abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67281787
Ik weet geen leuke titel, maar het vorige topic was dicht
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 11:04 schreef Richardfun het volgende:

[..]

Ik zit nu op m'n stage, dacht hem pas vanavond te kijken maar werd vrij vroeg (zonder wekker) wakker en ben er uit gegaan en heb hem gekeken.

Eén woord: Wow...

Echt een geweldige aflevering. Eindelijk van de Uriel af, de vuile rat. Castiel die bezig is van z'n geloof te vallen, Dean verantwoordelijk voor het hele gelazer en daardoor terecht helemaal kapot is. Kan echt niet wachten op de volgende ep.

Oh, en ik wil geen fillers meer. Het moet volgens mij best mogelijk zijn om gewoon nog zes eps main story te doen. Ze zijn natuurlijk al af, maar ik ga niet checken of daar fillers tussen zitten. Deze ep ongespoild kijken was heerlijk! Dus hopen maar op zes topafleveringen nog.
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 13:55 schreef Friday12 het volgende:
goede ep weer ben benieuw naar de season finale

edit: kan iemand nieuw topic openen ik moet weg
ik vond het ook een topaflevering, alleen dat met die devils trap vond ik weer enigszins zwak. Wel leuk dat de suggestie gewekt werd dat het Anna zou zijn die dat gedaan had... Die Uriel, ben blij dat we er vanaf zijn idd
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_67281923
oh trouwens, die alastair is echt niet te verstaan
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_67283762
Er was gisteren al een topic geopend

Supernatural (VS) #5: "There is no GOD!"
pi_67286344
oh, kon m niet vinden :S

sorry.. dan mag er een slot op
  Moderator zondag 22 maart 2009 @ 10:35:16 #5
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_67287172
Op slot dus.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')