Oh? Heeft Jon tattoos dan? Heeft hij daar iets over gezegd of kunnen we dat ergens anders uit opmaken? Want waarom moest Rick anders per se met Dennis in het bakje zitten? Dan had die net zo goed buiten kunnen staan.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:34 schreef marcodej het volgende:
Aanwijzing 6
Als de kandidaten het reuzenrad goed hadden opgelost, dan zat iedereen in het reuzenrad behalve de Mol. Die stond buiten spel op de grond te kijken.
Ik vond het ook een leuk programma! Volgend jaar ga ik weer kijken.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:42 schreef peaceman het volgende:
Wat een gezeur hier... Was het een leuk seizoen? Ja, vond ik wel.
Al zo vaak. Maar o.a. ook in het topic waarin je het net vroeg.quote:
Mee eensquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:42 schreef peaceman het volgende:
Wat een gezeur hier... Was het een leuk seizoen? Ja, vond ik wel.
Niet echt, op 1 na, namelijk dat er vaak een zinsdelen in de serie voorkwamen die anagram waren van "VAN EERD MOL". Voor de rest niet echt spannend -.- Ze hadden op z'n minst tussen het lijstje kunnen zetten dat het mollogo een hint was, achter Jon bij die spiegel.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:42 schreef Urquhart het volgende:
Ik heb het einde gemist.Zaten er nog spectaculaire geheime aanwijzingen tussen?
Wat een onzin!quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:46 schreef peaceman het volgende:
De Mol kan er niks aan doen dat hij niet voldeed aan de verwachtingen die je zelf verzonnen hebt.
Tegenvallende aanwijzingenquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:34 schreef marcodej het volgende:
De thuisaanwijzingen:
Aanwijzing 1
Tijdens de serie deed Jon op een aantal momenten vreemde uitspraken (dom veel raden, al vreemd doen, al dagen omrand ik de vele) . Later bleken dit anagrammen te zijn die allemaal leiden naar dezelfde zin: Van Eerd de Mol.
Aanwijzing 2
Al weken is op www.mol.nu een foto van de Mol te zien. Tijdens de testen wees de Mol met zijn muis letters aan die leiden naar de website.
Aanwijzing 3
In aflevering 2 zegt de Mol dat hij slecht ziet in het donker.
Aanwijzing 4
De Mol zit in de "Ik zie het niet"-coupé.
Aanwijzing 5
In aflevering 8 zegt de Mol dat hij niet houdt van enge, donkere gangen.
Aanwijzing 6
Als de kandidaten het reuzenrad goed hadden opgelost, dan zat iedereen in het reuzenrad behalve de Mol. Die stond buiten spel op de grond te kijken.
Ik pleit voor onbekende mensen, dan is de spirit beterquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:53 schreef Jane het volgende:
[..]
Wat een onzin!Het hele programma is gewoon een zwak aftreksel geworden. Kijk eens een oude serie terug (Nederlands of buitenlands) en het verschil is overduidelijk. Dat is geen verzinsel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |