Geen probleem. Volgende thuiswedstrijd zitten we naast elkaar en je mag iemand meenemenquote:Op maandag 26 januari 2009 17:39 schreef Rumille het volgende:
[..]
Jij was al 1e voordat je hem had gepost. Nog bedankt voor die 25 euro van gisteren.
Tofquote:Op maandag 26 januari 2009 17:42 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Geen probleem. Volgende thuiswedstrijd zitten we naast elkaar en je mag iemand meenemenConsider it a friendly gesture
quote:Vrolijke-frits
Spelersgroep:"Tussen de coach en ons is meer dan een vonk"
quote:SCH
Hans Vonk laat sporen achter in de Arena
quote:DivineJester
Kwaliteit Ajax-brandblussers niet meer wat het geweest is
De opmaak is hier te vinden.quote:bikkeltje2
four ...three...two...one... and we have a lift-off
Weet je wel wat je gedaan hebt?quote:
Op voorwaarde dat ie jureert, anders schuift iedereen 1 plaatsje op en wordt daankes (die 4e was) dus 3equote:Op maandag 26 januari 2009 21:37 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Weet je wel wat je gedaan hebt?
Vorige keer dat DivineJester moest jureren is de tent bijna opgedoekt hier.
Maar met 2 verschillende betekenissenquote:Op maandag 26 januari 2009 21:38 schreef sjimz het volgende:
Goede jury alleen wel matig dat 2 onderschriften met "vonk" erin stonden.
verdomme ;p nu is et nog zuurder ;p.quote:Op maandag 26 januari 2009 21:39 schreef Rumille het volgende:
[..]
Op voorwaarde dat ie jureert, anders schuift iedereen 1 plaatsje op en wordt daankes (die 4e was) dus 3e. Mijn oordeel, mijn regels.
quote:Op maandag 26 januari 2009 22:49 schreef Joesse het volgende:
[..]
tis ook vrij uniek dat je geen poedel hebt, dus op zich klopt het wel
Blijf je ook slapen?quote:Op maandag 26 januari 2009 21:35 schreef RayMania het volgende:
Redelijke jury, ik vond die van SCH het leukst.
Wat zeg ik nou!
Helemaal eenSCH. Als ik gewonnen had, stond de foto er al langquote:Op maandag 26 januari 2009 23:13 schreef SCH het volgende:
Kutjury, ik had gewoon 1 moeten staan en weer uren wachten op een nieuwe foto. Je moet gewoon de usual suspects laten winnen, dan weet je dat het altijd goed komt met foto en jurering.
Waarom weer een photoshop?quote:Op maandag 26 januari 2009 23:46 schreef Isiolo het volgende:
[ afbeelding ]
genoeg stof voor onderschrift ?
quote:Op maandag 26 januari 2009 23:56 schreef Joesse het volgende:
[ afbeelding ]
Hans Vonk laat sporen achter in Zuid-Afrika.
Gast.....quote:Op maandag 26 januari 2009 23:56 schreef Joesse het volgende:
[ afbeelding ]
#1 is alweer bekendquote:Op maandag 26 januari 2009 23:56 schreef Joesse het volgende:
[ afbeelding ]
Woehoew, ik zal beter mijn best doenquote:Op maandag 26 januari 2009 21:37 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Weet je wel wat je gedaan hebt?
Vorige keer dat DivineJester moest jureren is de tent bijna opgedoekt hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |