quote:Vandaag zijn de eerste namen voor het Britse V-festival (22-23 aug) bekend gemaakt. Headliners zijn The Killers en Oasis. Andere acts die bevestigd zijn: Razorlight, Keane, The Specials, Snow Patrol, Elbow, The Ting Tings, MGMT, Fatboy Slim, Pendulum, The Script, Paolo Nutini, Lily Allen, The Wombats, The Streets, Biffy Clyro, Katy Perry, James Morrison, Peter Doherty, Happy Mondays, Ocean Colour Scene, The Enemy, Dizzee Rascal, Lady GaGa, James, Seasick Steve, Alesha Dixon, Taylor Swift, en The Saturdays
Mijn god wat een namen...!!quote:Op maandag 2 maart 2009 22:04 schreef Christiaan het volgende:
Blijdte-uitbarsting want ik heb kaarten:
[..]
Tof !quote:Op maandag 2 maart 2009 22:04 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Hehe ja, zal live wel om te huilen zijn, magoed. Killers, Pendulum, Lilyquote:Op maandag 2 maart 2009 22:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mijn god wat een namen...!!. van harte !
Lady GaGa
Engelse kwaliteit. Topkwaliteit dusquote:Op maandag 2 maart 2009 22:04 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Hmnee, da's ook weer wat vroeg. Dan zit ik nog lekker aan de theequote:Op maandag 2 maart 2009 22:05 schreef Sirolf het volgende:
Warme chocolademelk!![]()
Maar dan niet 's avonds, maar 's ochtends vroeg net voor 9 uur.
Zou mij ook niets verbazen als het bij haar vooral om de show draait en wat minder om haar zangkwaliteiten, maar dat gebeurt wel vakerquote:Op maandag 2 maart 2009 22:06 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Hehe ja, zal live wel om te huilen zijn, magoed. Killers, Pendulum, Lily. En de rest natuurlijk ook.
De thee komt meestal daarna, als er collega's van me binnen beginnen te komen.quote:Op maandag 2 maart 2009 22:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hmnee, da's ook weer wat vroeg. Dan zit ik nog lekker aan de thee.
quote:
quote:
quote:Op maandag 2 maart 2009 21:59 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Mag ik ook? Mag ik ook? Mag ik ook?!
quote:
Kom maar halenquote:Op maandag 2 maart 2009 22:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Desondanks schenk ik een glaasje wijn in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |