"Gefeliciteerdquote:
quote:EO stuurt Maarten van Rossem naar Hollywood
AMSTERDAM - Met Van Rossem in Amerika komt de EO met een nieuw programma op Nederland 2. In vier uitzendingen gaat historicus Maarten van Rossem kriskras door Amerika op onderzoek uit. Centrale vraag: draagt het land met recht de titel God’s own Country?
In de eerste aflevering (zondag) deelt Van Rossem een limo met een ex-playboymansiondame, scheurt hij in een rode Cadillac door de heuvels van Hollywood en vliegt hij naar Florida.
Volgens de EO gaat Van Rossem in de eerste aflevering onderzoeken hoe Los Angeles zijn ongebreideld materialisme en zucht naar het perfecte lichaam verklaart. Van de Amerikanen is 80 procent christen.
Ja de waarheid is hard, morgen gaat de wekker weer vroegquote:Op zondag 4 januari 2009 10:59 schreef Noek het volgende:
Oh en goede hoerige morgen. Vakantie voelt als voorbij.
Zag ik ook net in de gids! Ben benieuwd..quote:Op zondag 4 januari 2009 10:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Goedemorgen, en volgens mij gaat dit veel kijkplezier opleveren!
Ik heb iets heel doms gedaan..quote:
Wat heb jij gedaan?quote:Op zondag 4 januari 2009 11:07 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik heb iets heel doms gedaan..!
![]()
Maar niemand kan 'm meer klonen..
Leuke foto, cutie!quote:Op zondag 4 januari 2009 11:03 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Zag ik ook net in de gids! Ben benieuwd..
En Noek! Leuk! Ik dacht dat je nooit een andere naam meer kon kiezen als je eenmaal gekozen had.
Geeft niks want ik heb hem al. Danny is amaaaaazing!quote:Op zondag 4 januari 2009 11:11 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
E-mailadres verkeerd gespeld..![]()
Nee ja, jij! Als ik toch iemand niet had verwacht om te gaan zeuren om een naam of twee en twee accounts bijvoorbeeld. Nou, dan was jij het wel!quote:
Oh dat is snel. Was sowieso gebeurd dus?quote:Op zondag 4 januari 2009 11:12 schreef Noek het volgende:
[..]
Geeft niks want ik heb hem al. Danny is amaaaaazing!![]()
Nu ik hem heb, ga ik hem houden ook. Handig voor de dagcijfers.
Aw, da's lief.quote:Op zondag 4 januari 2009 11:15 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Oh dat is snel. Was sowieso gebeurd dus?
Ik zag in Pimp hier met je nieuwe username al een paultjuhhh dus ik dacht ik reg 'm maar snel, had 'm sowieso aan jou gegeven natuurlijk (als je wilde).
Ik zeur niet, staat je goed man!quote:Op zondag 4 januari 2009 11:13 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee ja, jij! Als ik toch iemand niet had verwacht om te gaan zeuren om een naam of twee en twee accounts bijvoorbeeld. Nou, dan was jij het wel!![]()
Hoi Hara!
Dat was een 'eenmalige' actie, je kon hem laten veranderen voor 25 euro, het geld ging naar de 3FM-actie.quote:Op zondag 4 januari 2009 11:03 schreef Smash-it het volgende:
En Noek! Leuk! Ik dacht dat je nooit een andere naam meer kon kiezen als je eenmaal gekozen had.
Nee inderdaad. Ik had hem naar een verkeerd adres laten sturen..quote:Op zondag 4 januari 2009 11:15 schreef Noek het volgende:
[..]
Aw, da's lief.Je kon het dus niet bevestigen?
Die me gestolen kon worden. Het ging me om de naam.quote:Op zondag 4 januari 2009 11:17 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dat was een 'eenmalige' actie, je kon hem laten veranderen voor 25 euro, het geld ging naar de 3FM-actie.
noekje was ook al wel geregistreerd en die was dus ergens blijven hangen. Danny heeft me volgens mij weer teruggekaapt. Ik hing daar maar ergens te hangen.quote:Op zondag 4 januari 2009 11:18 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Ik had hem naar een verkeerd adres laten sturen..![]()
Gebruik dat adres ook nooit, vandaar.
Neok? Gaan we weer op de Neo tour?quote:Op zondag 4 januari 2009 11:20 schreef Noek het volgende:
Die me gestolen kon worden. Het ging me om de naam.
Dat je, irriteerde me mateloos. Ik wilde al gaan shredderen maar dan had ik alsnog Koen uit Enschede niet gehad. Draai Koen maar eens om. Ja ja!
Sorry dat ik je alterego heb laten hangen..quote:Op zondag 4 januari 2009 11:22 schreef Noek het volgende:
[..]
noekje was ook al wel geregistreerd en die was dus ergens blijven hangen. Danny heeft me volgens mij weer teruggekaapt. Ik hing daar maar ergens te hangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |