Sterk, sterkquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:34 schreef Starzky het volgende:
[ afbeelding]afbeelding ]
The Gunners trekken veel bekijks bij trainingskamp in Zimbabwe
quote:Starzky
The Gunners trekken veel bekijks bij trainingskamp in Zimbabwe
quote:Joesse
Hans Vonk laat sporen achter in Zuid-Afrika.
quote:Sjimz
Thomas Buffel neemt dood spelmoment te letterlijk op
De opmaak is hier niet te vinden.quote:Sezten
Genoeg stof tot nadenken.
Of:quote:Voetbal in Afrika voor anderhalf man en een paardebuffelkop.
Verder: Over smaak valt niet te twisten en je krijgt wat je verdient.quote:Het zag zwart van de toeschouwers bij explosieve wedstrijd
Ik ook slet, lees de andere onderschriften ook ff en doe niet alsof je zo bijzonder bent.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:42 schreef SCH het volgende:
Twee naamgrappen
Nummer 2 vind ik wel heel flauw. Buffel was leuk, ook de enige die op dat rare geraamte zat, zat daar ook op te azen maar had niet zo'n briljante ingeving als sjimz, maar zou ook een wonder zijn
wordt die het? Dan ga ik ff iets bedenken ...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:46 schreef Rumille het volgende:
[ afbeelding ]
Geert Wilders sleept Beckham voor de rechter.
David Beckham voor de rechter
Omdat 'ie niet later kon, maar hij had beter helemaal weg kunnen blijven jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij zegt slet tegen mequote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:47 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik ook slet, lees de andere onderschriften ook ff en doe niet alsof je zo bijzonder bent.
Mocht je niet buiten spelen vandaag ?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 08:50 schreef sezten het volgende:
Rot is op met allemaal dezelfde fotos,
eerst israeliërs, dan een arena in brand
nu zwarten + brand.
Kut foto's
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:43 schreef Isiolo het volgende:
[..]
Mocht je niet buiten spelen vandaag ?
Sjesus manquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:14 schreef sezten het volgende:
[ afbeelding ]
Beckham schuift zijn geld in het LAatje na transfer.
Kop dicht, jaloerse kip chihuahua.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:31 schreef Isiolo het volgende:
[..]
Sjesus man![]()
Gun een ander ook eens de poedel
vind dat hij op dit moment de poedel niet heeft hoor, die zou ik persoonlijk aan een andere gevenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:31 schreef Isiolo het volgende:
[..]
Sjesus man![]()
Gun een ander ook eens de poedel
wie? wie?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:36 schreef Starzky het volgende:
[..]
vind dat hij op dit moment de poedel niet heeft hoor, die zou ik persoonlijk aan een andere geven
Ik ga geen namen noemen, want dat is unfair (en dan zal die persoon waarschijnlijk zijn/haar onderschrift waarschijnlijk wel veranderen).quote:
2X Was die leuk, nu is et genoeg :p.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:46 schreef Beschouw het volgende:
[ afbeelding ]
Xavier: ,,Als je aan die vriendin van Suarez denkt; die is nu van mij.''
Abel Xavierquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:48 schreef Starzky het volgende:
[..]
Weet iemand miss hoe die negert heet?
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:57 schreef Joesse het volgende:
[ afbeelding ]
Beckham: Ehm... pfoe... nou, doe mij maar een bami saté met kroepoek.
oke, tnxquote:
Je bent geSCHorst tot 2010, staat ergens in 1 van de vorige topics, zoek maar opquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:30 schreef Bjoro het volgende:
Mijn welgemeende excuses voor het wangedrag van mij een week of 2 geleden![]()
een winnend onderschrift plaatsen en vervolgens 2 weken niet inloggen
kan ik het afkopen met een avondje "kelderen" ?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:30 schreef SCH het volgende:
Je bent geSCHorst tot 2010, staat ergens in 1 van de vorige topics, zoek maar op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |