Beter!quote:Op zondag 4 januari 2009 01:27 schreef versabommie het volgende:
Ha! Ik heb een neue baan en heb mijn oude werkgeverT kunnen matsen door heel januari betaald thuis te zitten...
quote:Op zondag 4 januari 2009 01:30 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik steek hem eerst even aan.
*klik, puf puf puf*
Slaap lekker Cc!quote:Op zondag 4 januari 2009 01:35 schreef Copycat het volgende:
Zo. Sigaret op (leest u mee, British American Tobacco?), bed in.
Nite y'all en later!
Later!quote:Op zondag 4 januari 2009 01:35 schreef Copycat het volgende:
Nite y'all en later!
Claim in de maak?quote:Op zondag 4 januari 2009 01:35 schreef Copycat het volgende:
Heaumeauquote:Op zondag 4 januari 2009 01:37 schreef Coos het volgende:
Hey Bommie![]()
wat gaat dat downloaden fucking traag zegHeb even een film gekeken en dacht dat 't wel klaar zou zijn. Pas op 50% van de 5.5 GB
![]()
En dan werkt de rest ook nog eens zo traag als de neten.
Ik rook wel van me eige paffie(iets met smetvrees)
quote:Op zondag 4 januari 2009 01:37 schreef Coos het volgende:
Hey Bommie![]()
wat gaat dat downloaden fucking traag zegHeb even een film gekeken en dacht dat 't wel klaar zou zijn. Pas op 50% van de 5.5 GB
![]()
quote:Op zondag 4 januari 2009 01:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Serieus?
Het is niet alsof iedereen er aan likt ofzo?
Ik ben gestopt met de puzzelquote:Op zondag 4 januari 2009 01:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Serieus?
En Lies dan heb je nog mazzel dat ik het bij Hap laat.quote:Op zondag 4 januari 2009 01:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Serieus?
*neemt een fikse hijs en blaft de hele buurt wakkertquote:
sleep well!quote:Op zondag 4 januari 2009 01:35 schreef Copycat het volgende:
Nite y'all en later!
quote:Op zondag 4 januari 2009 01:40 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik ben gestopt met de puzzel![]()
regel het verder zelf maar!
omfg ... had als goede voornemen alle inkoppertjes voorbij te laten gaan ... ngggnggggggggggnpffffffffrrrrrr!!!quote:Op zondag 4 januari 2009 01:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Serieus?
Ja, ok, dat zie ik nu ook, dank dan maar!quote:Op zondag 4 januari 2009 01:41 schreef Coos het volgende:
[..]
En Lies dan heb je nog mazzel dat ik het bij Hap laat.![]()
Jou post nodigt uit tot de meest smerige opmerkingen.
quote:Op zondag 4 januari 2009 01:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
omfg ... had als goede voornemen alle inkoppertjes voorbij te laten gaan ... ngggnggggggggggnpffffffffrrrrrr!!!
FANN kom d'r maar in..........quote:Op zondag 4 januari 2009 01:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, ok, dat zie ik nu ook, dank dan maar!
Aan het laatste deel van zijn zin te zien een beroerte.quote:
mezelf enorm in te houdenquote:
Hij houdt zijn hoestbui in, dat lees je toch?quote:Op zondag 4 januari 2009 01:44 schreef Coos het volgende:
[..]
Aan het laatste deel van zijn zin te zien een beroerte.
zat er behoorlijk dicht bij ja .... niet normaal ... pure uitlokking!quote:Op zondag 4 januari 2009 01:44 schreef Coos het volgende:
[..]
Aan het laatste deel van zijn zin te zien een beroerte.
Rond de twintig. Toen kwam ik er achter dat m'n halfgedraaide joint er al twintig minuten lag.quote:Op zondag 4 januari 2009 01:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mietje!
Je moet er even inkomen, welke vraag haakte je af?
hola coos.quote:Op zondag 4 januari 2009 01:37 schreef Coos het volgende:
Hey Bommie![]()
![]()
Hebben ze daar in Bussum nog een beetje een leuke coffee winkel?quote:Op zondag 4 januari 2009 01:48 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Rond de twintig. Toen kwam ik er achter dat m'n halfgedraaide joint er al twintig minuten lag.
Ja, wat was eigenlijk de reden van je afwezigheid, of ben je ook gewoon een kloon van Neo?quote:Op zondag 4 januari 2009 01:47 schreef versabommie het volgende:
Hey lachen... zo lang niet geweest en ik sta nog op een gemiddelde van 14 potsen per dag!
quote:Op zondag 4 januari 2009 01:48 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Rond de twintig. Toen kwam ik er achter dat m'n halfgedraaide joint er al twintig minuten lag.
Nee, ik ga altijd naar Hilversum. In Bussum zit alleen 'De Piramide', maar die is niet zo heel bestquote:Op zondag 4 januari 2009 01:50 schreef Coos het volgende:
[..]
Hebben ze daar in Bussum nog een beetje een leuke coffee winkel?
Bedankt WJ. Dit is info waar ik wat aan heb. Ik sla deze post even op want ik heb die zooi al uitgezet voor vandaag. Morgen maar eens verder puzzelen.quote:Op zondag 4 januari 2009 01:49 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hola coos.
je kunt een film binnenhalen zo rond de 800mb, let er alleen op dat het een "dvd-rip" (gejat van een dvd) is ipv een screener (meestal een kopie van een in de bioscoop gefilmde versie in thailand, waar je soms dus ook iemand op ziet staan die gaat pissen. kwaliteit is dan dus ook meestal klote).
dusch: onder een gieg kun je al zeer goede kwaliteit fillum binnenhalen, let alleen op de "seeds" hoeveelheden en de "leechers" en lees de "comments" (ik neem aan dat je met mininova (+bittorrentbezig bent, wat overigens goed werkt!!!).
5,5 gieg is dus niet nodig en duurt zeven keer langer
Ben momenteel meer geïnteresseerd in Gazaquote:Op zondag 4 januari 2009 01:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Naja, als je er niet uitkomt horen wij het wel!
Een screener is geen cam, cammetjes zijn die dingen waar je die pissende kerels ziet opstaanquote:Op zondag 4 januari 2009 01:49 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hola coos.
je kunt een film binnenhalen zo rond de 800mb, let er alleen op dat het een "dvd-rip" (gejat van een dvd) is ipv een screener (meestal een kopie van een in de bioscoop gefilmde versie in thailand, waar je soms dus ook iemand op ziet staan die gaat pissen. kwaliteit is dan dus ook meestal klote).
dusch: onder een gieg kun je al zeer goede kwaliteit fillum binnenhalen, let alleen op de "seeds" hoeveelheden en de "leechers" en lees de "comments" (ik neem aan dat je met mininova (+bittorrentbezig bent, wat overigens goed werkt!!!).
5,5 gieg is dus niet nodig en duurt zeven keer langer
In Hilversum ben ik weleens in een winkel geweest vlakbij het station. Weet niet meer hoe die heet.quote:Op zondag 4 januari 2009 01:51 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Nee, ik ga altijd naar Hilversum. In Bussum zit alleen 'De Piramide', maar die is niet zo heel best
ohw man zoveel gebeurt, een wrede scheiding, mijn moeder verloren samen gaan wonen en binnen twee weken ga ik trouwen met het mooiste vrouwtje die ik ooit op fok ben tegen gekomen en ik heb de rechter ingeschakeld om mijn kinderen bij me te krijgen omdat mijn ex knettergek is.. druk druk druk dusquote:Op zondag 4 januari 2009 01:50 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ja, wat was eigenlijk de reden van je afwezigheid, of ben je ook gewoon een kloon van Neo?
020-gaza, 030-gaza ( kanaleneiland) of gewoon de gaza -gaza?quote:Op zondag 4 januari 2009 01:53 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ben momenteel meer geïnteresseerd in Gaza![]()
truste, allen! Ik duik er ook in, hoogste tijd.
Nou erg hè!!!quote:Op zondag 4 januari 2009 01:53 schreef dieenebart het volgende:
[..]
mocht je er zo niet wijs uit worden, dan wil ik je tzt nog wel een mailtje sturen met iets uitgebreidere uitleg, opaquote:Op zondag 4 januari 2009 01:53 schreef Coos het volgende:
[..]
Bedankt WJ. Dit is info waar ik wat aan heb. Ik sla deze post even op want ik heb die zooi al uitgezet voor vandaag. Morgen maar eens verder puzzelen.
quote:Op zondag 4 januari 2009 01:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
ohw man zoveel gebeurt, een wrede scheiding, mijn moeder verloren samen gaan wonen en binnen twee weken ga ik trouwen met het mooiste vrouwtje die ik ooit op fok ben tegen gekomen en ik heb de rechter ingeschakeld om mijn kinderen bij me te krijgen omdat mijn ex knettergek is.. druk druk druk dus
Is Goed. Maar eerst even zelf vogelen.quote:Op zondag 4 januari 2009 01:57 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
mocht je er zo niet wijs uit worden, dan wil ik je tzt nog wel een mailtje sturen met iets uitgebreidere uitleg, opa.
HA!quote:
mzzlquote:Op zondag 4 januari 2009 01:53 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Gezellig drukquote:Op zondag 4 januari 2009 01:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
ohw man zoveel gebeurt, een wrede scheiding, mijn moeder verloren samen gaan wonen en binnen twee weken ga ik trouwen met het mooiste vrouwtje die ik ooit op fok ben tegen gekomen en ik heb de rechter ingeschakeld om mijn kinderen bij me te krijgen omdat mijn ex knettergek is.. druk druk druk dus
Handen boven de dekensquote:Op zondag 4 januari 2009 02:00 schreef dieenebart het volgende:
[..]
En Liesje, ophouden met flirten.Nou slaap ik gelijk weer twee nachten onrustig...
die 800mb's kun je ook afspelen op bijvoorbeeld vlc-player.quote:Op zondag 4 januari 2009 01:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
Een screener is geen cam, cammetjes zijn die dingen waar je die pissende kerels ziet opstaanScreeners zijn de voorschouw dvd's voor bioscopen die hebben vaak slechts 2 kanalen geluid. de 800 mb films waar je het over hebt zijn divx films.. die kun je alleen afspelen op dvd spelers met divx codecs.. en dan nog moet je een divx met ingebakken subtitles hebben als je engels allerbelabbertst is.
Die torrents zuigen big time... ik heb er grif die 7,50 per maand over om dingen van de usenet servers af te halen. Een volle dvd met 5.1 geluid van 4-5 gig komt binnen huppelen binnen drie kwartier...
Als ik een avondje bankhangen doe met de beamer dan pak ik divx's met ondertitelingen van ondertitel.com . Ik ben dan gemiddels 8-9 minuten kwijt voor het downloaden van een complete film. Wel lekker want dan kun je gelang je mood nog snel ff de volgende film uitzoeken...
quote:Op zondag 4 januari 2009 02:07 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
die 800mb's kun je ook afspelen op bijvoorbeeld vlc-player.
een dvd-rip is meestal van zeer goede kwaliteit
Dat soort leiders zijn eigenlijk nog het ergste!! Holle retoriek naar een goedgelovige, in beide opzichten, bevolking. Die dus dapper met kermiswapens en zelfgemaakte raketjes en stenen tegen een High Tech leger gaan klooien.quote:Op zondag 4 januari 2009 02:02 schreef versabommie het volgende:
klinkt als een hele slechte bbq:
"De Gazastrook zal een 'begraafplaats' worden voor het Israëlische leger. De militairen die het Palestijnse gebied zijn binnengevallen, lopen in een val van Hamas-strijders. Dat stelt de Islamitische Verzetsbeweging Hamas in een verklaring"
jaja maar die moet wel de divx codecs hebben ... 800 mb rip is een divx of een xvid... en zonder ingebakken subs kun je er niet ff een srt file naast hangen die door een ingebouwde vobsub gelezen wor.... althans, ik heb nog geen speler gezien die dat doet ...quote:Op zondag 4 januari 2009 02:07 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
die 800mb's kun je ook afspelen op bijvoorbeeld vlc-player.
een dvd-rip is meestal van zeer goede kwaliteit
quote:Op zondag 4 januari 2009 02:00 schreef dieenebart het volgende:
[..]
En Liesje, ophouden met flirten.Nou slaap ik gelijk weer twee nachten onrustig...
okee, maar ik ben bang dat ik dan alleen maar films ga kijkenquote:Op zondag 4 januari 2009 02:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
jaja maar die moet wel de divx codecs hebben ... 800 mb rip is een divx of een xvid... en zonder ingebakken subs kun je er niet ff een srt file naast hangen die door een ingebouwde vobsub gelezen wor.... althans, ik heb nog geen speler gezien die dat doet ...
maar geleuf me.. sta 1 maandje over op usenet en je wil nooit meer anders! Nooit kijken naar zaadjes maar gewoon altijd volle kracht downloaden op je volle verbinding...
Ik irriteer me ook behoorlijk aan het feit dat er maar eenzijdig met het vingertje wor gewezen. Kijk dat Hamas een shitload raketten afvuurt mag je veroordelen... en dat wor ook behoorlijk gedaa, maar dat israel bij de eerste de beste aanval alvast 225 doden bij elkaar sprokkelt en de hele wereld weer doet of zijn neus bloed is schofterig... beiden schuld en niet 1 zijde...quote:Op zondag 4 januari 2009 02:08 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat soort leiders zijn eigenlijk nog het ergste!! Holle retoriek naar een goedgelovige, in beide opzichten, bevolking. Die dus dapper met kermiswapens en zelfgemaakte raketjes en stenen tegen een High Tech leger gaan klooien.![]()
Maar dat de internationale gemeenschap, de VN dus, dat allemaal accepteerd. En altijd de VS met een veto als er wel plannen in die richting zijn.![]()
En ik geloof ook niet dat dat onder Obama anders gaat worden.
eigenwijze trutquote:Op zondag 4 januari 2009 02:09 schreef willem-jozef het volgende:
p.s. meestal binnen twee uur binnengehaald. schnell genoeg voor mij.
hoi hoi........quote:
Ik doe mijn best Coos, ik doe mijn best!quote:Op zondag 4 januari 2009 02:13 schreef Coos het volgende:
Lies is wel tam vandaag. Ze hobbelt weer 8 posts achter.![]()
En waar is Soury?
of heeft die een kater vandaag? en dan bedoel ik niet die verstopte kater!
en series... die haal ik binnen 5 minuten per aflevering binnen... en dat is me een ongelooflijke verslaving dan hahahaquote:Op zondag 4 januari 2009 02:11 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
okee, maar ik ben bang dat ik dan alleen maar films ga kijken
quote:Op zondag 4 januari 2009 02:15 schreef Coos het volgende:
In Groningen regent het. Zoals het hoort!!![]()
http://www.buienradar.nl/
Neuh, ik kom nu zonder problemen tot vraag 75, en daar zet ik een skip in, wat me eigenlijk niet zint, en dan 76 begrijp ik ook niet. Maar het is verslavend!quote:Op zondag 4 januari 2009 02:14 schreef FANN het volgende:
[..]
hoi hoi........
heb je de kwis al opgelost......?
ik las erover, maar ben er maar niet aan begonnen........ geen zin an
ieder krijgt wat ze verdienen... daar woont Hans Alders trouwens.. die rechterhand van het kwartje... kan het daar niet bakstenen gaan hagelen ?quote:Op zondag 4 januari 2009 02:15 schreef Coos het volgende:
In Groningen regent het. Zoals het hoort!!![]()
http://www.buienradar.nl/
en het ergste is nog dat die palestijnen hun eigen 'tuin' uitgejaagd worden.quote:Op zondag 4 januari 2009 02:08 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat soort leiders zijn eigenlijk nog het ergste!! Holle retoriek naar een goedgelovige, in beide opzichten, bevolking. Die dus dapper met kermiswapens en zelfgemaakte raketjes en stenen tegen een High Tech leger gaan klooien.![]()
Maar dat de internationale gemeenschap, de VN dus, dat allemaal accepteerd. En altijd de VS met een veto als er wel plannen in die richting zijn.![]()
En ik geloof ook niet dat dat onder Obama anders gaat worden.
yes we canquote:Op zondag 4 januari 2009 02:17 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
en het ergste is nog dat die palestijnen hun eigen 'tuin' uitgejaagd worden.
oprotten met die israeli die al jaren ongegeneerd bezig zijn in andermans land omdat ze uit 'medelijden' daar geplaatst zijn. fuck them![]()
obama zit ook onder de duim van het joodse congres etc.
hooiquote:Op zondag 4 januari 2009 02:16 schreef FANN het volgende:
[..]
da's pas écht errug......... als je het over het weer gaat hebben........
KOUD HË........
Vorig jaar zat ik op de geschiedenis quiz van de VPRO. Ook héél verslavend zo erg dat ik het er op een gegeven moment radicaal afgepleurd heb. Maar zat wel bij de beste 25. Dat dan weer wel Fannquote:Op zondag 4 januari 2009 02:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Neuh, ik kom nu zonder problemen tpt vraag 75, en daar zet ik een skip in, wat me eigenlijk niet zint, en dan 76 begrijp ik ook niet. Maar het is verslavend!
quote:Op zondag 4 januari 2009 02:20 schreef Coos het volgende:
[..]
Vorig jaar zat ik op de geschiedenis quiz van de VPRO. Ook héél verslavend zo erg dat ik het er op een gegeven moment radicaal afgepleurd heb. Maar zat wel bij de beste 25. Dat dan weer wel Fann
gaot ik ff voor wat luchtigers .. Jamiroquai!quote:
Als je hier http://www.stelling.nl/kleintje/ een beetje rondleest dan komt dat Yes we can ook nog wel een paar keer voorbij.quote:
quote:Op zondag 4 januari 2009 02:26 schreef Coos het volgende:
[..]
Als je hier http://www.stelling.nl/kleintje/ een beetje rondleest dan komt dat Yes we can ook nog wel een paar keer voorbij.![]()
Bijvoorbeeld de achtergrond van zijn regeringskandidaten. Moet je bij archief/collumns effe zoeken naar Obamania.
truste ouwgie!quote:Op zondag 4 januari 2009 02:27 schreef Coos het volgende:
Ik ga nog wat draaien en zappen en dan slapen.
Bye bye allemaal.
kiek ff.quote:Op zondag 4 januari 2009 02:26 schreef Coos het volgende:
[..]
Als je hier http://www.stelling.nl/kleintje/ een beetje rondleest dan komt dat Yes we can ook nog wel een paar keer voorbij.![]()
Bijvoorbeeld de achtergrond van zijn regeringskandidaten. Moet je bij archief/collumns effe zoeken naar Obamania.
beetje laat gezien..quote:Op zondag 4 januari 2009 02:15 schreef versabommie het volgende:
hey hoe is het eik afgelopen met die ongelooflijk kiftende vrouwmenschen van dgk sc ?
echt waor? hahahah wat achterlijkquote:Op zondag 4 januari 2009 02:31 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
beetje laat gezien..
die hebben met z'n drietjes een eigen forum![]()
![]()
door de mand gevallen + te opzichtig bezig met legers versterken achterlangs; kan verkeerd uitpakkenquote:Op zondag 4 januari 2009 02:30 schreef versabommie het volgende:
Wim jos?
Hoe liep het nu af met die twee miepies die de dgk sc onveilig maakten met hun losbandigheden ?
en waar is thera tegenwoordig?
wie had ze niet aan de phonequote:Op zondag 4 januari 2009 02:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
echt waor? hahahah wat achterlijklinkjes? heb ze beiden nog veel over de telefoon gesproken ... ga niet in details treden uiteraard! En dat andere forum waar thera op zit en ik ook een blauwe maandag opzat... waar zat dat dan?
wie thera?quote:Op zondag 4 januari 2009 02:35 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
door de mand gevallen + te opzichtig bezig met legers versterken achterlangs; kan verkeerd uitpakken![]()
[ afbeelding ]
ja klopt... ben een behoorlijke forumhoer geweest maar weet de meeste niet meer te vindenquote:Op zondag 4 januari 2009 02:37 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
wie had ze niet aan de phone?
nee, dat was wel leuk: "besaid". daar waar jij ook een enkele keer was, right?
was trouwens wel geinig... die amsterdamse dacht dat ze een supermodel was en die zaandamse geloof ik... die wilde bij iedereen in het broekie ...quote:Op zondag 4 januari 2009 02:37 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
wie had ze niet aan de phone?
nee, dat was wel leuk: "besaid". daar waar jij ook een enkele keer was, right?
die heeft ik op hyves... komt aanwaaien als d'r shag op isquote:
wel een lieverd.quote:Op zondag 4 januari 2009 02:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
die heeft ik op hyves... komt aanwaaien als d'r shag op is
haha, lees 'm nu pasquote:Op zondag 4 januari 2009 02:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
was trouwens wel geinig... die amsterdamse dacht dat ze een supermodel was en die zaandamse geloof ik... die wilde bij iedereen in het broekie ...
doen ik ook pitten...quote:Op zondag 4 januari 2009 02:51 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
wel een lieverd.
ik ga nog ff door. ben video aan het editten wat af moet en denk dat internet wat traag is en af en toe 'verdwijnt' omdat het te zwaar is voor die kut mac.
lekker dat alles weer wat op de rit zit, kerl.
mooi voor het slapen gaan:
mzzl
Slaap lekker versabommiequote:Op zondag 4 januari 2009 02:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
doen ik ook pitten...
gooi ik nog wel ff deze d'rin...
slaapse!
slaap lekker Liesje!quote:
truste Fan!quote:Op zondag 4 januari 2009 03:00 schreef FANN het volgende:
ik ben ook weg........ internet valt steeds weg bij mij ''netwerk timout''
nah heb ik geen geduld voor........ doeiiiiiiiiiii![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
kijken hoe lang ik nog muziek kan luisteren.......
Wat denk je dat het kost?quote:
nou vooruit dan, als het maar geen stadion verlichting isquote:Op zondag 4 januari 2009 05:26 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Er wordt naar draagkracht bijbetaald, dus voor ons niet veel.
goedemorgen,quote:Op zondag 4 januari 2009 09:18 schreef FritsVanEgters het volgende:
Goeiemorgen!![]()
Mooie OP! Kan ik me eindelijk eens inlezen.
al nieuws over het huis Honda?quote:Op zondag 4 januari 2009 09:49 schreef hondjes het volgende:
[..]
goedemorgen,
en nog steeds geen Manu.
eerst maar even koffie, en kijken naar een zender, die wel een enigszins goed beeld geeft,
over de Gaza-bezetting, want CNN is niet erg onbevooroordeeld.(leuk cryptogrammen woord, )![]()
"Gefeliciteerdquote:
quote:EO stuurt Maarten van Rossem naar Hollywood
AMSTERDAM - Met Van Rossem in Amerika komt de EO met een nieuw programma op Nederland 2. In vier uitzendingen gaat historicus Maarten van Rossem kriskras door Amerika op onderzoek uit. Centrale vraag: draagt het land met recht de titel God’s own Country?
In de eerste aflevering (zondag) deelt Van Rossem een limo met een ex-playboymansiondame, scheurt hij in een rode Cadillac door de heuvels van Hollywood en vliegt hij naar Florida.
Volgens de EO gaat Van Rossem in de eerste aflevering onderzoeken hoe Los Angeles zijn ongebreideld materialisme en zucht naar het perfecte lichaam verklaart. Van de Amerikanen is 80 procent christen.
Ja de waarheid is hard, morgen gaat de wekker weer vroegquote:Op zondag 4 januari 2009 10:59 schreef Noek het volgende:
Oh en goede hoerige morgen. Vakantie voelt als voorbij.
Zag ik ook net in de gids! Ben benieuwd..quote:Op zondag 4 januari 2009 10:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Goedemorgen, en volgens mij gaat dit veel kijkplezier opleveren!
Ik heb iets heel doms gedaan..quote:
Wat heb jij gedaan?quote:Op zondag 4 januari 2009 11:07 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik heb iets heel doms gedaan..!
![]()
Maar niemand kan 'm meer klonen..
Leuke foto, cutie!quote:Op zondag 4 januari 2009 11:03 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Zag ik ook net in de gids! Ben benieuwd..
En Noek! Leuk! Ik dacht dat je nooit een andere naam meer kon kiezen als je eenmaal gekozen had.
Geeft niks want ik heb hem al. Danny is amaaaaazing!quote:Op zondag 4 januari 2009 11:11 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
E-mailadres verkeerd gespeld..![]()
Nee ja, jij! Als ik toch iemand niet had verwacht om te gaan zeuren om een naam of twee en twee accounts bijvoorbeeld. Nou, dan was jij het wel!quote:
Oh dat is snel. Was sowieso gebeurd dus?quote:Op zondag 4 januari 2009 11:12 schreef Noek het volgende:
[..]
Geeft niks want ik heb hem al. Danny is amaaaaazing!![]()
Nu ik hem heb, ga ik hem houden ook. Handig voor de dagcijfers.
Aw, da's lief.quote:Op zondag 4 januari 2009 11:15 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Oh dat is snel. Was sowieso gebeurd dus?
Ik zag in Pimp hier met je nieuwe username al een paultjuhhh dus ik dacht ik reg 'm maar snel, had 'm sowieso aan jou gegeven natuurlijk (als je wilde).
Ik zeur niet, staat je goed man!quote:Op zondag 4 januari 2009 11:13 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee ja, jij! Als ik toch iemand niet had verwacht om te gaan zeuren om een naam of twee en twee accounts bijvoorbeeld. Nou, dan was jij het wel!![]()
Hoi Hara!
Dat was een 'eenmalige' actie, je kon hem laten veranderen voor 25 euro, het geld ging naar de 3FM-actie.quote:Op zondag 4 januari 2009 11:03 schreef Smash-it het volgende:
En Noek! Leuk! Ik dacht dat je nooit een andere naam meer kon kiezen als je eenmaal gekozen had.
Nee inderdaad. Ik had hem naar een verkeerd adres laten sturen..quote:Op zondag 4 januari 2009 11:15 schreef Noek het volgende:
[..]
Aw, da's lief.Je kon het dus niet bevestigen?
Die me gestolen kon worden. Het ging me om de naam.quote:Op zondag 4 januari 2009 11:17 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dat was een 'eenmalige' actie, je kon hem laten veranderen voor 25 euro, het geld ging naar de 3FM-actie.
noekje was ook al wel geregistreerd en die was dus ergens blijven hangen. Danny heeft me volgens mij weer teruggekaapt. Ik hing daar maar ergens te hangen.quote:Op zondag 4 januari 2009 11:18 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Ik had hem naar een verkeerd adres laten sturen..![]()
Gebruik dat adres ook nooit, vandaar.
Neok? Gaan we weer op de Neo tour?quote:Op zondag 4 januari 2009 11:20 schreef Noek het volgende:
Die me gestolen kon worden. Het ging me om de naam.
Dat je, irriteerde me mateloos. Ik wilde al gaan shredderen maar dan had ik alsnog Koen uit Enschede niet gehad. Draai Koen maar eens om. Ja ja!
Sorry dat ik je alterego heb laten hangen..quote:Op zondag 4 januari 2009 11:22 schreef Noek het volgende:
[..]
noekje was ook al wel geregistreerd en die was dus ergens blijven hangen. Danny heeft me volgens mij weer teruggekaapt. Ik hing daar maar ergens te hangen.
Oh gut nee, ik heb nog geen altaar gemaakt ofzo maar wel een leuk idee voor de zondagmiddag. Nu alleen nog een God uitkiezen. Hij moet good looking zijn en moet humor hebben. Die goden van tegenwoordig zijn zo humorloos, vind je ook niet?quote:
wel nieuwe papieren, van kadaster etc...maar voorlopig willen we papieren van de gemeente..quote:
Pimp hier met je nieuwe usernamequote:Op zondag 4 januari 2009 11:22 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Neok? Gaan we weer op de Neo tour?
Maar leuke actie! Zijn er veel mensen die het gedaan hebben?
quote:Op zondag 4 januari 2009 11:26 schreef Noek het volgende:
Nu alleen nog een God uitkiezen. Hij moet good looking zijn en moet humor hebben. Die goden van tegenwoordig zijn zo humorloos, vind je ook niet?
Die heb je toch niet neudigquote:Op zondag 4 januari 2009 11:30 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik weet de naam niet meer van je andere account. Help eens eventjes.
Ja maar anders ga ik daar van wakker liggen. Het zit ergens in mijn hoofd. Ah toe..quote:
*breektquote:Op zondag 4 januari 2009 11:31 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen allemaal. En Noek!
Blegh, het voelt niet alleen als het einde van de vakantie, het is ook gewoon het einde van de vakantie. Lame ass zondag en morgen weer aantreden ten burele.
IK WIL NIET!!!
Ik wil vrij zijn, onbezorgd en vrij zijn. Werken, werken was mooi, maar ik wil nu alleen maar vrijhij zijhijn.
Sorry, ik kon geen god vinden onder de 30.quote:Op zondag 4 januari 2009 11:31 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, leuk voor mijn oma. Zelfs mijn moeder zou op hem spugen.
Queen_Beequote:Op zondag 4 januari 2009 11:33 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja maar anders ga ik daar van wakker liggen. Het zit ergens in mijn hoofd. Ah toe..
Ik wil het weer weten.
Ja, daar heb ik dan weer niks te zoeken, in jouw fobo. Mijn nieuwsgierigheid is natuurlijk al ruimschoots bevredigd.quote:
quote:Op zondag 4 januari 2009 11:42 schreef blomst het volgende:
Zit ik zomaar met een liedje in mijn hoofd:
Toen onze Noek nog een Noekje was, was ze aardig om te zien.
Nu blaft ze alledagen en bijt nog bovendien.
Dan kom je toch weer in de categorie zonen van Goden terecht.quote:Op zondag 4 januari 2009 11:36 schreef Noek het volgende:
Frits, onder de 30 hoef ik ook niet. Ik speel graag alleen met mijn tinnen soldaatjes. Hebbie geen God van achter in de 30, begin 40?
quote:Op zondag 4 januari 2009 11:42 schreef blomst het volgende:
Zit ik zomaar met een liedje in mijn hoofd:
Toen onze Noek nog een Noekje was, was ze aardig om te zien.
Nu blaft ze alledagen en bijt nog bovendien.
Hahaha. Die heb je ook nog?quote:
Ooit gaat die te pas komen. Denk ik.quote:
Moet je wel zelf je redding betalen..quote:Op zondag 4 januari 2009 11:59 schreef Copycat het volgende:
Ik denk dat ik vandaag ook maar ga schaatsen. En dat ik dan door het ijs zak. Zodat ik morgen niet kan werken.
Ik ga straks op de server alvast mijn e-mail openen. Dan zie ik daar morgen niet meer tegenop.quote:Op zondag 4 januari 2009 11:59 schreef Copycat het volgende:
Ik denk dat ik vandaag ook maar ga schaatsen. En dat ik dan door het ijs zak. Zodat ik morgen niet kan werken.
Recht op het wak af!quote:Op zondag 4 januari 2009 12:10 schreef Copycat het volgende:
Dat is in Alphen, hier is de brandweer nog je vriend.
Oeh, en dan is iedereen bezorgd om me en vind me zielig en neemt cadeautjes en een fruitmand mee. En mijn werkgever geeft me een ach-gossie-wat-zielig-bonus en de koningin geeft me een lintje.
![]()
Ik ga schaatsen zoeken!
quote:Op zondag 4 januari 2009 12:10 schreef Copycat het volgende:
Oeh, en dan is iedereen bezorgd om me en vind me zielig en neemt cadeautjes en een fruitmand mee. En mijn werkgever geeft me een ach-gossie-wat-zielig-bonus en de koningin geeft me een lintje.
![]()
Kom je dan hierheen? Hier regent het. Behalve bevroren, gaan we dan ook schimmelen. Dat is nog zieliger!quote:Op zondag 4 januari 2009 12:11 schreef Copycat het volgende:
Ga je met me mee schaatsen, Noek?
Kunnen we daarna samen onder een dekentje huilen om onze bevroren vingers, tenen en de voorbije vrijheid.
Moeten we alleen niet met onze mutsjes op het ijs vallen. Hebben we er ook nog een schimmelinfectie bij! Dat maakt ons dan wel extra zielig, maar is ook wel een beetje viesss Patrick!quote:Op zondag 4 januari 2009 12:15 schreef Noek het volgende:
Kom je dan hierheen? Hier regent het. Behalve bevroren, gaan we dan ook schimmelen. Dat is nog zieliger!
Als je niet naar je werk gaat, kun je het ijs ook niet brekenquote:Op zondag 4 januari 2009 11:59 schreef Copycat het volgende:
Ik ken al mijn collega's al, dus dat ijs hoeft niet gebroken te worden.quote:Op zondag 4 januari 2009 12:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Als je niet naar je werk gaat, kun je het ijs ook niet breken
Ik stel dan ook voor dat mensen die zonodig een gevaarlijk beroep moeten kiezen (waaronder brandweerman) en daardoor letsel krijgen ook maar voor hun eigen sores moeten opdraaienquote:Op zondag 4 januari 2009 12:06 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Moet je wel zelf je redding betalen..![]()
Onvoorzichtige schaatsers moeten betalen
Zalmquote:Op zondag 4 januari 2009 12:32 schreef Copycat het volgende:
Maar! De zalm is wel ontdooid. Ik sleep mijn onwillige lijf maar eens onder de douche en deze dag door.
quote:
Dan gooi ik die laatste moot ook nog uit de vriezer!quote:Op zondag 4 januari 2009 12:34 schreef FritsVanEgters het volgende:
Zalm![]()
![]()
![]()
Gisteren was in het nieuws dat het niet alleen gezond is, maar ook goed voor je humeur om zalm te eten.![]()
Wacht daar dan nog even mee tot over veertien dagen, als die beruchte week weer om de hoek komt kijkenquote:Op zondag 4 januari 2009 12:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan gooi ik die laatste moot ook nog uit de vriezer!
heiuw Getjuh! Beste wensen he! Gaan we nu knuffelen?quote:Op zondag 4 januari 2009 12:29 schreef Gert het volgende:
Wat morgen écht erg wordt, is het: "Beste wensen hè".
Val maar dood, HÈ.
En goedenetgeenmorgen![]()
Dadelijk lekker naar de indoorspeeltuin vol krijsende kinderen. Ben ik effe blij dat het gister bij drie biertjes gebleven is. (En twee glazen wijn bij het eten maar dat telt niet)
Hee Noek, ballen in je broek!
Die staat geloof ik ook al deze week op het program. Als het volle maan is, ben ik aan het PMSen.quote:Op zondag 4 januari 2009 12:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wacht daar dan nog even mee tot over veertien dagen, als die beruchte week weer om de hoek komt kijken
Wacht even.quote:Op zondag 4 januari 2009 12:37 schreef Copycat het volgende:
Het lukt gewoon niet. Ik kan niet de kracht vinden om de laptop van mijn schoot af te halen, mijn voeten van de voetenbank en mijn reet van de bank. Het wil gewoon niet! Ik heb een soort van acute dwarslaesie.
Is ook best zielig, toch? Komt u maar met de fruitmanden en cadeautjes!
gooi het op doorligplekken, instabiele bekken door wifi-straling of een bluetooth vleeschboom... kom je er zo mee wegquote:Op zondag 4 januari 2009 12:37 schreef Copycat het volgende:
Het lukt gewoon niet. Ik kan niet de kracht vinden om de laptop van mijn schoot af te halen, mijn voeten van de voetenbank en mijn reet van de bank. Het wil gewoon niet! Ik heb een soort van acute dwarslaesie.
Je hebt Schimpie vermoord!quote:Op zondag 4 januari 2009 12:40 schreef Copycat het volgende:
Doorbraak!!!!
Ik heb m'n voeten op de grond!
Blijf gewoon gezellig bij ons. Laatste dag enzo...quote:Op zondag 4 januari 2009 12:37 schreef Copycat het volgende:
Dat kan natuurlijk ook! Je hóeft toch niet weg? Alleen om even zalm te pakken natuurlijk..quote:Op zondag 4 januari 2009 12:41 schreef FritsVanEgters het volgende:
Blijf gewoon gezellig bij ons. Laatste dag enzo...
Je schaatspak?quote:Op zondag 4 januari 2009 12:44 schreef Copycat het volgende:
Nee. Ik ga NU opstaan. Naar boven lopen en meteen douchen. Geen geëmmer meer, geen gejamaar, geen genogeveneensigaretendan. Hup, in de benen.
Wat trek ik aan???
Purno de Purno!quote:Op zondag 4 januari 2009 12:47 schreef FritsVanEgters het volgende:
Goeiemorgen Liesje![]()
![]()
[..]
Je schaatspak?
Doodknuffelen in een nieuwe servival!quote:Op zondag 4 januari 2009 12:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
heiuw Getjuh! Beste wensen he! Gaan we nu knuffelen?
whehehe ja maar op voorwaarde dat jappert meedoet, die moeten we eerst uit zijn nichterige elfenpakje zien te krijgen, rare wow-head dat ze er isquote:
Gezallich toch!quote:Op zondag 4 januari 2009 12:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oh noek, de naamwijzigingen zijn echt.
Geen kwaad woord over mijn favoriete jappenkampbewakert hè!quote:Op zondag 4 januari 2009 12:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
whehehe ja maar op voorwaarde dat jappert meedoet, die moeten we eerst uit zijn nichterige elfenpakje zien te krijgen, rare wow-head dat ze er is
Veel plezier bij Ballorig?quote:Op zondag 4 januari 2009 13:02 schreef Gert het volgende:
OK, ben naar de ballenbak en zulks.
Dus dat.
Hoi Hondjes!quote:Op zondag 4 januari 2009 13:04 schreef hondjes het volgende:
hoe doen we dat,,nieuwe naam op fok...
wil ook veranderen
Euh, geen idee, die van Fan zal nog wel gewoon bestaan.quote:
Dat mag. Als je tenminste niet geband bentquote:
Die van jou is ook zo stom!quote:Op zondag 4 januari 2009 13:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat mag. Als je tenminste niet geband bent
Ik had er bijna twee.quote:Op zondag 4 januari 2009 13:13 schreef Noek het volgende:
[..]
Maak gewoon een nieuw account aan joh.
Ik heb er nu drie.
Hoi, ben jij ook nieuw hier? Ik lurk hier al een poosje en ik vind jullie heel erg spontaan en gek.quote:
noekje zeker?quote:Op zondag 4 januari 2009 13:16 schreef itchy-bitchy het volgende:
[..]
Hoi, ben jij ook nieuw hier? Ik lurk hier al een poosje en ik vind jullie heel erg spontaan en gek.
Wat een mensenkennis!!!quote:Op zondag 4 januari 2009 13:16 schreef itchy-bitchy het volgende:
[..]
Hoi, ben jij ook nieuw hier? Ik lurk hier al een poosje en ik vind jullie heel erg spontaan en gek.
Ik lurk al heel lang mee en vond deze SC wel de ideale plek om weer eens mee te posten.quote:Op zondag 4 januari 2009 13:16 schreef itchy-bitchy het volgende:
Ligt ze onder het ijs??quote:Op zondag 4 januari 2009 13:18 schreef Copycat het volgende:
Dat in- en uitloggen is teveel moeite op deze zondag.
MissMatch is niet meer.
Ja. Ik heb haar zo een wak ingeflikkerd. Kutwijf dat het is.quote:
Dat was tijdens de grote staking? Hier ben ik nog nooit geband. Wel elders, een permban zelfs.quote:Op zondag 4 januari 2009 13:16 schreef Copycat het volgende:
Die is inderdaad stom. En fout, want gebruikt tijdens m'n ban.
Hoe heb je dat voor elkaar gekregenquote:Op zondag 4 januari 2009 13:20 schreef Noek het volgende:
[..]
Dat was tijdens de grote staking? Hier ben ik nog nooit geband. Wel elders, een permban zelfs.
Ja. De eerste weken van de ban was ik op vakantie, daarna nog een paar weken netjes niet gepost en toen vond ik dat het tijd werd om me weer overal tegenaan te bemoeien.quote:Op zondag 4 januari 2009 13:20 schreef Noek het volgende:
Dat was tijdens de grote staking? Hier ben ik nog nooit geband. Wel elders, een permban zelfs.
De beheerder uitgescholden voor incompetente mongool. Vind ik ook nog steeds trouwens.quote:Op zondag 4 januari 2009 13:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
vertelquote:Op zondag 4 januari 2009 13:20 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij op NowLive hebt gepost.quote:Op zondag 4 januari 2009 13:23 schreef Noek het volgende:
De beheerder uitgescholden voor incompetente mongool. Vind ik ook nog steeds trouwens.
Toen heb ik dat nog een keer gedaan, op de computer van mijn vader met een topic:
"Hé! Jij bent een incompetente mongool." Toen kreeg ik twee keer levenslang. Is al heeeeel lang geleden hoor.
quote:Op zondag 4 januari 2009 13:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja. De eerste weken van de ban was ik op vakantie, daarna nog een paar weken netjes niet gepost en toen vond ik dat het tijd werd om me weer overal tegenaan te bemoeien.
Dus heb ik op het emailadres van mijn zus een nieuw account aangemaakt. Ging ik allemaal expres taalfouten maken en geen hoofdletters gebruiken om niet door de mand te vallen. Kreeg na twee dagen een PM van toenmalig FA Lucille: "Ik weet wel dat jij het bent hoor, Cc, maar ik doe net alsof ik niets weet."
Luus was liev
.
Daar had ik volgens mij al een ban voordat ik me kon registeren. Daar kwam ik met geen mogelijkheid op!quote:Op zondag 4 januari 2009 13:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij op NowLive hebt gepost.
Een lul??quote:Op zondag 4 januari 2009 13:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dus eigenlijk ben je gewoon een saaie lul zonder een ban.
Massahysteriequote:Op zondag 4 januari 2009 13:28 schreef Noek het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn God zeg. Alsof er levens mee gered moesten worden. Hysterisch.
Jij hè? Ik snap daar niks van. Cc Manson!quote:Op zondag 4 januari 2009 13:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Massahysterie.
Het was ook een zaak van leven en dood!![]()
Volgens mij post iedereen nu weer, maar niet allemaal onder de username van toen.
quote:
Natuurlijk heb ik die gelezen. Het was de 1e mod tip die ik van Avonne kreeg. Ook iets met prioriteiten.quote:Op zondag 4 januari 2009 13:40 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Heb je in je modtijd nooit die topics leading up to it in FC teruggelezen? Het ging toen hard tegen hard.
En toen msn-de ik ook nog met al die medestakers en zaten we elkaar alleen maar op te jutten. De communicatie moet beter! We moeten een daad stellen! Een ludieke! Jajajajajajajajaja!!!!
En toen ging het licht uit.
Ik heb Kc trouwens afgelopen week Het Schervengericht gegeven. Ga 'm straks maar eens telefonisch overhoren. Hij had zijn biografie over Elizabeth Taylor immers al uit.
Heb je het eenzame hoofdstuk al gelezen?
En verder zijn mannen met stomme prioriteiten stom.
Ik ben ook al weken bezig in Kafka on the Shore. Soms lees ik de hele dag door, en nu heb ik een periode dat ik alleen in bed lees, dus dat schiet evenmin op.quote:Op zondag 4 januari 2009 13:48 schreef Noek het volgende:
Natuurlijk heb ik die gelezen. Het was de 1e mod tip die ik van Avonne kreeg. Ook iets met prioriteiten.
Nee, ben ik nog niet. Ik schiet niet erg op hè?![]()
Ja! Goed punt. Hoe is het met je nieuwe, inmiddels oude liefde?
quote:Op zondag 4 januari 2009 13:54 schreef Aagjekat het volgende:
nieuwe naam , zelfde avatar ,,voorlopig
Als je nu tijdelijk hondjes onder je naam zet, herkennen de niet nalezes je ookquote:Op zondag 4 januari 2009 13:57 schreef Aagjekat het volgende:
Dit is gewoon altijd mijn forumnaam geweest,,,toen ik op fok kwam, moest alles even snel in een minuut, vandaar.
dus ben blij mijn eigen naam terug heb...
Haha, hoi Aagje, ik wilde net zeggen, avatar is niet zo toepasselijk meer.quote:Op zondag 4 januari 2009 13:54 schreef Aagjekat het volgende:
nieuwe naam , zelfde avatar ,,voorlopig
Heb je trouwens je sokken al? En magnetron?quote:Op zondag 4 januari 2009 14:11 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Haha, hoi Aagje, ik wilde net zeggen, avatar is niet zo toepasselijk meer.![]()
Van hondjes naar kat vind ik iig wel een verbetering..![]()
Nee, nog niks.quote:Op zondag 4 januari 2009 14:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heb je trouwens je sokken al? En magnetron?
Tsss, zul je zien, komen ze ergens in juni, als het al lekker warm is, en heel nederland op slippers loopt!quote:Op zondag 4 januari 2009 14:16 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Nee, nog niks.![]()
Magnetron is dus ook nog niet nodig, ik heb al wel gezocht op marktplaats, daar staan een paar opties.
Ik las al in het uitslagtopic in mijn sig dat de Sinterklaas-ava prijzen ook nog niet binnen waren bij de winnaars, zoals o.a tuinfluiter, dus het zou zomaar kunnen..quote:Op zondag 4 januari 2009 14:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Tsss, zul je zien, komen ze ergens in juni, als het al lekker warm is, en heel nederland op slippers loopt!
Goedemorgen Bart!quote:Op zondag 4 januari 2009 14:31 schreef dieenebart het volgende:
Oeahhhh! *rekt zich uit als een cheetah*
Mogguh allen, wat zijn jullie vroeg wakker!(zet horloge weer op Nederlandse tijd)
Oh nee, het valt wel mee![]()
Ik wil geen andere usernaam. Op andere fora heb ik wel een andere naam, maar hier vind ik het wel prettig als men weet wie ik ben - als het om rls-gerelateerde zaken gaat. En verder de Beste Wensen allemaal!![]()
Noek vind ik wel een aardige verbetering, hoewel er nu wel meer nadruk ligt op de connectie met Anoek. Noekje had wel iets knuffel-achtigs.
Waar zit jij dan?quote:Op zondag 4 januari 2009 14:31 schreef dieenebart het volgende:
Oeahhhh! *rekt zich uit als een cheetah*
Mogguh allen, wat zijn jullie vroeg wakker!(zet horloge weer op Nederlandse tijd)
Oh nee, het valt wel mee![]()
Je had jezelf ook BigBrotherBart kunnen noemen en een foto van jezelf als icon kunnen nemen.quote:Ik wil geen andere usernaam. Op andere fora heb ik wel een andere naam, maar hier vind ik het wel prettig als men weet wie ik ben - als het om rls-gerelateerde zaken gaat.
Dank je. jij ook.quote:En verder de Beste Wensen allemaal!![]()
Nog drie maanden, dan is Koopziek Nederland snel genoeg Gewoon Ziek Nederland. Je laat een jurkje of een nieuw mobieltje wel uit je hoofd als je vijf euro voor een brood moet gaan betalen of drie euro voor een liter melk.quote:Op zondag 4 januari 2009 14:39 schreef CarOnline het volgende:
Middag.
Ben ik zomaar vrij om kwart voor twee!
Wat een zaligheid.
Tsja, ooit houdt het óók voor koopziek Nederland op he
quote:
Zit gewoon thuis en heb niet eens een horloge.quote:Op zondag 4 januari 2009 14:41 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Waar zit jij dan?![]()
[..]
Je had jezelf ook BigBrotherBart kunnen noemen en een foto van jezelf als icon kunnen nemen.![]()
[..]
Dank je. jij ook.
quote:Op zondag 4 januari 2009 14:43 schreef dieenebart het volgende:
Oh ja, ik zou minder gaan doemdenken (niet eens een nieuwjaarsvoornemen, maar meer een sociaal gebaar).
Heb je een snor en een bril?quote:Op zondag 4 januari 2009 14:44 schreef Dementor het volgende:
Wat een verwarring alom.
Wie is wie?
[ afbeelding ]
En jij bent een vrachtwagen.quote:Op zondag 4 januari 2009 14:46 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Heb je een snor en een bril?
Ben je kaal?
Dan ben je Bill!!!
quote:Op zondag 4 januari 2009 14:46 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Dan ga ik nu 75 even skippen en 76 kraken.
Ik skip trouwens ook steeds die boggy, kost teveel tijd.
Ik dacht meer aan zoiets...quote:Op zondag 4 januari 2009 14:48 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Een stoere MAN-truck, neem ik aan
Jaaa doe ff gezelligquote:Op zondag 4 januari 2009 14:43 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Nog drie maanden, dan is Koopziek Nederland snel genoeg Gewoon Ziek Nederland. Je laat een jurkje of een nieuw mobieltje wel uit je hoofd als je vijf euro voor een brood moet gaan betalen of drie euro voor een liter melk.
Oh ja, ik zou minder gaan doemdenken (niet eens een nieuwjaarsvoornemen, maar meer een sociaal gebaar).
Ja, juf Manson! Die heb ik al een hele tijd en ik vind hem lekker met veel suiker (junk) en hele hete melk.quote:Op zondag 4 januari 2009 14:40 schreef Copycat het volgende:
Noek!
Heb je de Nespresso Karamel al geprobeerd?
Afgelopen week gekocht in de Nespresso shop in A'werp (waar ik ook meteen een Aeroccino uit mijn klauwen liet vallen, maar dat terzijde) en hij is lekker.
Bij 75quote:
Links, rechts, boven, onder....?quote:Op zondag 4 januari 2009 14:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bij 75.
Nu ook weer net een fractie te laat.
Kutkwis.
Oe, als latte heb ik 'm nog niet geprobeerd. Straks eens doen.quote:Op zondag 4 januari 2009 14:55 schreef Noek het volgende:
Ja, juf Manson! Die heb ik al een hele tijd en ik vind hem lekker met veel suiker (junk) en hele hete melk.
De mandarijn en gember heb ik niet. Hoe zijn die?
Met je sektegedrag en de zwarte ava.quote:Op zondag 4 januari 2009 14:58 schreef Copycat het volgende:
Ik ben niet juf Manson, maar CopyCharlie ...
Linksboven komt bij 75 heel snel een escape te staan, en daar moet je dan nog sneller op drukken.quote:
En heel veel LSD! En dan ben ik nog kleiner dan mijn schamele 1.67m van nuquote:Op zondag 4 januari 2009 14:59 schreef Noek het volgende:
Met je sektegedrag en de zwarte ava.
Sa-weet!
nee het boek is nog niet binnenquote:Op zondag 4 januari 2009 14:32 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik las al in het uitslagtopic in mijn sig dat de Sinterklaas-ava prijzen ook nog niet binnen waren bij de winnaars, zoals o.a tuinfluiter, dus het zou zomaar kunnen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |