abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65336808

De serie "Wie is... de Mol" is iedere donderdag om 20.30 uur op Nederland 1 te zien.

KANDIDATEN:

Anniek Pheifer
Actrice

Froukje Jansen
Presentatrice, actrice en ex-turnster

Jon van Eerd
Acteur

Rick Engelkes
Producent, ex-acteur

Vera Mann
Actrice

Dennis Storm
Presentator

Hans Schiffers
Radiopresentator

Paula Undondek
Presentatrice, actrice

Sebastiaan Labrie
Acteur, presentator

Viviënne van den Assem
Actrice

Vorige topics:
WIDM 2009 #1 - Kandidaten bekend!
WIDM 2009 #2 - Wie wordt de eerste afvaller?
WIDM 2009 #3 - We zijn begonnen!!
WIDM 2009 #4 - Vera is de Mol!
WIDM 2009 #5
WIDM #6 - Iets met aflevering 3
WIDM #7 : De Molkoorts heeft al weer toegeslagen

WIDM-prono's:
Wie is de mol Prono 2009 - Aflevering #1
Wie is de mol Prono 2009 - Aflevering #2
Wie Is De Mol Prono 2009 - Aflevering #3
Wie Is De Mol Prono 2009 - Aflevering #4

De WIDM-website, voor extra materiaal, dagboeken en meer!

Deze OP is hier te vinden.

Let er bij het openen van volgende topics op dat spoilers niet in de topictitel horen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Peter op 23-01-2009 01:16:28 ]
dag
  vrijdag 23 januari 2009 @ 01:00:29 #2
210577 GauloisesB.
The best a man can get
pi_65336826
FIPO
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 16 juli 2008 @ 22:17 schreef okidokie het volgende:
Deze GauloisesB. moet heel erg snel op Fok! geweerd worden met zijn uiterst treurige berichten.
pi_65336854
Wilde hem net openen

TerugVindPaula

Oh ja en Viviënne
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  Redactie Games vrijdag 23 januari 2009 @ 01:02:04 #4
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_65336858
Plaatje van Hans Schiffers staat trouwens niet in de OP. Kunnen we niet de rode Gifjes gebruiken?
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  vrijdag 23 januari 2009 @ 01:02:42 #5
88233 Steve
Still the best.
pi_65336869
Ik begin de groep steeds meer te waarderen. Leuke aflevering die laatste, paar keer erg kunnen lachen ook.
"Atb is lief, groetjes Peri."
  vrijdag 23 januari 2009 @ 01:02:55 #6
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_65336874
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 00:34 schreef Jane het volgende:

[..]

Ik heb de afgelopen week een paar oude buitenlandse series gedownload (UK, Australie, US) en dan zie je weer hoe tof het was met gewone kandidaten. Tuurlijk proberen ze daar elkaar ook wel op het verkeerde been te zetten, maar toch heel anders. Alleen het feit al dat het dan echt vreemden van elkaar zijn geeft een heel andere sfeer en maakt het een heel ander spel. Die BN'ers weten toch al meer van elkaar en voelen zich gelijk op hun gemak in de groep. Daardoor gaat een hele dimensie van het spel verloren.
niet met je eens. bij onbekenden had je echt geen idee wat voor mensen het waren. nu heb je een beetje beeld en daarom is al het cynische geklets achteraf veel leuker. omdat je je dat kan voorstellen....
wat moet ik hier nu neerzetten?
pi_65336970
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 01:02 schreef Mr.Noodle het volgende:
Plaatje van Hans Schiffers staat trouwens niet in de OP. Kunnen we niet de rode Gifjes gebruiken?
Ik kan niet binnen 10 seconden heksen . Aangepast en de header ook + link toegevoegd en wiki geüpdate.
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 01:01 schreef Jor_Dii het volgende:
Wilde hem net openen

TerugVindPaula

Oh ja en Viviënne
Je was niet de 300e
dag
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 23 januari 2009 @ 01:07:29 #8
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_65336972
Jon de Mol
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_65337022
claimt nog een keer

http://en.wikipedia.org/wiki/Symphony_No._5_(Beethoven)
quote:
It begins by stating a distinctive four-note "short-short-short-long" motif twice

The symphony, and the four-note opening motif in particular, are well known worldwide. (...) During World War II, the BBC used the four-note motif to introduce its radio news broadcasts because it evoked the Morse code letter "V" (· · · —, "victory").
"V" for Vivienne?
  vrijdag 23 januari 2009 @ 01:12:41 #10
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_65337025
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 00:50 schreef avonne het volgende:
Zo, ik claim de volgende vondst even:

[..]

"V" for Vivienne?
Da's wel een hele mooie!
Die heb ik inderdaad nog heel erg weinig molligs zien doen, dus die kan het best zijn.

Ik hoop dat Anniek er in ieder geval snel uitvliegt, want daar heb ik inmiddels zoveel secundaire aanwijzingen voor gezien dat het echt kut zou zijn als ze het was. Dan heb ik echt teveel series gezien door de jaren heen.
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 01:02 schreef evert het volgende:

[..]

niet met je eens. bij onbekenden had je echt geen idee wat voor mensen het waren. nu heb je een beetje beeld en daarom is al het cynische geklets achteraf veel leuker. omdat je je dat kan voorstellen....
Ik zie liever mensen in vertwijfeling en echte teleurstelling en wantrouwen in de groep als een opdracht mislukt, terwijl mensen zich net helemaal uitgeput hebben of hun grootste angst hebben overwonnen o.i.d. en dan blijkt het voor niks te zijn geweest. Als ik acteurs wil zien dan kijk ik wel een film. Valt me ook op dat er steeds minder 'gevaarlijke' opdrachten zijn sinds de BN'ers hun intrede hebben gedaan.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_65337056
Sebastiaan was best tof deze aflevering hoewel ik echt een hekel aan die dude heb met zijn rotkop

Froukje blijft

Ennnn de Alfred Jodokus kwak theorie kan de prullenbak in
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 23 januari 2009 @ 01:24:41 #12
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_65337199
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 01:15 schreef Tim86 het volgende:
Sebastiaan was best tof deze aflevering hoewel ik echt een hekel aan die dude heb met zijn rotkop

Froukje blijft

Ennnn de Alfred Jodokus kwak theorie kan de prullenbak in
ja maar met een zonnebril door een fabriek rennen blijft gek
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_65337215
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 01:24 schreef rubbereend het volgende:

[..]

ja maar met een zonnebril door een fabriek rennen blijft gek
True. Gebukt rennen terwijl er nog 2 meter ruimte boven je hoofd is ook
Met zijn kutmotoriek
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_65337240
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 01:12 schreef avonne het volgende:
claimt nog een keer

[..]

"V" for Vivienne?
En V is dan 5 (vijfde symfonie) als Romeins cijfer..?
I HATE MUSIC
  vrijdag 23 januari 2009 @ 01:28:08 #15
221640 Dirty-Little-Monkey
3 hoera'tjes voor Yoshimi
pi_65337245
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 01:12 schreef avonne het volgende:
claimt nog een keer

[..]

"V" for Vivienne?
Ja, dat claimde jij daarnet ook, maar op wieisdemol.com claimde iemand dat nog eerder (of je moet dezelfde zijn). Daar heb ik trouwens ook weer een discussie proberen te openen over het getal (niet weer , sorry) 5 dat terugkwam bij de tip van Dennis (voordat wieisdemol begon). Daar werd namelijk heel overdreven 5 KEER iets herhaald ofzo (wat precies weet ik niet meer, ff een keer terugzoeken). En sorry, vergeten te zeggen: die vijfde symfonie van beethoven.

Volgens mij is Paula de mol, en die vijf komt dan goed uit, want zij is de enige deelneemster met een naam van 5 letters... Tja.. Beetje vergezocht, maarja, dat is heel veel toch...
17 mei 2009: Bekerfinale: s.c. Heerenveen - FC Twente 2-2 (5-4)
pi_65337278
Jammer dat Hans weg is. Ik vond 'm zo grappig.
I HATE MUSIC
pi_65337301
Ik heb ook misschien nog iets opmerkelijks. Ik was afgelopen vrijdag naar Schiffers.fm aan het luisteren voor het muzikale fragment. Het liedje dat direct na de hint kwam was Layla van Clapton (ik dacht eigenlijk dat dit de muzikale hint was, dat so easy fragmentje had ik helemaal gemist). In het refrein van dit liedje zit: Layla, youve got me on my knees. Ik dacht toen nog bij mezelf: hier moet ik eens op gaan letten bij de volgende aflevering.
Zou dit nou pure toeval zijn?

Anders is het misschien degene die de aanleiding is waarom Hans gaat kruipen in die zaal. Geen idee of dat iemand specifieks is, dat moet ik morgen nog even terugkijken.
Ik vond het in ieder geval opmerkelijk, maar het zal wel niets zijn. Of een grapje van Hans zelf.
pi_65337366
Spannendddddddd.. heb em opgenomen.. moet nog kijken!!
pi_65337498
Ik blijf bij Viviënne.
sig verwijderd door FA
pi_65337558
Die theorie over 8 of 9 kandidaten kan wat mij betreft de prullebak in. De makers van WIDM hebben zelf de vrijstellingen in het spel gestopt. Zij weten dus dat het kan voorkomen dat in aflevering twee niemand het spel verlaat. Ze zullen dus ongetwijfeld meer opdrachten hebben bedacht lijkt me zo.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 23 januari 2009 @ 02:04:20 #21
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_65337592
* Nizno ziet niets.
Morgen nog kijken!!

wel een tvp dus
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  vrijdag 23 januari 2009 @ 11:32:23 #22
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_65338504
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 01:29 schreef FictionalFenna het volgende:
Jammer dat Hans weg is. Ik vond 'm zo grappig.
pi_65338617
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 01:28 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:

[..]

Ja, dat claimde jij daarnet ook, maar op wieisdemol.com claimde iemand dat nog eerder (of je moet dezelfde zijn). Daar heb ik trouwens ook weer een discussie proberen te openen over het getal (niet weer , sorry) 5 dat terugkwam bij de tip van Dennis (voordat wieisdemol begon). Daar werd namelijk heel overdreven 5 KEER iets herhaald ofzo (wat precies weet ik niet meer, ff een keer terugzoeken). En sorry, vergeten te zeggen: die vijfde symfonie van beethoven.

Volgens mij is Paula de mol, en die vijf komt dan goed uit, want zij is de enige deelneemster met een naam van 5 letters... Tja.. Beetje vergezocht, maarja, dat is heel veel toch...
ja, dat was ik Ben gewoon een beetje trots op mijn vondst.
Morse code en zo.

Iemand schreef daar een theorie over Vivienne en het getal 2. Dat ga ik nog eens nalezen (en kijken )
  vrijdag 23 januari 2009 @ 11:37:10 #24
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_65338713
En Paula had een groene ring om..of wordt er niet meer naar gekeken
  vrijdag 23 januari 2009 @ 11:42:05 #25
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_65338914
Hey Nizno

Deze week stond Froukje voor de Great Nothern Mall en gisteren was ze daar weer, samen met Jon en Paula voor de telefoneeropdracht.
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
  vrijdag 23 januari 2009 @ 11:43:30 #26
1986 Jane
pi_65338975
Op wieisdemol.com merkte iemand op dat Sebastiaan zonder bagage bij de executie kwam aanzetten en dat dat in aflevering 2 ook al zo was (maar goed, toen had hij ook een vrijstelling). In aflevering 1 was het niet goed te zien.

Dit doet me gelijk denken aan de Vlaamse Mol, toen een van de verborgen aanwijzingen achteraf bleek te zijn dat de Mol elke executie op z'n slippers was en dus kennelijk al wist dat hij niet weg zou moeten.

Zou Sebastiaan de Vlaamse serie destijds ook gezien hebben of is hij echt de mol? Het kan natuurlijk dat men het dit jaar over een compleet andere boeg heeft gegooid. Dat ze dachten 'De BN'ers, die gaan toch allemaal de Mol lopen spelen, dus dan zetten we er een Mol in die ZÓ overdreven saboteert dat niemand meer gelooft dat hij de Mol is'.
Bhleeghhh! Ik wil een mol die hard z'n best doet om op een echte kandidaat te lijken! Maar eigenlijk doet hij dat dus ook, zoals het tegenwoordig gaat.

[ Bericht 6% gewijzigd door Jane op 23-01-2009 12:59:23 ]
pi_65339224
Weer voorbij helaas! Weer een week wachten
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_65339290
Hmm goed punt wel over die baggage. (TVP).
pi_65339336
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 11:43 schreef Jane het volgende:

Bhleeghhh! Ik wil een mol die hard z'n best doet om op een echte kandidaat te lijken! Maar eigenlijk doet hij dat dus ook, zoals het tegenwoordig gaat.
ik vind er ook niks aan zo. Mensen moeten hun best doen geld te verdienen, ipv een beetje tof ingewikkeld te zitten doen.
Is er iemand die het écht leuk vindt dat Sebastiaan het boek van Froukje heeft gejat, en Hans van diefstal wilde beschuldigen?

Mijn nieuwste theorie "Er is geen mol. Wil jij de mol zijn?" en dan gewoon helemaal geen mol kiezen.
Er IS geen mol...
pi_65339845
Grappigste momenten van aflevering 3: de bril van Hans die afvalt in de telefooncel en Anniek die erbij staat te grinniken. Of Anniek die met Hans bij een telefooncel staat en zegt "Nu gaat Paula Udondek ons bellen" Die achternaam erbij vooral, haha. En Hans die in de schouwburg over de vloer kruipt
pi_65340029
Bah, wat is die Sebastiaan een eikel

En als hij de mol is, is hij de slechste mol ooit.

froukje Ze is natuurlijk de mol en heeft een fake-mol boekje met allemaal leugens voor Sebastiaan laten liggen omdat zij wist dat hij het zou jatten

Maar ze had trouwens wel weer haar boekje terug tijdens de beethoven opdracht. Of was dat een nieuw boek?
Taco Taco Tacosu, Oishii Tacosu. Iketeru Tacosu wa Amigo Tacosu!
  vrijdag 23 januari 2009 @ 12:13:39 #32
1986 Jane
pi_65340276
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 11:52 schreef avonne het volgende:
Mijn nieuwste theorie "Er is geen mol. Wil jij de mol zijn?" en dan gewoon helemaal geen mol kiezen.
Er IS geen mol...
Of het is stiekem een soort Idols geworden. Degene die het minst goed voor de Mol gespeeld heeft valt elke week af. Of, in navolging van Evita en Joseph, 'Op zoek naar de Mol', om in AVRO-termen te blijven. Het is dat Frits Sissing het niet presenteert, maar anders...
Het zou wel de jury van ex-mollen verklaren. In de laatste aflevering krijgen we al hun zure commentaar te horen.

[ Bericht 5% gewijzigd door Jane op 23-01-2009 12:20:00 ]
  vrijdag 23 januari 2009 @ 12:19:10 #33
129638 Lov1
Bring it on :)
pi_65340497
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 12:13 schreef Jane het volgende:

[..]

Of het is stiekem een soort Idols geworden. Degene die het minst goed voor de Mol gespeeld heeft valt elke week af. Of, in navolging van Evita en Joseph, 'Op zoek naar de Mol'. Het is dat Frits Sissing het niet presenteert, maar anders...
Hehe... Dat zou echt briljant zijn...

Ik vond die actie van Sebastiaan ook niet tof (boekje stelen) En hem dan nog bij iemand anders in doen ook. De comments op de opdrachten zijn wel erg grappig
Music gives soul to the universe, wings to the mind and life to everything
  vrijdag 23 januari 2009 @ 12:20:07 #34
36326 Freezor
Cold as stone
pi_65340556
Het valt me trouwens op dat over Rick totaal niet gespeculeerd wordt. Ik ga ook maar eens op hem letten denk ik.
Something for your mind, your body and your soul.
  vrijdag 23 januari 2009 @ 12:22:09 #35
1986 Jane
pi_65340635
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 12:20 schreef Freezor het volgende:
Het valt me trouwens op dat over Rick totaal niet gespeculeerd wordt. Ik ga ook maar eens op hem letten denk ik.
Rick speelt het spel. Die lijkt teveel op een echte kandidaat. Zal er volgende week wel uitvliegen dus.
pi_65340919
Sebastiaan gooide niet alleen zijn kaart weg, hij legde ook een wit boekje op de telefoon in de cel, en liep vervolgens weg. Hij is dus twee dingen kwijt, als je het mij vraagt.

Verder doet iedereen wel zó zijn best om de mol te spelen, dat je aan het einde volgens mij van elke kandidaat een compilatie kan maken zoals ze altijd bij de mol doen.
  vrijdag 23 januari 2009 @ 12:35:28 #37
1986 Jane
pi_65341157
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 11:52 schreef avonne het volgende:

[..]

ik vind er ook niks aan zo. Mensen moeten hun best doen geld te verdienen, ipv een beetje tof ingewikkeld te zitten doen.
Zou me niks verbazen als de BN'ers gewoon allemaal betaald worden voor hun deelname.
  vrijdag 23 januari 2009 @ 12:40:08 #38
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
pi_65341336
Ik zat nog even te kijken naar die muismattentheorie die eerder werd genoemd, maar kan er niet echt een systeem in ontdekken. Behalve dan dat Rick de enige is die tot nu toe steeds een rode heeft, maar dat kan ook voor Froukje, Jon, Paula en Viviënne gelden (daar is het niet iedere keer te zien geweest). Ook valt op dat er alleen bij aflevering 2 zwarte matten te zien zijn geweest, dus misschien is er toen in de productie iets veranderd tijdens de test en is het derhalve gewoon puur toeval.

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
              afl1a   afl1b   afl2   afl3
Anniek:       rood    rood    zwart  rood
Dennis:       rood    ???     zwart  rood
Froukje:      ???     ???     rood   rood
Jon:          rood    ???     ???    rood
Paula:        rood    ???     ???    rood
Rick:         rood    rood    rood   rood
Sebastiaan:   rood    ???     zwart  rood
Viviënne:     rood    rood    ???    ???
-----------------------------------------
Vera:         rood    rood    -      -
Hans:         rood    rood    ???    rood

(afl1a = als ze te horen krijgen of ze de mol zijn, afl1b, afl2, afl3 = invullen van de eindtests, ??? = kleur muismat niet te zien)
  vrijdag 23 januari 2009 @ 12:45:34 #39
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_65341537
Blijft raar inderdaad, die muismatten.

Heeft trouwens iemand ook een foto van Hans die op z'n knieën door die zaal kruipt?
  vrijdag 23 januari 2009 @ 12:47:48 #40
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65341635
Ik heb het gisteren gemist. Wordt het ook herhaald op tv, aangezien ik het niet op Uitzending Gemist kan terugkijken? (ben slechthorend en heb de ondertiteling dus nodig).
Niet meer actief op Fok!
pi_65342128
Gisteravond niet gezien maar net effe op uitzendinggemist.nl

Wat een coole aflevering... bij die eerste opdracht werd er volgens mij door heel veel mensen gemold... Jon deed daar als enige wel echt zijn best. Rick en Sebastiaan op een wat vreemdere wijze ook. Froukje en Paula waren aan het klungelen met bellen.... Anniek vond ik ook erg vreemd

Tja bij die symfonie-opdracht heeft iemand gewoon wijselijk zijn mond gehouden...Froukje heb ik weer weinig gehoord.

De auto-opdracht heeft voor mij bewezen dat Vivienne het niet is, die bracht weer veel geld in de pot. Anniek had de kans om 1000 EUR te halveren en liet dit na... ook niet erg verdacht... Froukje had vrijwel geen bijdrage aan de pot, net als Paula...

Ik ga voorlopig voor Froukje... Bij Paula is wat te opvallend stuntelend bezig... Dennis zou ook een goeie mol kunnen zijn want die heeft ook nog maar weinig geld in de pot gebracht en is lekker aan het stoken.. .Sebastiaan ook wel maar die speelt het te veel
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_65342206
Sebastiaan was gisteren echt te grappig. Ik denk dat Paula te opvallend bezig was om echt de mol te zijn. Ik persoonlijk vind Dennis hoe langer hoe verdachter. Dat geld in zijn tas en het niet willen controleren van de tassen terwijl hij liep te schandalen dat het een stap te ver is om spullen uit een zak te jatten. Dan wil je toch juist de verdachte pakken=
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  vrijdag 23 januari 2009 @ 13:27:58 #43
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_65343104
Schaamteloze TVP. Ik vond Sebastiaan echt grappig gister, was eik wel blij dat Hans eruit ging want ik vond hem echt heel vervelend worden, weet niet precies waaom, z'n houding denk ik.. Qua mollen gok ik op Vivienne/Froukje. Paula was te overduidelijk of te stom bezig.
I never look back, darling. It distracts from the now.
  vrijdag 23 januari 2009 @ 13:40:25 #44
92409 Twinky
Little star.
pi_65343523
zo, ik heb 'm net gezien. Jammer dat Hans eruit is, die vond ik wel leuk. En de mol? Vivienne. Ze houdt net iets te vaak haar mond terwijl ze het dan toch achteraf beter weet.
pi_65343608
Sebastiaan en Dennis blijven m'n mollen (met Anniek als gevaarlijke outsider)
pi_65343676
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 01:12 schreef Jane het volgende:

[..]

Ik hoop dat Anniek er in ieder geval snel uitvliegt, want daar heb ik inmiddels zoveel secundaire aanwijzingen voor gezien dat het echt kut zou zijn als ze het was. Dan heb ik echt teveel series gezien door de jaren heen.
En daarnaast is het een ontzettend irritant wijf. Snel eruit inderdaad .
pi_65343721
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 12:20 schreef Freezor het volgende:
nah... die vind ik nou zo duidelijk verdacht, dat ie het niet is... dus.
  vrijdag 23 januari 2009 @ 13:49:10 #48
90648 zeeuwse
Mostly harmless
pi_65343850
Ik ben eruit. Anniek is de mol. Ik vind dat treuzelen bij die telefooncel zo'n typische mollenactie als ik erover nadenk.
De mol weet natuurlijk dat het sowieso krap aan zal zijn met de tijd, dus een beetje tijd verspillen geeft al een goede garantie op het verliezen van al het geld. Als je die tijd eenmaal kwijt bent, kun je daarna zo fanatiek zijn als je maar wil, om goodwill te kweken, de opdracht kan dan niet meer gewonnen worden.

Het was volgens mij ook niet toevallig dat zij bij zo'n ouderwetse gietijzeren bunker van een telefooncel gezet waren, de andere waren van die moderne lichtgewicht cabines, of zelfs helemaal open.
Nu kon ze met enige geloofwaardigheid claimen dat ze de telefoon niet had gehoord.
Verder deed ze nog een paar keer vaag toen ze uiteindelijk wel gebeld werd.

En als ik dan naar de vorige afleveringen kijk, dan lijkt het me dat ze gepositioneerd is als het naïeve ietwat verlegen blondje, en dat gedoe met die vrijstelling en dat rode scherm is natuurlijk om ons zand in de ogen te strooien, maar ondertussen.
Ik moet de eerste aflevering nog eens terug kijken om te zien wat haar rol ook weer was in het camera-pakhuis (afl 1).

En kan de verborgen boodschap in plaats van 'wie is de mol' niet zijn 'Anniek is de mol'?
So Long and Thanks for All the Fish
  vrijdag 23 januari 2009 @ 13:58:49 #49
pi_65344173
Vivienne kan het gewoon niet zijn. Als je 2000 euro in de pot brengt (plus nog een andere 200), dan ben je of een hele slechte, niet succesvolle mol of je bent het gewoon niet. Het lijkt me wel heel raar als je per ongeluk 2000 binnen brengt. Dennis verdenk ik er ook niet van, want hij is degene die Vivienne de weg wees naar de 1000 euro, wat hij weer hoorde van Jon die in de auto zat (wat Jon ook vrij pleit). Hij had ook kunnen doen alsof hij Jon niet hoorde of niet begreep, wat heel goed had gekund. Anniek is het denk ik ook niet, omdat zij Jon de kans had dat van die 1000 euro door te geven aan Dennis en bij het eind toen ieder er uit was toch nog mooi geld heeft binnen gehaald, terwijl ze zich gewoon aan de jagers had kunnen overgeven. Dat ze die 1000 niet pakte kan je zien als een molstreek (geen geld binnen halen en op hopen dat niemand het doet), maar ze had het ook wel kunnen doen en zeggen dat de kans groot was dat anders niemand het gepakt zou hebben. Dus die beslissing hou ik er buiten.

Sebastiaan heb ik een hele tijd heel verdacht gevonden, maar hij was bij de loods wel lekker bezig. Sowieso is daar niet gemold, maar hij was ook goed bezig om die camera's op die helmen op de juiste manier te gebruiken. Rick was wel attent met dat kaartje van Sebastiaan (wat een mol juist goed uit zou komen). Dan hebben we nog Froukje die ik eigenlijk niet echt heb gevolgd (kan iemand mij vertellen waar zij mogelijk geld heeft verdient of juist heeft zitten mollen). Maar eigenlijk wil ik haar ook vrij pleiten omdat Hans volgens mij o.a. op haar gestemd heeft... Maargoed, dat is een slecht argument.

EDIT, toevoeging: oja, ik denk dat Paula trouwens de mol is, omdat ik haar op nog niets goeds heb weten te betrappen, en eigenlijk op veel slechte dingen. En er is gewoon een mol, een vaste mol, dat is de essentie van Wie is de mol, iets dat ze niet kunnen veranderen omdat ze anders een nieuw programma hebben. Als slechte mollen er uit worden gezet, dan is Hans zwaar onverdiend er uit gepleurd, want hij heeft toch flink gemold. Nee, sorry, dat is voor mij toch te paranoia gedacht
pi_65344273
Het feit dat Anniek die 1000 EUR niet halveerde bij de auto-opdracht pleit haar wel vrij...
  vrijdag 23 januari 2009 @ 14:14:58 #51
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_65344648
Hans eruit.
Sebastiaan en z'n acties.
Vivienne.

Leuke aflevering, ik had graag mee willen doen op dat autokerkhof. Verder waar ik Paula eerst niet heel opvallend vond en ze daarom mijn mol was, liep ze wel heel erg aan te klooien dit keer. Over Rick hoor je ook maar weinig, zou ook prima een mol kunnen zijn.

Moet nu nog ff een tweede keer gaan kijken zodat ik me minder op de opdrachten focus, maar even goed ga opletten kwa mol.-
pi_65344744
Paula vond ik nu ook wel erg verdacht met die walkie-talkie, maar iemand anders kan dat net zo goed dat hebben gesaboteerd. Gewoon Paula de schuld ervan geven dat zei elke keer op het knopje drukt.
pi_65344802
hmm, lastig weer!!!

Over dat die spellen allemaal met z'n 9enen gespeeld moeten worden, het lijkt me dat ze daar gewoon een draaiboek voor klaar hebben liggen (wat volgensmij al eerder is geopperd), op alle situaties is wel wat bedacht lijkt me.

Anniek zei ook dat ze net haar rijbewijs had, en dat ze daarom dus zo slecht reed, kunnen we checken of dit waar is? Anders is het natuurlijk een mooie molsmoes om slecht te rijden.

En zo briljant origineel vond ik de opdrachten niet. Het auto spel leek inderdaad op dat van het maisveld, en er zijn ook al tig opdrachten geweest dat de ene helft in de stad gedropt wordt en de andere helft die mensen naar hun toe moet loodsen....

Verder wel een leuke aflevering met heerlijk veel cinisme inderdaad, fijn!
Men are like a fine wine. They start out as grapes, and it's up to women to stomp the shit out of them until they turn into something acceptable to have dinner with.
pi_65344848
pi_65344934
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 14:23 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[ afbeelding ]
pi_65345101
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 14:21 schreef somegirl het volgende:
hmm, lastig weer!!!

Over dat die spellen allemaal met z'n 9enen gespeeld moeten worden, het lijkt me dat ze daar gewoon een draaiboek voor klaar hebben liggen (wat volgensmij al eerder is geopperd), op alle situaties is wel wat bedacht lijkt me.

Anniek zei ook dat ze net haar rijbewijs had, en dat ze daarom dus zo slecht reed, kunnen we checken of dit waar is? Anders is het natuurlijk een mooie molsmoes om slecht te rijden.

En zo briljant origineel vond ik de opdrachten niet. Het auto spel leek inderdaad op dat van het maisveld, en er zijn ook al tig opdrachten geweest dat de ene helft in de stad gedropt wordt en de andere helft die mensen naar hun toe moet loodsen....

Op Wikipedia staat bij rijbewijs bij BN-ers dat ze geen rijbewijs heeft. Wikipedia kan natuurlijk verouderd zijn, maar als ze hem al heeft, heeft ze hem in elk geval nog niet lang.

Jon blijft geniaal.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  vrijdag 23 januari 2009 @ 14:44:42 #57
pi_65345543
Ik begrijp dat Anniek met/zonder rijbewijs punt niet. Waarom zou ze erover liegen? Als zij geen rijbewijs had had ze alleen maar een betere reden om die oefening slecht te doen, want zij kon niet weten dat ze moest rijden (net als de rest). Dus waarschijnlijk heeft ze gewoon ook net haar rijbewijs gehaald, maar is ze gewoon bang dat haar iets overkomt als ze hard rijdt.

Maar mijn enige punt is dus dat het geen drol uitmaakt of ze nou liegt over haar rijbewijs of niet, omdat ze toch moest rijden.
  vrijdag 23 januari 2009 @ 14:49:46 #58
1986 Jane
pi_65345725
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 14:31 schreef Steven184 het volgende:

[..]

Op Wikipedia staat bij rijbewijs bij BN-ers dat ze geen rijbewijs heeft. Wikipedia kan natuurlijk verouderd zijn, maar als ze hem al heeft, heeft ze hem in elk geval nog niet lang.
Het is er wel pas op 30 december j.l. opgezet. (zie de geschiedenis). Maar goed, ik ben het verder met mijn bovenbuurman eens dat het niet uitmaakt.
pi_65345800
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 14:44 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:
Ik begrijp dat Anniek met/zonder rijbewijs punt niet. Waarom zou ze erover liegen? Als zij geen rijbewijs had had ze alleen maar een betere reden om die oefening slecht te doen, want zij kon niet weten dat ze moest rijden (net als de rest). Dus waarschijnlijk heeft ze gewoon ook net haar rijbewijs gehaald, maar is ze gewoon bang dat haar iets overkomt als ze hard rijdt.

Maar mijn enige punt is dus dat het geen drol uitmaakt of ze nou liegt over haar rijbewijs of niet, omdat ze toch moest rijden.
Het punt is dat ze ook al jaren haar rijbewijs zou kunnen hebben, maar er gewoon over loog dat ze het nog maar net had, en dus zo een reden had om knullig te rijden. Maar ze heeft het dus inderdaad nog maar net, dus heeft ze niet gelogen en is er een verklaring voor haar slechte rijden.
Men are like a fine wine. They start out as grapes, and it's up to women to stomp the shit out of them until they turn into something acceptable to have dinner with.
pi_65345885
quote:
[ afbeelding ]

@Viking84:
Wie is de mol wordt elke vrijdagochtend herhaald, om 9. 00 u.
I HATE MUSIC
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 23 januari 2009 @ 14:55:19 #61
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_65345932
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 13:49 schreef zeeuwse het volgende:
Ik ben eruit. Anniek is de mol. Ik vind dat treuzelen bij die telefooncel zo'n typische mollenactie als ik erover nadenk.
De mol weet natuurlijk dat het sowieso krap aan zal zijn met de tijd, dus een beetje tijd verspillen geeft al een goede garantie op het verliezen van al het geld. Als je die tijd eenmaal kwijt bent, kun je daarna zo fanatiek zijn als je maar wil, om goodwill te kweken, de opdracht kan dan niet meer gewonnen worden.

Het was volgens mij ook niet toevallig dat zij bij zo'n ouderwetse gietijzeren bunker van een telefooncel gezet waren, de andere waren van die moderne lichtgewicht cabines, of zelfs helemaal open.
Nu kon ze met enige geloofwaardigheid claimen dat ze de telefoon niet had gehoord.
Verder deed ze nog een paar keer vaag toen ze uiteindelijk wel gebeld werd.

En als ik dan naar de vorige afleveringen kijk, dan lijkt het me dat ze gepositioneerd is als het naïeve ietwat verlegen blondje, en dat gedoe met die vrijstelling en dat rode scherm is natuurlijk om ons zand in de ogen te strooien, maar ondertussen.
Ik moet de eerste aflevering nog eens terug kijken om te zien wat haar rol ook weer was in het camera-pakhuis (afl 1).

En kan de verborgen boodschap in plaats van 'wie is de mol' niet zijn 'Anniek is de mol'?
bovendien eindigen ze uiteindelijk die eerste opdracht bij een telefooncel buiten die Mall ipv binnen. Hans vraagt nog staan we goed en Anniek. Ja hier moeten we zijn.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_65346021
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 14:55 schreef rubbereend het volgende:

bovendien eindigen ze uiteindelijk die eerste opdracht bij een telefooncel buiten die Mall ipv binnen. Hans vraagt nog staan we goed en Anniek. Ja hier moeten we zijn.
Ja maar dat kan ook een mol actie van Paula zijn die alleen heeft gezegd dat ze naar dat station moeten komen, en gezien ze steeds bij een telefooncel moesten zijn vind ik het ergens nog wel logisch dat je dan bij de telefooncel gaat staan in plaats van binnen, als je dat niet is verteld. Jon zei duidelijk, in het station, daar ben ik, dat is het eindpunt. Paula hebben we dat niet horen zeggen, dus die kan net zo goed de "volgende locatie" aangegeven hebben zonder te zeggen dat dat het eindpunt was.
pi_65346031
quote:
[ afbeelding ]

Jon is sowieso wel
pi_65346325
Wat een toffe aflevering weer, met leuke opdrachten.
Paula veel te opvallend, maakt me toch aan het twijfelen
  Redactie Games vrijdag 23 januari 2009 @ 15:08:41 #65
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_65346327
Ik zat net nog op de site van Hans Schiffers te kijken.. vond ik dit. Toch zonde dat het niet meer op de NL buis komt..

Overigens gaat Hans om 15:30 zijn verhaal doen over Wie is de Mol? op Radio 2..
pi_65346531
Anniek, Jon en Vivienne zijn voor me afgevallen als mol... Froukje komt steeds meer in beeld
pi_65346664
Fort Boyard is inderdaad geweldig, komt nog wel op TV5 met zeer aardige dames in strakke shirts
  vrijdag 23 januari 2009 @ 15:25:54 #68
210577 GauloisesB.
The best a man can get
pi_65346819
Ik lees hier overal theorieën die bepaalde kandidaten vrijpleiten. In WIDM is NIEMAND ooit vrij te pleiten.

De mol weet van tevoren alle opdrachten. Het kan dus ook zo zijn dat de Mol weet dat bij de volgende opdracht de verdiensten van het autokerkhof ongedaan kunnen worden gemaakt. Dus dat Pieter Jan volgende week zegt: "slaagt deze opdracht, verdubbelen jullie de opbrengst van het autokerkhof. mislukt ie, zijn jullie al het geld dat daar verdiend werd kwijt."

Wil niet zeggen dat dit ook daadwerkelijk gebeurt, maar in WIDM kan alles. En met deze kennis kan de Mol veel geld bij elkaar sprokkelen en het volgende week weer allemaal verliezen. Als bv. Vivienne de mol is, kan ze lekker achterover leunen en veel geld binnenhalen, zodat iedereen denkt dat zij het niet is.
Dus geen enkele actie kan een mol vrijpleiten.

Overigens, op wieisdemol.com staat een interview met Pieter Jan. Staan wat opmerkelijke dingen in.
quote:

Vind je dat de komende serie de vorige serie overtreft?

De Mol, die ik nederig groet, heeft mij er volkomen - maar dan ook volkomen - ingeluisd. Je zult ontdekken, op enig moment, dat de Mol in deze serie briljant opereert.
Nederig groet? Zit daar een hint in?
quote:
Ervan uitgaande dat je niet wist wie de mol was, had je snel door wie het was?

Nee. Ik dacht het te weten, maar ik ben er pas tijdens de finale werkelijk achtergekomen.
Tijdens de persconferentie van de AVRO zei Pieter Jan al dat hij op een bepaald moment echt wist wie de mol was, hij was ervan overtuigd. Vervolgens kreeg die persoon een rood scherm.

En toch ben ik ook onder de indruk van de tas van Dennis. Als hij van tevoren wist dat het geld in zijn tas zat, had hij simpelweg vette pech dat Sebastiaan het boekje van Froukje had gejat. Voor hem werd dat dus een toevallige, onverwachte situatie.
Het argument van Sebastiaan dat Froukje nooit in haar boekje kijkt kan trouwens ook heel onschuldig zijn. Ze kan meer met het spel bezig zijn dan met de vraag: wie is de mol...
Deze GauloisesB. moet heel erg snel op Fok! geweerd worden met zijn uiterst treurige berichten.
pi_65346996
Als je plaatjes van Paula Udondek zoekt in google dan krijg je midden op je scherm een plaatje 'Winner!"

[ Bericht 35% gewijzigd door sverbern op 23-01-2009 15:42:16 ]
  vrijdag 23 januari 2009 @ 15:33:10 #70
210577 GauloisesB.
The best a man can get
pi_65347058
Hans kondigt op Radio 2 WIDM aan en start dan Robbie Williams - Feel in?
http://nedtlyrics.nl/robbie-williams/feel
pi_65347373
Ik herkende 't nummer wel, maar geen flauw idee hoe het heet
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
  vrijdag 23 januari 2009 @ 15:43:30 #72
210577 GauloisesB.
The best a man can get
pi_65347380
Muzikale aanwijzing over de volgende afvaller:
Gabrielle - Out of Reach

http://nedtlyrics.nl/gabrielle/out-of-reach
  Redactie Games vrijdag 23 januari 2009 @ 15:44:01 #73
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_65347400
Dit is de muzikale aanwijzing van deze week..
pi_65347452
Knew the signs
Wasn't right
I was stupid for a while
Swept away by you,
And now I feel like the fool

Zou dit dan slaan op dat iedereen dacht dat ....... de mol was en het dus toch niet zo bleek?
  vrijdag 23 januari 2009 @ 15:48:14 #75
210577 GauloisesB.
The best a man can get
pi_65347557
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 15:45 schreef somegirl het volgende:
Knew the signs
Wasn't right
I was stupid for a while
Swept away by you,

Zou dit dan slaan op dat iedereen dacht dat ....... de mol was en het dus toch niet zo bleek?
Als je 't vrij vertaalt betekent het zoiets als: ik dacht te weten wie de mol was, maar mijn vermoedens waren niet goed. ik kreeg een tunnelvisie op een persoon, dacht zeker te weten wie de mol was. nu voel ik me dwaas.

Dus is er gisteren een kandidaat geweest die heeft verteld zeker te weten wie de mol is, en daar vol voor is gegaan?
  Redactie Games vrijdag 23 januari 2009 @ 15:48:19 #76
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_65347564
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 15:45 schreef somegirl het volgende:
Knew the signs
Wasn't right
I was stupid for a while
Swept away by you,

Mjah, dan zou het ook op Hans zelf van toepassing zijn..
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 15:48 schreef GauloisesB. het volgende:

[..]

Als je 't vrij vertaalt betekent het zoiets als: ik dacht te weten wie de mol was, maar mijn vermoedens waren niet goed. ik kreeg een tunnelvisie op een persoon, dacht zeker te weten wie de mol was. nu voel ik me dwaas.
Dat zijn er volgens mij vrij veel...
pi_65347758
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 15:48 schreef GauloisesB. het volgende:

[..]

Dus is er gisteren een kandidaat geweest die heeft verteld zeker te weten wie de mol is, en daar vol voor is gegaan?
Ja, Hans, maar die is er al uit.
  vrijdag 23 januari 2009 @ 16:00:10 #78
210577 GauloisesB.
The best a man can get
pi_65347990
Ah wacht, misschien heb ik een idee.
Hans werd geïnterviewd door Radio 2-collega Sander de Heer. Sander vroeg Hans op een gegeven moment iets als "of ging je niet meteen naar huis, maar kreeg je de mogelijkheid terug te komen in het spel?".

Hans gaf een heel politiek correct antwoord daarop: "in wie is de mol weet je het nooit, alles is mogelijk"

Dus is het mogelijk dat Hans terug in het spel komt (door een of andere opdracht, denk aan Paul Rabbering 2 jaar geleden), tijdens de test zijn strategie omgooit en toch 100% inzet op die bepaalde persoon en er dan alsnog uitvliegt?
pi_65348157
Misschien is het wel Anniek, "Knew the signs" slaat dan op dat ze al eens een rood scherm had.
pi_65348445
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 12:19 schreef Lov1 het volgende:
Ik vond die actie van Sebastiaan ook niet tof (boekje stelen) En hem dan nog bij iemand anders in doen ook. De comments op de opdrachten zijn wel erg grappig
Juist wel. Dat kwam in voorgaande jaren ook geregeld voor: boekjes jatten, jokers jatten, geld jatten, etc. Er was zelfs een keer een opdracht waar bij één van de kandidaten ongemerkt zoveel mogelijk boekjes van andere kandidaten moest jatten. Het spel houdt niet op als de opdracht is afgelopen; je moet constant op je hoede zijn.
  vrijdag 23 januari 2009 @ 16:16:09 #81
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_65348555
Ik had vannacht gedroomd dat ik meedeed aan WIDM.
  vrijdag 23 januari 2009 @ 16:34:18 #82
210577 GauloisesB.
The best a man can get
pi_65348925
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 16:12 schreef k_man het volgende:

[..]

Er was zelfs een keer een opdracht waar bij één van de kandidaten ongemerkt zoveel mogelijk boekjes van andere kandidaten moest jatten.
Dat was twee jaar geleden, bij Paul Rabbering. Door een X aantal boekjes te jatten kon ie in het spel blijven...

Ik voorzie nu ook zoiets voor Hans...
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 23 januari 2009 @ 16:40:19 #83
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_65349000
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 14:57 schreef somegirl het volgende:

[..]

Ja maar dat kan ook een mol actie van Paula zijn die alleen heeft gezegd dat ze naar dat station moeten komen, en gezien ze steeds bij een telefooncel moesten zijn vind ik het ergens nog wel logisch dat je dan bij de telefooncel gaat staan in plaats van binnen, als je dat niet is verteld. Jon zei duidelijk, in het station, daar ben ik, dat is het eindpunt. Paula hebben we dat niet horen zeggen, dus die kan net zo goed de "volgende locatie" aangegeven hebben zonder te zeggen dat dat het eindpunt was.
maar daar staan Jon en Froukje bij dus dat zou wel heel opvallend zijn.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_65349003
ik heb me nooit met muzikale hints beziggehouden, maar het lijkt mij dat het slaat op gebeurtenissen in de volgende aflevering?

Dan zal er wel iemand zijn die iets met richting wijzers / bordjes moet doen
pi_65349159
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 16:40 schreef avonne het volgende:
ik heb me nooit met muzikale hints beziggehouden, maar het lijkt mij dat het slaat op gebeurtenissen in de volgende aflevering?

De muzikale hints slaan op de volgende afvaller
pi_65349209
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 16:40 schreef avonne het volgende:
ik heb me nooit met muzikale hints beziggehouden, maar het lijkt mij dat het slaat op gebeurtenissen in de [b]volgende aflevering?
[/b]
Het gaat om de volgende afvaller.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  vrijdag 23 januari 2009 @ 17:01:26 #87
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_65349488
Muzikale aflevering kan ook op sebastiaan slaan. Dat hij het achteraf dom vond dat hij toch het boekje had gejat .

Aaah muzikale hints gaan over de volgende afvaller... oke .
A little knowledge is a dangerous thing.
  vrijdag 23 januari 2009 @ 17:02:45 #88
202348 Susi
Temple of Love
pi_65349535
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 16:16 schreef Frollo het volgende:
Ik had vannacht gedroomd dat ik meedeed aan WIDM.
Heb ik meer dan eens gedroomd
pi_65349949
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 14:21 schreef somegirl het volgende:
hmm, lastig weer!!!

waarom had ze net haar rijbewijs? omdat ze (als de mol) wist dat ze voor een opdracht moest rijden?
pi_65350076
Als Anniek het is, zou ik het echt kut vinden, zoo duidelijk dat het is.

Ik bedacht gister nog iets, misschien is het al langsgekomen, maar deze topics gaan nogal hard. Het zal vast ook al zijn genoemd op widm forum, maarja. Bij de Beethoven opdracht was de Wie in de zin Dennis. Als je dan in Wie is de mol, Wie vervangt door Dennis, heb je: Dennis is de mol. Maarja dat is volgens mij een beetje te simpel gedacht
know'm sayin?
word? word.
  vrijdag 23 januari 2009 @ 17:24:35 #91
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_65350093
Misschien vergis ik me, maar volgens mij deelde PJ zelf de groepen in voor het telefoonspelcel. Misschien wel om de mol in het groepje te krijgen waar de redactie hem/haar wil hebben.
Maar ja, welk groepje was dat?
  vrijdag 23 januari 2009 @ 17:24:52 #92
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_65350107
Ze zaten niet op een openbare weg, waarom zou je dan je rijbewijs moeten hebben? Dan was eventueel oefenen al genoeg geweest.
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
pi_65350310
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 17:24 schreef FritsFlits het volgende:
Ze zaten niet op een openbare weg, waarom zou je dan je rijbewijs moeten hebben? Dan was eventueel oefenen al genoeg geweest.
voor het geval er iets gebeurt, dat de makers niet aansprakelijk kunnen worden gesteld ofzo
pi_65350365
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 17:24 schreef Frollo het volgende:
Misschien vergis ik me, maar volgens mij deelde PJ zelf de groepen in voor het telefoonspelcel. Misschien wel om de mol in het groepje te krijgen waar de redactie hem/haar wil hebben.
Maar ja, welk groepje was dat?
en bij de tweede kozen ze de groepen vantevoren zelf in, mss was de mol niet op de juiste plek en kon hij/zij helemaal niet mollen.
  vrijdag 23 januari 2009 @ 17:45:46 #95
96116 ralfseltje
Sitting on a cornflake
pi_65350594
Misschien al genoemd, maar ik vond het in de openingsscene raar dat net toen de kerkklok daarachter luidde. En stonden de klokken op verschillende tijden?
Bij de eerste keer dat Jon tegen de camera praatte maakte hij ook rare gebaren met zijn handen. Met rechts een vinger omhoog (een L?), met links maakt hij een rondje met zijn vingers en stak hij drie vingers op (O-L). Nog maar eens terugkijken, kan ook toeval zijn.
  vrijdag 23 januari 2009 @ 17:46:49 #96
pi_65350622
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 17:33 schreef Madsen het volgende:

[..]

voor het geval er iets gebeurt, dat de makers niet aansprakelijk kunnen worden gesteld ofzo
Nee, dat van het rijbewijs moeten we denk ik echt vergeten. Mocht er iets ernstigs gebeuren bij die actie dan had het niet uitgemaakt of iemand een rijbewijs wel had of niet. Zoiets geldt pas op de openbare weg en daar hebben ze tot nu toe altijd chauffeurs voor gebruikt. Daarnaast moeten we maar gewoon geloven dat de mol inderdaad nog niet bekend was voor dat het programma begon. Het zou heel erg suf zijn als ze dat gefaked zou zijn, want dan hebben de kijkers (wij dus) de volgende keer echt geen zin meer om te kijken omdat de redactie zwaar met ons loopt te fucken.

Anniek zou het kunnen zijn, maar niet vanwege dat rijbewijs! Maar ik denk sowieso niet meer dat ze het is.
  FOK!fossiel vrijdag 23 januari 2009 @ 19:21:04 #97
8443 cptmarco
it's captain...
pi_65353222
Net de aflevering gezien op uitzendinggemist, en wat mij bij gebleven is:
hadden sebastiaan (en rick) nou een race licensie? en wie verdeelde de taken voor de opdracht: Sebastiaan... en heel toevallig zaten beide heren niet achter het stuur...

tevens tvp
  vrijdag 23 januari 2009 @ 19:27:35 #98
210577 GauloisesB.
The best a man can get
pi_65353472
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 19:21 schreef cptmarco het volgende:
Net de aflevering gezien op uitzendinggemist, en wat mij bij gebleven is:
hadden sebastiaan (en rick) nou een race licensie? en wie verdeelde de taken voor de opdracht: Sebastiaan... en heel toevallig zaten beide heren niet achter het stuur...

tevens tvp
Als mol had Sebastiaan beter wel achter het stuur kunnen zitten, dan had ie beroerd en slecht kunnen rijden. Nu kon hij nauwelijks invloed uitoefenen.
pi_65353475
Misschien heel vergezocht, maar ik wil mijn theorie toch met jullie delen.

Het geld dat verborgen zat in Dennis' tas deed mij denken aan het verhaal van Jozef. Jawel, het bijbelverhaal van Jozef waar de AVRO de hoofdrolspeler voor zocht.

In dit verhaal wordt Jozef verkocht door zijn broers en wordt hij via een omweg koning van Egypte. Op dat moment komen de broers van Jozef weer terug bij Jozef om eten. Zij herkennen hem niet en dat stelt Jozef in staat een list uit te halen. Hij stopt zijn beker in de tas van zijn jongste broer Benjamin en laat ze op de terugreis achtervolgen. Dit alles was een list om te zien of zijn andere broers al veranderd waren.

Waarom is dit relevant voor WIDM? Dennis had onverwachts geld in zijn tas, Dennis is tevens de jongste deelnemer en de AVRO heeft ooit gezocht naar Jozef. Maar wie dan de Mol?

Vivienne is dan de Mol. Zij is de op één na jongste en de zoektocht was niet naar Benjamin, maar naar Jozef. Jozef was ook de op één na jongste.

Misschien wat vergezocht, maar ik blijf bij Viviënne als mol.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_65353680
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 12:04 schreef sverbern het volgende:
Grappigste momenten van aflevering 3: de bril van Hans die afvalt in de telefooncel en Anniek die erbij staat te grinniken. Of Anniek die met Hans bij een telefooncel staat en zegt "Nu gaat Paula Udondek ons bellen" Die achternaam erbij vooral, haha. En Hans die in de schouwburg over de vloer kruipt
Je vergeet de hoge knalrode met-zakken-aan-de-zijkant-broek

Jammer dat Hans weg is, was een aandoenlijke stuntel!
pi_65353685
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 15:25 schreef GauloisesB. het volgende:
Tijdens de persconferentie van de AVRO zei Pieter Jan al dat hij op een bepaald moment echt wist wie de mol was, hij was ervan overtuigd. Vervolgens kreeg die persoon een rood scherm
Zei hij ook dat die persoon er vervolgens uitging?
Anders zou het dus ook op Anniek kunnen slaan
pi_65353710
Toffe theorie

Viviënne is wel trouwens
  vrijdag 23 januari 2009 @ 19:35:44 #103
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_65353768
tvp
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
  vrijdag 23 januari 2009 @ 19:57:26 #104
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_65354512
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 17:24 schreef Frollo het volgende:
Misschien vergis ik me, maar volgens mij deelde PJ zelf de groepen in voor het telefoonspelcel.
Nee, hij zei dat hij drie duo's wilde. De kandidaten hebben die toen zelf gevormd.
  vrijdag 23 januari 2009 @ 19:58:41 #105
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_65354552
Ook een leuk moment, vond ik:

Sebastiaan: "Dennis - nooit geloven wat de man zegt!"
  vrijdag 23 januari 2009 @ 20:00:48 #106
123170 alors
zlata1234
pi_65354626
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 19:27 schreef Terreros85 het volgende:
Misschien heel vergezocht, maar ik wil mijn theorie toch met jullie delen.

Het geld dat verborgen zat in Dennis' tas deed mij denken aan het verhaal van Jozef. Jawel, het bijbelverhaal van Jozef waar de AVRO de hoofdrolspeler voor zocht.

In dit verhaal wordt Jozef verkocht door zijn broers en wordt hij via een omweg koning van Egypte. Op dat moment komen de broers van Jozef weer terug bij Jozef om eten. Zij herkennen hem niet en dat stelt Jozef in staat een list uit te halen. Hij stopt zijn beker in de tas van zijn jongste broer Benjamin en laat ze op de terugreis achtervolgen. Dit alles was een list om te zien of zijn andere broers al veranderd waren.

Waarom is dit relevant voor WIDM? Dennis had onverwachts geld in zijn tas, Dennis is tevens de jongste deelnemer en de AVRO heeft ooit gezocht naar Jozef. Maar wie dan de Mol?

Vivienne is dan de Mol. Zij is de op één na jongste en de zoektocht was niet naar Benjamin, maar naar Jozef. Jozef was ook de op één na jongste.

Misschien wat vergezocht, maar ik blijf bij Viviënne als mol.
Mooi gevonden!
know'm sayin?
word? word.
pi_65354996
Ik vond het weer een leuke aflevering gister
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_65355068
Wat ik niet snap met al die theorien, zijn die er echt in verwerkt? van vorig jaar snap ik het met 8 en mol en maya maar dat waren toch allemaal hints en hadden wat met het land te maken. Wat heeft de jozef theorie met ierland te maken?
pi_65356140
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 19:33 schreef karoltje het volgende:

[..]

Je vergeet de hoge knalrode met-zakken-aan-de-zijkant-broek

Jammer dat Hans weg is, was een aandoenlijke stuntel!
Het viel kennelijk niet alleen de kijkers op. Anniek: "Ik wil wel vaker bij Hans in een duo. Die man is hilarisch!"
  vrijdag 23 januari 2009 @ 20:52:15 #110
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_65356298
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 20:48 schreef k_man het volgende:

[..]

Het viel kennelijk niet alleen de kijkers op. Anniek: "Ik wil wel vaker bij Hans in een duo. Die man is hilarisch!"
Hans vond het jammer dat ie naar huis moest vertelde hij vanmiddag tegen zijn collega Sander de Heer.
pi_65357646
Dat stukje dat in het dagboek vd mol staat...over Hans die Froukjes mollenboekje heeft, dat kan Sebastiaan toch alleen maar weten? Of zijn companion, Jon, met wie hij alles deelt.
  vrijdag 23 januari 2009 @ 21:40:52 #112
202348 Susi
Temple of Love
pi_65358253
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 20:48 schreef k_man het volgende:

[..]

En omdat hij zo stuntelig is, kon zij makkelijk de schuld aan hem geven
pi_65358327
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 21:27 schreef Clyde_Frog het volgende:
Dat stukje dat in het dagboek vd mol staat...over Hans die Froukjes mollenboekje heeft, dat kan Sebastiaan toch alleen maar weten? Of zijn companion, Jon, met wie hij alles deelt.
Kan het eventueel in de OP dat het dagboek van de mol is geschreven naar aanleiding van de uitzending .
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_65358596
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 12:22 schreef Jane het volgende:

[..]

Rick speelt het spel. Die lijkt teveel op een echte kandidaat. Zal er volgende week wel uitvliegen dus.
Ik verdenk Rick wel. Beetje verdacht bij de reuzenrad-opdracht vorige keer (ingewikkeld uitleggen, onduidelijke aantekeningen gemaakt op de flap-over), deze keer bij de duo's-op-weg-naar-het-station-opdracht mooi met Sebas meepraten als die iets verkeerd zei... Vind ik wel mollig. En verder is Froukje ook nog niet van mijn verdachtenlijstje af...
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_65358748
Ik blijf nog altijd bij Sabastiaan
pi_65358943
Wat een leuke groep dit jaar! Behalve Paula die vind ik echt helemaal niks!
pi_65359120
Heb net trouwens nog eens een aantal afleveringen terug gekeken van 2 seizoenen geleden met Inge als mol. Ik was er daar al heel snel achter dat zij de mol was door de groepsfoto's elke week waar zij heel raar met haar handen op stond. Zag net de eerste aflevering en jeetje dat was echt TE overduidelijk! Is ook de aller eerste en enige keer geweest dat ik 300% zeer wist wie de mol was ruim voor het einde!

Zo simpel moeten ze dat niet meer doen vind ik!
  vrijdag 23 januari 2009 @ 22:14:00 #118
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_65359464
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 20:16 schreef Madsen het volgende:
Wat ik niet snap met al die theorien, zijn die er echt in verwerkt? van vorig jaar snap ik het met 8 en mol en maya maar dat waren toch allemaal hints en hadden wat met het land te maken. Wat heeft de jozef theorie met ierland te maken?
Iedereen gist maar wat en komt met zijn eigen theorieen. Dat heb ik ook gedaan. Het klopt overigens wel wat ik zeg, maar of het uiteindelijk de ontmaskering van de mol is? Dat wachten we af. Ik blijf iig nog minimaal een weekje bij Viv als mol .
pi_65359631
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 12:04 schreef sverbern het volgende:
Hans was geweldig, kut dat hij weg is
A signature (from Latin signare, "sign") is a handwritten (and sometimes stylized) depiction of someone's name, nickname or even a simple "X" that a person writes on documents as a proof of identity and intent.
  vrijdag 23 januari 2009 @ 22:50:26 #120
130755 Kinga
versier hier
pi_65360579
PJ weet toch altijd wie de mol is?
  vrijdag 23 januari 2009 @ 22:53:13 #121
210577 GauloisesB.
The best a man can get
pi_65360662
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 22:50 schreef Kinga het volgende:
PJ weet toch altijd wie de mol is?
Dit jaar niet.

Inmiddels weet ie dat wel, omdat de finale al opgenomen is.
pi_65361107
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 21:42 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Kan het eventueel in de OP dat het dagboek van de mol is geschreven naar aanleiding van de uitzending .
ew ok, dat zou het verklaren. ben niet zo'n die-hard mol-kenner.
pi_65361490
Wat moet dit programma ook heerlijk voer zijn voor communicatie studenten.
  vrijdag 23 januari 2009 @ 23:26:56 #124
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_65361731
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 23:20 schreef N.i.c.k het volgende:
Ik wil wel eens een scriptie zien.
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
  Redactie Games zaterdag 24 januari 2009 @ 00:14:23 #125
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_65363214
quote:
Ik denk toch eerder Psychologie-studenten. Er zitten echt heerlijke Mind-fucks tussen..
pi_65363877
K blijf erbij dat Froukje mijn eerste mol is.. Ze heeft nog amper geld binnen gehaald.. vandaag stond ze ook weer grotendeels Paula en Jon te helpen ipv zelf te bellen.. daarnaast ook stond ze bij winnende team van Jon te kletsen en te doen ipv zelf nog moeite te doen voor bellen of wat dan ook.. Het is mij allemaal TE verdacht..

Ik mis alleen nog wel de subtiele hints.. zoals bij Dennis zijn pet vorig jaar (eL guapO stuntteaM).. ben benieuwd..

Trouwens.. Anniek schrijven we ook nog even niet af..
pi_65364583
quote:
Op zaterdag 24 januari 2009 00:38 schreef CSI_MIAMI het volgende:
K blijf erbij dat Froukje mijn eerste mol is.. Ze heeft nog amper geld binnen gehaald.. vandaag stond ze ook weer grotendeels Paula en Jon te helpen ipv zelf te bellen.. daarnaast ook stond ze bij winnende team van Jon te kletsen en te doen ipv zelf nog moeite te doen voor bellen of wat dan ook.. Het is mij allemaal TE verdacht..

Ik mis alleen nog wel de subtiele hints.. zoals bij Dennis zijn pet vorig jaar (eL guapO stuntteaM).. ben benieuwd..

Trouwens.. Anniek schrijven we ook nog even niet af..
Ik denk ook nog steeds dat Froukje de mol is, anderen schrijven steeds dingen in hun boekje en waarom zou Froukje dat doen als ze de mol is. Ik denk dat zij er af en toe wat in heeft geschreven om niet op te vallen. Dus was ze het ook niet kwijt.

Anniek blijft voor mij ook nog verdacht, want ze wilde wel altijd samen met Hans in een spel. En waarom? Omdat hij zo verstrooid en verdacht overkwam. Dan viel zij zelf niet op als mol. Ze hoorden allebei ook de telefoon niet terwijl ze er naast stonden.

Paula vind ik niet echt verdacht, volgens mij is zij gewoon dom. Ze kan niet met de telefoon omgaan en is zo dom dat ze vergeet de de knop in te drukken bij de proef op het autokerkhof denk ik

Sebastiaan vond ik ook verdacht hij legt een keer een wit boekje of zo in de telefoon en dan lopen ze weg en hij gooit de plattegrond ook een keer weg. Dan komen ze bij het busstation aan en doet net alsof hij niet weet dat ze niks gewonnen hebben. Dan wanneer ze horen dat ze geen geld in de pot hebben gewonnen, lijkt het alsof hij zijn lach niet kan inhouden en houdt zijn handen voor zijn gezicht.

Dennis en Jon vind ik (nog) niet verdacht, zij zijn vind ik veel te fanatiek met het spel bezig. Vooral Jon.

Van Rick en Vivienne heb ik nog weinig mol akties gezien.
  zaterdag 24 januari 2009 @ 01:13:09 #128
210577 GauloisesB.
The best a man can get
pi_65364649
Nogmaals: Froukje hoeft niet per se de mol te zijn omdat ze niks met haar boekje doet.
Zoals ik al eerder schreef: ik kan me goed voorstellen dat je het spel ZO leuk vindt, dat je meer bezig bent met de groep en de opdrachten dan je mollenboekje...
pi_65364826
Dat lijkt mij nogal onlogisch als je met een spel bezig bent. Als je het spel zo leuk vindt ga je er helemaal in op en schrijf je alle hints erin. En ben je niet alleen met de spellen bezig en de groep.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 24 januari 2009 @ 01:38:07 #130
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_65365271
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 21:50 schreef JufMariska het volgende:

[..]

Ik verdenk Rick wel. Beetje verdacht bij de reuzenrad-opdracht vorige keer (ingewikkeld uitleggen, onduidelijke aantekeningen gemaakt op de flap-over), deze keer bij de duo's-op-weg-naar-het-station-opdracht mooi met Sebas meepraten als die iets verkeerd zei... Vind ik wel mollig. En verder is Froukje ook nog niet van mijn verdachtenlijstje af...
dan had Rick niet achter dat kaartje aangegaan wat Sebastiaan weggooide.
DeLuna vindt me dik ;(
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 24 januari 2009 @ 01:49:25 #131
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_65365500
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 11:42 schreef FritsFlits het volgende:
Hey Nizno
heuj

eindelijk de hele aflvering gezien... tjong wat een mollen zijn al die niet mollen.. de echte mol hoeft echt bijna niets te doen.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zaterdag 24 januari 2009 @ 02:19:41 #132
50242 Flem
Snap je 'm?
pi_65366073
Ik blijf toch bij Froukje en Paula.
  zaterdag 24 januari 2009 @ 02:27:11 #133
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_65366186
quote:
Op zaterdag 24 januari 2009 01:49 schreef Nizno het volgende:

[..]

heuj

eindelijk de hele aflvering gezien... tjong wat een mollen zijn al die niet mollen.. de echte mol hoeft echt bijna niets te doen.
Daarom Viv

Sebastiaan is een clown. Hij wringt zich net in iets teveel bochten om een serieuze mol te zijn.
pi_65366522
Na de 3e aflvering ga ik voor Rick als Mol.
  zaterdag 24 januari 2009 @ 21:20:57 #135
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_65367605
Ik ook. Ik zat op Viviënne, maar dat lijkt me steeds onwaarschijnlijker worden. Alleen aflevering 1 vond ik haar heel waarschijnlijk als mol, aflevering 2 en 3 veel minder. Maar ik blijf het in de gaten houden.

Iemand al een groen scherm gehad bij de test?
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
  zaterdag 24 januari 2009 @ 21:35:57 #136
84048 NvM
Nevermind
pi_65368274
quote:
Ik ben zelf communicatie student, en volg het met mijn twee huisgenoten, ook allebei student communicatie. Het is volgens mij wel eerder voorbij gekomen, maar alle spelers zijn zo bezig met mollen dat er weinig duidelijkheid ontstaat. Ze zijn drukker met zich verdacht maken dan geld in de pot krijgen. Dit vind ik tot nu toe jammer. Zo kan ik bijna iedere kandidaat wel door een aantal hints verdenken als mol.
pi_65369068
tvp!
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 24 januari 2009 @ 22:27:44 #138
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_65370256
quote:
Op zaterdag 24 januari 2009 21:35 schreef NvM het volgende:

[..]

Ik ben zelf communicatie student, en volg het met mijn twee huisgenoten, ook allebei student communicatie. Het is volgens mij wel eerder voorbij gekomen, maar alle spelers zijn zo bezig met mollen dat er weinig duidelijkheid ontstaat. Ze zijn drukker met zich verdacht maken dan geld in de pot krijgen. Dit vind ik tot nu toe jammer. Zo kan ik bijna iedere kandidaat wel door een aantal hints verdenken als mol.
Dat is inderdaad wel waar,
er waren seizoenen dat de mol zich moest gedragen als niet-mol....
nu is het gewoon dat de mol kan mollen en niet opvalt omdat iedereen molt.
pi_65370457
Heb een potentiële hint, maar als hij overduidelijk niet klopt haal ik het filmpje weg -.-

Froukje

Wat vinden jullie dat Froukje intoets rond 0:21 in filmpje? 28 of 288? Geluid aan helpt misschien trouwens.

Het nummer dat ze had moeten intypen was 02890232409, maar volgens mij typt ze 288 en dat verklaart waarom ze Viviënne en Dennis niet kan bereiken en het verklaart een heleboel andere dingen -.-

Edit: filmpje nu betere kwaliteit 14.gif
pi_65372256
quote:
Op zaterdag 24 januari 2009 22:32 schreef Irving het volgende:
Heb een potentiële hint, maar als hij overduidelijk niet klopt haal ik het filmpje weg -.-

Froukje

Wat vinden jullie dat Froukje intoets rond 0:21 in filmpje? 28 of 288? Geluid aan helpt misschien trouwens.

Het nummer dat ze had moeten intypen was 02890232409, maar volgens mij typt ze 288 en dat verklaart waarom ze Viviënne en Dennis niet kan bereiken en het verklaart een heleboel andere dingen -.-

Wat goed van jou ze toetst volgens mij ook 288 in.

Froukje blijft mijn nummer 1 mol, ik vind haar steeds verdachter worden.
pi_65372519
quote:
Op zaterdag 24 januari 2009 21:35 schreef NvM het volgende:

[..]

Dat komt ook omdat het BN-ers zijn en dan is geld niet zo belangrijk alleen met het spel, en ook met het zich verdacht maken. Ik vind dat ook jammer hoor.

De volgende Wie is de mol graag weer met niet bekende Nederlanders. Zoals ik wel meer heb gelezen op dit forum.
En dan liever niet (net als andere programma's) met Nederlanders en Belgen ,die zijn niet te verstaan.
pi_65372619
quote:
Op zaterdag 24 januari 2009 23:29 schreef Sug4r het volgende:

[..]

Wat goed van jou ze toetst volgens mij ook 288 in.

Froukje blijft mijn nummer 1 mol, ik vind haar steeds verdachter worden.
Nou inderdaad, zeker 288. En we weten zeker dat het nummer wat ze opleest het juiste is? Misschien zegt ze het verkeerd tegen Jon. Maar dat zou wel erg risicovol zijn denk ik.

Goed opgemerkt!
  zaterdag 24 januari 2009 @ 23:42:01 #143
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_65372696
Het viel mij op dat Dennis tijdens de 'executie-biecht' heel onnatuurlijk sprak. Overdreven nadruk en toonverschillen die je in normale spraak helemaal niet zou gebruiken. Ik vond het net klinken of hij van een briefje voorlas...
  Redactie Games zaterdag 24 januari 2009 @ 23:47:25 #144
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_65372853
Trouwens, ze zouden het programma dit jaar toch niet zo gemaakt hebben, dat iedereen in de 1e aflevering bij de keuze van de Mol een groen scherm kreeg? Dat daarom nu zowat iedereen overduidelijk aan het mollen is..
pi_65373016
quote:
Op zaterdag 24 januari 2009 23:47 schreef Mr.Noodle het volgende:
Trouwens, ze zouden het programma dit jaar toch niet zo gemaakt hebben, dat iedereen in de 1e aflevering bij de keuze van de Mol een groen scherm kreeg? Dat daarom nu zowat iedereen overduidelijk aan het mollen is..
Dat zou wel een hele goede zet zijn geweest
Maar nee, dat denk ik niet want dan zou zowel Vera als Hans toch heel anders hebben gereageerd op het rode scherm?
pi_65373028
Tvp.
  Redactie Games zaterdag 24 januari 2009 @ 23:56:51 #147
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_65373176
quote:
Op zaterdag 24 januari 2009 23:51 schreef Sug4r het volgende:

[..]

Dat zou wel een hele goede zet zijn geweest
Maar nee, dat denk ik niet want dan zou zowel Vera als Hans toch heel anders hebben gereageerd op het rode scherm?
Ik weet het niet, volgens mij dacht Hans sowieso dat die opdracht al Bullshit was vanaf het begin en enkel was om geld uit de pot te halen...
pi_65373557
Ik vind het ook erg jammer dat iedereen zich zo verdacht probeert te maken door opdrachten te verprutsen, in plaats van geld in de pot proberen te krijgen Volgende keer inderdaad weer eens onbekende kandidaten!
pi_65374050
De muzikale hint deze week was Gabrielle - Out Of Reach. Dat is de soundtrack van Britget Jones Diary en toevallig was er deze aflevering iets met een 'dagboek' aan de hand. Verder is Jones hetzelfde als Jansen (Froukje) in het Engels. Toeval?
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_65374305
quote:
Op zondag 25 januari 2009 00:28 schreef RayMania het volgende:
De muzikale hint deze week was Gabrielle - Out Of Reach. Dat is de soundtrack van Britget Jones Diary en toevallig was er deze aflevering iets met een 'dagboek' aan de hand. Verder is Jones hetzelfde als Jansen (Froukje) in het Engels. Toeval?
Mja kheb het ook gelezen en dat is dan wel weer jammer, want het is veruit de meest logische verklaring van die hint -.- Sowieso vind ik dat die muzikale hints helemaal weg mogen, maar dit wijst wel veel te veel naar Froukje, maar khoop dat er weer zo'n domme uitleg als bij aflevering 2 komt
  Redactie Games zondag 25 januari 2009 @ 00:38:27 #151
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_65374330
quote:
Op zaterdag 24 januari 2009 22:32 schreef Irving het volgende:

Froukje

ik heb effe nog een keer gekeken, maar nadat ze dus *288* gebeld had, kreeg ze dus wel Vivienne en Dennis aan de lijn. Betekend of dat ze scheel was of expres liep te kutten omdat ze Jon misschien niet vertrouwde..
Rond 8:56 was ze dus aan het bellen en rond 9:17 zie je Vivienne en Dennis oppakken. Maar het zou natuurlijk ook zo expres gemonteerd kunnen zijn..

Hmm, ik heb even op internet gezocht. Belfast heeft idd als netnummer *0289*. Dus je ziet Froukje gewoon het verkeerde nummer intoetsen, alleen bizar dat Jon dan niemand aan de lijn kreeg. Viv en Dennis stonden vrij lang bij de telefooncel te wachten. Dan lijkt het erop dat Froukje en het verkeerd ingetoetst heeft en verkeerd doorgegeven heeft aan Jon. Of Jon voert het expres verkeerd in..

[ Bericht 8% gewijzigd door Mr.Noodle op 25-01-2009 00:46:33 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')