en het ergste is nog dat die palestijnen hun eigen 'tuin' uitgejaagd worden.quote:Op zondag 4 januari 2009 02:08 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat soort leiders zijn eigenlijk nog het ergste!! Holle retoriek naar een goedgelovige, in beide opzichten, bevolking. Die dus dapper met kermiswapens en zelfgemaakte raketjes en stenen tegen een High Tech leger gaan klooien.![]()
Maar dat de internationale gemeenschap, de VN dus, dat allemaal accepteerd. En altijd de VS met een veto als er wel plannen in die richting zijn.![]()
En ik geloof ook niet dat dat onder Obama anders gaat worden.
yes we canquote:Op zondag 4 januari 2009 02:17 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
en het ergste is nog dat die palestijnen hun eigen 'tuin' uitgejaagd worden.
oprotten met die israeli die al jaren ongegeneerd bezig zijn in andermans land omdat ze uit 'medelijden' daar geplaatst zijn. fuck them![]()
obama zit ook onder de duim van het joodse congres etc.
hooiquote:Op zondag 4 januari 2009 02:16 schreef FANN het volgende:
[..]
da's pas écht errug......... als je het over het weer gaat hebben........
KOUD HË........
Vorig jaar zat ik op de geschiedenis quiz van de VPRO. Ook héél verslavend zo erg dat ik het er op een gegeven moment radicaal afgepleurd heb. Maar zat wel bij de beste 25. Dat dan weer wel Fannquote:Op zondag 4 januari 2009 02:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Neuh, ik kom nu zonder problemen tpt vraag 75, en daar zet ik een skip in, wat me eigenlijk niet zint, en dan 76 begrijp ik ook niet. Maar het is verslavend!
quote:Op zondag 4 januari 2009 02:20 schreef Coos het volgende:
[..]
Vorig jaar zat ik op de geschiedenis quiz van de VPRO. Ook héél verslavend zo erg dat ik het er op een gegeven moment radicaal afgepleurd heb. Maar zat wel bij de beste 25. Dat dan weer wel Fann
gaot ik ff voor wat luchtigers .. Jamiroquai!quote:
Als je hier http://www.stelling.nl/kleintje/ een beetje rondleest dan komt dat Yes we can ook nog wel een paar keer voorbij.quote:
quote:Op zondag 4 januari 2009 02:26 schreef Coos het volgende:
[..]
Als je hier http://www.stelling.nl/kleintje/ een beetje rondleest dan komt dat Yes we can ook nog wel een paar keer voorbij.![]()
Bijvoorbeeld de achtergrond van zijn regeringskandidaten. Moet je bij archief/collumns effe zoeken naar Obamania.
truste ouwgie!quote:Op zondag 4 januari 2009 02:27 schreef Coos het volgende:
Ik ga nog wat draaien en zappen en dan slapen.
Bye bye allemaal.
kiek ff.quote:Op zondag 4 januari 2009 02:26 schreef Coos het volgende:
[..]
Als je hier http://www.stelling.nl/kleintje/ een beetje rondleest dan komt dat Yes we can ook nog wel een paar keer voorbij.![]()
Bijvoorbeeld de achtergrond van zijn regeringskandidaten. Moet je bij archief/collumns effe zoeken naar Obamania.
beetje laat gezien..quote:Op zondag 4 januari 2009 02:15 schreef versabommie het volgende:
hey hoe is het eik afgelopen met die ongelooflijk kiftende vrouwmenschen van dgk sc ?
echt waor? hahahah wat achterlijkquote:Op zondag 4 januari 2009 02:31 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
beetje laat gezien..
die hebben met z'n drietjes een eigen forum![]()
![]()
door de mand gevallen + te opzichtig bezig met legers versterken achterlangs; kan verkeerd uitpakkenquote:Op zondag 4 januari 2009 02:30 schreef versabommie het volgende:
Wim jos?
Hoe liep het nu af met die twee miepies die de dgk sc onveilig maakten met hun losbandigheden ?
en waar is thera tegenwoordig?
wie had ze niet aan de phonequote:Op zondag 4 januari 2009 02:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
echt waor? hahahah wat achterlijklinkjes? heb ze beiden nog veel over de telefoon gesproken ... ga niet in details treden uiteraard! En dat andere forum waar thera op zit en ik ook een blauwe maandag opzat... waar zat dat dan?
wie thera?quote:Op zondag 4 januari 2009 02:35 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
door de mand gevallen + te opzichtig bezig met legers versterken achterlangs; kan verkeerd uitpakken![]()
[ afbeelding ]
ja klopt... ben een behoorlijke forumhoer geweest maar weet de meeste niet meer te vindenquote:Op zondag 4 januari 2009 02:37 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
wie had ze niet aan de phone?
nee, dat was wel leuk: "besaid". daar waar jij ook een enkele keer was, right?
was trouwens wel geinig... die amsterdamse dacht dat ze een supermodel was en die zaandamse geloof ik... die wilde bij iedereen in het broekie ...quote:Op zondag 4 januari 2009 02:37 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
wie had ze niet aan de phone?
nee, dat was wel leuk: "besaid". daar waar jij ook een enkele keer was, right?
die heeft ik op hyves... komt aanwaaien als d'r shag op isquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |