljante topic![]()
Toch Anne ?
Heul nietquote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:13 schreef Isiolo het volgende:
[..]
Nee, maar had pijn in me kaken van het lachen.
Maar Becel had wel gelijk
Wie?quote:
Alleen daar moet je al punten voor krijgenquote:
Was wel bijzonder, ja. Vooral achter de schermen was het erg leuk. Veel gezien.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:23 schreef Isiolo het volgende:
[..]
Druk weekendje gehad Beschouw ?
http://www.pirellical.com/thecal/calendar.html
Ik zag een klein vrouwtje er mee weglopen.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:43 schreef Beschouw het volgende:
Waar is podium eigenlijk? Toch niet gejat?
En niet alleen in jouw opiniequote:Op zondag 25 januari 2009 13:02 schreef sjimz het volgende:
Ja, nummer 1 was by far de beste in mijn opinie.
Maar wij hadden een gedeelde 2e plek verdiend, of had het podium dat niet gehouden?quote:Op zondag 25 januari 2009 13:12 schreef Beschouw het volgende:
Terechte nummer 1. Dat onderschrift was van eenzame klasse.
Had ik wel gewild, samen met jou op 2.quote:Op zondag 25 januari 2009 13:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar wij hadden een gedeelde 2e plek verdiend, of had het podium dat niet gehouden?
Wie nietquote:Op zondag 25 januari 2009 13:15 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Had ik wel gewild, samen met jou op 2.
Beschouw is een van mijn matenquote:Op zondag 25 januari 2009 13:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Je wilt ook dicht naast mij op het podium??????? Wat zijn je maten?
Weet ik tochquote:Op zondag 25 januari 2009 13:18 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Jij bent mijn nr 1.![]()
[ afbeelding ]
Nooit in het echt gezien zeker?quote:Op zondag 25 januari 2009 13:40 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Beschouw is een van mijn maten
Uiterlijk niet - het gaat meer om....eh....nou ja hoe moet ik dat zeggen, het praat gewoon wat lastig omdat zijn begeleiders steeds mee luisterenquote:Op zondag 25 januari 2009 14:11 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Nee, en dat zal wellicht ook niet gebeuren. Maar doet uiterlijk ertoe dan
quote:Op zondag 25 januari 2009 14:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Uiterlijk niet - het gaat meer om....eh....nou ja hoe moet ik dat zeggen, het praat gewoon wat lastig omdat zijn begeleiders steeds mee luisteren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
Genoeg, niet meer dan genoeg.quote:
10 = enoughquote:Op zondag 25 januari 2009 18:46 schreef sezten het volgende:
[..]
Genoeg, niet meer dan genoeg.
Als je je bedenkt dat er soms 20+ deelnemers zijn.
Maargoed, het is ook wel weer de 2de Jans foto in korte tijd.
Zo moet je het bedoelen denk ikquote:Op zondag 25 januari 2009 18:47 schreef Dusja het volgende:
[..]
10 = enough
11 = more then than enough
zo bedoelde ik het
De jury is bang voor Frits.quote:
quote:EnGCatjuh
Spel Groningen niet om aan te zien.
quote:Suijk
Jans kan liefde voor Ajax niet verbergen
quote:Rumille
Jans: 'Dit valt nogal Rouw op m'n dak.'
De opmaak is hier niet te vinden.quote:sezten
Gevalletje camera-geil
Ik heb de vrouw van Ron Jans wel eens gezien en die ziet er best leuk uit.quote:Op zondag 25 januari 2009 22:28 schreef daankes het volgende:
hmm, slechte jury ;$ vond beschouw de beste, staat niet eens op podium
aan de foto van suarez te zien nietquote:Op zondag 25 januari 2009 22:30 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik heb de vrouw van Ron Jans wel eens gezien en die ziet er best leuk uit.
Sorry hoor, maar mijn onderschrift leek nog ergens op.quote:Op zondag 25 januari 2009 22:27 schreef FritsVanEgters het volgende:
1) Rumille - Jans: 'Dit valt nogal Rouw op m'n dak.'
2) Suijk - Jans kan liefde voor Ajax niet verbergen
3) EnGCatjuh - Spel Groningen niet om aan te zien.
Poedel: sezten - Gevalletje camera-geil
Sorry SCH![]()
was dat voor die onterechte poedel van vorige week?
Sorry sezten
Kuch, nog maar 1.quote:Op zondag 25 januari 2009 22:39 schreef sezten het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar mijn onderschrift leek nog ergens op.
Die van Daankes heeft 2 fatale spelfouten.
Ik vond mijn onderschrift wel top5 waardig, maar ik weet niet waar jij aan lijdt![]()
Ik kan me voorstellen dat het nogal rouw op je dak valt.quote:Op zondag 25 januari 2009 22:39 schreef sezten het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar mijn onderschrift leek nog ergens op.
Die van Daankes heeft 2 fatale spelfouten.
Ik vond mijn onderschrift wel top5 waardig, maar ik weet niet waar jij aan lijdt![]()
Ja, HAHAHAH, ohnee ik lach om het podiumquote:Op zondag 25 januari 2009 22:42 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat het nogal rouw op je dak valt.
Heb je evident opgezocht in het woordenboek?quote:Op zondag 25 januari 2009 22:54 schreef Suijk het volgende:
Of juist dubbel, dat lijkt mij dan weer evident.
Ik had het al wel eens ergens eerder gehoord.quote:Op zondag 25 januari 2009 23:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Heb je evident opgezocht in het woordenboek?
Kutfoto!quote:Op zondag 25 januari 2009 23:13 schreef Isiolo het volgende:
Speciaal voor Rumille een nieuwe foto ?
[ afbeelding ]
Dat zal ik onthoudenquote:Op zondag 25 januari 2009 22:28 schreef daankes het volgende:
hmm, slechte jury ;$ vond beschouw de beste, staat niet eens op podium.
FokWiki is dood, dus Frits heeft net als sjimz gisteren een goed excuus.quote:Op zondag 25 januari 2009 22:51 schreef SCH het volgende:
Ik neem trouwens aan dat de jureringen die niet in de daarvoor bestemde vormgeving zijn gepost, niet meetellen voor de competitie. Lijkt me evident
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | [img]http://images.fok.nl/upload/070301_74597_3.jpg[/img] [quote][b]naam 3e plaats[/b] onderschrift 3e plaats[/quote] [img]http://images.fok.nl/upload/070301_74597_2.jpg[/img] [quote][b]naam 2e plaats[/b] onderschrift 2e plaats[/quote] [img]http://images.fok.nl/upload/070301_74597_1.jpg[/img] [quote][b]naam 1e plaats[/b] onderschrift 1e plaats[/quote] [img]http://images.fok.nl/upload/070301_74597_poedel.jpg[/img] [quote][b]poedel[/b] onderschrift poedel[/quote] [sup]De opmaak is [url=http://wiki.fok.nl/index.php/OP/opmaak_vblfoto-onderschriftcompetitie]hier[/url] niet te vinden.[/sup] |
quote:Op maandag 26 januari 2009 15:56 schreef sjimz het volgende:
Ik zie al een stuk of 5 kanshebbers.
Zware taak voor de jury.
quote:
Duidelijk verschil van inzichtquote:
Jij was al 1e voordat je hem had gepostquote:Op maandag 26 januari 2009 17:37 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
[..]
[..]
Duidelijk verschil van inzicht
En ja, ik heb je PI gezien Rumille![]()
Geen probleem. Volgende thuiswedstrijd zitten we naast elkaar en je mag iemand meenemenquote:Op maandag 26 januari 2009 17:39 schreef Rumille het volgende:
[..]
Jij was al 1e voordat je hem had gepost. Nog bedankt voor die 25 euro van gisteren.
Tofquote:Op maandag 26 januari 2009 17:42 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Geen probleem. Volgende thuiswedstrijd zitten we naast elkaar en je mag iemand meenemenConsider it a friendly gesture
quote:Vrolijke-frits
Spelersgroep:"Tussen de coach en ons is meer dan een vonk"
quote:SCH
Hans Vonk laat sporen achter in de Arena
quote:DivineJester
Kwaliteit Ajax-brandblussers niet meer wat het geweest is
De opmaak is hier te vinden.quote:bikkeltje2
four ...three...two...one... and we have a lift-off
Weet je wel wat je gedaan hebt?quote:
Op voorwaarde dat ie jureert, anders schuift iedereen 1 plaatsje op en wordt daankes (die 4e was) dus 3equote:Op maandag 26 januari 2009 21:37 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Weet je wel wat je gedaan hebt?
Vorige keer dat DivineJester moest jureren is de tent bijna opgedoekt hier.
Maar met 2 verschillende betekenissenquote:Op maandag 26 januari 2009 21:38 schreef sjimz het volgende:
Goede jury alleen wel matig dat 2 onderschriften met "vonk" erin stonden.
verdomme ;p nu is et nog zuurder ;p.quote:Op maandag 26 januari 2009 21:39 schreef Rumille het volgende:
[..]
Op voorwaarde dat ie jureert, anders schuift iedereen 1 plaatsje op en wordt daankes (die 4e was) dus 3e. Mijn oordeel, mijn regels.
quote:Op maandag 26 januari 2009 22:49 schreef Joesse het volgende:
[..]
tis ook vrij uniek dat je geen poedel hebt, dus op zich klopt het wel
Blijf je ook slapen?quote:Op maandag 26 januari 2009 21:35 schreef RayMania het volgende:
Redelijke jury, ik vond die van SCH het leukst.
Wat zeg ik nou!
Helemaal eenSCH. Als ik gewonnen had, stond de foto er al langquote:Op maandag 26 januari 2009 23:13 schreef SCH het volgende:
Kutjury, ik had gewoon 1 moeten staan en weer uren wachten op een nieuwe foto. Je moet gewoon de usual suspects laten winnen, dan weet je dat het altijd goed komt met foto en jurering.
Waarom weer een photoshop?quote:Op maandag 26 januari 2009 23:46 schreef Isiolo het volgende:
[ afbeelding ]
genoeg stof voor onderschrift ?
quote:Op maandag 26 januari 2009 23:56 schreef Joesse het volgende:
[ afbeelding ]
Hans Vonk laat sporen achter in Zuid-Afrika.
Gast.....quote:Op maandag 26 januari 2009 23:56 schreef Joesse het volgende:
[ afbeelding ]
#1 is alweer bekendquote:Op maandag 26 januari 2009 23:56 schreef Joesse het volgende:
[ afbeelding ]
Woehoew, ik zal beter mijn best doenquote:Op maandag 26 januari 2009 21:37 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Weet je wel wat je gedaan hebt?
Vorige keer dat DivineJester moest jureren is de tent bijna opgedoekt hier.
Sterk, sterkquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:34 schreef Starzky het volgende:
[ afbeelding]afbeelding ]
The Gunners trekken veel bekijks bij trainingskamp in Zimbabwe
quote:Starzky
The Gunners trekken veel bekijks bij trainingskamp in Zimbabwe
quote:Joesse
quote:Sjimz
Thomas Buffel neemt dood spelmoment te letterlijk op
De opmaak is hier niet te vinden.quote:Sezten
Genoeg stof tot nadenken.
Of:quote:Voetbal in Afrika voor anderhalf man en een paardebuffelkop.
Verder: Over smaak valt niet te twisten en je krijgt wat je verdient.quote:Het zag zwart van de toeschouwers bij explosieve wedstrijd
Ik ook slet, lees de andere onderschriften ook ff en doe niet alsof je zo bijzonder bent.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:42 schreef SCH het volgende:
Twee naamgrappen
Nummer 2 vind ik wel heel flauw. Buffel was leuk, ook de enige die op dat rare geraamte zat, zat daar ook op te azen maar had niet zo'n briljante ingeving als sjimz, maar zou ook een wonder zijn
wordt die het? Dan ga ik ff iets bedenken ...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:46 schreef Rumille het volgende:
[ afbeelding ]
Geert Wilders sleept Beckham voor de rechter.
David Beckham voor de rechter
Omdat 'ie niet later kon, maar hij had beter helemaal weg kunnen blijven jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij zegt slet tegen mequote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:47 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik ook slet, lees de andere onderschriften ook ff en doe niet alsof je zo bijzonder bent.
Mocht je niet buiten spelen vandaag ?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 08:50 schreef sezten het volgende:
Rot is op met allemaal dezelfde fotos,
eerst israeliërs, dan een arena in brand
nu zwarten + brand.
Kut foto's
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:43 schreef Isiolo het volgende:
[..]
Mocht je niet buiten spelen vandaag ?
Sjesus manquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:14 schreef sezten het volgende:
[ afbeelding ]
Beckham schuift zijn geld in het LAatje na transfer.
Kop dicht, jaloerse kip chihuahua.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:31 schreef Isiolo het volgende:
[..]
Sjesus man![]()
Gun een ander ook eens de poedel
vind dat hij op dit moment de poedel niet heeft hoor, die zou ik persoonlijk aan een andere gevenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:31 schreef Isiolo het volgende:
[..]
Sjesus man![]()
Gun een ander ook eens de poedel
wie? wie?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:36 schreef Starzky het volgende:
[..]
vind dat hij op dit moment de poedel niet heeft hoor, die zou ik persoonlijk aan een andere geven
Ik ga geen namen noemen, want dat is unfair (en dan zal die persoon waarschijnlijk zijn/haar onderschrift waarschijnlijk wel veranderen).quote:
2X Was die leuk, nu is et genoeg :p.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:46 schreef Beschouw het volgende:
[ afbeelding ]
Xavier: ,,Als je aan die vriendin van Suarez denkt; die is nu van mij.''
Abel Xavierquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:48 schreef Starzky het volgende:
[..]
Weet iemand miss hoe die negert heet?
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:57 schreef Joesse het volgende:
[ afbeelding ]
Beckham: Ehm... pfoe... nou, doe mij maar een bami saté met kroepoek.
oke, tnxquote:
Je bent geSCHorst tot 2010, staat ergens in 1 van de vorige topics, zoek maar opquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:30 schreef Bjoro het volgende:
Mijn welgemeende excuses voor het wangedrag van mij een week of 2 geleden![]()
een winnend onderschrift plaatsen en vervolgens 2 weken niet inloggen
kan ik het afkopen met een avondje "kelderen" ?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:30 schreef SCH het volgende:
Je bent geSCHorst tot 2010, staat ergens in 1 van de vorige topics, zoek maar op
Nee, topicbans regel je met yvonne.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:32 schreef Bjoro het volgende:
[..]
kan ik het afkopen met een avondje "kelderen" ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |