gooi het op doorligplekken, instabiele bekken door wifi-straling of een bluetooth vleeschboom... kom je er zo mee wegquote:Op zondag 4 januari 2009 12:37 schreef Copycat het volgende:
Het lukt gewoon niet. Ik kan niet de kracht vinden om de laptop van mijn schoot af te halen, mijn voeten van de voetenbank en mijn reet van de bank. Het wil gewoon niet! Ik heb een soort van acute dwarslaesie.
Is ook best zielig, toch? Komt u maar met de fruitmanden en cadeautjes!
Je hebt Schimpie vermoord!quote:Op zondag 4 januari 2009 12:40 schreef Copycat het volgende:
Doorbraak!!!!
Ik heb m'n voeten op de grond!
Blijf gewoon gezellig bij ons. Laatste dag enzo...quote:Op zondag 4 januari 2009 12:37 schreef Copycat het volgende:
Het lukt gewoon niet. Ik kan niet de kracht vinden om de laptop van mijn schoot af te halen, mijn voeten van de voetenbank en mijn reet van de bank. Het wil gewoon niet! Ik heb een soort van acute dwarslaesie.
Is ook best zielig, toch? Komt u maar met de fruitmanden en cadeautjes!
Dat kan natuurlijk ook! Je hóeft toch niet weg? Alleen om even zalm te pakken natuurlijk..quote:Op zondag 4 januari 2009 12:41 schreef FritsVanEgters het volgende:
Blijf gewoon gezellig bij ons. Laatste dag enzo...
Je schaatspak?quote:Op zondag 4 januari 2009 12:44 schreef Copycat het volgende:
Nee. Ik ga NU opstaan. Naar boven lopen en meteen douchen. Geen geëmmer meer, geen gejamaar, geen genogeveneensigaretendan. Hup, in de benen.
Wat trek ik aan???
Purno de Purno!quote:Op zondag 4 januari 2009 12:47 schreef FritsVanEgters het volgende:
Goeiemorgen Liesje![]()
![]()
[..]
Je schaatspak?
Doodknuffelen in een nieuwe servival!quote:Op zondag 4 januari 2009 12:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
heiuw Getjuh! Beste wensen he! Gaan we nu knuffelen?
whehehe ja maar op voorwaarde dat jappert meedoet, die moeten we eerst uit zijn nichterige elfenpakje zien te krijgen, rare wow-head dat ze er isquote:
Gezallich toch!quote:Op zondag 4 januari 2009 12:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oh noek, de naamwijzigingen zijn echt.
Geen kwaad woord over mijn favoriete jappenkampbewakert hè!quote:Op zondag 4 januari 2009 12:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
whehehe ja maar op voorwaarde dat jappert meedoet, die moeten we eerst uit zijn nichterige elfenpakje zien te krijgen, rare wow-head dat ze er is
Veel plezier bij Ballorig?quote:Op zondag 4 januari 2009 13:02 schreef Gert het volgende:
OK, ben naar de ballenbak en zulks.
Dus dat.
Hoi Hondjes!quote:Op zondag 4 januari 2009 13:04 schreef hondjes het volgende:
hoe doen we dat,,nieuwe naam op fok...
wil ook veranderen
Euh, geen idee, die van Fan zal nog wel gewoon bestaan.quote:
Dat mag. Als je tenminste niet geband bentquote:
Die van jou is ook zo stom!quote:Op zondag 4 januari 2009 13:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat mag. Als je tenminste niet geband bent
Ik had er bijna twee.quote:Op zondag 4 januari 2009 13:13 schreef Noek het volgende:
[..]
Maak gewoon een nieuw account aan joh.
Ik heb er nu drie.
Hoi, ben jij ook nieuw hier? Ik lurk hier al een poosje en ik vind jullie heel erg spontaan en gek.quote:
noekje zeker?quote:Op zondag 4 januari 2009 13:16 schreef itchy-bitchy het volgende:
[..]
Hoi, ben jij ook nieuw hier? Ik lurk hier al een poosje en ik vind jullie heel erg spontaan en gek.
Wat een mensenkennis!!!quote:Op zondag 4 januari 2009 13:16 schreef itchy-bitchy het volgende:
[..]
Hoi, ben jij ook nieuw hier? Ik lurk hier al een poosje en ik vind jullie heel erg spontaan en gek.
Ik lurk al heel lang mee en vond deze SC wel de ideale plek om weer eens mee te posten.quote:Op zondag 4 januari 2009 13:16 schreef itchy-bitchy het volgende:
Ligt ze onder het ijs??quote:Op zondag 4 januari 2009 13:18 schreef Copycat het volgende:
Dat in- en uitloggen is teveel moeite op deze zondag.
MissMatch is niet meer.
Ja. Ik heb haar zo een wak ingeflikkerd. Kutwijf dat het is.quote:
Dat was tijdens de grote staking? Hier ben ik nog nooit geband. Wel elders, een permban zelfs.quote:Op zondag 4 januari 2009 13:16 schreef Copycat het volgende:
Die is inderdaad stom. En fout, want gebruikt tijdens m'n ban.
Hoe heb je dat voor elkaar gekregenquote:Op zondag 4 januari 2009 13:20 schreef Noek het volgende:
[..]
Dat was tijdens de grote staking? Hier ben ik nog nooit geband. Wel elders, een permban zelfs.
Ja. De eerste weken van de ban was ik op vakantie, daarna nog een paar weken netjes niet gepost en toen vond ik dat het tijd werd om me weer overal tegenaan te bemoeien.quote:Op zondag 4 januari 2009 13:20 schreef Noek het volgende:
Dat was tijdens de grote staking? Hier ben ik nog nooit geband. Wel elders, een permban zelfs.
De beheerder uitgescholden voor incompetente mongool. Vind ik ook nog steeds trouwens.quote:Op zondag 4 januari 2009 13:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
vertelquote:Op zondag 4 januari 2009 13:20 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij op NowLive hebt gepost.quote:Op zondag 4 januari 2009 13:23 schreef Noek het volgende:
De beheerder uitgescholden voor incompetente mongool. Vind ik ook nog steeds trouwens.
Toen heb ik dat nog een keer gedaan, op de computer van mijn vader met een topic:
"Hé! Jij bent een incompetente mongool." Toen kreeg ik twee keer levenslang. Is al heeeeel lang geleden hoor.
quote:Op zondag 4 januari 2009 13:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja. De eerste weken van de ban was ik op vakantie, daarna nog een paar weken netjes niet gepost en toen vond ik dat het tijd werd om me weer overal tegenaan te bemoeien.
Dus heb ik op het emailadres van mijn zus een nieuw account aangemaakt. Ging ik allemaal expres taalfouten maken en geen hoofdletters gebruiken om niet door de mand te vallen. Kreeg na twee dagen een PM van toenmalig FA Lucille: "Ik weet wel dat jij het bent hoor, Cc, maar ik doe net alsof ik niets weet."
Luus was liev
.
Daar had ik volgens mij al een ban voordat ik me kon registeren. Daar kwam ik met geen mogelijkheid op!quote:Op zondag 4 januari 2009 13:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij op NowLive hebt gepost.
Een lul??quote:Op zondag 4 januari 2009 13:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dus eigenlijk ben je gewoon een saaie lul zonder een ban.
Massahysteriequote:Op zondag 4 januari 2009 13:28 schreef Noek het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn God zeg. Alsof er levens mee gered moesten worden. Hysterisch.
Jij hè? Ik snap daar niks van. Cc Manson!quote:Op zondag 4 januari 2009 13:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Massahysterie.
Het was ook een zaak van leven en dood!![]()
Volgens mij post iedereen nu weer, maar niet allemaal onder de username van toen.
quote:
Natuurlijk heb ik die gelezen. Het was de 1e mod tip die ik van Avonne kreeg. Ook iets met prioriteiten.quote:Op zondag 4 januari 2009 13:40 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Heb je in je modtijd nooit die topics leading up to it in FC teruggelezen? Het ging toen hard tegen hard.
En toen msn-de ik ook nog met al die medestakers en zaten we elkaar alleen maar op te jutten. De communicatie moet beter! We moeten een daad stellen! Een ludieke! Jajajajajajajajaja!!!!
En toen ging het licht uit.
Ik heb Kc trouwens afgelopen week Het Schervengericht gegeven. Ga 'm straks maar eens telefonisch overhoren. Hij had zijn biografie over Elizabeth Taylor immers al uit.
Heb je het eenzame hoofdstuk al gelezen?
En verder zijn mannen met stomme prioriteiten stom.
Ik ben ook al weken bezig in Kafka on the Shore. Soms lees ik de hele dag door, en nu heb ik een periode dat ik alleen in bed lees, dus dat schiet evenmin op.quote:Op zondag 4 januari 2009 13:48 schreef Noek het volgende:
Natuurlijk heb ik die gelezen. Het was de 1e mod tip die ik van Avonne kreeg. Ook iets met prioriteiten.
Nee, ben ik nog niet. Ik schiet niet erg op hè?![]()
Ja! Goed punt. Hoe is het met je nieuwe, inmiddels oude liefde?
quote:Op zondag 4 januari 2009 13:54 schreef Aagjekat het volgende:
nieuwe naam , zelfde avatar ,,voorlopig
Als je nu tijdelijk hondjes onder je naam zet, herkennen de niet nalezes je ookquote:Op zondag 4 januari 2009 13:57 schreef Aagjekat het volgende:
Dit is gewoon altijd mijn forumnaam geweest,,,toen ik op fok kwam, moest alles even snel in een minuut, vandaar.
dus ben blij mijn eigen naam terug heb...
Haha, hoi Aagje, ik wilde net zeggen, avatar is niet zo toepasselijk meer.quote:Op zondag 4 januari 2009 13:54 schreef Aagjekat het volgende:
nieuwe naam , zelfde avatar ,,voorlopig
Heb je trouwens je sokken al? En magnetron?quote:Op zondag 4 januari 2009 14:11 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Haha, hoi Aagje, ik wilde net zeggen, avatar is niet zo toepasselijk meer.![]()
Van hondjes naar kat vind ik iig wel een verbetering..![]()
Nee, nog niks.quote:Op zondag 4 januari 2009 14:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heb je trouwens je sokken al? En magnetron?
Tsss, zul je zien, komen ze ergens in juni, als het al lekker warm is, en heel nederland op slippers loopt!quote:Op zondag 4 januari 2009 14:16 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Nee, nog niks.![]()
Magnetron is dus ook nog niet nodig, ik heb al wel gezocht op marktplaats, daar staan een paar opties.
Ik las al in het uitslagtopic in mijn sig dat de Sinterklaas-ava prijzen ook nog niet binnen waren bij de winnaars, zoals o.a tuinfluiter, dus het zou zomaar kunnen..quote:Op zondag 4 januari 2009 14:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Tsss, zul je zien, komen ze ergens in juni, als het al lekker warm is, en heel nederland op slippers loopt!
Goedemorgen Bart!quote:Op zondag 4 januari 2009 14:31 schreef dieenebart het volgende:
Oeahhhh! *rekt zich uit als een cheetah*
Mogguh allen, wat zijn jullie vroeg wakker!(zet horloge weer op Nederlandse tijd)
Oh nee, het valt wel mee![]()
Ik wil geen andere usernaam. Op andere fora heb ik wel een andere naam, maar hier vind ik het wel prettig als men weet wie ik ben - als het om rls-gerelateerde zaken gaat. En verder de Beste Wensen allemaal!![]()
Noek vind ik wel een aardige verbetering, hoewel er nu wel meer nadruk ligt op de connectie met Anoek. Noekje had wel iets knuffel-achtigs.
Waar zit jij dan?quote:Op zondag 4 januari 2009 14:31 schreef dieenebart het volgende:
Oeahhhh! *rekt zich uit als een cheetah*
Mogguh allen, wat zijn jullie vroeg wakker!(zet horloge weer op Nederlandse tijd)
Oh nee, het valt wel mee![]()
Je had jezelf ook BigBrotherBart kunnen noemen en een foto van jezelf als icon kunnen nemen.quote:Ik wil geen andere usernaam. Op andere fora heb ik wel een andere naam, maar hier vind ik het wel prettig als men weet wie ik ben - als het om rls-gerelateerde zaken gaat.
Dank je. jij ook.quote:En verder de Beste Wensen allemaal!![]()
Nog drie maanden, dan is Koopziek Nederland snel genoeg Gewoon Ziek Nederland. Je laat een jurkje of een nieuw mobieltje wel uit je hoofd als je vijf euro voor een brood moet gaan betalen of drie euro voor een liter melk.quote:Op zondag 4 januari 2009 14:39 schreef CarOnline het volgende:
Middag.
Ben ik zomaar vrij om kwart voor twee!
Wat een zaligheid.
Tsja, ooit houdt het óók voor koopziek Nederland op he
quote:
Zit gewoon thuis en heb niet eens een horloge.quote:Op zondag 4 januari 2009 14:41 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Waar zit jij dan?![]()
[..]
Je had jezelf ook BigBrotherBart kunnen noemen en een foto van jezelf als icon kunnen nemen.![]()
[..]
Dank je. jij ook.
quote:Op zondag 4 januari 2009 14:43 schreef dieenebart het volgende:
Oh ja, ik zou minder gaan doemdenken (niet eens een nieuwjaarsvoornemen, maar meer een sociaal gebaar).
Heb je een snor en een bril?quote:Op zondag 4 januari 2009 14:44 schreef Dementor het volgende:
Wat een verwarring alom.
Wie is wie?
[ afbeelding ]
En jij bent een vrachtwagen.quote:Op zondag 4 januari 2009 14:46 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Heb je een snor en een bril?
Ben je kaal?
Dan ben je Bill!!!
quote:Op zondag 4 januari 2009 14:46 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Dan ga ik nu 75 even skippen en 76 kraken.
Ik skip trouwens ook steeds die boggy, kost teveel tijd.
Ik dacht meer aan zoiets...quote:Op zondag 4 januari 2009 14:48 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Een stoere MAN-truck, neem ik aan
Jaaa doe ff gezelligquote:Op zondag 4 januari 2009 14:43 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Nog drie maanden, dan is Koopziek Nederland snel genoeg Gewoon Ziek Nederland. Je laat een jurkje of een nieuw mobieltje wel uit je hoofd als je vijf euro voor een brood moet gaan betalen of drie euro voor een liter melk.
Oh ja, ik zou minder gaan doemdenken (niet eens een nieuwjaarsvoornemen, maar meer een sociaal gebaar).
Ja, juf Manson! Die heb ik al een hele tijd en ik vind hem lekker met veel suiker (junk) en hele hete melk.quote:Op zondag 4 januari 2009 14:40 schreef Copycat het volgende:
Noek!
Heb je de Nespresso Karamel al geprobeerd?
Afgelopen week gekocht in de Nespresso shop in A'werp (waar ik ook meteen een Aeroccino uit mijn klauwen liet vallen, maar dat terzijde) en hij is lekker.
Bij 75quote:
Links, rechts, boven, onder....?quote:Op zondag 4 januari 2009 14:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bij 75.
Nu ook weer net een fractie te laat.
Kutkwis.
Oe, als latte heb ik 'm nog niet geprobeerd. Straks eens doen.quote:Op zondag 4 januari 2009 14:55 schreef Noek het volgende:
Ja, juf Manson! Die heb ik al een hele tijd en ik vind hem lekker met veel suiker (junk) en hele hete melk.
De mandarijn en gember heb ik niet. Hoe zijn die?
Met je sektegedrag en de zwarte ava.quote:Op zondag 4 januari 2009 14:58 schreef Copycat het volgende:
Ik ben niet juf Manson, maar CopyCharlie ...
Linksboven komt bij 75 heel snel een escape te staan, en daar moet je dan nog sneller op drukken.quote:
En heel veel LSD! En dan ben ik nog kleiner dan mijn schamele 1.67m van nuquote:Op zondag 4 januari 2009 14:59 schreef Noek het volgende:
Met je sektegedrag en de zwarte ava.
Sa-weet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |