SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 16 juli 2008 @ 22:17 schreef okidokie het volgende:
Deze GauloisesB. moet heel erg snel op Fok! geweerd worden met zijn uiterst treurige berichten.
niet met je eens. bij onbekenden had je echt geen idee wat voor mensen het waren. nu heb je een beetje beeld en daarom is al het cynische geklets achteraf veel leuker. omdat je je dat kan voorstellen....quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:34 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen week een paar oude buitenlandse series gedownload (UK, Australie, US) en dan zie je weer hoe tof het was met gewone kandidaten. Tuurlijk proberen ze daar elkaar ook wel op het verkeerde been te zetten, maar toch heel anders. Alleen het feit al dat het dan echt vreemden van elkaar zijn geeft een heel andere sfeer en maakt het een heel ander spel. Die BN'ers weten toch al meer van elkaar en voelen zich gelijk op hun gemak in de groep. Daardoor gaat een hele dimensie van het spel verloren.
Ik kan niet binnen 10 seconden heksenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 01:02 schreef Mr.Noodle het volgende:
Plaatje van Hans Schiffers staat trouwens niet in de OP. Kunnen we niet de rode Gifjes gebruiken?
Je was niet de 300equote:Op vrijdag 23 januari 2009 01:01 schreef Jor_Dii het volgende:
Wilde hem net openen
TerugVindPaula
Oh ja en Viviënne
"V" for Vivienne?quote:It begins by stating a distinctive four-note "short-short-short-long" motif twice
The symphony, and the four-note opening motif in particular, are well known worldwide. (...) During World War II, the BBC used the four-note motif to introduce its radio news broadcasts because it evoked the Morse code letter "V" (· · · —, "victory").
Da's wel een hele mooie!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:50 schreef avonne het volgende:
Zo, ik claim de volgende vondst even:
http://en.wikipedia.org/wiki/Symphony_No._5_(Beethoven)
[..]
"V" for Vivienne?![]()
Ik zie liever mensen in vertwijfeling en echte teleurstelling en wantrouwen in de groep als een opdracht mislukt, terwijl mensen zich net helemaal uitgeput hebben of hun grootste angst hebben overwonnen o.i.d. en dan blijkt het voor niks te zijn geweest. Als ik acteurs wil zien dan kijk ik wel een film.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 01:02 schreef evert het volgende:
[..]
niet met je eens. bij onbekenden had je echt geen idee wat voor mensen het waren. nu heb je een beetje beeld en daarom is al het cynische geklets achteraf veel leuker. omdat je je dat kan voorstellen....
ja maar met een zonnebril door een fabriek rennen blijft gekquote:Op vrijdag 23 januari 2009 01:15 schreef Tim86 het volgende:
Sebastiaan was best tof deze aflevering hoewel ik echt een hekel aan die dude heb met zijn rotkop
Froukje blijft![]()
Ennnn de Alfred Jodokus kwak theorie kan de prullenbak in
True. Gebukt rennen terwijl er nog 2 meter ruimte boven je hoofd is ookquote:Op vrijdag 23 januari 2009 01:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja maar met een zonnebril door een fabriek rennen blijft gek
En V is dan 5 (vijfde symfonie) als Romeins cijfer..?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 01:12 schreef avonne het volgende:
claimt nog een keer![]()
[..]
"V" for Vivienne?![]()
Ja, dat claimde jij daarnet ook, maar op wieisdemol.com claimde iemand dat nog eerder (of je moet dezelfde zijn). Daar heb ik trouwens ook weer een discussie proberen te openen over het getal (niet weerquote:Op vrijdag 23 januari 2009 01:12 schreef avonne het volgende:
claimt nog een keer![]()
[..]
"V" for Vivienne?![]()
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 01:29 schreef FictionalFenna het volgende:
Jammer dat Hans weg is. Ik vond 'm zo grappig.
ja, dat was ikquote:Op vrijdag 23 januari 2009 01:28 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:
[..]
Ja, dat claimde jij daarnet ook, maar op wieisdemol.com claimde iemand dat nog eerder (of je moet dezelfde zijn). Daar heb ik trouwens ook weer een discussie proberen te openen over het getal (niet weer, sorry) 5 dat terugkwam bij de tip van Dennis (voordat wieisdemol begon). Daar werd namelijk heel overdreven 5 KEER iets herhaald ofzo (wat precies weet ik niet meer, ff een keer terugzoeken). En sorry, vergeten te zeggen: die vijfde symfonie van beethoven.
Volgens mij is Paula de mol, en die vijf komt dan goed uit, want zij is de enige deelneemster met een naam van 5 letters... Tja.. Beetje vergezocht, maarja, dat is heel veel toch...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |