wel nieuwe papieren, van kadaster etc...maar voorlopig willen we papieren van de gemeente..quote:
Pimp hier met je nieuwe usernamequote:Op zondag 4 januari 2009 11:22 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Neok? Gaan we weer op de Neo tour?
Maar leuke actie! Zijn er veel mensen die het gedaan hebben?
quote:Op zondag 4 januari 2009 11:26 schreef Noek het volgende:
Nu alleen nog een God uitkiezen. Hij moet good looking zijn en moet humor hebben. Die goden van tegenwoordig zijn zo humorloos, vind je ook niet?
Die heb je toch niet neudigquote:Op zondag 4 januari 2009 11:30 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik weet de naam niet meer van je andere account. Help eens eventjes.
Ja maar anders ga ik daar van wakker liggen. Het zit ergens in mijn hoofd. Ah toe..quote:
*breektquote:Op zondag 4 januari 2009 11:31 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen allemaal. En Noek!
Blegh, het voelt niet alleen als het einde van de vakantie, het is ook gewoon het einde van de vakantie. Lame ass zondag en morgen weer aantreden ten burele.
IK WIL NIET!!!
Ik wil vrij zijn, onbezorgd en vrij zijn. Werken, werken was mooi, maar ik wil nu alleen maar vrijhij zijhijn.
Sorry, ik kon geen god vinden onder de 30.quote:Op zondag 4 januari 2009 11:31 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, leuk voor mijn oma. Zelfs mijn moeder zou op hem spugen.
Queen_Beequote:Op zondag 4 januari 2009 11:33 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja maar anders ga ik daar van wakker liggen. Het zit ergens in mijn hoofd. Ah toe..
Ik wil het weer weten.
Ja, daar heb ik dan weer niks te zoeken, in jouw fobo. Mijn nieuwsgierigheid is natuurlijk al ruimschoots bevredigd.quote:
quote:Op zondag 4 januari 2009 11:42 schreef blomst het volgende:
Zit ik zomaar met een liedje in mijn hoofd:
Toen onze Noek nog een Noekje was, was ze aardig om te zien.
Nu blaft ze alledagen en bijt nog bovendien.
Dan kom je toch weer in de categorie zonen van Goden terecht.quote:Op zondag 4 januari 2009 11:36 schreef Noek het volgende:
Frits, onder de 30 hoef ik ook niet. Ik speel graag alleen met mijn tinnen soldaatjes. Hebbie geen God van achter in de 30, begin 40?
quote:Op zondag 4 januari 2009 11:42 schreef blomst het volgende:
Zit ik zomaar met een liedje in mijn hoofd:
Toen onze Noek nog een Noekje was, was ze aardig om te zien.
Nu blaft ze alledagen en bijt nog bovendien.
Hahaha. Die heb je ook nog?quote:
Ooit gaat die te pas komen. Denk ik.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |