Zei hij ook dat die persoon er vervolgens uitging?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:25 schreef GauloisesB. het volgende:
Tijdens de persconferentie van de AVRO zei Pieter Jan al dat hij op een bepaald moment echt wist wie de mol was, hij was ervan overtuigd. Vervolgens kreeg die persoon een rood scherm
Nee, hij zei dat hij drie duo's wilde. De kandidaten hebben die toen zelf gevormd.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:24 schreef Frollo het volgende:
Misschien vergis ik me, maar volgens mij deelde PJ zelf de groepen in voor het telefoonspelcel.
Mooi gevonden!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:27 schreef Terreros85 het volgende:
Misschien heel vergezocht, maar ik wil mijn theorie toch met jullie delen.
Het geld dat verborgen zat in Dennis' tas deed mij denken aan het verhaal van Jozef. Jawel, het bijbelverhaal van Jozef waar de AVRO de hoofdrolspeler voor zocht.
In dit verhaal wordt Jozef verkocht door zijn broers en wordt hij via een omweg koning van Egypte. Op dat moment komen de broers van Jozef weer terug bij Jozef om eten. Zij herkennen hem niet en dat stelt Jozef in staat een list uit te halen. Hij stopt zijn beker in de tas van zijn jongste broer Benjamin en laat ze op de terugreis achtervolgen. Dit alles was een list om te zien of zijn andere broers al veranderd waren.
Waarom is dit relevant voor WIDM? Dennis had onverwachts geld in zijn tas, Dennis is tevens de jongste deelnemer en de AVRO heeft ooit gezocht naar Jozef. Maar wie dan de Mol?
Vivienne is dan de Mol. Zij is de op één na jongste en de zoektocht was niet naar Benjamin, maar naar Jozef. Jozef was ook de op één na jongste.
Misschien wat vergezocht, maar ik blijf bij Viviënne als mol.
Het viel kennelijk niet alleen de kijkers op. Anniek: "Ik wil wel vaker bij Hans in een duo. Die man is hilarisch!"quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:33 schreef karoltje het volgende:
[..]
Je vergeet de hoge knalrode met-zakken-aan-de-zijkant-broek
Jammer dat Hans weg is, was een aandoenlijke stuntel!
Hans vond het jammer dat ie naar huis moest vertelde hij vanmiddag tegen zijn collega Sander de Heer.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:48 schreef k_man het volgende:
[..]
Het viel kennelijk niet alleen de kijkers op. Anniek: "Ik wil wel vaker bij Hans in een duo. Die man is hilarisch!"
En omdat hij zo stuntelig is, kon zij makkelijk de schuld aan hem gevenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:48 schreef k_man het volgende:
[..]
Het viel kennelijk niet alleen de kijkers op. Anniek: "Ik wil wel vaker bij Hans in een duo. Die man is hilarisch!"
Kan het eventueel in de OP dat het dagboek van de mol is geschreven naar aanleiding van de uitzendingquote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:27 schreef Clyde_Frog het volgende:
Dat stukje dat in het dagboek vd mol staat...over Hans die Froukjes mollenboekje heeft, dat kan Sebastiaan toch alleen maar weten? Of zijn companion, Jon, met wie hij alles deelt.
Ik verdenk Rick wel. Beetje verdacht bij de reuzenrad-opdracht vorige keer (ingewikkeld uitleggen, onduidelijke aantekeningen gemaakt op de flap-over), deze keer bij de duo's-op-weg-naar-het-station-opdracht mooi met Sebas meepraten als die iets verkeerd zei... Vind ik wel mollig. En verder is Froukje ook nog niet van mijn verdachtenlijstje af...quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:22 schreef Jane het volgende:
[..]
Rick speelt het spel. Die lijkt teveel op een echte kandidaat. Zal er volgende week wel uitvliegen dus.
Iedereen gist maar wat en komt met zijn eigen theorieen. Dat heb ik ook gedaan. Het klopt overigens wel wat ik zeg, maar of het uiteindelijk de ontmaskering van de mol is? Dat wachten we af. Ik blijf iig nog minimaal een weekje bij Viv als molquote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:16 schreef Madsen het volgende:
Wat ik niet snap met al die theorien, zijn die er echt in verwerkt? van vorig jaar snap ik het met 8 en mol en maya maar dat waren toch allemaal hints en hadden wat met het land te maken. Wat heeft de jozef theorie met ierland te maken?
Hans was geweldig, kut dat hij weg isquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:04 schreef sverbern het volgende:
Grappigste momenten van aflevering 3: de bril van Hans die afvalt in de telefooncel en Anniek die erbij staat te grinniken. Of Anniek die met Hans bij een telefooncel staat en zegt "Nu gaat Paula Udondek ons bellen" Die achternaam erbij vooral, haha. En Hans die in de schouwburg over de vloer kruipt![]()
Dit jaar niet.quote:
ew ok, dat zou het verklaren. ben niet zo'n die-hard mol-kenner.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:42 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Kan het eventueel in de OP dat het dagboek van de mol is geschreven naar aanleiding van de uitzending.
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:20 schreef N.i.c.k het volgende:
Wat moet dit programma ook heerlijk voer zijn voor communicatie studenten.
Ik denk toch eerder Psychologie-studenten. Er zitten echt heerlijke Mind-fucks tussen..quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:20 schreef N.i.c.k het volgende:
Wat moet dit programma ook heerlijk voer zijn voor communicatie studenten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |