Beter!quote:Op zondag 4 januari 2009 01:27 schreef versabommie het volgende:
Ha! Ik heb een neue baan en heb mijn oude werkgeverT kunnen matsen door heel januari betaald thuis te zitten...
quote:Op zondag 4 januari 2009 01:30 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik steek hem eerst even aan.
*klik, puf puf puf*
Slaap lekker Cc!quote:Op zondag 4 januari 2009 01:35 schreef Copycat het volgende:
Zo. Sigaret op (leest u mee, British American Tobacco?), bed in.
Nite y'all en later!
Later!quote:Op zondag 4 januari 2009 01:35 schreef Copycat het volgende:
Nite y'all en later!
Claim in de maak?quote:Op zondag 4 januari 2009 01:35 schreef Copycat het volgende:
Heaumeauquote:Op zondag 4 januari 2009 01:37 schreef Coos het volgende:
Hey Bommie![]()
wat gaat dat downloaden fucking traag zegHeb even een film gekeken en dacht dat 't wel klaar zou zijn. Pas op 50% van de 5.5 GB
![]()
En dan werkt de rest ook nog eens zo traag als de neten.
Ik rook wel van me eige paffie(iets met smetvrees)
quote:Op zondag 4 januari 2009 01:37 schreef Coos het volgende:
Hey Bommie![]()
wat gaat dat downloaden fucking traag zegHeb even een film gekeken en dacht dat 't wel klaar zou zijn. Pas op 50% van de 5.5 GB
![]()
quote:Op zondag 4 januari 2009 01:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Serieus?
Het is niet alsof iedereen er aan likt ofzo?
Ik ben gestopt met de puzzelquote:Op zondag 4 januari 2009 01:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Serieus?
En Lies dan heb je nog mazzel dat ik het bij Hap laat.quote:Op zondag 4 januari 2009 01:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Serieus?
*neemt een fikse hijs en blaft de hele buurt wakkertquote:
sleep well!quote:Op zondag 4 januari 2009 01:35 schreef Copycat het volgende:
Nite y'all en later!
quote:Op zondag 4 januari 2009 01:40 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik ben gestopt met de puzzel![]()
regel het verder zelf maar!
omfg ... had als goede voornemen alle inkoppertjes voorbij te laten gaan ... ngggnggggggggggnpffffffffrrrrrr!!!quote:Op zondag 4 januari 2009 01:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Serieus?
Ja, ok, dat zie ik nu ook, dank dan maar!quote:Op zondag 4 januari 2009 01:41 schreef Coos het volgende:
[..]
En Lies dan heb je nog mazzel dat ik het bij Hap laat.![]()
Jou post nodigt uit tot de meest smerige opmerkingen.
quote:Op zondag 4 januari 2009 01:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
omfg ... had als goede voornemen alle inkoppertjes voorbij te laten gaan ... ngggnggggggggggnpffffffffrrrrrr!!!
FANN kom d'r maar in..........quote:Op zondag 4 januari 2009 01:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, ok, dat zie ik nu ook, dank dan maar!
Aan het laatste deel van zijn zin te zien een beroerte.quote:
mezelf enorm in te houdenquote:
Hij houdt zijn hoestbui in, dat lees je toch?quote:Op zondag 4 januari 2009 01:44 schreef Coos het volgende:
[..]
Aan het laatste deel van zijn zin te zien een beroerte.
zat er behoorlijk dicht bij ja .... niet normaal ... pure uitlokking!quote:Op zondag 4 januari 2009 01:44 schreef Coos het volgende:
[..]
Aan het laatste deel van zijn zin te zien een beroerte.
Rond de twintig. Toen kwam ik er achter dat m'n halfgedraaide joint er al twintig minuten lag.quote:Op zondag 4 januari 2009 01:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mietje!
Je moet er even inkomen, welke vraag haakte je af?
hola coos.quote:Op zondag 4 januari 2009 01:37 schreef Coos het volgende:
Hey Bommie![]()
![]()
Hebben ze daar in Bussum nog een beetje een leuke coffee winkel?quote:Op zondag 4 januari 2009 01:48 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Rond de twintig. Toen kwam ik er achter dat m'n halfgedraaide joint er al twintig minuten lag.
Ja, wat was eigenlijk de reden van je afwezigheid, of ben je ook gewoon een kloon van Neo?quote:Op zondag 4 januari 2009 01:47 schreef versabommie het volgende:
Hey lachen... zo lang niet geweest en ik sta nog op een gemiddelde van 14 potsen per dag!
quote:Op zondag 4 januari 2009 01:48 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Rond de twintig. Toen kwam ik er achter dat m'n halfgedraaide joint er al twintig minuten lag.
Nee, ik ga altijd naar Hilversum. In Bussum zit alleen 'De Piramide', maar die is niet zo heel bestquote:Op zondag 4 januari 2009 01:50 schreef Coos het volgende:
[..]
Hebben ze daar in Bussum nog een beetje een leuke coffee winkel?
Bedankt WJ. Dit is info waar ik wat aan heb. Ik sla deze post even op want ik heb die zooi al uitgezet voor vandaag. Morgen maar eens verder puzzelen.quote:Op zondag 4 januari 2009 01:49 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hola coos.
je kunt een film binnenhalen zo rond de 800mb, let er alleen op dat het een "dvd-rip" (gejat van een dvd) is ipv een screener (meestal een kopie van een in de bioscoop gefilmde versie in thailand, waar je soms dus ook iemand op ziet staan die gaat pissen. kwaliteit is dan dus ook meestal klote).
dusch: onder een gieg kun je al zeer goede kwaliteit fillum binnenhalen, let alleen op de "seeds" hoeveelheden en de "leechers" en lees de "comments" (ik neem aan dat je met mininova (+bittorrentbezig bent, wat overigens goed werkt!!!).
5,5 gieg is dus niet nodig en duurt zeven keer langer
Ben momenteel meer geïnteresseerd in Gazaquote:Op zondag 4 januari 2009 01:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Naja, als je er niet uitkomt horen wij het wel!
Een screener is geen cam, cammetjes zijn die dingen waar je die pissende kerels ziet opstaanquote:Op zondag 4 januari 2009 01:49 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hola coos.
je kunt een film binnenhalen zo rond de 800mb, let er alleen op dat het een "dvd-rip" (gejat van een dvd) is ipv een screener (meestal een kopie van een in de bioscoop gefilmde versie in thailand, waar je soms dus ook iemand op ziet staan die gaat pissen. kwaliteit is dan dus ook meestal klote).
dusch: onder een gieg kun je al zeer goede kwaliteit fillum binnenhalen, let alleen op de "seeds" hoeveelheden en de "leechers" en lees de "comments" (ik neem aan dat je met mininova (+bittorrentbezig bent, wat overigens goed werkt!!!).
5,5 gieg is dus niet nodig en duurt zeven keer langer
In Hilversum ben ik weleens in een winkel geweest vlakbij het station. Weet niet meer hoe die heet.quote:Op zondag 4 januari 2009 01:51 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Nee, ik ga altijd naar Hilversum. In Bussum zit alleen 'De Piramide', maar die is niet zo heel best
ohw man zoveel gebeurt, een wrede scheiding, mijn moeder verloren samen gaan wonen en binnen twee weken ga ik trouwen met het mooiste vrouwtje die ik ooit op fok ben tegen gekomen en ik heb de rechter ingeschakeld om mijn kinderen bij me te krijgen omdat mijn ex knettergek is.. druk druk druk dusquote:Op zondag 4 januari 2009 01:50 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ja, wat was eigenlijk de reden van je afwezigheid, of ben je ook gewoon een kloon van Neo?
020-gaza, 030-gaza ( kanaleneiland) of gewoon de gaza -gaza?quote:Op zondag 4 januari 2009 01:53 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ben momenteel meer geïnteresseerd in Gaza![]()
truste, allen! Ik duik er ook in, hoogste tijd.
Nou erg hè!!!quote:Op zondag 4 januari 2009 01:53 schreef dieenebart het volgende:
[..]
mocht je er zo niet wijs uit worden, dan wil ik je tzt nog wel een mailtje sturen met iets uitgebreidere uitleg, opaquote:Op zondag 4 januari 2009 01:53 schreef Coos het volgende:
[..]
Bedankt WJ. Dit is info waar ik wat aan heb. Ik sla deze post even op want ik heb die zooi al uitgezet voor vandaag. Morgen maar eens verder puzzelen.
quote:Op zondag 4 januari 2009 01:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
ohw man zoveel gebeurt, een wrede scheiding, mijn moeder verloren samen gaan wonen en binnen twee weken ga ik trouwen met het mooiste vrouwtje die ik ooit op fok ben tegen gekomen en ik heb de rechter ingeschakeld om mijn kinderen bij me te krijgen omdat mijn ex knettergek is.. druk druk druk dus
Is Goed. Maar eerst even zelf vogelen.quote:Op zondag 4 januari 2009 01:57 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
mocht je er zo niet wijs uit worden, dan wil ik je tzt nog wel een mailtje sturen met iets uitgebreidere uitleg, opa.
HA!quote:
mzzlquote:Op zondag 4 januari 2009 01:53 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Gezellig drukquote:Op zondag 4 januari 2009 01:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
ohw man zoveel gebeurt, een wrede scheiding, mijn moeder verloren samen gaan wonen en binnen twee weken ga ik trouwen met het mooiste vrouwtje die ik ooit op fok ben tegen gekomen en ik heb de rechter ingeschakeld om mijn kinderen bij me te krijgen omdat mijn ex knettergek is.. druk druk druk dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |