Ik vond het spannend, en ik heb het al gezien.quote:
Commerciele tv zenders in nederland kennende, gaan ze eerst 3 oude seizoenen herhalen.quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:12 schreef Fredgroes het volgende:
enig idee wanneer rtl doorgaat met uitzenden van seizoen 7??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kom ook gezellig meekotsen in mijn pukeboek!
hier is iemand em vergeten te kijkenquote:Op woensdag 19 november 2008 00:00 schreef CSI_MIAMI het volgende:
crap.. heb em vergeten op te nemen!
tsja... das et nadeel als je niet meer thuis woont.. niemand die het voor je kan opnemen..quote:Op vrijdag 21 november 2008 01:23 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Bleek dat me zusje em opgenomen had voor me![]()
Spanning ten top!!!
Joepie, een aflevering van vier jaar ou!quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:07 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Vanaaf waarschijnlijk
Season 3, Episode 13: Cop Killer
Original Air Date—17 January 2005
During a routine traffic stop, a cop gets killed and the civilian who drove along with the cop is missing. Horatio and his team find out a 16-year old girl has got something to do with it.
Je kunt de afleveringen ook in High Def op de site van CBS bekijken, maar ik weet niet hoever terug ze gaan...quote:Op woensdag 3 december 2008 00:38 schreef Koen66 het volgende:
hmzzz zie dat ik dus vorige week een OUDE aflevering heb opgemomen..... Laatste paar weken door div omstandigheden op de dinsdag niet kunnen kijken, heb de eindaflevering dus nog te goed !
Was al pissig dat ik gisteren/dinsdag vergeten ben de recorder aan te zetten, maar dat maakt dus niet echt uit... Voorlopig moeten de CSI liefhebbers het dus met nieuwe CSI:NY afleveringen doen en verder allerhande herhalingen....
Werkt dat dan in Nederland? Je zou verwachten dat het op ip adressen buiten de USA geblokkeerd is ivm. rechten....quote:Op woensdag 3 december 2008 10:29 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Je kunt de afleveringen ook in High Def op de site van CBS bekijken, maar ik weet niet hoever terug ze gaan...
je kan het indd niet bekijken als hollander zijnde...quote:Op woensdag 3 december 2008 22:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Werkt dat dan in Nederland? Je zou verwachten dat het op ip adressen buiten de USA geblokkeerd is ivm. rechten....
ik had em nog niet gezien.. wel erg leuke aflevering moet ik zeggen..quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:14 schreef CSI_MIAMI het volgende:
vanaaf
Season 3, Episode 15: Identity
Was dat niet die aflevering met die slang?quote:Op donderdag 18 december 2008 12:58 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
ik had em nog niet gezien.. wel erg leuke aflevering moet ik zeggen..
Vooral het einde..H.
quote:Zijn er nieuwe afleveringen van CSI Miami?
Eind november worden herhalingen uitgezonden van seizoen 3. Dit jaar worden er geen nieuwe afleveringen meer uitgezonden.
RTL Nederland
die was het welquote:Op donderdag 18 december 2008 15:53 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Was dat niet die aflevering met die slang?
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:03 schreef diertjuh het volgende:
Vandaag is er een nieuwe episode.![]()
Was een leuke episode
Dacht dat dit het USA topic was![]()
quote:Nieuwe afleveringen van CSI Miami.
Vanaf 24 februari kunt u kijken naar nieuwe afleveringen van seizoen 7 op RTL 5 op de dinsdagavond om 20.30 uur.
Nog 3 en halve week wachten dus. Bedankt voor het melden!quote:
quote:Vanaf wanneer zenden jullie nieuwe delen uit van CSI Miami
Vanaf 3 maart zijn er nieuwe afleveringen te zien van de serie.
Das 'mooi'.... Realiseerde me net door dit topic ff door te bladeren dat ik de EINDAFLEVERING nog steedsquote:Op maandag 16 februari 2009 22:29 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Ho wacht STOP DE PERSEN!
De nieuwe afleveringen zijn verplaatst naar 3 maart..
[..]
ik heb em ook nog niet gezien.. ik hoop wel dat ze die ook gaan uitzenden..quote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Das 'mooi'.... Realiseerde me net door dit topic ff door te bladeren dat ik de EINDAFLEVERING nog steeds
niet bekeken heb! Moet ik gauw maar eens gaan doen voordat het verder gaat !
Zie TTquote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:08 schreef Djeez het volgende:
Verdomme, in de gids staat dat het een nieuwe was. Enig idee wanneer er wel een nieuwe komt?
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:08 schreef Djeez het volgende:
Verdomme, in de gids staat dat het een nieuwe was. Enig idee wanneer er wel een nieuwe komt?
duhquote:
Gisteren was S07E01quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:44 schreef Jo0Lz het volgende:
Waar zijn ze nu dan in NL? Gisteren was de break van CSI in USA voorbij, heb daarvan de nieuwe gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |