SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 16 juli 2008 @ 22:17 schreef okidokie het volgende:
Deze GauloisesB. moet heel erg snel op Fok! geweerd worden met zijn uiterst treurige berichten.
niet met je eens. bij onbekenden had je echt geen idee wat voor mensen het waren. nu heb je een beetje beeld en daarom is al het cynische geklets achteraf veel leuker. omdat je je dat kan voorstellen....quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:34 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen week een paar oude buitenlandse series gedownload (UK, Australie, US) en dan zie je weer hoe tof het was met gewone kandidaten. Tuurlijk proberen ze daar elkaar ook wel op het verkeerde been te zetten, maar toch heel anders. Alleen het feit al dat het dan echt vreemden van elkaar zijn geeft een heel andere sfeer en maakt het een heel ander spel. Die BN'ers weten toch al meer van elkaar en voelen zich gelijk op hun gemak in de groep. Daardoor gaat een hele dimensie van het spel verloren.
Ik kan niet binnen 10 seconden heksenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 01:02 schreef Mr.Noodle het volgende:
Plaatje van Hans Schiffers staat trouwens niet in de OP. Kunnen we niet de rode Gifjes gebruiken?
Je was niet de 300equote:Op vrijdag 23 januari 2009 01:01 schreef Jor_Dii het volgende:
Wilde hem net openen
TerugVindPaula
Oh ja en Viviënne
"V" for Vivienne?quote:It begins by stating a distinctive four-note "short-short-short-long" motif twice
The symphony, and the four-note opening motif in particular, are well known worldwide. (...) During World War II, the BBC used the four-note motif to introduce its radio news broadcasts because it evoked the Morse code letter "V" (· · · —, "victory").
Da's wel een hele mooie!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:50 schreef avonne het volgende:
Zo, ik claim de volgende vondst even:
http://en.wikipedia.org/wiki/Symphony_No._5_(Beethoven)
[..]
"V" for Vivienne?![]()
Ik zie liever mensen in vertwijfeling en echte teleurstelling en wantrouwen in de groep als een opdracht mislukt, terwijl mensen zich net helemaal uitgeput hebben of hun grootste angst hebben overwonnen o.i.d. en dan blijkt het voor niks te zijn geweest. Als ik acteurs wil zien dan kijk ik wel een film.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 01:02 schreef evert het volgende:
[..]
niet met je eens. bij onbekenden had je echt geen idee wat voor mensen het waren. nu heb je een beetje beeld en daarom is al het cynische geklets achteraf veel leuker. omdat je je dat kan voorstellen....
ja maar met een zonnebril door een fabriek rennen blijft gekquote:Op vrijdag 23 januari 2009 01:15 schreef Tim86 het volgende:
Sebastiaan was best tof deze aflevering hoewel ik echt een hekel aan die dude heb met zijn rotkop
Froukje blijft![]()
Ennnn de Alfred Jodokus kwak theorie kan de prullenbak in
True. Gebukt rennen terwijl er nog 2 meter ruimte boven je hoofd is ookquote:Op vrijdag 23 januari 2009 01:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja maar met een zonnebril door een fabriek rennen blijft gek
En V is dan 5 (vijfde symfonie) als Romeins cijfer..?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 01:12 schreef avonne het volgende:
claimt nog een keer![]()
[..]
"V" for Vivienne?![]()
Ja, dat claimde jij daarnet ook, maar op wieisdemol.com claimde iemand dat nog eerder (of je moet dezelfde zijn). Daar heb ik trouwens ook weer een discussie proberen te openen over het getal (niet weerquote:Op vrijdag 23 januari 2009 01:12 schreef avonne het volgende:
claimt nog een keer![]()
[..]
"V" for Vivienne?![]()
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 01:29 schreef FictionalFenna het volgende:
Jammer dat Hans weg is. Ik vond 'm zo grappig.
ja, dat was ikquote:Op vrijdag 23 januari 2009 01:28 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:
[..]
Ja, dat claimde jij daarnet ook, maar op wieisdemol.com claimde iemand dat nog eerder (of je moet dezelfde zijn). Daar heb ik trouwens ook weer een discussie proberen te openen over het getal (niet weer, sorry) 5 dat terugkwam bij de tip van Dennis (voordat wieisdemol begon). Daar werd namelijk heel overdreven 5 KEER iets herhaald ofzo (wat precies weet ik niet meer, ff een keer terugzoeken). En sorry, vergeten te zeggen: die vijfde symfonie van beethoven.
Volgens mij is Paula de mol, en die vijf komt dan goed uit, want zij is de enige deelneemster met een naam van 5 letters... Tja.. Beetje vergezocht, maarja, dat is heel veel toch...
ik vind er ook niks aan zo. Mensen moeten hun best doen geld te verdienen, ipv een beetje tof ingewikkeld te zitten doen.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:43 schreef Jane het volgende:
Bhleeghhh! Ik wil een mol die hard z'n best doet om op een echte kandidaat te lijken!Maar eigenlijk doet hij dat dus ook, zoals het tegenwoordig gaat.
Of het is stiekem een soort Idols geworden. Degene die het minst goed voor de Mol gespeeld heeft valt elke week af. Of, in navolging van Evita en Joseph, 'Op zoek naar de Mol', om in AVRO-termen te blijven. Het is dat Frits Sissing het niet presenteert, maar anders...quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:52 schreef avonne het volgende:
Mijn nieuwste theorie "Er is geen mol. Wil jij de mol zijn?" en dan gewoon helemaal geen mol kiezen.
Er IS geen mol...
Hehe...quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:13 schreef Jane het volgende:
[..]
Of het is stiekem een soort Idols geworden. Degene die het minst goed voor de Mol gespeeld heeft valt elke week af. Of, in navolging van Evita en Joseph, 'Op zoek naar de Mol'. Het is dat Frits Sissing het niet presenteert, maar anders...
Rick speelt het spel. Die lijkt teveel op een echte kandidaat. Zal er volgende week wel uitvliegen dus.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:20 schreef Freezor het volgende:
Het valt me trouwens op dat over Rick totaal niet gespeculeerd wordt. Ik ga ook maar eens op hem letten denk ik.
Zou me niks verbazen als de BN'ers gewoon allemaal betaald worden voor hun deelname.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:52 schreef avonne het volgende:
[..]
ik vind er ook niks aan zo. Mensen moeten hun best doen geld te verdienen, ipv een beetje tof ingewikkeld te zitten doen.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | Anniek: rood rood zwart rood Dennis: rood ??? zwart rood Froukje: ??? ??? rood rood Jon: rood ??? ??? rood Paula: rood ??? ??? rood Rick: rood rood rood rood Sebastiaan: rood ??? zwart rood Viviënne: rood rood ??? ??? ----------------------------------------- Vera: rood rood - - Hans: rood rood ??? rood |
En daarnaast is het een ontzettend irritant wijf. Snel eruit inderdaadquote:Op vrijdag 23 januari 2009 01:12 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik hoop dat Anniek er in ieder geval snel uitvliegt, want daar heb ik inmiddels zoveel secundaire aanwijzingen voor gezien dat het echt kut zou zijn als ze het was. Dan heb ik echt teveel series gezien door de jaren heen.
nah... die vind ik nou zo duidelijk verdacht, dat ie het niet is... dus.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:20 schreef Freezor het volgende:
Het valt me trouwens op dat over Rick totaal niet gespeculeerd wordt. Ik ga ook maar eens op hem letten denk ik.
Op Wikipedia staat bij rijbewijs bij BN-ers dat ze geen rijbewijs heeft. Wikipedia kan natuurlijk verouderd zijn, maar als ze hem al heeft, heeft ze hem in elk geval nog niet lang.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:21 schreef somegirl het volgende:
hmm, lastig weer!!!
Over dat die spellen allemaal met z'n 9enen gespeeld moeten worden, het lijkt me dat ze daar gewoon een draaiboek voor klaar hebben liggen (wat volgensmij al eerder is geopperd), op alle situaties is wel wat bedacht lijkt me.
Anniek zei ook dat ze net haar rijbewijs had, en dat ze daarom dus zo slecht reed, kunnen we checken of dit waar is? Anders is het natuurlijk een mooie molsmoes om slecht te rijden.
En zo briljant origineel vond ik de opdrachten niet. Het auto spel leek inderdaad op dat van het maisveld, en er zijn ook al tig opdrachten geweest dat de ene helft in de stad gedropt wordt en de andere helft die mensen naar hun toe moet loodsen....
Verder wel een leuke aflevering met heerlijk veel cinisme inderdaad, fijn!
Het is er wel pas op 30 december j.l. opgezet. (zie de geschiedenis). Maar goed, ik ben het verder met mijn bovenbuurman eens dat het niet uitmaakt.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:31 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Op Wikipedia staat bij rijbewijs bij BN-ers dat ze geen rijbewijs heeft. Wikipedia kan natuurlijk verouderd zijn, maar als ze hem al heeft, heeft ze hem in elk geval nog niet lang.
Het punt is dat ze ook al jaren haar rijbewijs zou kunnen hebben, maar er gewoon over loog dat ze het nog maar net had, en dus zo een reden had om knullig te rijden. Maar ze heeft het dus inderdaad nog maar net, dus heeft ze niet gelogen en is er een verklaring voor haar slechte rijden.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:44 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:
Ik begrijp dat Anniek met/zonder rijbewijs punt niet. Waarom zou ze erover liegen? Als zij geen rijbewijs had had ze alleen maar een betere reden om die oefening slecht te doen, want zij kon niet weten dat ze moest rijden (net als de rest). Dus waarschijnlijk heeft ze gewoon ook net haar rijbewijs gehaald, maar is ze gewoon bang dat haar iets overkomt als ze hard rijdt.
Maar mijn enige punt is dus dat het geen drol uitmaakt of ze nou liegt over haar rijbewijs of niet, omdat ze toch moest rijden.
bovendien eindigen ze uiteindelijk die eerste opdracht bij een telefooncel buiten die Mall ipv binnen. Hans vraagt nog staan we goed en Anniek. Ja hier moeten we zijn.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:49 schreef zeeuwse het volgende:
Ik ben eruit. Anniek is de mol. Ik vind dat treuzelen bij die telefooncel zo'n typische mollenactie als ik erover nadenk.
De mol weet natuurlijk dat het sowieso krap aan zal zijn met de tijd, dus een beetje tijd verspillen geeft al een goede garantie op het verliezen van al het geld. Als je die tijd eenmaal kwijt bent, kun je daarna zo fanatiek zijn als je maar wil, om goodwill te kweken, de opdracht kan dan niet meer gewonnen worden.
Het was volgens mij ook niet toevallig dat zij bij zo'n ouderwetse gietijzeren bunker van een telefooncel gezet waren, de andere waren van die moderne lichtgewicht cabines, of zelfs helemaal open.
Nu kon ze met enige geloofwaardigheid claimen dat ze de telefoon niet had gehoord.
Verder deed ze nog een paar keer vaag toen ze uiteindelijk wel gebeld werd.
En als ik dan naar de vorige afleveringen kijk, dan lijkt het me dat ze gepositioneerd is als het naïeve ietwat verlegen blondje, en dat gedoe met die vrijstelling en dat rode scherm is natuurlijk om ons zand in de ogen te strooien, maar ondertussen.
Ik moet de eerste aflevering nog eens terug kijken om te zien wat haar rol ook weer was in het camera-pakhuis (afl 1).
En kan de verborgen boodschap in plaats van 'wie is de mol' niet zijn 'Anniek is de mol'?
Ja maar dat kan ook een mol actie van Paula zijn die alleen heeft gezegd dat ze naar dat station moeten komen, en gezien ze steeds bij een telefooncel moesten zijn vind ik het ergens nog wel logisch dat je dan bij de telefooncel gaat staan in plaats van binnen, als je dat niet is verteld. Jon zei duidelijk, in het station, daar ben ik, dat is het eindpunt. Paula hebben we dat niet horen zeggen, dus die kan net zo goed de "volgende locatie" aangegeven hebben zonder te zeggen dat dat het eindpunt was.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:55 schreef rubbereend het volgende:
bovendien eindigen ze uiteindelijk die eerste opdracht bij een telefooncel buiten die Mall ipv binnen. Hans vraagt nog staan we goed en Anniek. Ja hier moeten we zijn.
quote:
Nederig groet? Zit daar een hint in?quote:
Vind je dat de komende serie de vorige serie overtreft?
De Mol, die ik nederig groet, heeft mij er volkomen - maar dan ook volkomen - ingeluisd. Je zult ontdekken, op enig moment, dat de Mol in deze serie briljant opereert.
Tijdens de persconferentie van de AVRO zei Pieter Jan al dat hij op een bepaald moment echt wist wie de mol was, hij was ervan overtuigd. Vervolgens kreeg die persoon een rood scherm.quote:Ervan uitgaande dat je niet wist wie de mol was, had je snel door wie het was?
Nee. Ik dacht het te weten, maar ik ben er pas tijdens de finale werkelijk achtergekomen.
Als je 't vrij vertaalt betekent het zoiets als: ik dacht te weten wie de mol was, maar mijn vermoedens waren niet goed. ik kreeg een tunnelvisie op een persoon, dacht zeker te weten wie de mol was. nu voel ik me dwaas.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:45 schreef somegirl het volgende:
Knew the signs
Wasn't right
I was stupid for a while
Swept away by you,
And now I feel like the fool
Zou dit dan slaan op dat iedereen dacht dat ....... de mol was en het dus toch niet zo bleek?
Mjah, dan zou het ook op Hans zelf van toepassing zijn..quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:45 schreef somegirl het volgende:
Knew the signs
Wasn't right
I was stupid for a while
Swept away by you,
And now I feel like the fool
Zou dit dan slaan op dat iedereen dacht dat ....... de mol was en het dus toch niet zo bleek?
Dat zijn er volgens mij vrij veel...quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:48 schreef GauloisesB. het volgende:
[..]
Als je 't vrij vertaalt betekent het zoiets als: ik dacht te weten wie de mol was, maar mijn vermoedens waren niet goed. ik kreeg een tunnelvisie op een persoon, dacht zeker te weten wie de mol was. nu voel ik me dwaas.
Ja, Hans, maar die is er al uit.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:48 schreef GauloisesB. het volgende:
[..]
Als je 't vrij vertaalt betekent het zoiets als: ik dacht te weten wie de mol was, maar mijn vermoedens waren niet goed. ik kreeg een tunnelvisie op een persoon, dacht zeker te weten wie de mol was. nu voel ik me dwaas.
Dus is er gisteren een kandidaat geweest die heeft verteld zeker te weten wie de mol is, en daar vol voor is gegaan?
Juist wel. Dat kwam in voorgaande jaren ook geregeld voor: boekjes jatten, jokers jatten, geld jatten, etc. Er was zelfs een keer een opdracht waar bij één van de kandidaten ongemerkt zoveel mogelijk boekjes van andere kandidaten moest jatten. Het spel houdt niet op als de opdracht is afgelopen; je moet constant op je hoede zijn.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:19 schreef Lov1 het volgende:
Ik vond die actie van Sebastiaan ook niet tof (boekje stelen)En hem dan nog bij iemand anders in doen ook. De comments op de opdrachten zijn wel erg grappig
Dat was twee jaar geleden, bij Paul Rabbering. Door een X aantal boekjes te jatten kon ie in het spel blijven...quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:12 schreef k_man het volgende:
[..]
Er was zelfs een keer een opdracht waar bij één van de kandidaten ongemerkt zoveel mogelijk boekjes van andere kandidaten moest jatten.
maar daar staan Jon en Froukje bij dus dat zou wel heel opvallend zijn.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:57 schreef somegirl het volgende:
[..]
Ja maar dat kan ook een mol actie van Paula zijn die alleen heeft gezegd dat ze naar dat station moeten komen, en gezien ze steeds bij een telefooncel moesten zijn vind ik het ergens nog wel logisch dat je dan bij de telefooncel gaat staan in plaats van binnen, als je dat niet is verteld. Jon zei duidelijk, in het station, daar ben ik, dat is het eindpunt. Paula hebben we dat niet horen zeggen, dus die kan net zo goed de "volgende locatie" aangegeven hebben zonder te zeggen dat dat het eindpunt was.
De muzikale hints slaan op de volgende afvallerquote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:40 schreef avonne het volgende:
ik heb me nooit met muzikale hints beziggehouden, maar het lijkt mij dat het slaat op gebeurtenissen in de volgende aflevering?
Dan zal er wel iemand zijn die iets met richting wijzers / bordjes moet doen
Het gaat om de volgende afvaller.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:40 schreef avonne het volgende:
ik heb me nooit met muzikale hints beziggehouden, maar het lijkt mij dat het slaat op gebeurtenissen in de [b]volgende aflevering?
[/b]
Dan zal er wel iemand zijn die iets met richting wijzers / bordjes moet doen
Heb ik meer dan eens gedroomdquote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:16 schreef Frollo het volgende:
Ik had vannacht gedroomd dat ik meedeed aan WIDM.
waarom had ze net haar rijbewijs? omdat ze (als de mol) wist dat ze voor een opdracht moest rijden?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:21 schreef somegirl het volgende:
hmm, lastig weer!!!
Over dat die spellen allemaal met z'n 9enen gespeeld moeten worden, het lijkt me dat ze daar gewoon een draaiboek voor klaar hebben liggen (wat volgensmij al eerder is geopperd), op alle situaties is wel wat bedacht lijkt me.
Anniek zei ook dat ze net haar rijbewijs had, en dat ze daarom dus zo slecht reed, kunnen we checken of dit waar is? Anders is het natuurlijk een mooie molsmoes om slecht te rijden.
En zo briljant origineel vond ik de opdrachten niet. Het auto spel leek inderdaad op dat van het maisveld, en er zijn ook al tig opdrachten geweest dat de ene helft in de stad gedropt wordt en de andere helft die mensen naar hun toe moet loodsen....
Verder wel een leuke aflevering met heerlijk veel cinisme inderdaad, fijn!
voor het geval er iets gebeurt, dat de makers niet aansprakelijk kunnen worden gesteld ofzoquote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:24 schreef FritsFlits het volgende:
Ze zaten niet op een openbare weg, waarom zou je dan je rijbewijs moeten hebben? Dan was eventueel oefenen al genoeg geweest.
en bij de tweede kozen ze de groepen vantevoren zelf in, mss was de mol niet op de juiste plek en kon hij/zij helemaal niet mollen.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:24 schreef Frollo het volgende:
Misschien vergis ik me, maar volgens mij deelde PJ zelf de groepen in voor het telefoonspelcel. Misschien wel om de mol in het groepje te krijgen waar de redactie hem/haar wil hebben.
Maar ja, welk groepje was dat?
Nee, dat van het rijbewijs moeten we denk ik echt vergeten. Mocht er iets ernstigs gebeuren bij die actie dan had het niet uitgemaakt of iemand een rijbewijs wel had of niet. Zoiets geldt pas op de openbare weg en daar hebben ze tot nu toe altijd chauffeurs voor gebruikt. Daarnaast moeten we maar gewoon geloven dat de mol inderdaad nog niet bekend was voor dat het programma begon. Het zou heel erg suf zijn als ze dat gefaked zou zijn, want dan hebben de kijkers (wij dus) de volgende keer echt geen zin meer om te kijken omdat de redactie zwaar met ons loopt te fucken.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:33 schreef Madsen het volgende:
[..]
voor het geval er iets gebeurt, dat de makers niet aansprakelijk kunnen worden gesteld ofzo
Als mol had Sebastiaan beter wel achter het stuur kunnen zitten, dan had ie beroerd en slecht kunnen rijden. Nu kon hij nauwelijks invloed uitoefenen.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:21 schreef cptmarco het volgende:
Net de aflevering gezien op uitzendinggemist, en wat mij bij gebleven is:
hadden sebastiaan (en rick) nou een race licensie? en wie verdeelde de taken voor de opdracht: Sebastiaan... en heel toevallig zaten beide heren niet achter het stuur...
tevens tvp
Je vergeet de hoge knalrode met-zakken-aan-de-zijkant-broekquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:04 schreef sverbern het volgende:
Grappigste momenten van aflevering 3: de bril van Hans die afvalt in de telefooncel en Anniek die erbij staat te grinniken. Of Anniek die met Hans bij een telefooncel staat en zegt "Nu gaat Paula Udondek ons bellen" Die achternaam erbij vooral, haha. En Hans die in de schouwburg over de vloer kruipt![]()
Zei hij ook dat die persoon er vervolgens uitging?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:25 schreef GauloisesB. het volgende:
Tijdens de persconferentie van de AVRO zei Pieter Jan al dat hij op een bepaald moment echt wist wie de mol was, hij was ervan overtuigd. Vervolgens kreeg die persoon een rood scherm
Nee, hij zei dat hij drie duo's wilde. De kandidaten hebben die toen zelf gevormd.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:24 schreef Frollo het volgende:
Misschien vergis ik me, maar volgens mij deelde PJ zelf de groepen in voor het telefoonspelcel.
Mooi gevonden!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:27 schreef Terreros85 het volgende:
Misschien heel vergezocht, maar ik wil mijn theorie toch met jullie delen.
Het geld dat verborgen zat in Dennis' tas deed mij denken aan het verhaal van Jozef. Jawel, het bijbelverhaal van Jozef waar de AVRO de hoofdrolspeler voor zocht.
In dit verhaal wordt Jozef verkocht door zijn broers en wordt hij via een omweg koning van Egypte. Op dat moment komen de broers van Jozef weer terug bij Jozef om eten. Zij herkennen hem niet en dat stelt Jozef in staat een list uit te halen. Hij stopt zijn beker in de tas van zijn jongste broer Benjamin en laat ze op de terugreis achtervolgen. Dit alles was een list om te zien of zijn andere broers al veranderd waren.
Waarom is dit relevant voor WIDM? Dennis had onverwachts geld in zijn tas, Dennis is tevens de jongste deelnemer en de AVRO heeft ooit gezocht naar Jozef. Maar wie dan de Mol?
Vivienne is dan de Mol. Zij is de op één na jongste en de zoektocht was niet naar Benjamin, maar naar Jozef. Jozef was ook de op één na jongste.
Misschien wat vergezocht, maar ik blijf bij Viviënne als mol.
Het viel kennelijk niet alleen de kijkers op. Anniek: "Ik wil wel vaker bij Hans in een duo. Die man is hilarisch!"quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:33 schreef karoltje het volgende:
[..]
Je vergeet de hoge knalrode met-zakken-aan-de-zijkant-broek
Jammer dat Hans weg is, was een aandoenlijke stuntel!
Hans vond het jammer dat ie naar huis moest vertelde hij vanmiddag tegen zijn collega Sander de Heer.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:48 schreef k_man het volgende:
[..]
Het viel kennelijk niet alleen de kijkers op. Anniek: "Ik wil wel vaker bij Hans in een duo. Die man is hilarisch!"
En omdat hij zo stuntelig is, kon zij makkelijk de schuld aan hem gevenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:48 schreef k_man het volgende:
[..]
Het viel kennelijk niet alleen de kijkers op. Anniek: "Ik wil wel vaker bij Hans in een duo. Die man is hilarisch!"
Kan het eventueel in de OP dat het dagboek van de mol is geschreven naar aanleiding van de uitzendingquote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:27 schreef Clyde_Frog het volgende:
Dat stukje dat in het dagboek vd mol staat...over Hans die Froukjes mollenboekje heeft, dat kan Sebastiaan toch alleen maar weten? Of zijn companion, Jon, met wie hij alles deelt.
Ik verdenk Rick wel. Beetje verdacht bij de reuzenrad-opdracht vorige keer (ingewikkeld uitleggen, onduidelijke aantekeningen gemaakt op de flap-over), deze keer bij de duo's-op-weg-naar-het-station-opdracht mooi met Sebas meepraten als die iets verkeerd zei... Vind ik wel mollig. En verder is Froukje ook nog niet van mijn verdachtenlijstje af...quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:22 schreef Jane het volgende:
[..]
Rick speelt het spel. Die lijkt teveel op een echte kandidaat. Zal er volgende week wel uitvliegen dus.
Iedereen gist maar wat en komt met zijn eigen theorieen. Dat heb ik ook gedaan. Het klopt overigens wel wat ik zeg, maar of het uiteindelijk de ontmaskering van de mol is? Dat wachten we af. Ik blijf iig nog minimaal een weekje bij Viv als molquote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:16 schreef Madsen het volgende:
Wat ik niet snap met al die theorien, zijn die er echt in verwerkt? van vorig jaar snap ik het met 8 en mol en maya maar dat waren toch allemaal hints en hadden wat met het land te maken. Wat heeft de jozef theorie met ierland te maken?
Hans was geweldig, kut dat hij weg isquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:04 schreef sverbern het volgende:
Grappigste momenten van aflevering 3: de bril van Hans die afvalt in de telefooncel en Anniek die erbij staat te grinniken. Of Anniek die met Hans bij een telefooncel staat en zegt "Nu gaat Paula Udondek ons bellen" Die achternaam erbij vooral, haha. En Hans die in de schouwburg over de vloer kruipt![]()
Dit jaar niet.quote:
ew ok, dat zou het verklaren. ben niet zo'n die-hard mol-kenner.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:42 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Kan het eventueel in de OP dat het dagboek van de mol is geschreven naar aanleiding van de uitzending.
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:20 schreef N.i.c.k het volgende:
Wat moet dit programma ook heerlijk voer zijn voor communicatie studenten.
Ik denk toch eerder Psychologie-studenten. Er zitten echt heerlijke Mind-fucks tussen..quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:20 schreef N.i.c.k het volgende:
Ik denk ook nog steeds dat Froukje de mol is, anderen schrijven steeds dingen in hun boekje en waarom zou Froukje dat doen als ze de mol is. Ik denk dat zij er af en toe wat in heeft geschreven om niet op te vallen. Dus was ze het ook niet kwijt.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:38 schreef CSI_MIAMI het volgende:
K blijf erbij dat Froukje mijn eerste mol is.. Ze heeft nog amper geld binnen gehaald.. vandaag stond ze ook weer grotendeels Paula en Jon te helpen ipv zelf te bellen.. daarnaast ook stond ze bij winnende team van Jon te kletsen en te doen ipv zelf nog moeite te doen voor bellen of wat dan ook.. Het is mij allemaal TE verdacht..
Ik mis alleen nog wel de subtiele hints.. zoals bij Dennis zijn pet vorig jaar (eL guapO stuntteaM).. ben benieuwd..
Trouwens.. Anniek schrijven we ook nog even niet af..
dan had Rick niet achter dat kaartje aangegaan wat Sebastiaan weggooide.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:50 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Ik verdenk Rick wel. Beetje verdacht bij de reuzenrad-opdracht vorige keer (ingewikkeld uitleggen, onduidelijke aantekeningen gemaakt op de flap-over), deze keer bij de duo's-op-weg-naar-het-station-opdracht mooi met Sebas meepraten als die iets verkeerd zei... Vind ik wel mollig. En verder is Froukje ook nog niet van mijn verdachtenlijstje af...
heujquote:
Daarom Vivquote:Op zaterdag 24 januari 2009 01:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
heuj
eindelijk de hele aflvering gezien... tjong wat een mollen zijn al die niet mollen.. de echte mol hoeft echt bijna niets te doen.
Ik ben zelf communicatie student, en volg het met mijn twee huisgenoten, ook allebei student communicatie. Het is volgens mij wel eerder voorbij gekomen, maar alle spelers zijn zo bezig met mollen dat er weinig duidelijkheid ontstaat. Ze zijn drukker met zich verdacht maken dan geld in de pot krijgen. Dit vind ik tot nu toe jammer. Zo kan ik bijna iedere kandidaat wel door een aantal hints verdenken als mol.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:20 schreef N.i.c.k het volgende:
Dat is inderdaad wel waar,quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:35 schreef NvM het volgende:
[..]
Ik ben zelf communicatie student, en volg het met mijn twee huisgenoten, ook allebei student communicatie. Het is volgens mij wel eerder voorbij gekomen, maar alle spelers zijn zo bezig met mollen dat er weinig duidelijkheid ontstaat. Ze zijn drukker met zich verdacht maken dan geld in de pot krijgen. Dit vind ik tot nu toe jammer. Zo kan ik bijna iedere kandidaat wel door een aantal hints verdenken als mol.
Wat goed van jouquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:32 schreef Irving het volgende:
Heb een potentiële hint, maar als hij overduidelijk niet klopt haal ik het filmpje weg -.-
Froukje
Wat vinden jullie dat Froukje intoets rond 0:21 in filmpje? 28 of 288? Geluid aan helpt misschien trouwens.
Het nummer dat ze had moeten intypen was 02890232409, maar volgens mij typt ze 288 en dat verklaart waarom ze Viviënne en Dennis niet kan bereiken en het verklaart een heleboel andere dingen -.-
Edit: filmpje nu betere kwaliteit 14.gif
Dat komt ook omdat het BN-ers zijn en dan is geld niet zo belangrijk alleen met het spel, en ook met het zich verdacht maken. Ik vind dat ook jammer hoor.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:35 schreef NvM het volgende:
[..]
Ik ben zelf communicatie student, en volg het met mijn twee huisgenoten, ook allebei student communicatie. Het is volgens mij wel eerder voorbij gekomen, maar alle spelers zijn zo bezig met mollen dat er weinig duidelijkheid ontstaat. Ze zijn drukker met zich verdacht maken dan geld in de pot krijgen. Dit vind ik tot nu toe jammer. Zo kan ik bijna iedere kandidaat wel door een aantal hints verdenken als mol.
Nou inderdaad, zeker 288. En we weten zeker dat het nummer wat ze opleest het juiste is? Misschien zegt ze het verkeerd tegen Jon. Maar dat zou wel erg risicovol zijn denk ik.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:29 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Wat goed van jouze toetst volgens mij ook 288 in.
Froukje blijft mijn nummer 1 mol, ik vind haar steeds verdachter worden.
Dat zou wel een hele goede zet zijn geweestquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:47 schreef Mr.Noodle het volgende:
Trouwens, ze zouden het programma dit jaar toch niet zo gemaakt hebben, dat iedereen in de 1e aflevering bij de keuze van de Mol een groen scherm kreeg? Dat daarom nu zowat iedereen overduidelijk aan het mollen is..
Ik weet het niet, volgens mij dacht Hans sowieso dat die opdracht al Bullshit was vanaf het begin en enkel was om geld uit de pot te halen...quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:51 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Dat zou wel een hele goede zet zijn geweest
Maar nee, dat denk ik niet want dan zou zowel Vera als Hans toch heel anders hebben gereageerd op het rode scherm?
Mja kheb het ook gelezen en dat is dan wel weer jammer, want het is veruit de meest logische verklaring van die hint -.- Sowieso vind ik dat die muzikale hints helemaal weg mogen, maar dit wijst wel veel te veel naar Froukje, maar khoop dat er weer zo'n domme uitleg als bij aflevering 2 komtquote:Op zondag 25 januari 2009 00:28 schreef RayMania het volgende:
De muzikale hint deze week was Gabrielle - Out Of Reach. Dat is de soundtrack van Britget Jones Diary en toevallig was er deze aflevering iets met een 'dagboek' aan de hand. Verder is Jones hetzelfde als Jansen (Froukje) in het Engels. Toeval?
ik heb effe nog een keer gekeken, maar nadat ze dus *288* gebeld had, kreeg ze dus wel Vivienne en Dennis aan de lijn. Betekend of dat ze scheel was of expres liep te kutten omdat ze Jon misschien niet vertrouwde..quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:32 schreef Irving het volgende:
Heb een potentiële hint, maar als hij overduidelijk niet klopt haal ik het filmpje weg -.-
Froukje
Wat vinden jullie dat Froukje intoets rond 0:21 in filmpje? 28 of 288? Geluid aan helpt misschien trouwens.
Het nummer dat ze had moeten intypen was 02890232409, maar volgens mij typt ze 288 en dat verklaart waarom ze Viviënne en Dennis niet kan bereiken en het verklaart een heleboel andere dingen -.-
Edit: filmpje nu betere kwaliteit 14.gif
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |