Sjesus manquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:14 schreef sezten het volgende:
[ afbeelding ]
Beckham schuift zijn geld in het LAatje na transfer.
Kop dicht, jaloerse kip chihuahua.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:31 schreef Isiolo het volgende:
[..]
Sjesus man![]()
Gun een ander ook eens de poedel
vind dat hij op dit moment de poedel niet heeft hoor, die zou ik persoonlijk aan een andere gevenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:31 schreef Isiolo het volgende:
[..]
Sjesus man![]()
Gun een ander ook eens de poedel
wie? wie?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:36 schreef Starzky het volgende:
[..]
vind dat hij op dit moment de poedel niet heeft hoor, die zou ik persoonlijk aan een andere geven
Ik ga geen namen noemen, want dat is unfair (en dan zal die persoon waarschijnlijk zijn/haar onderschrift waarschijnlijk wel veranderen).quote:
2X Was die leuk, nu is et genoeg :p.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:46 schreef Beschouw het volgende:
[ afbeelding ]
Xavier: ,,Als je aan die vriendin van Suarez denkt; die is nu van mij.''
Abel Xavierquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:48 schreef Starzky het volgende:
[..]
Weet iemand miss hoe die negert heet?
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:57 schreef Joesse het volgende:
[ afbeelding ]
Beckham: Ehm... pfoe... nou, doe mij maar een bami saté met kroepoek.
oke, tnxquote:
Je bent geSCHorst tot 2010, staat ergens in 1 van de vorige topics, zoek maar opquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:30 schreef Bjoro het volgende:
Mijn welgemeende excuses voor het wangedrag van mij een week of 2 geleden![]()
een winnend onderschrift plaatsen en vervolgens 2 weken niet inloggen
kan ik het afkopen met een avondje "kelderen" ?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:30 schreef SCH het volgende:
Je bent geSCHorst tot 2010, staat ergens in 1 van de vorige topics, zoek maar op
Nee, topicbans regel je met yvonne.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:32 schreef Bjoro het volgende:
[..]
kan ik het afkopen met een avondje "kelderen" ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |