wel een lieverd.quote:Op zondag 4 januari 2009 02:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
die heeft ik op hyves... komt aanwaaien als d'r shag op is
haha, lees 'm nu pasquote:Op zondag 4 januari 2009 02:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
was trouwens wel geinig... die amsterdamse dacht dat ze een supermodel was en die zaandamse geloof ik... die wilde bij iedereen in het broekie ...
doen ik ook pitten...quote:Op zondag 4 januari 2009 02:51 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
wel een lieverd.
ik ga nog ff door. ben video aan het editten wat af moet en denk dat internet wat traag is en af en toe 'verdwijnt' omdat het te zwaar is voor die kut mac.
lekker dat alles weer wat op de rit zit, kerl.
mooi voor het slapen gaan:
mzzl
Slaap lekker versabommiequote:Op zondag 4 januari 2009 02:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
doen ik ook pitten...
gooi ik nog wel ff deze d'rin...
slaapse!
slaap lekker Liesje!quote:
truste Fan!quote:Op zondag 4 januari 2009 03:00 schreef FANN het volgende:
ik ben ook weg........ internet valt steeds weg bij mij ''netwerk timout''
nah heb ik geen geduld voor........ doeiiiiiiiiiii![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
kijken hoe lang ik nog muziek kan luisteren.......
Wat denk je dat het kost?quote:
nou vooruit dan, als het maar geen stadion verlichting isquote:Op zondag 4 januari 2009 05:26 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Er wordt naar draagkracht bijbetaald, dus voor ons niet veel.
goedemorgen,quote:Op zondag 4 januari 2009 09:18 schreef FritsVanEgters het volgende:
Goeiemorgen!![]()
Mooie OP! Kan ik me eindelijk eens inlezen.
al nieuws over het huis Honda?quote:Op zondag 4 januari 2009 09:49 schreef hondjes het volgende:
[..]
goedemorgen,
en nog steeds geen Manu.
eerst maar even koffie, en kijken naar een zender, die wel een enigszins goed beeld geeft,
over de Gaza-bezetting, want CNN is niet erg onbevooroordeeld.(leuk cryptogrammen woord, )![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |