Had ik wel gewild, samen met jou op 2.quote:Op zondag 25 januari 2009 13:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar wij hadden een gedeelde 2e plek verdiend, of had het podium dat niet gehouden?
Wie nietquote:Op zondag 25 januari 2009 13:15 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Had ik wel gewild, samen met jou op 2.
Beschouw is een van mijn matenquote:Op zondag 25 januari 2009 13:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Je wilt ook dicht naast mij op het podium??????? Wat zijn je maten?
Weet ik tochquote:Op zondag 25 januari 2009 13:18 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Jij bent mijn nr 1.![]()
[ afbeelding ]
Nooit in het echt gezien zeker?quote:Op zondag 25 januari 2009 13:40 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Beschouw is een van mijn maten
Uiterlijk niet - het gaat meer om....eh....nou ja hoe moet ik dat zeggen, het praat gewoon wat lastig omdat zijn begeleiders steeds mee luisterenquote:Op zondag 25 januari 2009 14:11 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Nee, en dat zal wellicht ook niet gebeuren. Maar doet uiterlijk ertoe dan
quote:Op zondag 25 januari 2009 14:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Uiterlijk niet - het gaat meer om....eh....nou ja hoe moet ik dat zeggen, het praat gewoon wat lastig omdat zijn begeleiders steeds mee luisteren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |