quote:Undercover in Nederland is een Nederlands reportageprogramma uitgezonden door SBS 6, waarbij programmamaker en presentator Alberto Stegeman in diverse milieus infiltreert om er opnames te maken met een verborgen camera en door zelf ook 'under cover' te gaan.
Alberto Stegeman is producent/eindredacteur van Noordkaap TV Producties, die deze programma-reeks voor SBS 6 produceert sinds de start in 2005 en het programma op eigen initiatief is begonnen
dat lijkt mij niet echt relaxedquote:Op zondag 26 oktober 2008 22:29 schreef veldmuis het volgende:
Ik las al ergens in een nieuwsiets dat Alberto Checkt De Park wellicht vervolgd zal worden vanwege dat wapenbezit oid. Ik weet alleen niet meer waar.
krijgen we nieuwe Geqxon situaties, als je het gevolgd heb een paar jaar terug op FOK! ^^quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:32 schreef xFriendx het volgende:
Misschien zorgt Alberto wel voor een nieuwe thread in US.
[US]Show hier jezelf met je nieuwste wapen #1
'Dit ben iick met muh nieuwe Oesie, hihi'
Een SBS-Journalist met een tas vol wapens door Nederland laten lopen vind ik nog wat a-relaxter.quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:30 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
dat lijkt mij niet echt relaxed
Hij kaart het juist aan.
Misschien ken ik de situatie wel als ik het lees, maar schiet me niet 1,2,3 te binnen, linkje?quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:34 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
krijgen we nieuwe Geqxon situaties, als je het gevolgd heb een paar jaar terug op FOK! ^^
Geqxon was een puber die met een pistool op de foto in z'n fotoboek stond. Ik meen dat hij daar zelfs nog voor bij de Politie heeft gezeten.quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:35 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Misschien ken ik de situatie wel als ik het lees, maar schiet me niet 1,2,3 te binnen, linkje?
Die ene gast stond anders gewoon met z'n kinderen erbij op de parkeerplaats zaken te doen met iemand die hij helemaal niet kende...quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:37 schreef W00fer het volgende:
Laag op de sociaal-economische ladder, geen vrouw of kinderen te bekennen (dus weinig verantwoordelijkheids gevoel of enig gezond verstand)
De Stengun is ook geintroduceerd tijdens de 2e wereldoorlog, de Britten importeerden eerst Thompsons (Tommy guns) van de Amerikanen maar er waren geloof ik tekorten toen Amerika zelf betrokken raakte in de oorlog en toen hebben de Britten de Stengun ontwikkeld, die is daarna nog wel een jaar of 30 gebruikt door het Britse leger daarna.quote:Op maandag 27 oktober 2008 00:12 schreef W00fer het volgende:
Die Stengun leek op een geweer uit de eerste of tweede wereldoorlog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |