Dat lijkt me erg tof. Alle Mollen uit vorige series bij elkaar krijgen in een nieuwe serie, waarbij ze nu allemaal kandidaat zijn. Behalve eentje dan... En dan eens zien of goede Mollen ook goede kandidaten zijn.quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:27 schreef Susi het volgende:
[..]
Of een supermolAlle mollen in één spel, en een van hen is de mol
Ik zit er echt te diep inquote:Op woensdag 25 februari 2009 16:43 schreef Steve het volgende:
Morgen weer.
De preview zag er tof uit.
wanneer is die laatste aflevering? Over 2 weken?quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:35 schreef Enfermera het volgende:
Spannendd, morgen weer!Heb er echt zin in.. Ben zooo benieuwd ook naar die laatste aflevering waarin alle hints worden laten zien enzo
Zijn handen? Je bedoelt zijn bovenlip!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:57 schreef Wickedangel het volgende:
Zie je hoe hij zijn handen houdt? Hij beeldt "Ik ben de Mol" uit.
12 maart, dus idd nog 2 weken, met morgen erbij nog 3 afleveringenquote:Op woensdag 25 februari 2009 17:42 schreef avonne het volgende:
[..]
wanneer is die laatste aflevering? Over 2 weken?
Molmailquote:Op woensdag 25 februari 2009 17:56 schreef NouMooiNiet het volgende:
Waar komt die foto van Jon vandaan eigenlijk?
Morgen!!!
En nu maar hopen dat er morgen niks gebeurt danquote:Op woensdag 25 februari 2009 19:37 schreef Djeez het volgende:
Morgen weer een mol!
Gelukkig maar dat vandaag geen WIDM komt, anders zou het worden gecanceld wegens de vliegramp...
Volgens het wieisdemol.com forum (heb het niet zelf gehoord) :quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:00 schreef SMutzskii het volgende:
Welke regels hoorde bij de muzikale hint?
Zou trouwens ok wel slecht zijn als de hint op 2 personen kan slaan, lijkt me niet toch?
Waarom?quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:41 schreef Susi het volgende:
Help. Ik ben zo bang dat het een afknapper wordt
Beetje bang dat de mol eigenlijk heel weinig heeft gedaan, omdat de groep het voor zichzelf al verpesttequote:
Ja ok (usenet in mijn geval, heb geen videorecorderquote:Op woensdag 25 februari 2009 21:56 schreef Borizzz het volgende:
Daarvoor is een dvd/videorecorder uitgevonden!
Voetbal.quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:45 schreef Veerboot het volgende:
Wel irritant dat er morgen ook weer voetbal is, ik wil beiden zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |