Beter!quote:Op zondag 4 januari 2009 01:27 schreef versabommie het volgende:
Ha! Ik heb een neue baan en heb mijn oude werkgeverT kunnen matsen door heel januari betaald thuis te zitten...
quote:Op zondag 4 januari 2009 01:30 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik steek hem eerst even aan.
*klik, puf puf puf*
Slaap lekker Cc!quote:Op zondag 4 januari 2009 01:35 schreef Copycat het volgende:
Zo. Sigaret op (leest u mee, British American Tobacco?), bed in.
Nite y'all en later!
Later!quote:Op zondag 4 januari 2009 01:35 schreef Copycat het volgende:
Nite y'all en later!
Claim in de maak?quote:Op zondag 4 januari 2009 01:35 schreef Copycat het volgende:
Heaumeauquote:Op zondag 4 januari 2009 01:37 schreef Coos het volgende:
Hey Bommie![]()
wat gaat dat downloaden fucking traag zegHeb even een film gekeken en dacht dat 't wel klaar zou zijn. Pas op 50% van de 5.5 GB
![]()
En dan werkt de rest ook nog eens zo traag als de neten.
Ik rook wel van me eige paffie(iets met smetvrees)
quote:Op zondag 4 januari 2009 01:37 schreef Coos het volgende:
Hey Bommie![]()
wat gaat dat downloaden fucking traag zegHeb even een film gekeken en dacht dat 't wel klaar zou zijn. Pas op 50% van de 5.5 GB
![]()
quote:Op zondag 4 januari 2009 01:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Serieus?
Het is niet alsof iedereen er aan likt ofzo?
Ik ben gestopt met de puzzelquote:Op zondag 4 januari 2009 01:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Serieus?
En Lies dan heb je nog mazzel dat ik het bij Hap laat.quote:Op zondag 4 januari 2009 01:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Serieus?
*neemt een fikse hijs en blaft de hele buurt wakkertquote:
sleep well!quote:Op zondag 4 januari 2009 01:35 schreef Copycat het volgende:
Nite y'all en later!
quote:Op zondag 4 januari 2009 01:40 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik ben gestopt met de puzzel![]()
regel het verder zelf maar!
omfg ... had als goede voornemen alle inkoppertjes voorbij te laten gaan ... ngggnggggggggggnpffffffffrrrrrr!!!quote:Op zondag 4 januari 2009 01:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Serieus?
Ja, ok, dat zie ik nu ook, dank dan maar!quote:Op zondag 4 januari 2009 01:41 schreef Coos het volgende:
[..]
En Lies dan heb je nog mazzel dat ik het bij Hap laat.![]()
Jou post nodigt uit tot de meest smerige opmerkingen.
quote:Op zondag 4 januari 2009 01:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
omfg ... had als goede voornemen alle inkoppertjes voorbij te laten gaan ... ngggnggggggggggnpffffffffrrrrrr!!!
FANN kom d'r maar in..........quote:Op zondag 4 januari 2009 01:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, ok, dat zie ik nu ook, dank dan maar!
Aan het laatste deel van zijn zin te zien een beroerte.quote:
mezelf enorm in te houdenquote:
Hij houdt zijn hoestbui in, dat lees je toch?quote:Op zondag 4 januari 2009 01:44 schreef Coos het volgende:
[..]
Aan het laatste deel van zijn zin te zien een beroerte.
zat er behoorlijk dicht bij ja .... niet normaal ... pure uitlokking!quote:Op zondag 4 januari 2009 01:44 schreef Coos het volgende:
[..]
Aan het laatste deel van zijn zin te zien een beroerte.
Rond de twintig. Toen kwam ik er achter dat m'n halfgedraaide joint er al twintig minuten lag.quote:Op zondag 4 januari 2009 01:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mietje!
Je moet er even inkomen, welke vraag haakte je af?
hola coos.quote:Op zondag 4 januari 2009 01:37 schreef Coos het volgende:
Hey Bommie![]()
![]()
Hebben ze daar in Bussum nog een beetje een leuke coffee winkel?quote:Op zondag 4 januari 2009 01:48 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Rond de twintig. Toen kwam ik er achter dat m'n halfgedraaide joint er al twintig minuten lag.
Ja, wat was eigenlijk de reden van je afwezigheid, of ben je ook gewoon een kloon van Neo?quote:Op zondag 4 januari 2009 01:47 schreef versabommie het volgende:
Hey lachen... zo lang niet geweest en ik sta nog op een gemiddelde van 14 potsen per dag!
quote:Op zondag 4 januari 2009 01:48 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Rond de twintig. Toen kwam ik er achter dat m'n halfgedraaide joint er al twintig minuten lag.
Nee, ik ga altijd naar Hilversum. In Bussum zit alleen 'De Piramide', maar die is niet zo heel bestquote:Op zondag 4 januari 2009 01:50 schreef Coos het volgende:
[..]
Hebben ze daar in Bussum nog een beetje een leuke coffee winkel?
Bedankt WJ. Dit is info waar ik wat aan heb. Ik sla deze post even op want ik heb die zooi al uitgezet voor vandaag. Morgen maar eens verder puzzelen.quote:Op zondag 4 januari 2009 01:49 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hola coos.
je kunt een film binnenhalen zo rond de 800mb, let er alleen op dat het een "dvd-rip" (gejat van een dvd) is ipv een screener (meestal een kopie van een in de bioscoop gefilmde versie in thailand, waar je soms dus ook iemand op ziet staan die gaat pissen. kwaliteit is dan dus ook meestal klote).
dusch: onder een gieg kun je al zeer goede kwaliteit fillum binnenhalen, let alleen op de "seeds" hoeveelheden en de "leechers" en lees de "comments" (ik neem aan dat je met mininova (+bittorrentbezig bent, wat overigens goed werkt!!!).
5,5 gieg is dus niet nodig en duurt zeven keer langer
Ben momenteel meer geïnteresseerd in Gazaquote:Op zondag 4 januari 2009 01:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Naja, als je er niet uitkomt horen wij het wel!
Een screener is geen cam, cammetjes zijn die dingen waar je die pissende kerels ziet opstaanquote:Op zondag 4 januari 2009 01:49 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hola coos.
je kunt een film binnenhalen zo rond de 800mb, let er alleen op dat het een "dvd-rip" (gejat van een dvd) is ipv een screener (meestal een kopie van een in de bioscoop gefilmde versie in thailand, waar je soms dus ook iemand op ziet staan die gaat pissen. kwaliteit is dan dus ook meestal klote).
dusch: onder een gieg kun je al zeer goede kwaliteit fillum binnenhalen, let alleen op de "seeds" hoeveelheden en de "leechers" en lees de "comments" (ik neem aan dat je met mininova (+bittorrentbezig bent, wat overigens goed werkt!!!).
5,5 gieg is dus niet nodig en duurt zeven keer langer
In Hilversum ben ik weleens in een winkel geweest vlakbij het station. Weet niet meer hoe die heet.quote:Op zondag 4 januari 2009 01:51 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Nee, ik ga altijd naar Hilversum. In Bussum zit alleen 'De Piramide', maar die is niet zo heel best
ohw man zoveel gebeurt, een wrede scheiding, mijn moeder verloren samen gaan wonen en binnen twee weken ga ik trouwen met het mooiste vrouwtje die ik ooit op fok ben tegen gekomen en ik heb de rechter ingeschakeld om mijn kinderen bij me te krijgen omdat mijn ex knettergek is.. druk druk druk dusquote:Op zondag 4 januari 2009 01:50 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ja, wat was eigenlijk de reden van je afwezigheid, of ben je ook gewoon een kloon van Neo?
020-gaza, 030-gaza ( kanaleneiland) of gewoon de gaza -gaza?quote:Op zondag 4 januari 2009 01:53 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ben momenteel meer geïnteresseerd in Gaza![]()
truste, allen! Ik duik er ook in, hoogste tijd.
Nou erg hè!!!quote:Op zondag 4 januari 2009 01:53 schreef dieenebart het volgende:
[..]
mocht je er zo niet wijs uit worden, dan wil ik je tzt nog wel een mailtje sturen met iets uitgebreidere uitleg, opaquote:Op zondag 4 januari 2009 01:53 schreef Coos het volgende:
[..]
Bedankt WJ. Dit is info waar ik wat aan heb. Ik sla deze post even op want ik heb die zooi al uitgezet voor vandaag. Morgen maar eens verder puzzelen.
quote:Op zondag 4 januari 2009 01:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
ohw man zoveel gebeurt, een wrede scheiding, mijn moeder verloren samen gaan wonen en binnen twee weken ga ik trouwen met het mooiste vrouwtje die ik ooit op fok ben tegen gekomen en ik heb de rechter ingeschakeld om mijn kinderen bij me te krijgen omdat mijn ex knettergek is.. druk druk druk dus
Is Goed. Maar eerst even zelf vogelen.quote:Op zondag 4 januari 2009 01:57 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
mocht je er zo niet wijs uit worden, dan wil ik je tzt nog wel een mailtje sturen met iets uitgebreidere uitleg, opa.
HA!quote:
mzzlquote:Op zondag 4 januari 2009 01:53 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Gezellig drukquote:Op zondag 4 januari 2009 01:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
ohw man zoveel gebeurt, een wrede scheiding, mijn moeder verloren samen gaan wonen en binnen twee weken ga ik trouwen met het mooiste vrouwtje die ik ooit op fok ben tegen gekomen en ik heb de rechter ingeschakeld om mijn kinderen bij me te krijgen omdat mijn ex knettergek is.. druk druk druk dus
Handen boven de dekensquote:Op zondag 4 januari 2009 02:00 schreef dieenebart het volgende:
[..]
En Liesje, ophouden met flirten.Nou slaap ik gelijk weer twee nachten onrustig...
die 800mb's kun je ook afspelen op bijvoorbeeld vlc-player.quote:Op zondag 4 januari 2009 01:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
Een screener is geen cam, cammetjes zijn die dingen waar je die pissende kerels ziet opstaanScreeners zijn de voorschouw dvd's voor bioscopen die hebben vaak slechts 2 kanalen geluid. de 800 mb films waar je het over hebt zijn divx films.. die kun je alleen afspelen op dvd spelers met divx codecs.. en dan nog moet je een divx met ingebakken subtitles hebben als je engels allerbelabbertst is.
Die torrents zuigen big time... ik heb er grif die 7,50 per maand over om dingen van de usenet servers af te halen. Een volle dvd met 5.1 geluid van 4-5 gig komt binnen huppelen binnen drie kwartier...
Als ik een avondje bankhangen doe met de beamer dan pak ik divx's met ondertitelingen van ondertitel.com . Ik ben dan gemiddels 8-9 minuten kwijt voor het downloaden van een complete film. Wel lekker want dan kun je gelang je mood nog snel ff de volgende film uitzoeken...
quote:Op zondag 4 januari 2009 02:07 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
die 800mb's kun je ook afspelen op bijvoorbeeld vlc-player.
een dvd-rip is meestal van zeer goede kwaliteit
Dat soort leiders zijn eigenlijk nog het ergste!! Holle retoriek naar een goedgelovige, in beide opzichten, bevolking. Die dus dapper met kermiswapens en zelfgemaakte raketjes en stenen tegen een High Tech leger gaan klooien.quote:Op zondag 4 januari 2009 02:02 schreef versabommie het volgende:
klinkt als een hele slechte bbq:
"De Gazastrook zal een 'begraafplaats' worden voor het Israëlische leger. De militairen die het Palestijnse gebied zijn binnengevallen, lopen in een val van Hamas-strijders. Dat stelt de Islamitische Verzetsbeweging Hamas in een verklaring"
jaja maar die moet wel de divx codecs hebben ... 800 mb rip is een divx of een xvid... en zonder ingebakken subs kun je er niet ff een srt file naast hangen die door een ingebouwde vobsub gelezen wor.... althans, ik heb nog geen speler gezien die dat doet ...quote:Op zondag 4 januari 2009 02:07 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
die 800mb's kun je ook afspelen op bijvoorbeeld vlc-player.
een dvd-rip is meestal van zeer goede kwaliteit
quote:Op zondag 4 januari 2009 02:00 schreef dieenebart het volgende:
[..]
En Liesje, ophouden met flirten.Nou slaap ik gelijk weer twee nachten onrustig...
okee, maar ik ben bang dat ik dan alleen maar films ga kijkenquote:Op zondag 4 januari 2009 02:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
jaja maar die moet wel de divx codecs hebben ... 800 mb rip is een divx of een xvid... en zonder ingebakken subs kun je er niet ff een srt file naast hangen die door een ingebouwde vobsub gelezen wor.... althans, ik heb nog geen speler gezien die dat doet ...
maar geleuf me.. sta 1 maandje over op usenet en je wil nooit meer anders! Nooit kijken naar zaadjes maar gewoon altijd volle kracht downloaden op je volle verbinding...
Ik irriteer me ook behoorlijk aan het feit dat er maar eenzijdig met het vingertje wor gewezen. Kijk dat Hamas een shitload raketten afvuurt mag je veroordelen... en dat wor ook behoorlijk gedaa, maar dat israel bij de eerste de beste aanval alvast 225 doden bij elkaar sprokkelt en de hele wereld weer doet of zijn neus bloed is schofterig... beiden schuld en niet 1 zijde...quote:Op zondag 4 januari 2009 02:08 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat soort leiders zijn eigenlijk nog het ergste!! Holle retoriek naar een goedgelovige, in beide opzichten, bevolking. Die dus dapper met kermiswapens en zelfgemaakte raketjes en stenen tegen een High Tech leger gaan klooien.![]()
Maar dat de internationale gemeenschap, de VN dus, dat allemaal accepteerd. En altijd de VS met een veto als er wel plannen in die richting zijn.![]()
En ik geloof ook niet dat dat onder Obama anders gaat worden.
eigenwijze trutquote:Op zondag 4 januari 2009 02:09 schreef willem-jozef het volgende:
p.s. meestal binnen twee uur binnengehaald. schnell genoeg voor mij.
hoi hoi........quote:
Ik doe mijn best Coos, ik doe mijn best!quote:Op zondag 4 januari 2009 02:13 schreef Coos het volgende:
Lies is wel tam vandaag. Ze hobbelt weer 8 posts achter.![]()
En waar is Soury?
of heeft die een kater vandaag? en dan bedoel ik niet die verstopte kater!
en series... die haal ik binnen 5 minuten per aflevering binnen... en dat is me een ongelooflijke verslaving dan hahahaquote:Op zondag 4 januari 2009 02:11 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
okee, maar ik ben bang dat ik dan alleen maar films ga kijken
quote:Op zondag 4 januari 2009 02:15 schreef Coos het volgende:
In Groningen regent het. Zoals het hoort!!![]()
http://www.buienradar.nl/
Neuh, ik kom nu zonder problemen tot vraag 75, en daar zet ik een skip in, wat me eigenlijk niet zint, en dan 76 begrijp ik ook niet. Maar het is verslavend!quote:Op zondag 4 januari 2009 02:14 schreef FANN het volgende:
[..]
hoi hoi........
heb je de kwis al opgelost......?
ik las erover, maar ben er maar niet aan begonnen........ geen zin an
ieder krijgt wat ze verdienen... daar woont Hans Alders trouwens.. die rechterhand van het kwartje... kan het daar niet bakstenen gaan hagelen ?quote:Op zondag 4 januari 2009 02:15 schreef Coos het volgende:
In Groningen regent het. Zoals het hoort!!![]()
http://www.buienradar.nl/
en het ergste is nog dat die palestijnen hun eigen 'tuin' uitgejaagd worden.quote:Op zondag 4 januari 2009 02:08 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat soort leiders zijn eigenlijk nog het ergste!! Holle retoriek naar een goedgelovige, in beide opzichten, bevolking. Die dus dapper met kermiswapens en zelfgemaakte raketjes en stenen tegen een High Tech leger gaan klooien.![]()
Maar dat de internationale gemeenschap, de VN dus, dat allemaal accepteerd. En altijd de VS met een veto als er wel plannen in die richting zijn.![]()
En ik geloof ook niet dat dat onder Obama anders gaat worden.
yes we canquote:Op zondag 4 januari 2009 02:17 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
en het ergste is nog dat die palestijnen hun eigen 'tuin' uitgejaagd worden.
oprotten met die israeli die al jaren ongegeneerd bezig zijn in andermans land omdat ze uit 'medelijden' daar geplaatst zijn. fuck them![]()
obama zit ook onder de duim van het joodse congres etc.
hooiquote:Op zondag 4 januari 2009 02:16 schreef FANN het volgende:
[..]
da's pas écht errug......... als je het over het weer gaat hebben........
KOUD HË........
Vorig jaar zat ik op de geschiedenis quiz van de VPRO. Ook héél verslavend zo erg dat ik het er op een gegeven moment radicaal afgepleurd heb. Maar zat wel bij de beste 25. Dat dan weer wel Fannquote:Op zondag 4 januari 2009 02:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Neuh, ik kom nu zonder problemen tpt vraag 75, en daar zet ik een skip in, wat me eigenlijk niet zint, en dan 76 begrijp ik ook niet. Maar het is verslavend!
quote:Op zondag 4 januari 2009 02:20 schreef Coos het volgende:
[..]
Vorig jaar zat ik op de geschiedenis quiz van de VPRO. Ook héél verslavend zo erg dat ik het er op een gegeven moment radicaal afgepleurd heb. Maar zat wel bij de beste 25. Dat dan weer wel Fann
gaot ik ff voor wat luchtigers .. Jamiroquai!quote:
Als je hier http://www.stelling.nl/kleintje/ een beetje rondleest dan komt dat Yes we can ook nog wel een paar keer voorbij.quote:
quote:Op zondag 4 januari 2009 02:26 schreef Coos het volgende:
[..]
Als je hier http://www.stelling.nl/kleintje/ een beetje rondleest dan komt dat Yes we can ook nog wel een paar keer voorbij.![]()
Bijvoorbeeld de achtergrond van zijn regeringskandidaten. Moet je bij archief/collumns effe zoeken naar Obamania.
truste ouwgie!quote:Op zondag 4 januari 2009 02:27 schreef Coos het volgende:
Ik ga nog wat draaien en zappen en dan slapen.
Bye bye allemaal.
kiek ff.quote:Op zondag 4 januari 2009 02:26 schreef Coos het volgende:
[..]
Als je hier http://www.stelling.nl/kleintje/ een beetje rondleest dan komt dat Yes we can ook nog wel een paar keer voorbij.![]()
Bijvoorbeeld de achtergrond van zijn regeringskandidaten. Moet je bij archief/collumns effe zoeken naar Obamania.
beetje laat gezien..quote:Op zondag 4 januari 2009 02:15 schreef versabommie het volgende:
hey hoe is het eik afgelopen met die ongelooflijk kiftende vrouwmenschen van dgk sc ?
echt waor? hahahah wat achterlijkquote:Op zondag 4 januari 2009 02:31 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
beetje laat gezien..
die hebben met z'n drietjes een eigen forum![]()
![]()
door de mand gevallen + te opzichtig bezig met legers versterken achterlangs; kan verkeerd uitpakkenquote:Op zondag 4 januari 2009 02:30 schreef versabommie het volgende:
Wim jos?
Hoe liep het nu af met die twee miepies die de dgk sc onveilig maakten met hun losbandigheden ?
en waar is thera tegenwoordig?
wie had ze niet aan de phonequote:Op zondag 4 januari 2009 02:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
echt waor? hahahah wat achterlijklinkjes? heb ze beiden nog veel over de telefoon gesproken ... ga niet in details treden uiteraard! En dat andere forum waar thera op zit en ik ook een blauwe maandag opzat... waar zat dat dan?
wie thera?quote:Op zondag 4 januari 2009 02:35 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
door de mand gevallen + te opzichtig bezig met legers versterken achterlangs; kan verkeerd uitpakken![]()
[ afbeelding ]
ja klopt... ben een behoorlijke forumhoer geweest maar weet de meeste niet meer te vindenquote:Op zondag 4 januari 2009 02:37 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
wie had ze niet aan de phone?
nee, dat was wel leuk: "besaid". daar waar jij ook een enkele keer was, right?
was trouwens wel geinig... die amsterdamse dacht dat ze een supermodel was en die zaandamse geloof ik... die wilde bij iedereen in het broekie ...quote:Op zondag 4 januari 2009 02:37 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
wie had ze niet aan de phone?
nee, dat was wel leuk: "besaid". daar waar jij ook een enkele keer was, right?
die heeft ik op hyves... komt aanwaaien als d'r shag op isquote:
wel een lieverd.quote:Op zondag 4 januari 2009 02:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
die heeft ik op hyves... komt aanwaaien als d'r shag op is
haha, lees 'm nu pasquote:Op zondag 4 januari 2009 02:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
was trouwens wel geinig... die amsterdamse dacht dat ze een supermodel was en die zaandamse geloof ik... die wilde bij iedereen in het broekie ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |