abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65336808

De serie "Wie is... de Mol" is iedere donderdag om 20.30 uur op Nederland 1 te zien.

KANDIDATEN:

Anniek Pheifer
Actrice

Froukje Jansen
Presentatrice, actrice en ex-turnster

Jon van Eerd
Acteur

Rick Engelkes
Producent, ex-acteur

Vera Mann
Actrice

Dennis Storm
Presentator

Hans Schiffers
Radiopresentator

Paula Undondek
Presentatrice, actrice

Sebastiaan Labrie
Acteur, presentator

Viviënne van den Assem
Actrice

Vorige topics:
WIDM 2009 #1 - Kandidaten bekend!
WIDM 2009 #2 - Wie wordt de eerste afvaller?
WIDM 2009 #3 - We zijn begonnen!!
WIDM 2009 #4 - Vera is de Mol!
WIDM 2009 #5
WIDM #6 - Iets met aflevering 3
WIDM #7 : De Molkoorts heeft al weer toegeslagen

WIDM-prono's:
Wie is de mol Prono 2009 - Aflevering #1
Wie is de mol Prono 2009 - Aflevering #2
Wie Is De Mol Prono 2009 - Aflevering #3
Wie Is De Mol Prono 2009 - Aflevering #4

De WIDM-website, voor extra materiaal, dagboeken en meer!

Deze OP is hier te vinden.

Let er bij het openen van volgende topics op dat spoilers niet in de topictitel horen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Peter op 23-01-2009 01:16:28 ]
dag
  vrijdag 23 januari 2009 @ 01:00:29 #2
210577 GauloisesB.
The best a man can get
pi_65336826
FIPO
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 16 juli 2008 @ 22:17 schreef okidokie het volgende:
Deze GauloisesB. moet heel erg snel op Fok! geweerd worden met zijn uiterst treurige berichten.
pi_65336854
Wilde hem net openen

TerugVindPaula

Oh ja en Viviënne
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  Redactie Games vrijdag 23 januari 2009 @ 01:02:04 #4
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_65336858
Plaatje van Hans Schiffers staat trouwens niet in de OP. Kunnen we niet de rode Gifjes gebruiken?
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  vrijdag 23 januari 2009 @ 01:02:42 #5
88233 Steve
Still the best.
pi_65336869
Ik begin de groep steeds meer te waarderen. Leuke aflevering die laatste, paar keer erg kunnen lachen ook.
"Atb is lief, groetjes Peri."
  vrijdag 23 januari 2009 @ 01:02:55 #6
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_65336874
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 00:34 schreef Jane het volgende:

[..]

Ik heb de afgelopen week een paar oude buitenlandse series gedownload (UK, Australie, US) en dan zie je weer hoe tof het was met gewone kandidaten. Tuurlijk proberen ze daar elkaar ook wel op het verkeerde been te zetten, maar toch heel anders. Alleen het feit al dat het dan echt vreemden van elkaar zijn geeft een heel andere sfeer en maakt het een heel ander spel. Die BN'ers weten toch al meer van elkaar en voelen zich gelijk op hun gemak in de groep. Daardoor gaat een hele dimensie van het spel verloren.
niet met je eens. bij onbekenden had je echt geen idee wat voor mensen het waren. nu heb je een beetje beeld en daarom is al het cynische geklets achteraf veel leuker. omdat je je dat kan voorstellen....
wat moet ik hier nu neerzetten?
pi_65336970
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 01:02 schreef Mr.Noodle het volgende:
Plaatje van Hans Schiffers staat trouwens niet in de OP. Kunnen we niet de rode Gifjes gebruiken?
Ik kan niet binnen 10 seconden heksen . Aangepast en de header ook + link toegevoegd en wiki geüpdate.
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 01:01 schreef Jor_Dii het volgende:
Wilde hem net openen

TerugVindPaula

Oh ja en Viviënne
Je was niet de 300e
dag
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 23 januari 2009 @ 01:07:29 #8
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_65336972
Jon de Mol
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_65337022
claimt nog een keer

http://en.wikipedia.org/wiki/Symphony_No._5_(Beethoven)
quote:
It begins by stating a distinctive four-note "short-short-short-long" motif twice

The symphony, and the four-note opening motif in particular, are well known worldwide. (...) During World War II, the BBC used the four-note motif to introduce its radio news broadcasts because it evoked the Morse code letter "V" (· · · —, "victory").
"V" for Vivienne?
  vrijdag 23 januari 2009 @ 01:12:41 #10
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_65337025
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 00:50 schreef avonne het volgende:
Zo, ik claim de volgende vondst even:

[..]

"V" for Vivienne?
Da's wel een hele mooie!
Die heb ik inderdaad nog heel erg weinig molligs zien doen, dus die kan het best zijn.

Ik hoop dat Anniek er in ieder geval snel uitvliegt, want daar heb ik inmiddels zoveel secundaire aanwijzingen voor gezien dat het echt kut zou zijn als ze het was. Dan heb ik echt teveel series gezien door de jaren heen.
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 01:02 schreef evert het volgende:

[..]

niet met je eens. bij onbekenden had je echt geen idee wat voor mensen het waren. nu heb je een beetje beeld en daarom is al het cynische geklets achteraf veel leuker. omdat je je dat kan voorstellen....
Ik zie liever mensen in vertwijfeling en echte teleurstelling en wantrouwen in de groep als een opdracht mislukt, terwijl mensen zich net helemaal uitgeput hebben of hun grootste angst hebben overwonnen o.i.d. en dan blijkt het voor niks te zijn geweest. Als ik acteurs wil zien dan kijk ik wel een film. Valt me ook op dat er steeds minder 'gevaarlijke' opdrachten zijn sinds de BN'ers hun intrede hebben gedaan.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_65337056
Sebastiaan was best tof deze aflevering hoewel ik echt een hekel aan die dude heb met zijn rotkop

Froukje blijft

Ennnn de Alfred Jodokus kwak theorie kan de prullenbak in
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 23 januari 2009 @ 01:24:41 #12
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_65337199
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 01:15 schreef Tim86 het volgende:
Sebastiaan was best tof deze aflevering hoewel ik echt een hekel aan die dude heb met zijn rotkop

Froukje blijft

Ennnn de Alfred Jodokus kwak theorie kan de prullenbak in
ja maar met een zonnebril door een fabriek rennen blijft gek
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_65337215
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 01:24 schreef rubbereend het volgende:

[..]

ja maar met een zonnebril door een fabriek rennen blijft gek
True. Gebukt rennen terwijl er nog 2 meter ruimte boven je hoofd is ook
Met zijn kutmotoriek
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_65337240
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 01:12 schreef avonne het volgende:
claimt nog een keer

[..]

"V" for Vivienne?
En V is dan 5 (vijfde symfonie) als Romeins cijfer..?
I HATE MUSIC
  vrijdag 23 januari 2009 @ 01:28:08 #15
221640 Dirty-Little-Monkey
3 hoera'tjes voor Yoshimi
pi_65337245
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 01:12 schreef avonne het volgende:
claimt nog een keer

[..]

"V" for Vivienne?
Ja, dat claimde jij daarnet ook, maar op wieisdemol.com claimde iemand dat nog eerder (of je moet dezelfde zijn). Daar heb ik trouwens ook weer een discussie proberen te openen over het getal (niet weer , sorry) 5 dat terugkwam bij de tip van Dennis (voordat wieisdemol begon). Daar werd namelijk heel overdreven 5 KEER iets herhaald ofzo (wat precies weet ik niet meer, ff een keer terugzoeken). En sorry, vergeten te zeggen: die vijfde symfonie van beethoven.

Volgens mij is Paula de mol, en die vijf komt dan goed uit, want zij is de enige deelneemster met een naam van 5 letters... Tja.. Beetje vergezocht, maarja, dat is heel veel toch...
17 mei 2009: Bekerfinale: s.c. Heerenveen - FC Twente 2-2 (5-4)
pi_65337278
Jammer dat Hans weg is. Ik vond 'm zo grappig.
I HATE MUSIC
pi_65337301
Ik heb ook misschien nog iets opmerkelijks. Ik was afgelopen vrijdag naar Schiffers.fm aan het luisteren voor het muzikale fragment. Het liedje dat direct na de hint kwam was Layla van Clapton (ik dacht eigenlijk dat dit de muzikale hint was, dat so easy fragmentje had ik helemaal gemist). In het refrein van dit liedje zit: Layla, youve got me on my knees. Ik dacht toen nog bij mezelf: hier moet ik eens op gaan letten bij de volgende aflevering.
Zou dit nou pure toeval zijn?

Anders is het misschien degene die de aanleiding is waarom Hans gaat kruipen in die zaal. Geen idee of dat iemand specifieks is, dat moet ik morgen nog even terugkijken.
Ik vond het in ieder geval opmerkelijk, maar het zal wel niets zijn. Of een grapje van Hans zelf.
pi_65337366
Spannendddddddd.. heb em opgenomen.. moet nog kijken!!
pi_65337498
Ik blijf bij Viviënne.
sig verwijderd door FA
pi_65337558
Die theorie over 8 of 9 kandidaten kan wat mij betreft de prullebak in. De makers van WIDM hebben zelf de vrijstellingen in het spel gestopt. Zij weten dus dat het kan voorkomen dat in aflevering twee niemand het spel verlaat. Ze zullen dus ongetwijfeld meer opdrachten hebben bedacht lijkt me zo.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 23 januari 2009 @ 02:04:20 #21
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_65337592
* Nizno ziet niets.
Morgen nog kijken!!

wel een tvp dus
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  vrijdag 23 januari 2009 @ 11:32:23 #22
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_65338504
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 01:29 schreef FictionalFenna het volgende:
Jammer dat Hans weg is. Ik vond 'm zo grappig.
pi_65338617
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 01:28 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:

[..]

Ja, dat claimde jij daarnet ook, maar op wieisdemol.com claimde iemand dat nog eerder (of je moet dezelfde zijn). Daar heb ik trouwens ook weer een discussie proberen te openen over het getal (niet weer , sorry) 5 dat terugkwam bij de tip van Dennis (voordat wieisdemol begon). Daar werd namelijk heel overdreven 5 KEER iets herhaald ofzo (wat precies weet ik niet meer, ff een keer terugzoeken). En sorry, vergeten te zeggen: die vijfde symfonie van beethoven.

Volgens mij is Paula de mol, en die vijf komt dan goed uit, want zij is de enige deelneemster met een naam van 5 letters... Tja.. Beetje vergezocht, maarja, dat is heel veel toch...
ja, dat was ik Ben gewoon een beetje trots op mijn vondst.
Morse code en zo.

Iemand schreef daar een theorie over Vivienne en het getal 2. Dat ga ik nog eens nalezen (en kijken )
  vrijdag 23 januari 2009 @ 11:37:10 #24
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_65338713
En Paula had een groene ring om..of wordt er niet meer naar gekeken
  vrijdag 23 januari 2009 @ 11:42:05 #25
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_65338914
Hey Nizno

Deze week stond Froukje voor de Great Nothern Mall en gisteren was ze daar weer, samen met Jon en Paula voor de telefoneeropdracht.
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')