Anders ik wel. Nog 45 minuten..quote:Op maandag 2 maart 2009 15:42 schreef themauster het volgende:
pfff de werkdag zit er weer op ik haat maandagen
Getver, dan zal de sfeer niet goed zijnquote:Op maandag 2 maart 2009 15:45 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Anders ik wel. Nog 45 minuten..
Morgen is hier groot overleg. Dan komt de grote baas, en iedereen moet erbij aanwezig zijn behalve ik als afstudeerder![]()
Iedereen knijpt hem hier.. bang voor ontslagen.
Mag je er niet bij zijn of wil je er zelf niet bij zijn....quote:Op maandag 2 maart 2009 15:45 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Morgen is hier groot overleg. Dan komt de grote baas, en iedereen moet erbij aanwezig zijn behalve ik als afstudeerder![]()
Sec6quote:Op maandag 2 maart 2009 15:45 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ik neem tijdens dat uurtje even de telefoon opquote:Op maandag 2 maart 2009 15:49 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Mag je er niet bij zijn of wil je er zelf niet bij zijn....
De NPS heeft ook weer makkelijk gedaan met de Dell Optiplex 760:')quote:Op maandag 2 maart 2009 16:16 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf zit taart te eten vanwege de verjaardag van Bart Arens.
En om de mensen hier wat op te vrolijken:
[ afbeelding ]
Had die foto al op flickr gezienquote:Op maandag 2 maart 2009 16:16 schreef Sirolf het volgende:
En om de mensen hier wat op te vrolijken:
[ afbeelding ]
Smakelijkquote:Op maandag 2 maart 2009 16:16 schreef Sirolf het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |