Waarom opende jij dan topic 1074, terwijl de LaPo in 1073 niet van jou wasquote:Op woensdag 24 december 2008 20:49 schreef NordicBlue het volgende:
SOK,
Topic regels zijn laatste poster maakt nieuwe
Jij sluit mijn topic, terwijl ik de Lapo had.
Mijn topic: [SR @ 3FM #1076] Met de after-afterparty! 5.637.937 euro!
Andere topic: [SR @ 3FM #1076] Waar het stikt van de spammers
Mijn lapo: [SR @ 3FM #1075] Met de afterparty! 5.637.937 euro!
Modje die zich niet aan te topicregels houd![]()
Omdat ik NordicBlue heet!quote:Op woensdag 24 december 2008 21:00 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Waarom opende jij dan topic 1074, terwijl de LaPo in 1073 niet van jou was
Ook 1075 opende jij terwijl ook de LaPo in 1074 niet van jou was
Oh zo.quote:Op vrijdag 26 december 2008 15:40 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ja, dat is van de Top 2000 op de radio.
Ik bedoelde het programma met Mathijs van Nieuwkerk en Leo Blokhuis
Dat hoort hier toch wel?
Veranderd.quote:Op maandag 29 december 2008 22:41 schreef -Hans- het volgende:
[3FM #1110] Praten over drank en de wijnkelder van Roel kan iemand daar ajb 1110 van maken?
quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:41 schreef Sersjee het volgende:
Kan bij [3FM #1125] Het is zonde! 11252 veranderd worden in 1125? Bij voorbaat mijn dank!
Had inderdaad gekundquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:43 schreef Mike het volgende:
[..]
Je had 'm ook open kunnen laten tot volgende week, als de 11252 daadwerkelijk bereikt wordt.
Tig. Maar die lopen nooit, dus die vind je dan niet meer terug.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:09 schreef AryaMehr het volgende:
Geen topic over welke films vanavond op TV te zien zijn?
Rare kick verwijderd.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:44 schreef borisz het volgende:
Ernst Paul Hasselbach --> RIPreactie, vooral in dat topic.
Merged.quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:37 schreef Peter6000 het volgende:
Twee Vuurzeetopics, dat kan natuurlijk niet.
Dat vereist keiharde interventie.
Welke gaat sluiten?
Vuurzee #8 -- De anticlimax
http://forum.fok.nl/topic/1245765
quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:37 schreef Peter6000 het volgende:
Twee Vuurzeetopics, dat kan natuurlijk niet.
Dat vereist keiharde interventie.
Welke gaat sluiten?
Vuurzee #8 -- De anticlimax
http://forum.fok.nl/topic/1245765
Gemerged.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:42 schreef TerroRobbie het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/1246667/1/50#65584368
Dank je wel hoor, ik ben er erg blij mee.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:48 schreef SaintOfKillers het volgende:
En ik vroeg Mike om te mergen, dus ik had een klein aandeel in dit succes.
Al 3 jaar niet meer.quote:
Ik zou een nieuw topic openen. Dit ging echt over de vorige reeks.quote:Op zondag 15 februari 2009 18:53 schreef Svensational het volgende:
Mijn tent is top II #3: De finale *O*
De nieuwe reeks begint 24 februari, misschien een TT-change?
Ah wel dus: Top Gear #36 Op zoek naar een nieuwe Stigquote:Op maandag 16 februari 2009 19:24 schreef Paaskonijn het volgende:
Is er geen centraal top gear topic?
Onder het motto van "Goed verhaal!"...quote:Op maandag 16 februari 2009 22:36 schreef SaintOfKillers het volgende:
Volstrekt onmogelijk, ik overweeg het niet eens.
quote:Op maandag 2 maart 2009 15:35 schreef Susi het volgende:
[3FM#1296] Like a mashed potatoe
Ik ben vergeten om het topic in het juiste subforum te zetten
Ezels stoten zich blijkbaar wel twee keer aan dezelfde steenquote:
Driemaal is scheepsrecht?quote:Op maandag 2 maart 2009 22:10 schreef Susi het volgende:
[..]
Ezels stoten zich blijkbaar wel twee keer aan dezelfde steen
[3FM#1297] Iedereen wil Brennels warme chocolademelk !
Joehoequote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:21 schreef kleinzusje het volgende:
Is het een idee om de USA en de NL topics een eigen filter te geven ?
Geen heel slecht idee, maar niet uit te voeren in de praktijk. En de vraag is of je er zoveel mee wint.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:19 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Joehoe![]()
Of ist een heel slecht idee ?
Te veel werk ?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:23 schreef Mike het volgende:
[..]
Geen heel slecht idee, maar niet uit te voeren in de praktijk. En de vraag is of je er zoveel mee wint.
Held !quote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:38 schreef SaintOfKillers het volgende:
The Office (US) #8 | For a cat? I could get you a kid for that!
Daar wordt veel op geklikt.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:30 schreef Mike het volgende:
Aan remlofs link te zien, betekent het dat er al een topic over haar boek is en dat alles rondom dat boek best in één topic kan.
Nee.quote:
Thx homies4lifequote:Op zondag 29 maart 2009 14:41 schreef SaintOfKillers het volgende:
Mark In The Dark #6
Je hebt zelf de laatste post.
quote:GS.tv/PowNed #8: Hilversum, we komen eraan!
Ach ja, waarom zou je ook, al dat werk, stel je voor. Bedankt voor je toelichting.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:37 schreef SaintOfKillers het volgende:
Als het wekelijks wordt geregeld via PM, dan.... let op..... hier komt het.... hou je klaar.... regel je 't maar via PM.
En ik doe niet aan editten, dat is voor pussies.
Die site die ik in mijn ook verwijderde post typte is toch niets illegaals aan?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:37 schreef SaintOfKillers het volgende:
Als het wekelijks wordt geregeld via PM, dan.... let op..... hier komt het.... hou je klaar.... regel je 't maar via PM.
En ik doe niet aan editten, dat is voor pussies.
Oke. Sorry danquote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:41 schreef Mike het volgende:
FTR is nog altijd een plek waar het gaat over de inhoud van de serie en niet over waar je deze allemaal gratis kunt vinden. Zodra dat de overhand krijgt, gaat gewoon alles weg.
quote:Op maandag 11 mei 2009 13:14 schreef -Mo- het volgende:
Veronica Mars (USA) deel 6 - Rob Thomas is a whore.
Gewoon spoilertags gebruiken. Verreweg het grootste gedeelte van de posters heeft die film natuurlijk niet gezien.quote:
Aangepast.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:09 schreef TNA het volgende:
Zouden jullie deze afbeeldingen in de OP ( House [USA] #10 - "No... I'm not OK" ) kunnen zetten, in plaats van die met de oude omschrijvingen? Dank!
1 |
And 36 it will be...quote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:13 schreef Susi het volgende:
[TV SC #36] Met vliegtuigspotters en LEGO verzamelaars! moet 36 zijn
dankquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik kwam, ik zag en ik editte de TT.
[NL] Las Vegas #4 Seizoen 5quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:12 schreef DuvelDuvel het volgende:
Weet iemand of er een topic is over Las Vegas. En dan niet degene die Amerika volgt maar Nederland. Kan alleen het 2e topic vinden.
Mais bien surquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:00 schreef borisz het volgende:
De Zomer Draait Door #64 Terug op 31 augustus
Kan De TT veranderen in De Wereld Draait Door #64: Terug op 31 augustus.
quote:Op zondag 12 juli 2009 23:09 schreef Mavro het volgende:
Btw: moeten dingen waarvan we weten dat het gebeurd uit de boeken hier in spoilertags voor mensen die alleen de films kijken?
Yep.quote:
In een spoilertopic over film 6 horen natuurlijk geen spoilers over films 7 en 8. Niet iedereen die 6 heeft gezien, heeft alle boeken gelezen. De regel is zoals altijd: zolang een film nog niet uit is, spoilers tussen spoilertags.quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:07 schreef Stefan het volgende:
Harry Potter and the Half-Blood Prince SPOILERTOPIC
Mike, mag hier gespoilerd worden over Boek/Film 7 of niet? Mij maat t niks uit, maar jij bent de expert
Paradise Hotel 2 [USA]quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:06 schreef Marrije het volgende:
Ik kan het topic over Paradise Hotel niet vinden. Heeft dat hier een andere naam of is er geen topic over?
Ik zie dat-ie er zelf al een spoiler van gemaakt heeft. Iemand doodknuppelen doen we overigens zelden. Mocht iemand bewust het plezier van iemand anders zitten te vergallen, dan volgt er wel een ban.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:40 schreef clumsy_clown het volgende:
Kan iemand deze post even wijzigen, voordat het het plezier van nog meer mensen verpest? En is er inmiddels al een FTR-policy over het doodknuppelen van mensen die spoilen?
Ik ga even aan de slag.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:41 schreef Stefan het volgende:
[NL] Mad Men
Wat teveel geleuter ober S2, heb er zelf ook aan meegedaan, wellicht even wat posts deleten?
Mja, maar ik had het meer over een soort tournament van kinder tv series van vroeger van de afgelopen 20/30 jaar. Om een beetje te polsen hoe dat zit. Een topic hier in FTR als zijnde tournament lijkt me beter geschikt .. als een poll ofzo in MLN.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:04 schreef Dagonet het volgende:
MLN staat vol topics over de series van vroeger.
Opgelost.quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:42 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Wim Rijken fantopic
Ik wilde deze topic updaten, maar om één of andere reden is deze gesloten. Zou 'ie weer open kunnen?
Maar natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:18 schreef PeRi het volgende:
[USA] Project Runway s5: You've been Auf’d!
Mag de s5 een s6 worden? [ afbeelding ].
Ik zeg: doen! Zo'n tournament over kinderseries in FTRquote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:49 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Mja, maar ik had het meer over een soort tournament van kinder tv series van vroeger van de afgelopen 20/30 jaar. Om een beetje te polsen hoe dat zit. Een topic hier in FTR als zijnde tournament lijkt me beter geschikt .. als een poll ofzo in MLN.
Zo ja, dan zal ik er zo even 1 opstarten :p
Aangepast.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:59 schreef Jordy-B het volgende:
Het anime/manga topic #82: Zonder Elfen Lied
Blessed is een viespeuk, maar nu wil hij dat ook met ons delen
Insgelijks.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:47 schreef Dagonet het volgende:
Ik had veel plezier met Inglourious Bastards morgen op tv
Thanks peeps.
Want morequote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:47 schreef Dagonet het volgende:
Ik had veel plezier met Inglourious Bastards morgen op tv
Thanks peeps.
Aangepast, op de vorige delen na. Het is geen reeks.quote:Op zondag 13 september 2009 18:58 schreef Bravebart het volgende:
Mag de OP van het sneak topic veranderd worden in dit? Danku
Waarom niet?quote:Op zondag 13 september 2009 19:10 schreef Mike het volgende:
[..]
Aangepast, op de vorige delen na. Het is geen reeks.
Omdat ik uit ervaring weet dat het dan een slowchattopic wordt inclusief 'goeiemorgen' en 'wat is het stil hier' posts.quote:
Kunnen we een proefperiode krijgen?quote:Op zondag 13 september 2009 19:16 schreef Mike het volgende:
[..]
Omdat ik uit ervaring weet dat het dan een slowchattopic wordt inclusief 'goeiemorgen' en 'wat is het stil hier' posts.
Ik haal dat nummer er altijd uit als ik het zie. Er gaat echt niemand terugzoeken welke sneak er een jaar geleden was hoor.quote:Op zondag 13 september 2009 19:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Kunnen we een proefperiode krijgen?Het gaat namelijk al 7 delen vrij goed
Plus, het is handig om die delen erin te zetten, zodat je gemakkelijk terug kan zoeken welke sneak er in het verleden al geweest zijn.
I doquote:Op zondag 13 september 2009 19:21 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik haal dat nummer er altijd uit als ik het zie. Er gaat echt niemand terugzoeken welke sneak er een jaar geleden was hoor.
Neem gewoon elk Sneak deel zoals het is maar ga er geen kliekjestopic van maken.
Ik heb er nog maar even een t achter gezet.quote:Op zondag 27 september 2009 13:48 schreef gerbenp het volgende:
[Radio 3 #1595] kijk live mee hoe het kuiken van 3FM geboren wordt
Kan het veranderd worden naar [Radio 3 #1595] kijk live mee hoe het kuiken van 3FM geboren word
Dankje.quote:Op zondag 27 september 2009 13:58 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik heb er nog maar even een t achter gezet.
ohw ok. dat wist ik nietquote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:14 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ze zijn gemerged, dat moet door een FA gebeuren, daarom duurde het even.
De Gouden Televizierring 2009: Het stemmen kan beginnen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 12:43 schreef naatje_1 het volgende:
Zeg, is er al een topic over de televizier ringen *ik zie hem zo snel niet* zo niet, kan ik hem dan aanmakenof moet ik wachten tot ook de televizie dingen bekend zijn gemaakt
*die worden morgen bekend gemaakt*
Dankquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 12:44 schreef Meddo het volgende:
[..]
De Gouden Televizierring 2009: Het stemmen kan beginnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |