haha, lees 'm nu pasquote:Op zondag 4 januari 2009 02:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
was trouwens wel geinig... die amsterdamse dacht dat ze een supermodel was en die zaandamse geloof ik... die wilde bij iedereen in het broekie ...

doen ik ook pitten...quote:Op zondag 4 januari 2009 02:51 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
wel een lieverd.
ik ga nog ff door. ben video aan het editten wat af moet en denk dat internet wat traag is en af en toe 'verdwijnt' omdat het te zwaar is voor die kut mac.
lekker dat alles weer wat op de rit zit, kerl.
mooi voor het slapen gaan:
mzzl

Slaap lekker versabommiequote:Op zondag 4 januari 2009 02:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
doen ik ook pitten...
gooi ik nog wel ff deze d'rin...
slaapse!

slaap lekker Liesje!quote:

truste Fan!quote:Op zondag 4 januari 2009 03:00 schreef FANN het volgende:
ik ben ook weg........ internet valt steeds weg bij mij ''netwerk timout''
nah heb ik geen geduld voor........ doeiiiiiiiiiii![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
kijken hoe lang ik nog muziek kan luisteren.......

Wat denk je dat het kost?quote:

nou vooruit dan, als het maar geen stadion verlichting isquote:Op zondag 4 januari 2009 05:26 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Er wordt naar draagkracht bijbetaald, dus voor ons niet veel.

goedemorgen,quote:Op zondag 4 januari 2009 09:18 schreef FritsVanEgters het volgende:
Goeiemorgen!![]()
Mooie OP! Kan ik me eindelijk eens inlezen.

al nieuws over het huis Honda?quote:Op zondag 4 januari 2009 09:49 schreef hondjes het volgende:
[..]
goedemorgen,
en nog steeds geen Manu.
eerst maar even koffie, en kijken naar een zender, die wel een enigszins goed beeld geeft,
over de Gaza-bezetting, want CNN is niet erg onbevooroordeeld.(leuk cryptogrammen woord, )![]()

"Gefeliciteerdquote:

quote:EO stuurt Maarten van Rossem naar Hollywood
AMSTERDAM - Met Van Rossem in Amerika komt de EO met een nieuw programma op Nederland 2. In vier uitzendingen gaat historicus Maarten van Rossem kriskras door Amerika op onderzoek uit. Centrale vraag: draagt het land met recht de titel God’s own Country?
In de eerste aflevering (zondag) deelt Van Rossem een limo met een ex-playboymansiondame, scheurt hij in een rode Cadillac door de heuvels van Hollywood en vliegt hij naar Florida.
Volgens de EO gaat Van Rossem in de eerste aflevering onderzoeken hoe Los Angeles zijn ongebreideld materialisme en zucht naar het perfecte lichaam verklaart. Van de Amerikanen is 80 procent christen.

Ja de waarheid is hard, morgen gaat de wekker weer vroegquote:Op zondag 4 januari 2009 10:59 schreef Noek het volgende:
Oh en goede hoerige morgen. Vakantie voelt als voorbij.

Zag ik ook net in de gids! Ben benieuwd..quote:Op zondag 4 januari 2009 10:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Goedemorgen, en volgens mij gaat dit veel kijkplezier opleveren!

Ik heb iets heel doms gedaan..quote:

Wat heb jij gedaan?quote:Op zondag 4 januari 2009 11:07 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik heb iets heel doms gedaan..!
![]()
Maar niemand kan 'm meer klonen..

Leuke foto, cutie!quote:Op zondag 4 januari 2009 11:03 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Zag ik ook net in de gids! Ben benieuwd..
En Noek! Leuk! Ik dacht dat je nooit een andere naam meer kon kiezen als je eenmaal gekozen had.

Geeft niks want ik heb hem al. Danny is amaaaaazing!quote:Op zondag 4 januari 2009 11:11 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
E-mailadres verkeerd gespeld..![]()

Nee ja, jij! Als ik toch iemand niet had verwacht om te gaan zeuren om een naam of twee en twee accounts bijvoorbeeld. Nou, dan was jij het wel!quote:

Oh dat is snel. Was sowieso gebeurd dus?quote:Op zondag 4 januari 2009 11:12 schreef Noek het volgende:
[..]
Geeft niks want ik heb hem al. Danny is amaaaaazing!![]()
Nu ik hem heb, ga ik hem houden ook. Handig voor de dagcijfers.

Aw, da's lief.quote:Op zondag 4 januari 2009 11:15 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Oh dat is snel. Was sowieso gebeurd dus?
Ik zag in Pimp hier met je nieuwe username al een paultjuhhh dus ik dacht ik reg 'm maar snel, had 'm sowieso aan jou gegeven natuurlijk (als je wilde).

Ik zeur niet, staat je goed man!quote:Op zondag 4 januari 2009 11:13 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee ja, jij! Als ik toch iemand niet had verwacht om te gaan zeuren om een naam of twee en twee accounts bijvoorbeeld. Nou, dan was jij het wel!![]()
Hoi Hara!

Dat was een 'eenmalige' actie, je kon hem laten veranderen voor 25 euro, het geld ging naar de 3FM-actie.quote:Op zondag 4 januari 2009 11:03 schreef Smash-it het volgende:
En Noek! Leuk! Ik dacht dat je nooit een andere naam meer kon kiezen als je eenmaal gekozen had.

Nee inderdaad. Ik had hem naar een verkeerd adres laten sturen..quote:Op zondag 4 januari 2009 11:15 schreef Noek het volgende:
[..]
Aw, da's lief.Je kon het dus niet bevestigen?

Die me gestolen kon worden. Het ging me om de naam.quote:Op zondag 4 januari 2009 11:17 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dat was een 'eenmalige' actie, je kon hem laten veranderen voor 25 euro, het geld ging naar de 3FM-actie.

noekje was ook al wel geregistreerd en die was dus ergens blijven hangen. Danny heeft me volgens mij weer teruggekaapt. Ik hing daar maar ergens te hangen.quote:Op zondag 4 januari 2009 11:18 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Ik had hem naar een verkeerd adres laten sturen..![]()
Gebruik dat adres ook nooit, vandaar.

Neok? Gaan we weer op de Neo tour?quote:Op zondag 4 januari 2009 11:20 schreef Noek het volgende:
Die me gestolen kon worden. Het ging me om de naam.
Dat je, irriteerde me mateloos. Ik wilde al gaan shredderen maar dan had ik alsnog Koen uit Enschede niet gehad. Draai Koen maar eens om. Ja ja!

Sorry dat ik je alterego heb laten hangen..quote:Op zondag 4 januari 2009 11:22 schreef Noek het volgende:
[..]
noekje was ook al wel geregistreerd en die was dus ergens blijven hangen. Danny heeft me volgens mij weer teruggekaapt. Ik hing daar maar ergens te hangen.

Oh gut nee, ik heb nog geen altaar gemaakt ofzo maar wel een leuk idee voor de zondagmiddag. Nu alleen nog een God uitkiezen. Hij moet good looking zijn en moet humor hebben. Die goden van tegenwoordig zijn zo humorloos, vind je ook niet?quote:

wel nieuwe papieren, van kadaster etc...maar voorlopig willen we papieren van de gemeente..quote:

Pimp hier met je nieuwe usernamequote:Op zondag 4 januari 2009 11:22 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Neok? Gaan we weer op de Neo tour?
Maar leuke actie! Zijn er veel mensen die het gedaan hebben?

quote:Op zondag 4 januari 2009 11:26 schreef Noek het volgende:
Nu alleen nog een God uitkiezen. Hij moet good looking zijn en moet humor hebben. Die goden van tegenwoordig zijn zo humorloos, vind je ook niet?

Die heb je toch niet neudigquote:Op zondag 4 januari 2009 11:30 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik weet de naam niet meer van je andere account. Help eens eventjes.

Ja maar anders ga ik daar van wakker liggen. Het zit ergens in mijn hoofd. Ah toe..quote:

*breektquote:Op zondag 4 januari 2009 11:31 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen allemaal. En Noek!
Blegh, het voelt niet alleen als het einde van de vakantie, het is ook gewoon het einde van de vakantie. Lame ass zondag en morgen weer aantreden ten burele.
IK WIL NIET!!!
Ik wil vrij zijn, onbezorgd en vrij zijn. Werken, werken was mooi, maar ik wil nu alleen maar vrijhij zijhijn.

Sorry, ik kon geen god vinden onder de 30.quote:Op zondag 4 januari 2009 11:31 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, leuk voor mijn oma. Zelfs mijn moeder zou op hem spugen.

Queen_Beequote:Op zondag 4 januari 2009 11:33 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja maar anders ga ik daar van wakker liggen. Het zit ergens in mijn hoofd. Ah toe..
Ik wil het weer weten.

Ja, daar heb ik dan weer niks te zoeken, in jouw fobo. Mijn nieuwsgierigheid is natuurlijk al ruimschoots bevredigd.quote:

quote:Op zondag 4 januari 2009 11:42 schreef blomst het volgende:
Zit ik zomaar met een liedje in mijn hoofd:
Toen onze Noek nog een Noekje was, was ze aardig om te zien.
Nu blaft ze alledagen en bijt nog bovendien.

Dan kom je toch weer in de categorie zonen van Goden terecht.quote:Op zondag 4 januari 2009 11:36 schreef Noek het volgende:
Frits, onder de 30 hoef ik ook niet. Ik speel graag alleen met mijn tinnen soldaatjes. Hebbie geen God van achter in de 30, begin 40?

quote:Op zondag 4 januari 2009 11:42 schreef blomst het volgende:
Zit ik zomaar met een liedje in mijn hoofd:
Toen onze Noek nog een Noekje was, was ze aardig om te zien.
Nu blaft ze alledagen en bijt nog bovendien.

Hahaha. Die heb je ook nog?quote:

Ooit gaat die te pas komen. Denk ik.quote:

Moet je wel zelf je redding betalen..quote:Op zondag 4 januari 2009 11:59 schreef Copycat het volgende:
Ik denk dat ik vandaag ook maar ga schaatsen. En dat ik dan door het ijs zak. Zodat ik morgen niet kan werken.

Ik ga straks op de server alvast mijn e-mail openen. Dan zie ik daar morgen niet meer tegenop.quote:Op zondag 4 januari 2009 11:59 schreef Copycat het volgende:
Ik denk dat ik vandaag ook maar ga schaatsen. En dat ik dan door het ijs zak. Zodat ik morgen niet kan werken.

Recht op het wak af!quote:Op zondag 4 januari 2009 12:10 schreef Copycat het volgende:
Dat is in Alphen, hier is de brandweer nog je vriend.
Oeh, en dan is iedereen bezorgd om me en vind me zielig en neemt cadeautjes en een fruitmand mee. En mijn werkgever geeft me een ach-gossie-wat-zielig-bonus en de koningin geeft me een lintje.
![]()
Ik ga schaatsen zoeken!

quote:Op zondag 4 januari 2009 12:10 schreef Copycat het volgende:
Oeh, en dan is iedereen bezorgd om me en vind me zielig en neemt cadeautjes en een fruitmand mee. En mijn werkgever geeft me een ach-gossie-wat-zielig-bonus en de koningin geeft me een lintje.
![]()

Kom je dan hierheen? Hier regent het. Behalve bevroren, gaan we dan ook schimmelen. Dat is nog zieliger!quote:Op zondag 4 januari 2009 12:11 schreef Copycat het volgende:
Ga je met me mee schaatsen, Noek?
Kunnen we daarna samen onder een dekentje huilen om onze bevroren vingers, tenen en de voorbije vrijheid.

Moeten we alleen niet met onze mutsjes op het ijs vallen. Hebben we er ook nog een schimmelinfectie bij! Dat maakt ons dan wel extra zielig, maar is ook wel een beetje viesss Patrick!quote:Op zondag 4 januari 2009 12:15 schreef Noek het volgende:
Kom je dan hierheen? Hier regent het. Behalve bevroren, gaan we dan ook schimmelen. Dat is nog zieliger!

Als je niet naar je werk gaat, kun je het ijs ook niet brekenquote:Op zondag 4 januari 2009 11:59 schreef Copycat het volgende:

Ik ken al mijn collega's al, dus dat ijs hoeft niet gebroken te worden.quote:Op zondag 4 januari 2009 12:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Als je niet naar je werk gaat, kun je het ijs ook niet breken

Ik stel dan ook voor dat mensen die zonodig een gevaarlijk beroep moeten kiezen (waaronder brandweerman) en daardoor letsel krijgen ook maar voor hun eigen sores moeten opdraaienquote:Op zondag 4 januari 2009 12:06 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Moet je wel zelf je redding betalen..![]()
Onvoorzichtige schaatsers moeten betalen

Zalmquote:Op zondag 4 januari 2009 12:32 schreef Copycat het volgende:
Maar! De zalm is wel ontdooid. Ik sleep mijn onwillige lijf maar eens onder de douche en deze dag door.

quote:

Dan gooi ik die laatste moot ook nog uit de vriezer!quote:Op zondag 4 januari 2009 12:34 schreef FritsVanEgters het volgende:
Zalm![]()
![]()
![]()
Gisteren was in het nieuws dat het niet alleen gezond is, maar ook goed voor je humeur om zalm te eten.![]()

Wacht daar dan nog even mee tot over veertien dagen, als die beruchte week weer om de hoek komt kijkenquote:Op zondag 4 januari 2009 12:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan gooi ik die laatste moot ook nog uit de vriezer!

heiuw Getjuh! Beste wensen he! Gaan we nu knuffelen?quote:Op zondag 4 januari 2009 12:29 schreef Gert het volgende:
Wat morgen écht erg wordt, is het: "Beste wensen hè".
Val maar dood, HÈ.
En goedenetgeenmorgen![]()
Dadelijk lekker naar de indoorspeeltuin vol krijsende kinderen. Ben ik effe blij dat het gister bij drie biertjes gebleven is. (En twee glazen wijn bij het eten maar dat telt niet)
Hee Noek, ballen in je broek!

Die staat geloof ik ook al deze week op het program. Als het volle maan is, ben ik aan het PMSen.quote:Op zondag 4 januari 2009 12:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wacht daar dan nog even mee tot over veertien dagen, als die beruchte week weer om de hoek komt kijken

Wacht even.quote:Op zondag 4 januari 2009 12:37 schreef Copycat het volgende:
Het lukt gewoon niet. Ik kan niet de kracht vinden om de laptop van mijn schoot af te halen, mijn voeten van de voetenbank en mijn reet van de bank. Het wil gewoon niet! Ik heb een soort van acute dwarslaesie.
Is ook best zielig, toch? Komt u maar met de fruitmanden en cadeautjes!

gooi het op doorligplekken, instabiele bekken door wifi-straling of een bluetooth vleeschboom... kom je er zo mee wegquote:Op zondag 4 januari 2009 12:37 schreef Copycat het volgende:
Het lukt gewoon niet. Ik kan niet de kracht vinden om de laptop van mijn schoot af te halen, mijn voeten van de voetenbank en mijn reet van de bank. Het wil gewoon niet! Ik heb een soort van acute dwarslaesie.
Is ook best zielig, toch? Komt u maar met de fruitmanden en cadeautjes!

Je hebt Schimpie vermoord!quote:Op zondag 4 januari 2009 12:40 schreef Copycat het volgende:
Doorbraak!!!!
Ik heb m'n voeten op de grond!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |