Eigenlijk wel, dus ik vertrouw het nog niet helemaal.quote:Op woensdag 10 september 2008 21:56 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Oh.![]()
Maar dat kan iedereen bewerken.
quote:Op woensdag 10 september 2008 22:00 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Als de tijd rijp is, zal ik wel weer een mooie OP maken.
Voor de mensen die nog twijfelen: Expeditie Robinson 2008 #5 - Hiukwan to win!!quote:Op woensdag 10 september 2008 22:00 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Als de tijd rijp is, zal ik wel weer een mooie OP maken.
Dat is echt een mooie top OP!quote:Op woensdag 10 september 2008 22:03 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Voor de mensen die nog twijfelen: Expeditie Robinson 2008 #5 - Hiukwan to win!!
Was meer een voorstelprogramma vond ik.quote:Op woensdag 10 september 2008 22:05 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Bedankt.
Maar back on-topic:
Die is de Mol was een matig programma, wel leuk om naar te kijken, alleen het miste het echte Mol-gevoel.
Inderdaad.quote:Op woensdag 10 september 2008 22:06 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Was meer een voorstelprogramma vond ik.
Ze zaten er een beetje als een decor bij idd.quote:Op woensdag 10 september 2008 22:08 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Inderdaad.
Erg leuk om de oude kandidaten nog eens te zien, en dan bedoel ik de OBN'ers dusAlleen jammer dat ze erg weinig aan het woord kwamen.
Inderdaad, waren altijd die twee BN'ers die aan het woord waren.quote:Op woensdag 10 september 2008 22:08 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Inderdaad.
Erg leuk om de oude kandidaten nog eens te zien, en dan bedoel ik de OBN'ers dusAlleen jammer dat ze erg weinig aan het woord kwamen.
Bron.quote:Op woensdag 10 september 2008 22:10 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
De lijst is intussen bevestigd door Anton Jongstra, het klopt dus wel.
http://www.wieisdemol.com(...).msg889743#msg889743quote:
Raar dat een onofficiele site deze informatie eerder heeft dan de officiele site van wie is de mol danquote:Op woensdag 10 september 2008 22:12 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
http://www.wieisdemol.com(...).msg889743#msg889743
De crew van deze site hebben goede contacten met de leiding van WIDM
quote:Beste molfan!
De kandidaten voor het volgende molseizoen zijn bekend. Volgend jaar storten Anniek Pheifer, Dennis Storm, Froukje Jansen, Hans Schiffers, Jon van Eerd, Paula Udondek, Rick Engelkes, Sebastiaan Labrie, Vera Mann en Viviënne van den Assem zich in het avontuur. Het speculeren start nu al op www.wieisdemol.com!
Graag vestigen wij nog even de aandacht op de Televizier-uitreikingen. Zowel WIDM, WIDM Junior als Pieter Jan Hagens zijn genomineerd, respectievelijk voor de Gouden Televizier-Ring, de Gouden Stuiver en de Zilveren Televizie-Sster voor beste presentator. Stemmen doe je op www.televizier.nl!
Niet overtuigd dat WIDM deze prijs in de wacht moet slepen? Eindredacteur Anton Jongstra vertelt u waarom WIDM net wél bekroond moet worden met de Gouden Televizier-Ring. Dit interview leest u op http://www.wieisdemol.com/index.php?p=widm8-interviewanton
Voor verdere vragen of opmerkingen: bezoek ons forum (www.wieisdemol.com) of mail naar molcrazy@realitynet.nl
Hartelijke groet,
Molcrazy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |