Moet je wel zelf je redding betalen..quote:Op zondag 4 januari 2009 11:59 schreef Copycat het volgende:
Ik denk dat ik vandaag ook maar ga schaatsen. En dat ik dan door het ijs zak. Zodat ik morgen niet kan werken.
Ik ga straks op de server alvast mijn e-mail openen. Dan zie ik daar morgen niet meer tegenop.quote:Op zondag 4 januari 2009 11:59 schreef Copycat het volgende:
Ik denk dat ik vandaag ook maar ga schaatsen. En dat ik dan door het ijs zak. Zodat ik morgen niet kan werken.
Recht op het wak af!quote:Op zondag 4 januari 2009 12:10 schreef Copycat het volgende:
Dat is in Alphen, hier is de brandweer nog je vriend.
Oeh, en dan is iedereen bezorgd om me en vind me zielig en neemt cadeautjes en een fruitmand mee. En mijn werkgever geeft me een ach-gossie-wat-zielig-bonus en de koningin geeft me een lintje.
![]()
Ik ga schaatsen zoeken!
quote:Op zondag 4 januari 2009 12:10 schreef Copycat het volgende:
Oeh, en dan is iedereen bezorgd om me en vind me zielig en neemt cadeautjes en een fruitmand mee. En mijn werkgever geeft me een ach-gossie-wat-zielig-bonus en de koningin geeft me een lintje.
![]()
Kom je dan hierheen? Hier regent het. Behalve bevroren, gaan we dan ook schimmelen. Dat is nog zieliger!quote:Op zondag 4 januari 2009 12:11 schreef Copycat het volgende:
Ga je met me mee schaatsen, Noek?
Kunnen we daarna samen onder een dekentje huilen om onze bevroren vingers, tenen en de voorbije vrijheid.
Moeten we alleen niet met onze mutsjes op het ijs vallen. Hebben we er ook nog een schimmelinfectie bij! Dat maakt ons dan wel extra zielig, maar is ook wel een beetje viesss Patrick!quote:Op zondag 4 januari 2009 12:15 schreef Noek het volgende:
Kom je dan hierheen? Hier regent het. Behalve bevroren, gaan we dan ook schimmelen. Dat is nog zieliger!
Als je niet naar je werk gaat, kun je het ijs ook niet brekenquote:Op zondag 4 januari 2009 11:59 schreef Copycat het volgende:
Ik ken al mijn collega's al, dus dat ijs hoeft niet gebroken te worden.quote:Op zondag 4 januari 2009 12:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Als je niet naar je werk gaat, kun je het ijs ook niet breken
Ik stel dan ook voor dat mensen die zonodig een gevaarlijk beroep moeten kiezen (waaronder brandweerman) en daardoor letsel krijgen ook maar voor hun eigen sores moeten opdraaienquote:Op zondag 4 januari 2009 12:06 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Moet je wel zelf je redding betalen..![]()
Onvoorzichtige schaatsers moeten betalen
Zalmquote:Op zondag 4 januari 2009 12:32 schreef Copycat het volgende:
Maar! De zalm is wel ontdooid. Ik sleep mijn onwillige lijf maar eens onder de douche en deze dag door.
quote:
Dan gooi ik die laatste moot ook nog uit de vriezer!quote:Op zondag 4 januari 2009 12:34 schreef FritsVanEgters het volgende:
Zalm![]()
![]()
![]()
Gisteren was in het nieuws dat het niet alleen gezond is, maar ook goed voor je humeur om zalm te eten.![]()
Wacht daar dan nog even mee tot over veertien dagen, als die beruchte week weer om de hoek komt kijkenquote:Op zondag 4 januari 2009 12:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan gooi ik die laatste moot ook nog uit de vriezer!
heiuw Getjuh! Beste wensen he! Gaan we nu knuffelen?quote:Op zondag 4 januari 2009 12:29 schreef Gert het volgende:
Wat morgen écht erg wordt, is het: "Beste wensen hè".
Val maar dood, HÈ.
En goedenetgeenmorgen![]()
Dadelijk lekker naar de indoorspeeltuin vol krijsende kinderen. Ben ik effe blij dat het gister bij drie biertjes gebleven is. (En twee glazen wijn bij het eten maar dat telt niet)
Hee Noek, ballen in je broek!
Die staat geloof ik ook al deze week op het program. Als het volle maan is, ben ik aan het PMSen.quote:Op zondag 4 januari 2009 12:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wacht daar dan nog even mee tot over veertien dagen, als die beruchte week weer om de hoek komt kijken
Wacht even.quote:Op zondag 4 januari 2009 12:37 schreef Copycat het volgende:
Het lukt gewoon niet. Ik kan niet de kracht vinden om de laptop van mijn schoot af te halen, mijn voeten van de voetenbank en mijn reet van de bank. Het wil gewoon niet! Ik heb een soort van acute dwarslaesie.
Is ook best zielig, toch? Komt u maar met de fruitmanden en cadeautjes!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |